Komt waarschijnlijk nog wel op Uitzending Gemist, maar ik zou het pas over drie dagen ofzo proberen, want dit programma is ZO GOED, die pagina van Uitzending Gemist is de komende 72 uur ongetwijfeld volledig overbelast.quote:Op maandag 12 december 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:
Heb ik toch dit GEWELDIGE PROGRAMMA gemist![]()
Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste isquote:Op zondag 11 december 2011 23:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zomaar wat te roepen? Zoals ik al aangaf heeft Barcelona alleen al dit seizoen meer uitegegeven dan Real. Jij kwam vervolgens aanzetten met zoiets onzinnigs als 'kijk ook even wat er binnen is gekomen' terwijl dat er totaal niet toe doet. En als je dat er bij pakt zul je zien dat dan de verhoudingen alsnog ongeveer gelijk zijn. Wat op z'n minst opvallend is aangezien FC Barcelona zo'n geweldige opleiding heeft én vorig jaar alles gewonnen heeft én volgens veel debieltjes de beste ploeg ter wereld ooit aller tijden van het universum heeft.
Die aankopen zijn vooral van de presidenten die moeten laten zien dat ze geld hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste is
En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld. Meer dan bij de meeste ploegen. Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.quote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste is
En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld.
En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.quote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
Basis van Barcelona staat vast, en dat komt uit de eigen jeugd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.
[..]
En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.
Alvesquote:Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Basis van Barcelona staat vast, en dat komt uit de eigen jeugd.
Real Madrid koopt t hele elftal ..
Dat is het verschil, vandaar dat ze Real een koopclub noemen. Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
Wat dus niet het geval isquote:Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
Dat zeg je wel steeds maar daar klopt niks van. Afgelopen 5 seizoenen:quote:
De pers kan inderdaad erg overdrijven met hun superlatieven. Wat dat betreft kan je bijvoorbeeld de nos niet serieus nemen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.
[..]
En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.
Uhm..barca heeft dan "maar" 23 spelers gekocht ? Dat is evenveel als United.quote:Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeg je wel steeds maar daar klopt niks van. Afgelopen 5 seizoenen:
Barcelona: 36 spelers (13 eigen jeugd)
Real Madrid: 48 (7 eigen jeugd)
Dus dat is een non argument van jou.
Wat ik zeg, de basis van Barça staat vast, en dat komt uit eigen jeugd. Dat maakt het zo goed.quote:Op maandag 12 december 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm..barca heeft dan "maar" 23 spelers gekocht ? Dat is evenveel als United.
Niet de hele basis.quote:Op maandag 12 december 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat ik zeg, de basis van Barça staat vast, en dat komt uit eigen jeugd. Dat maakt het zo goed.
Wat dus alleen maar bevestigt dat beide clubs elkaar niet veel ontlopen wat betreft spelers kopen. Als je daarbij optelt dat Barcelona een veel betere jeugd heeft én volgens velen de beste is én de meeste prijzen pakt zou je kunnen zeggen dat in verhouding Barcelona misschien nog wel het meest koopt. Zeker als je bedenkt dat ze dit seizoen meer hebben uitgegeven dan Real Madrid.quote:Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeg je wel steeds maar daar klopt niks van. Afgelopen 5 seizoenen:
Barcelona: 36 spelers (13 eigen jeugd)
Real Madrid: 48 (7 eigen jeugd)
Dus dat is een non argument van jou.
Scheelt idd bijna niks ..quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat dus alleen maar bevestigt dat beide clubs elkaar niet veel ontlopen wat betreft spelers kopen. Als je daarbij optelt dat Barcelona een veel betere jeugd heeft én volgens velen de beste is én de meeste prijzen pakt zou je kunnen zeggen dat in verhouding Barcelona misschien nog wel het meest koopt. Zeker als je bedenkt dat ze dit seizoen meer hebben uitgegeven dan Real Madrid.
Inderdaad.quote:
Pique en Fabregas hebben hun jeugdopleiding bij Barca genoten.quote:Op maandag 12 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alves
Sanchez
Abidal
Fabregas
Villa
Pique
Keita
Toch vaak "basis spelers". Allemaal gekocht.
QFTquote:Op maandag 12 december 2011 02:16 schreef Serko het volgende:
[..]
Pique en Fabregas hebben hun jeugdopleiding bij Barca genoten.
Villa en Keita zijn utility spelers, vervangbaar en niet de noodzakelijke kern spelers.
Abidal is wel een sterkhouder geworden maar ook niet kern van het elftal, maar hij is samen met Sanchez wel hard aan de deur aan het kloppen om dat wel te worden.
De belangrijkste spelers zijn Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Busquets, Valdez, Pique, allemaal eigen jeugd, en daarbij komen nu Fabregas, Thiago Alcantera, Pedro die daar vlak achter zitten en regelmatig spelen, ook eigen jeugd.
Ik snap echt niet waarom je zo koppig verzet. Dit is een argument wat je niet kunt winnen. Ja, Barca heeft teveel geld weggegooid aan domme aankopen, voornamelijk de spits positie, na het verkopen van Eto'o is volledig fout gegaan, want zowel Zlatan als Villa waren onnodig en te duur, als ze gewoon Eto'o hadden laten staan die de beste spits van Barca is geweest van de afgelopen 10 jaar.
Maar zelfs dan nog, Madrid heeft een nagenoeg volledig elftal bijmekaar gekocht, en dan ga je nog koppig proberen het te relativeren ofzo. Dan ben je echt alleen maar aan het zoeken. Hooguit vind ik het jammer dat wat Barca wel kan, en hier dus niet zoals bij Ajax, of andere clubs is hun beste spelers die ze uit hun jeugdopleiding halen lang genoeg blijven om Europees een factoor te zijn.
En welke ploeg is beter geweest dan in het verleden? En heeft met een soort voetbal wat zo ontzettend veel speldicipline, techniek, durf, en flair, geloof in eigen kunnen word gespeeld op de mat getoverd? Heb je ze gisteren gezien continu door de pressie van Madrid heen voetballen op hun eigen 20 meter van het doel, terwijl er 5 man van madrid je staan op te jagen en je net zo een eerste tegengoal krijgt. Dat is Barca, met je ballen op het hakblok spelen, altijd! Je backs en je centrale verdedigers helemaal doorschuiven tot regelmatig diep op de helft van de tegenstander.
Verdedigers die continu de 1 op 1 situatie niet uit de weg gaan, maar vaak juist opzoeken. Ronaldo krijgt veel meer ruimte van Barca dan Messi dat van Madrid krijgt. Barca gaat altijd uit van eigen kracht.
Ik daag je uit dat te weerleggen.
Dat meer mensen dit niet waarderen vindt ik eerder raar, niet dat er zoveel zouden zijn. Dit is veel moeilijker dan countervoetbal, wat Madrid veel speelt, het is veel meer precisiewerk en afhankelijk van techniek en voetbal intelligentie.
Fisieke kracht, snelheid, en teamwork, als de linies kort houden en als een eenheid verdedigen zijn allemaal makkelijker dan deze speelstijl die ik de bijne geperfectioneerde vorm van totaalvoetbal vind. Een doorontwikkelde vorm van een soort voetbal waar Nederland en Ajax supertrots op mogen zijn dat ze dat hebben geintroduceerd, en supertrots mogen zijn dat de beste ploeg van de wereld dit nu als hun filosofie heeft geadopteerd en er al jarenlang de absolute top mee haalt.
Grappigste wat ik tot nu toe vandaag heb gezien!quote:
Op Van 't Hek (en natuurlijk Sjek) na is dit een prima bezettingquote:Op zondag 18 december 2011 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Bert van Marwijk, Jan van Halst, Jan Mulder en Tom van 't Hek.
Same here.. + SG natuurlijk, dat moet ook genoemd gaan worden deze afleveringquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
SR.. > SV
Maar toch wil ik horen wat ze over het machtige PSV te zeggen hebben
Ik zie het nog voor me. Pondje van de worp naar de binnenstad.quote:
Dat is zijn hoofd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
WAT HEEFT JAN VAN HALST OP ZIJN HOOFD
1.2mil volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
hoeveel zou v marwijk verdienen als bondscoach?
Vrijwilligerswerk denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
hoeveel zou v marwijk verdienen als bondscoach?
echt hequote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef vincerusso het volgende:
lekker weer lekker geen kritische vragen stellen en elkaar de hemel in lullen
heerlijk
Er gaat echt niets gezegd worden, en dat vind ik zo schrijnend dat ik blijf hangen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef vincerusso het volgende:
lekker weer lekker geen kritische vragen stellen en elkaar de hemel in lullen
heerlijk
Misschien wordt het nog leuk.quote:
Maar er wordt wel journalistiek bedreven.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er gaat echt niets gezegd worden, en dat vind ik zo schrijnend dat ik blijf hangen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar er wordt wel journalistiek bedreven.
Journalistiek van de bovenste plank.quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Buitendam het volgende:
De kans is niet klein, maar hij sluit het niet uit. Zeg nooit nooit.
Betere club? Que?quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom is Ferr een verrader?
Omdat ie meer kan verdienen bij een betere club?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Buitendam het volgende:
Dat spandoekje van die Feyenoorders voor Fer. Sneuste joekels ooit.
Ah daar hebben we zuurpruimpje Buitendam ook weer.quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Buitendam het volgende:
Dat spandoekje van die Feyenoorders voor Fer. Sneuste joekels ooit.
De FC Twente.quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ludiek signaaltje naar de KNVB, zoals de eckte eckte clubs doen.
Moeten we dan naar KNVB en daar gaan rellen?quote:
Kom mijn linkertestikels eens kussen, meiske.quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah daar hebben we zuurpruimpje Buitendam ook weer.Sukkeltje.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon Eindhovense huillie's.quote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ludiek signaaltje naar de KNVB, zoals de eckte eckte clubs doen.
Nee, je verlies nemen en niet huilen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeten we dan naar KNVB en daar gaan rellen?
Terechtquote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef muzas het volgende:
Ik ben af en toe best jaloers op de sfeer in de Kuip
Mag je best zeggen hoor. Die boertjes en de moffen kunnen erover meepraten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef muzas het volgende:
niet zo flirten naar Rdam ajaciedquote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef muzas het volgende:
Nee joh om zo blij te kunnen zijn met een overwinning heb je eerst 10 rampseizoenen nodigquote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef muzas het volgende:
Niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef muzas het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh om zo blij te kunnen zijn met een overwinning heb je eerst 10 rampseizoenen nodig
liever moffen en boertjes dan al dat buitenlandse tuig uit Rdamquote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Heerlijk al die gefrustreerde moffen en boertjes.
Aldus de turkquote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Gefrustreerd? Ik heb ons vandaag een wedstrijd zien winnen waarvoor ik vooraf geen 5 cent had gegeven. Die grijns gaat t/m volgende week niet van m'n smoelwerk, vrind.quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Ah. daar hebben we onze verkapte racist weer.quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
liever moffen en boertjes dan al dat buitenlandse tuig uit Rdam
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:20:31ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11 reageer retweet
moffen zijn niet buitenlands?quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die wrijft nog een keer in zijn handen en geniet van de frustraties die Van Halst koestert door zijn (gedwongen) vertrek.quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zou Munsterman nu allemaal richting zijn tv/Van Halst aan het werpen zijn ?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
quote:
2-0quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Ik heb ons vandaag een wedstrijd zien winnen waarvoor ik vooraf geen 5 cent had gegeven. Die grijns gaat t/m volgende week niet van m'n smoelwerk, vrind.
Wat een geste.quote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:20:31ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11 reageer retweet
KNVB moet ook ingrijpen bij Twente. Luuk de Jong staat nu stil in zijn ontwikkeling als superspitsquote:Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
Het niet neerzetten van Luuk de Jong in de spits is echt een schande voor het nederlandse voetbal.
We kunnen beter praten of Martin Indi in Oranje moet of nie.quote:Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
Het niet neerzetten van Luuk de Jong in de spits is echt een schande voor het nederlandse voetbal.
Mee eens, over 5 jaar moet Luuk de spitspositie bij Oranje invullen...quote:Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
En Nelom de nieuwe linksback van Oranjequote:Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We kunnen beter praten of Martin Indi in Oranje moet of nie.
Hugo Borst heeft wel een burnout door hem opgelopen alsdus Hugo zelf. Hij kon er niet tegen dat Van Marwijk hem van onwaarheden betichte terwijl zijn informatie wel waar was, maar gewoon maanden achterhaaldquote:Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Bert voegt nu al meer aan SV toe dan Vermeulen het hele afgelopen seizoen
Zijn RvP en KJH tegen die tijd over de datum?quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, over 5 jaar moet Luuk de spitspositie bij Oranje invullen...
Terechtquote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Sinds een paar weken is dit Studio Feyenoord.
Bertje is er. Dan mag dat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja, omdat guidetti, of hoe die vent ook heten magquote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Studio -damquote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn RvP en KJH tegen die tijd over de datum?
Geen bronnen, geen inhoud, geen meerwaarde. SV in eigen persoon.quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Van 't Hek is weer fucking irritant zoals gewoonlijk.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:33:19Bert van Marwijk: "Als je het publiek bij #Feyenoord achter je hebt, heb je echt een 12e man." reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:33:19Bert van Marwijk: "Als je het publiek bij #Feyenoord achter je hebt, heb je echt een 12e man." reageer retweet
Zou hij dat zelf verzonnen hebben?quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
Ook als ie bij twente blijft hangen? Ik denk dat de Jong zn ontwikkeling bij een wat grotere club wellicht beter gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...
Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zagquote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
nee.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij dat zelf verzonnen hebben?
De Jong speelt binnen nu en 2 jaar bij een Engelse (sub)topper...quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook als ie bij twente blijft hangen? Ik denk dat de Jong zn ontwikkeling bij een wat grotere club wellicht beter gaat.
Maar als 9 of als 10?quote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Jong speelt binnen nu en 2 jaar bij een Engelse (sub)topper...
De Jongquote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...
Baasquote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Op dit moment staat de Jong verder...quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
De JongLeuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits van bij Nederlands elftal.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
De JongLeuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits bij Nederlands elftal.
Kan best, alleen heeft Castaignos drie keer zoveel talent.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op dit moment staat de Jong verder...
Seabertquote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Wat is dit? Kan het weer over Feyenoord gaan?
[ afbeelding ]
dat noemen wij in NL een dode kakkerlakquote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Wat is dit? Kan het weer over Feyenoord gaan?
[ afbeelding ]
En zit te verpieteren bij Inter.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan best, alleen heeft Castaignos drie keer zoveel talent.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat noemen wij in NL een dodekakkerlak
Verpieteren? Want?quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En zit te verpieteren bij Inter.
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgenquote:
Ooit gaat hij iemand tegenkomen die hem door de midden schopt jaquote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen
Zolang die blijft scoren zal de Feyenoordsupporters dat aan de kont roesten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen
Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt alles van Feyenoord gemist, noem dat maar niksquote:
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En zit te verpieteren bij Inter.
Niet spelen bij een subtopper in de Serie A is best triest eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´
Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.
Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zagWat een contrast.
Feyenoord
Dat is in het begin gebeurt. Hij heeft een paar wedstrijden niet gescoord, wordt elke wedstrijd gewisseld. Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiverenquote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk nu. Castaignos gaat een hele grote worden, als je dat niet ziet snap je er niet veel van.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.
Wat vind je van Hans Jorritsma ?quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja, wat weet die hockeyer nou van voetbal. Rot toch op.
Is al gebeurd, liet hij zich duidelijk niet door van de wijs brengen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Ja, maar dat bedoel ik ook met vorm. Als dat even tegen gaat zitten...quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt
Dit zie ik als een pure act. Ik zie daarin echt een toneelstukje.quote:en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiveren
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk nu. Castaignos gaat een hele grote worden, als je dat niet ziet snap je er niet veel van.
Dat heeft niks met vorm te maken, dat heeft met mentaliteit te makenquote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik ook met vorm. Als dat even tegen gaat zitten...
Dat mag, maar het werkt welquote:Dit zie ik als een pure act. Ik zie daarin echt een toneelstukje.
Die vent dacht ook dat Real van Barcelona zou winnen, lachwekkend.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?
En als iemand een andere mening betekent dat niet gelijk dat hij er geen verstand van heeft.
Ach.. waarom doe ik dit ook , jij hebt duidelijk een enorme plank voor je kop.
Beter blokkeren ze volgende keer de snelweg naar Duivendrecht.quote:
ja,quote:
Hard werken, bal vasthouden en opjagen vind ik vallen onder vorm. Die voorbeelden kunnen heel kut lopen, als je uit vorm bent.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vorm te maken, dat heeft met mentaliteit te maken
Hechting.quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
heeft jan nou een poepvlek op zijn hoofd? niet lullig bedoeld..
Bal vasthouden valt onder vorm ja, als je heel slecht bent kunnen ballen van je voet springen. Echter ben ik van mening dat Guidetti zo'n hoog basisniveau heeft, dat hij ook uit vorm nog steeds die techniek bezit om de bal bij zich te kunnen houden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hard werken, bal vasthouden en opjagen vind ik vallen onder vorm. Die voorbeelden kunnen heel kut lopen, als je uit vorm bent.
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alsof het iedere wedstrijd in de kuip zo een feest is
Klopt. Maar als je niet ziet dat Castaignos alles in zich heeft om een hele grote te worden, snap je er in mijn ogen niet veel van. Is mijn meningquote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?
En als iemand een andere mening betekent dat niet gelijk dat hij er geen verstand van heeft.
Ach.. waarom doe ik dit ook , jij hebt duidelijk een enorme plank voor je kop.
Dus? Wat is daar raar aanquote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die vent dacht ook dat Real van Barcelona zou winnen, lachwekkend.
Huilliequote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Als Jack je spandoek leuk vindt is ie kut. Period.
okquote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.
Ok.quote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.
[..]
Volgens mij ben je in de war met PSVquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Barcelona, wat waren ze weer goed he.
Alsof die tegenstander er wat van kan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Santos is een redelijk team die in Nederland moeiteloos bovenin zal meedraaien.quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof die tegenstander er wat van kan.
En hoequote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
Och och och, hij omspeelt de keeper.
Meteen wegrennen met zijn arrogante kop.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef YazooW het volgende:
Laat dan deze zien Sjek.
fucking priceless dat gezicht van Messi
Inderdaad, maar 1-3 thuis verloren van Barcelonaquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid
De beste ploeg ter wereld
Ik was het ook al aan het opzoekenquote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wou net zeggen, hij had toch helemaal geen kanker.
Die aanname van Xavi is toch wel pure porno hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Winnen schrikbarend weinig en worden jaar op jaar geen kampioen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid
De beste ploeg ter wereld
Huh? het seizoen is pas halverwege?quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Winnen schrikbarend weinig en worden jaar op jaar geen kampioen?
Gaan niks winnen, vrind.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? het seizoen is pas halverwege?
Real gaat dit jaar gewoon kampioen worden hoor. Champions League zie ik ze als het even mee zit ook wel pakken.quote:
jij wel ja, ik zit hier opgescheept met at5.quote:
Je vergeet de Copa del Rey nogquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real gaat dit jaar gewoon kampioen worden hoor. Champions League zie ik ze als het even mee zit ook wel pakken.
Wel respectloos tegen die jappen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef YazooW het volgende:
Laat dan deze zien Sjek.
Wel frappant dat Jack het helemaal niet over het Bekervoetbal had. Hij deed net of het seizoen al helemaal voorbij was, terwijl er nog belangrijke wedstrijden worden gespeeld komende week. Komt zeker omdat de wedstrijden bij de concurrent worden uitgezondenquote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn voetbalvrienden wel missen hoor in deze koude donkere voetballoze voetbal maanden. Ik denk dat ik van Sjek maar ff mijn wallpaper maak.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef YazooW het volgende:
Laat dan deze zien Sjek.
Ik begrijp het eerlijk gezegd wel...quote:
Je moet de Japanse cultuur kennen man. Jappen zijn niet zoals amerikanen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik begrijp het eerlijk gezegd wel...
Hij wordt daar gewoon misbruikt als een hoer voor de commercie.
Ben je s'werelds beste voetballer sta je daar met een reusachtige sleutel en een paar maffe jappen om je heen terwijl je net de wereldbeker hebt gepakt, slaat gewoon nergens op.
quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Eerder respectloos van die Jappen met hun adhd. Beetje in hun eigen taal staan ginnegappen als een stel Bieber fans. Praat gewoon Engels in het bijzijn van non jappen. Met hun gouden kloyotasleutel. Wanvertoning.
Ik kan mijn enthousiasme nauwelijks onderdrukken.quote:Morgenavond iets later dan normaal SV met Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Foppe de Haan.
Heb jij dat ook elke week?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan mijn enthousiasme nauwelijks onderdrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |