Dat was de vraag niet, maar in je hoofd zal het ongetwijfeld zo gebeurd zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet hij dan met dit soort tyfus vragen![]()
JIJ HAD MOETEN SCOREN EN DAT DEED JE NIET WANT JE BENT GEEN PELLE.
Toch?
Krijgen of verdienen?quote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel verdient Tom als presentator van dit programma?
Uh wel. Enkel "En 10 minuten later staat het dan 2-2, hoe voel jij je dan?" mist nog.quote:Op zondag 10 november 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, maar in je hoofd zal het ongetwijfeld zo gebeurd zijn.
Heel veel belastingcentenquote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel verdient Tom als presentator van dit programma?
Een verschrikkelijk irritant mannetje die vragensteller, hoe heet hij ook alweer.quote:Op zondag 10 november 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh wel. Enkel "En 10 minuten later staat het dan 2-2, hoe voel jij je dan?" mist nog.
Wat de vraagstelling eigenlijk nog slechter maakt.
Ik had die Albino ook wel in het donker willen zien oplichten in de SV studio.quote:Op zondag 10 november 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
De chef Voetbal misgunde hem dat blijkbaar.
Ik zal Immers nog eens verdedigenquote:Op zondag 10 november 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer. Je staat op mijn shitlist.
Eigenlijk moet het dan zijn: wie niet vliegt die is een Eagle. Oh wacht, wie WEL vliegtquote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
En wie niet springt die is een EAGLE!
Klinkt ook zo lekker
Straks weer dartsen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn stukje appeltaart was interessanter dan het stemgeluid van Arno.
Dikzak.quote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn stukje appeltaart was interessanter dan het stemgeluid van Arno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |