Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Fuck de koninginquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zag ik net ook, een of ander Koninklijk feestje tot die tijd
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM schudt z'n vuist naar de lucht.
WAAROMMM
Gelukkig hebben ze bij MotD niet zulke lange analyses.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zag ik net ook, een of ander Koninklijk feestje tot die tijd
maar ik ben blankquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doelt op het herstellen van de apartheid.
United - Arsenal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Maar belangrijker, morgen Arsenal - United...
Een avondje NAC is veel te impressief voor die jongens. Tijdens NAC - PSV zie je 11 anthony lurlings, die gaan tot het gaatje. Dat is teveel voor die psvjongensquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen avondje NAC voor PSV dit seizoen?
Naar de Andes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders was je allang Groningen uitgejaagd door Rickazio en z'n vrienden.
Dit kan alles betekenen. Volgens GGMM vind jij het ook leuk om vuurwerk naar kinderen te gooienquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
Nu nog even ouderwets lachen op Nederland 3
D'r is natuurlijk rekening gehouden met bedtijd enzow.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een avondje NAC is veel te impressief voor die jongens. Tijdens NAC - PSV zie je 11 anthony lurlings, die gaan tot het gaatje. Dat is teveel voor die psvjongens
Als de wedstrijd is afgelopen gaan ze nog even langs de Efteling.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
D'r is natuurlijk rekening gehouden met bedtijd enzow.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, schakel ik naar 3
Sadisten hier.
Er werd daadwerkelijk vuurwerk naar kinderen gegooid ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Sadisten hier.
Ik had er ook last van. Heeft er nog iemand een goeie tv-tip?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Sadisten hier.
Ik hoop het ook, maar ben er toch niet zo zeker van. Zul je net zien dat Utd morgen een goede dag heeft, of de scheids weer eens mee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt, Arsenal wint met 1-3.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er ook last van. Heeft er nog iemand een goeie tv-tip?
Moment, ik maak ff een topic aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 5 minuten op rtl8
REMOVE KEBABquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post Humberto niet?Ik ben even van de kaart
Drama en horror en mystery, ik weet niet of ik daar wel tegen bestand ben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 5 minuten op rtl8
Verwacht dat het middenveld van United overlopen wordt. En zonder middenveld zijn v. Persie en Rooney niet te bereiken (enkel via een lange bal), dus zie het wel goed komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben er toch niet zo zeker van. Zul je net zien dat Utd morgen een goede dag heeft, of de scheids weer eens mee.
Kwajongen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten toch geen topic aan te maken, ik ga zelf wat anders doen.
Niet echt. Varg richt zich meer op joden. Rickazio had het toch goed met Ajax voorquote:
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis hem toevallig niet.
GGMM mist hem ook niet.
Wat een interessant leven moet jji hebben om je dit op een zaterdagavond te herinneren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we samen 'hier verder' verzonnen.(hij 10%, ik 85% en een andere user 5%)
De 'hier verder' is uitgestorven sinds zijn vertrek. Erg jammer, want de hype rond dit standaardzinnetje werd erg groot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we samen 'hier verder' verzonnen.(hij 10%, ik 85% en een andere user 5%)
We kunnen Rickazio wel gaan eren door er weer mee te beginnen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 'hier verder' is uitgestorven sinds zijn vertrek. Erg jammer, want de hype rond dit standaardzinnetje werd erg groot.
#Hierverder
Dat komt met de leeftijd. Na je 30ste zal ook jij terugblikken op je leven en zwelgen in nostalgie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een interessant leven moet jji hebben om je dit op een zaterdagavond te herinneren.
Nee. Ik ben niet voor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen Rickazio wel gaan eren door er weer mee te beginnen?
Ik ben voor.
Hier verder.
Inclusief spelfout, blij dat je m'n Tweets leestquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een interessant leven moet jji hebben om je dit op een zaterdagavond te herinneren.
Leuk detail is dat die topicreeks en Op van mijn hand komenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inclusief spelfout, blij dat je m'n Tweets leest
En aangezien je mij zo interessant vindt, hier de eerste 'hier verder' welke later zou uitgroeien tot vaste 'hier verder' bij elk topic dat Rickazio opende EK / VI Oranje #47 pindatelli
*verblindquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Pindatelliverblindt door zijn haat aan kleurlingen wist hij de stereotypen zelf niet meer afzonderlijk te gebruiken. Aziaat, neger of een halfbloedje ze waren allemaal gelijk voor Rickazio.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
liever moffen en boertjes dan al dat buitenlandse tuig uit Rdam
Uh, ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk detail is dat die topicreeks en Op van mijn hand komen.
Misschien was zonder het openen van dit topic of zonder VI Oranje geen 'hier verder' opgekomen.
Weet jij vele, misschien had de reeks dan heel anders gelopen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja.
Of iemand anders had het VI-topic geopend.
Oke, 1 %.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij vele, misschien had de reeks dan heel anders gelopen.
Had ik dit gedeelte niet bedacht of geef ik mezelf nu te veel eer?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk detail is dat die topicreeks en Op van mijn hand komen.
Misschien was zonder het openen van dit topic of zonder VI Oranje geen 'hier verder' opgekomen.
quote:Ook dit jaar weer gaan we los in het Kurhaus. Met allerlei gasten gaan we weer vrolijk alle wedstrijden analyseren en ook zodoende weer genieten van anekdotes en al
We hopen op de analyses van Schelvecchio over La Squadra Azzurri, Iwan van Duren en Tom Knipping die in de maffia van Oekraïne duiken, Marcel Meijer die wat Poolse hoeren afbeunt, Dagelijke culinaire tips en sfeerfilmpjes van onze grote concurrent España door Sierd, kritiek leveren op Sjek die van ONZE belasting centen in Polen zit, als VI Hooligans in het publiek gaan zitten, dit wordt een onvergetelijke zomer.
Ik draag mijn 1% over naar jouw contoquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had ik dit gedeelte niet bedacht of geef ik mezelf nu te veel eer?
[..]
Ok.quote:
bamquote:Op zondag 10 november 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Als zelfs Te Vrede scoort kan Immers zijn goal toch niet uitblijven?
Als daar 10.000 man springen trilt dat hele stadion al. Het heeft wel watquote:Op zondag 10 november 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
'De Kuip trilt'.
In feite springt de cameraman op en neer van blijdschap.
Feyenoord lijkt toch het overwicht te hebben. Ik denk dat er nog wel een doelpunt zal vallen.quote:
Het KAN nog. Paar minuutjes, kan gek lopen, bal is rond en zo.quote:Op zondag 10 november 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt toch het overwicht te hebben. Ik denk dat er nog wel een doelpunt zal vallen.
Toch Mexicano?
J0rdiii is een kennerquote:Op zondag 10 november 2013 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wist niet dat het 2-2 was geworden.Topweekend.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zet mijn geld op 2-2 voor deze wedstrijd.
Knotsgekquote:Op zondag 10 november 2013 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wist niet dat het 2-2 was geworden.Topweekend.
Wat moet hij dan met dit soort tyfus vragenquote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Wat een diepzinnige teksten van Immers zeg.
Dat was de vraag niet, maar in je hoofd zal het ongetwijfeld zo gebeurd zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet hij dan met dit soort tyfus vragen![]()
JIJ HAD MOETEN SCOREN EN DAT DEED JE NIET WANT JE BENT GEEN PELLE.
Toch?
Krijgen of verdienen?quote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel verdient Tom als presentator van dit programma?
Uh wel. Enkel "En 10 minuten later staat het dan 2-2, hoe voel jij je dan?" mist nog.quote:Op zondag 10 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, maar in je hoofd zal het ongetwijfeld zo gebeurd zijn.
Heel veel belastingcentenquote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel verdient Tom als presentator van dit programma?
Een verschrikkelijk irritant mannetje die vragensteller, hoe heet hij ook alweer.quote:Op zondag 10 november 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh wel. Enkel "En 10 minuten later staat het dan 2-2, hoe voel jij je dan?" mist nog.
Wat de vraagstelling eigenlijk nog slechter maakt.
Ik had die Albino ook wel in het donker willen zien oplichten in de SV studio.quote:Op zondag 10 november 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
De chef Voetbal misgunde hem dat blijkbaar.
Ik zal Immers nog eens verdedigenquote:Op zondag 10 november 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer. Je staat op mijn shitlist.
Eigenlijk moet het dan zijn: wie niet vliegt die is een Eagle. Oh wacht, wie WEL vliegtquote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
En wie niet springt die is een EAGLE!
Klinkt ook zo lekker
Straks weer dartsen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn stukje appeltaart was interessanter dan het stemgeluid van Arno.
Dikzak.quote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn stukje appeltaart was interessanter dan het stemgeluid van Arno.
Dat is toch met die paardenlullen?quote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
DartsenHalf 9 is het weer SBS avond.
SBS kijk ik eigenlijk alleen met het Nederlands elftal.quote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 9 is het Penoza tijd.quote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
SBS6quote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaag las ik al eerder Karina in een post samen met paardenlullen. Is er een verband?quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch met die paardenlullen?
Nee zonder paardenlullenquote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch met die paardenlullen?
Verstandig. Ik ook.quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
SBS kijk ik eigenlijk alleen met het Nederlands elftal.
Onzin. Kamervragen!quote:Op zondag 10 november 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1, niets voor onze knotsgekke competitie.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno, douw die microfoon in z'n bek joh
Ik was idd blij met de uitslag in Zwollequote:Op zondag 10 november 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kan je weer lachen. Net als vanmiddag.
Haha ja, oke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was idd blij met de uitslag in Zwolle
hahaquote:Op zondag 10 november 2013 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ik het toch goed gezien vorig seizoen met dat manager spel. Mijn elftal bestond uit velen PEC talenten die nu de Eredivisie domineren.
Grueter geeft commentaar bij het zwemmen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grueter vindt Depay kansloos.
Asociaal gedrag van je, dit.quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
NIJHUIS NIJHUIS JE MOEDER IS EEN HOER
Was gewoon een pingel dwaasquote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
NIJHUIS NIJHUIS JE MOEDER IS EEN HOER
Net als PSV-fansquote:Op zondag 10 november 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Feyenoorders voelen zich altijd benadeeld door de scheidsrechter.
Slechte commentator.quote:
Ja, die verdediging is nog treuriger dan vorig jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Bruma en Rekik kunnen er niks van he.. en dan heb je ook nog eens een clown op linksachter lopen.
Heeuj Heeuj Heeuj hup NAC hup NAC heeeuj heeuj heeuj hup NAC zal nooit verloren gaanquote:
Marcelo & Manolevquote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die verdediging is nog treuriger dan vorig jaar.
Basisplaats maar weinig geliefd.quote:Op zondag 10 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou het gaan met Marcelo in Hannover?
Is daar een bepalende speler. Op weg naar Barcelona.quote:Op zondag 10 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou het gaan met Marcelo in Hannover?
Je bedoelt fris en fruitigquote:Op zondag 10 november 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
Ondanks het forse aantal wanprestaties bij PSV is het goed om te zien dat ze fris en frivool voetbal blijven spelen.
Ja en we verlieze punte en da wille we niequote:Op zondag 10 november 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
Ondanks het forse aantal wanprestaties bij PSV is het goed om te zien dat ze fris en frivool voetbal blijven spelen.
Dat is hem redelijk geluktquote:Op zondag 10 november 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na al jouw kritiek probeert hij nu een verrassende uitspraken te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |