abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105478752

♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105478884
Gelukkig op het laatst nog wat inside informatie van Arno over AJAX, nu kan iedereen in Nederland toch fijn slapen.

En nog een sterk garpje met Mark Rutten.

Alleen moest Sjek het even uitleggen, want anders had de dementerende doelgroep van het programma geen idee wie nou die man in dat pak was die een handtekening zette.
pi_105478906
Heb ik toch dit GEWELDIGE PROGRAMMA gemist :o :(
pi_105479022
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:
Heb ik toch dit GEWELDIGE PROGRAMMA gemist :o :(
Komt waarschijnlijk nog wel op Uitzending Gemist, maar ik zou het pas over drie dagen ofzo proberen, want dit programma is ZO GOED, die pagina van Uitzending Gemist is de komende 72 uur ongetwijfeld volledig overbelast.
pi_105479157
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zomaar wat te roepen? Zoals ik al aangaf heeft Barcelona alleen al dit seizoen meer uitegegeven dan Real. Jij kwam vervolgens aanzetten met zoiets onzinnigs als 'kijk ook even wat er binnen is gekomen' terwijl dat er totaal niet toe doet. En als je dat er bij pakt zul je zien dat dan de verhoudingen alsnog ongeveer gelijk zijn. Wat op z'n minst opvallend is aangezien FC Barcelona zo'n geweldige opleiding heeft én vorig jaar alles gewonnen heeft én volgens veel debieltjes de beste ploeg ter wereld ooit aller tijden van het universum heeft.
Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste is
En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld. Meer dan bij de meeste ploegen. Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
pi_105479231
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef NLGooner het volgende:

[..]

Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste is
En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld. Meer dan bij de meeste ploegen. Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
Die aankopen zijn vooral van de presidenten die moeten laten zien dat ze geld hebben.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:34:40 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105479490
quote:

[..]

En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld.
Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.
quote:

[..]
Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.
pi_105479565
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.

[..]

En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.
Basis van Barcelona staat vast, en dat komt uit de eigen jeugd.

Real Madrid koopt t hele elftal ..

Dat is het verschil, vandaar dat ze Real een koopclub noemen. Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:41:57 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479665
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Basis van Barcelona staat vast, en dat komt uit de eigen jeugd.

Real Madrid koopt t hele elftal ..

Dat is het verschil, vandaar dat ze Real een koopclub noemen. Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
Alves
Sanchez
Abidal
Fabregas
Villa
Pique
Keita

Toch vaak "basis spelers". Allemaal gekocht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 12 december 2011 @ 00:42:23 #10
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105479673
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]
Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
Wat dus niet het geval is ;)
  maandag 12 december 2011 @ 00:43:05 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479697
Vergeet niet dat mensen als Yaya Touré ook gekocht waren door Barca. Zlatan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105479865
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat dus niet het geval is ;)
Dat zeg je wel steeds maar daar klopt niks van. Afgelopen 5 seizoenen:
Barcelona: 36 spelers (13 eigen jeugd)
Real Madrid: 48 (7 eigen jeugd)

Dus dat is een non argument van jou.
★★★
pi_105479889
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

[..]

De pers kan inderdaad erg overdrijven met hun superlatieven. Wat dat betreft kan je bijvoorbeeld de nos niet serieus nemen.
Maar als je het dan hebt over "de beste ploegen ooit", aan welke ploegen denk jij dan?
  maandag 12 december 2011 @ 00:50:26 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479894
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Uhm..barca heeft dan "maar" 23 spelers gekocht ? Dat is evenveel als United.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105479991
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Uhm..barca heeft dan "maar" 23 spelers gekocht ? Dat is evenveel als United.
Wat ik zeg, de basis van Barça staat vast, en dat komt uit eigen jeugd. Dat maakt het zo goed.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:57:05 #16
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105480092
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat ik zeg, de basis van Barça staat vast, en dat komt uit eigen jeugd. Dat maakt het zo goed.
Niet de hele basis.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105480157
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet de hele basis.
Nope, was dat maar zo _O_
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:59:19 #18
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105480159
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat dus alleen maar bevestigt dat beide clubs elkaar niet veel ontlopen wat betreft spelers kopen. Als je daarbij optelt dat Barcelona een veel betere jeugd heeft én volgens velen de beste is én de meeste prijzen pakt zou je kunnen zeggen dat in verhouding Barcelona misschien nog wel het meest koopt. Zeker als je bedenkt dat ze dit seizoen meer hebben uitgegeven dan Real Madrid.
pi_105480248
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat dus alleen maar bevestigt dat beide clubs elkaar niet veel ontlopen wat betreft spelers kopen. Als je daarbij optelt dat Barcelona een veel betere jeugd heeft én volgens velen de beste is én de meeste prijzen pakt zou je kunnen zeggen dat in verhouding Barcelona misschien nog wel het meest koopt. Zeker als je bedenkt dat ze dit seizoen meer hebben uitgegeven dan Real Madrid.
Scheelt idd bijna niks ..
36 - 13 = 23
48 - 7 = 41

18 maar.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 01:13:47 #20
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105480501
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Scheelt idd bijna niks ..

Inderdaad. ^O^

Barcelona is net zo 'koopziek' als (vrijwel) iedere grote club dat is. Ook bij Barcelona slaat het aankoopbeleid vaak he-le-maal nergens op maar bij hun word het vaak met van die smoesjes weggewuifd als: 'ja maar ze hebben veel eigen jeugd in de basis staan' dat is ook absoluut waar en dat valt ook te prijzen maar dat maakt ze niet opeens een minder 'koopziek' hoor. Barcelona geeft zelfs vaak heel wat meer uit dan een menig ander grote club.
  maandag 12 december 2011 @ 02:16:19 #21
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_105481381
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Alves
Sanchez
Abidal
Fabregas
Villa
Pique
Keita

Toch vaak "basis spelers". Allemaal gekocht.
Pique en Fabregas hebben hun jeugdopleiding bij Barca genoten.
Villa en Keita zijn utility spelers, vervangbaar en niet de noodzakelijke kern spelers.
Abidal is wel een sterkhouder geworden maar ook niet kern van het elftal, maar hij is samen met Sanchez wel hard aan de deur aan het kloppen om dat wel te worden.
De belangrijkste spelers zijn Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Busquets, Valdez, Pique, allemaal eigen jeugd, en daarbij komen nu Fabregas, Thiago Alcantera, Pedro die daar vlak achter zitten en regelmatig spelen, ook eigen jeugd.

Ik snap echt niet waarom je zo koppig verzet. Dit is een argument wat je niet kunt winnen. Ja, Barca heeft teveel geld weggegooid aan domme aankopen, voornamelijk de spits positie, na het verkopen van Eto'o is volledig fout gegaan, want zowel Zlatan als Villa waren onnodig en te duur, als ze gewoon Eto'o hadden laten staan die de beste spits van Barca is geweest van de afgelopen 10 jaar.

Maar zelfs dan nog, Madrid heeft een nagenoeg volledig elftal bijmekaar gekocht, en dan ga je nog koppig proberen het te relativeren ofzo. Dan ben je echt alleen maar aan het zoeken. Hooguit vind ik het jammer dat wat Barca wel kan, en hier dus niet zoals bij Ajax, of andere clubs is hun beste spelers die ze uit hun jeugdopleiding halen lang genoeg blijven om Europees een factoor te zijn.

En welke ploeg is beter geweest dan in het verleden? En heeft met een soort voetbal wat zo ontzettend veel speldicipline, techniek, durf, en flair, geloof in eigen kunnen word gespeeld op de mat getoverd? Heb je ze gisteren gezien continu door de pressie van Madrid heen voetballen op hun eigen 20 meter van het doel, terwijl er 5 man van madrid je staan op te jagen en je net zo een eerste tegengoal krijgt. Dat is Barca, met je ballen op het hakblok spelen, altijd! Je backs en je centrale verdedigers helemaal doorschuiven tot regelmatig diep op de helft van de tegenstander.
Verdedigers die continu de 1 op 1 situatie niet uit de weg gaan, maar vaak juist opzoeken. Ronaldo krijgt veel meer ruimte van Barca dan Messi dat van Madrid krijgt. Barca gaat altijd uit van eigen kracht.
Ik daag je uit dat te weerleggen.
Dat meer mensen dit niet waarderen vindt ik eerder raar, niet dat er zoveel zouden zijn. Dit is veel moeilijker dan countervoetbal, wat Madrid veel speelt, het is veel meer precisiewerk en afhankelijk van techniek en voetbal intelligentie.
Fisieke kracht, snelheid, en teamwork, als de linies kort houden en als een eenheid verdedigen zijn allemaal makkelijker dan deze speelstijl die ik de bijne geperfectioneerde vorm van totaalvoetbal vind. Een doorontwikkelde vorm van een soort voetbal waar Nederland en Ajax supertrots op mogen zijn dat ze dat hebben geintroduceerd, en supertrots mogen zijn dat de beste ploeg van de wereld dit nu als hun filosofie heeft geadopteerd en er al jarenlang de absolute top mee haalt.
  maandag 12 december 2011 @ 04:20:06 #22
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_105482105
Het was een gaapfeest. Van Geel, alles was goed, super, 1 wandelend cliche spuiend drama van een gast, nadat Rob Janszen vorige week om te huilen zo nietszeggend al was.

Ja ja journalistiek programma.. van Halst komt ook binnenlopen nadat de man achter de schermen de technische analyse heeft gemaakt en de beelden bij mekaar heeft gezocht. Van Halst kopt ze alleen maar in.
  maandag 12 december 2011 @ 07:19:50 #23
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_105482697
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:16 schreef Serko het volgende:

[..]

Pique en Fabregas hebben hun jeugdopleiding bij Barca genoten.
Villa en Keita zijn utility spelers, vervangbaar en niet de noodzakelijke kern spelers.
Abidal is wel een sterkhouder geworden maar ook niet kern van het elftal, maar hij is samen met Sanchez wel hard aan de deur aan het kloppen om dat wel te worden.
De belangrijkste spelers zijn Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Busquets, Valdez, Pique, allemaal eigen jeugd, en daarbij komen nu Fabregas, Thiago Alcantera, Pedro die daar vlak achter zitten en regelmatig spelen, ook eigen jeugd.

Ik snap echt niet waarom je zo koppig verzet. Dit is een argument wat je niet kunt winnen. Ja, Barca heeft teveel geld weggegooid aan domme aankopen, voornamelijk de spits positie, na het verkopen van Eto'o is volledig fout gegaan, want zowel Zlatan als Villa waren onnodig en te duur, als ze gewoon Eto'o hadden laten staan die de beste spits van Barca is geweest van de afgelopen 10 jaar.

Maar zelfs dan nog, Madrid heeft een nagenoeg volledig elftal bijmekaar gekocht, en dan ga je nog koppig proberen het te relativeren ofzo. Dan ben je echt alleen maar aan het zoeken. Hooguit vind ik het jammer dat wat Barca wel kan, en hier dus niet zoals bij Ajax, of andere clubs is hun beste spelers die ze uit hun jeugdopleiding halen lang genoeg blijven om Europees een factoor te zijn.

En welke ploeg is beter geweest dan in het verleden? En heeft met een soort voetbal wat zo ontzettend veel speldicipline, techniek, durf, en flair, geloof in eigen kunnen word gespeeld op de mat getoverd? Heb je ze gisteren gezien continu door de pressie van Madrid heen voetballen op hun eigen 20 meter van het doel, terwijl er 5 man van madrid je staan op te jagen en je net zo een eerste tegengoal krijgt. Dat is Barca, met je ballen op het hakblok spelen, altijd! Je backs en je centrale verdedigers helemaal doorschuiven tot regelmatig diep op de helft van de tegenstander.
Verdedigers die continu de 1 op 1 situatie niet uit de weg gaan, maar vaak juist opzoeken. Ronaldo krijgt veel meer ruimte van Barca dan Messi dat van Madrid krijgt. Barca gaat altijd uit van eigen kracht.
Ik daag je uit dat te weerleggen.
Dat meer mensen dit niet waarderen vindt ik eerder raar, niet dat er zoveel zouden zijn. Dit is veel moeilijker dan countervoetbal, wat Madrid veel speelt, het is veel meer precisiewerk en afhankelijk van techniek en voetbal intelligentie.
Fisieke kracht, snelheid, en teamwork, als de linies kort houden en als een eenheid verdedigen zijn allemaal makkelijker dan deze speelstijl die ik de bijne geperfectioneerde vorm van totaalvoetbal vind. Een doorontwikkelde vorm van een soort voetbal waar Nederland en Ajax supertrots op mogen zijn dat ze dat hebben geintroduceerd, en supertrots mogen zijn dat de beste ploeg van de wereld dit nu als hun filosofie heeft geadopteerd en er al jarenlang de absolute top mee haalt.
QFT
Feyenoord!!! * Barça
pi_105493748
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105493814
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_105494178
quote:
Hahaha
pi_105494278
quote:
_O- _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 december 2011 @ 16:12:02 #28
15600 BB-King
Long live the King!
pi_105496463
quote:
Grappigste wat ik tot nu toe vandaag heb gezien! _O-
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_105496935
Daar komt Jack tenminste sympathiek over, en bij SV niet.
pi_105716387
Vanavond met: Bert van Marwijk, Jan van Halst, Jan Mulder en Tom van 't Hek.
sig verwijderd door FA
pi_105717367
Gaat een topshow worden, kan niet misgaan met die gasten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_105746590
Na de reclame dus.
sig verwijderd door FA
  zondag 18 december 2011 @ 22:11:21 #33
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_105746681
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Bert van Marwijk, Jan van Halst, Jan Mulder en Tom van 't Hek.
Op Van 't Hek (en natuurlijk Sjek) na is dit een prima bezetting ^O^
pi_105746690
SR.. > SV

Maar toch wil ik horen wat ze over het machtige PSV te zeggen hebben :P
  zondag 18 december 2011 @ 22:12:11 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105746728
Bertje. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105746748
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
SR.. > SV

Maar toch wil ik horen wat ze over het machtige PSV te zeggen hebben :P
Same here.. + SG natuurlijk, dat moet ook genoemd gaan worden deze aflevering
  zondag 18 december 2011 @ 22:12:33 #37
311468 Van_Poppel
pi_105746758
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Bertje. ^O^
Uit De Worp ^O^
pi_105746946
Weer eens kijken, hopelijk zit Waterreus er met zijn zwoele geile stem :9~
pi_105746986
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Uit De Worp ^O^
Ik zie het nog voor me. Pondje van de worp naar de binnenstad.

Reed ook altijd in een sportwagen. Spitfire volgens mij. Lekker wijf ernaast.
  zondag 18 december 2011 @ 22:16:12 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105746987
Barca , WK en Feyenoord.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747031
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Barca , WK en Feyenoord.
En het wekelijkse agendaitem: Ajax en JC.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2011 @ 22:17:44 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_105747092
Als Ajacied vind i8k Gudèttie leuk :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_105747116
Oh, relax. BvM, de koning van het niets zeggen.
Dit, dus.
pi_105747117
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:

pedo
pi_105747120
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Uit De Worp ^O^
Een echte ghetto.
pi_105747122
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:

Wie :')?
sig verwijderd door FA
pi_105747127
Wat heeft van Halst op zijn kop?
pi_105747129
Scheren ging fout zie ik.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_105747130
WAT HEEFT JAN VAN HALST OP ZIJN HOOFD
  zondag 18 december 2011 @ 22:18:43 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105747144
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wie :')?
Het is tong80.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747166
hoeveel zou v marwijk verdienen als bondscoach?
There are only 151 Pokémon.
pi_105747170
HD tv is zo kut bij Studio voetbal. :'(
  zondag 18 december 2011 @ 22:19:11 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747177
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
WAT HEEFT JAN VAN HALST OP ZIJN HOOFD
Dat is zijn hoofd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747180
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
1.2mil volgens mij.
  zondag 18 december 2011 @ 22:19:16 #55
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_105747184
lekker weer lekker geen kritische vragen stellen en elkaar de hemel in lullen
heerlijk
pi_105747198
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
Vrijwilligerswerk denk ik.
  zondag 18 december 2011 @ 22:19:28 #57
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105747205
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:
HD tv is zo kut bij Studio voetbal. :'(
Vooral als Tom van 't Hek er zit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef vincerusso het volgende:
heerlijk
echt he
pi_105747241
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef vincerusso het volgende:
heerlijk
Er gaat echt niets gezegd worden, en dat vind ik zo schrijnend dat ik blijf hangen.
Dit, dus.
pi_105747260
PSV *O*
  zondag 18 december 2011 @ 22:20:15 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747262
Van Marwijk gaat ooit naar PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747269
Geen Vermeulen. Geen Waterreus.
Noot noot.
pi_105747281
Tuurlijk BvM, geloof er niks van dat je je eigen contract niet eens kent.
sig verwijderd door FA
pi_105747288
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Geen Vermeulen. Geen Waterreus.
Misschien wordt het nog leuk. :D
pi_105747289
De kans is niet klein, maar hij sluit het niet uit. Zeg nooit nooit.

_O_ Beste talkshow ooit.
Dit, dus.
pi_105747302
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Misschien wordt het nog leuk. :D
Het is al leuk :o
Noot noot.
pi_105747324
de bal is rond. het kan vriezen het kan dooien. het is 11 tegen 11.

:')
  zondag 18 december 2011 @ 22:21:33 #68
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105747337
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Buitendam het volgende:

_O_ Beste talkshow ooit.
What? :')
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zondag 18 december 2011 @ 22:21:35 #69
311468 Van_Poppel
pi_105747338
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er gaat echt niets gezegd worden, en dat vind ik zo schrijnend dat ik blijf hangen.
Maar er wordt wel journalistiek bedreven. :)
  zondag 18 december 2011 @ 22:21:48 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105747351
Shit, Barca is gevallen ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747378
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Maar er wordt wel journalistiek bedreven. :)
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Buitendam het volgende:
De kans is niet klein, maar hij sluit het niet uit. Zeg nooit nooit.
Journalistiek van de bovenste plank.
Dit, dus.
pi_105747398
Sjek wat lul je allemaal?
  zondag 18 december 2011 @ 22:22:52 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747414
Gelijkspelen tegen Excelsior, verliezen bij nac :')

Wat nou kampioenskandidaat, heerlijk hypocriet. Zelfs Verbeek deed en doet er niet aan mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747460
Die 'L' van Jeroen Elshoff.
  zondag 18 december 2011 @ 22:23:48 #75
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747475
AZ mag nog blij wezen als ze aan het einde van het seizoen bij de eerste 5 eindigen.
pi_105747478
_O_ PSV
  zondag 18 december 2011 @ 22:24:13 #77
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747512
Verlanglijstje voor Fer _O_
  zondag 18 december 2011 @ 22:24:15 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747514
Spandoek _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747523
- snelcursus Duits

:D
  zondag 18 december 2011 @ 22:24:23 #80
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747524
Guidetti _O_
  zondag 18 december 2011 @ 22:24:28 #81
347534 vincerusso
pi_105747531
snelcursus Duits :')
pi_105747537
Dat spandoekje van die Feyenoorders voor Fer. Sneuste joekels ooit. :')
Dit, dus.
pi_105747547
Zweedse vlag :')
pi_105747550
Dat spandoek _O_

SuperGuidetti _O_ _O_
pi_105747573
Kijk hem gaan ;D
  zondag 18 december 2011 @ 22:25:01 #86
311468 Van_Poppel
pi_105747576
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
Spandoek _O_
Waarom is Ferr een verrader?

Omdat ie meer kan verdienen bij een betere club? :')
  zondag 18 december 2011 @ 22:25:03 #87
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105747579
Fer Play van Feyenoord
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105747597
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:

[..]

1.2mil volgens mij.
Ik verwacht boven de 2.
sig verwijderd door FA
  zondag 18 december 2011 @ 22:25:18 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747598
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Betere club? Que?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747606
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Buitendam het volgende:

:'(
  zondag 18 december 2011 @ 22:25:30 #91
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747609
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Buitendam het volgende:
Ah daar hebben we zuurpruimpje Buitendam ook weer. :') Sukkeltje.
pi_105747619
quote:

[..]

De FC Twente. :')
pi_105747642
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ludiek signaaltje naar de KNVB, zoals de eckte eckte clubs doen.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:26:11 #94
311468 Van_Poppel
pi_105747645
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Betere club? Que?
Vergelijk de eindposities van Twente en Feyenoord de laatste 5 jaar...
pi_105747648
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat was pas royal sadness ja. :)
pi_105747659
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

pi_105747671
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat was pas royal sadness ja. :)
Moeten we dan naar KNVB en daar gaan rellen?
pi_105747673
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ah daar hebben we zuurpruimpje Buitendam ook weer. :') Sukkeltje.
Kom mijn linkertestikels eens kussen, meiske.
Dit, dus.
pi_105747674
Douglas en Michalhov nergens te bekennen.
  zondag 18 december 2011 @ 22:26:38 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747677
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hahaha, over trieste spandoekjes gesproken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747678
Jan zegt het hoor!
  zondag 18 december 2011 @ 22:26:39 #102
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747679
quote:

[..]

_O-
pi_105747688
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gewoon Eindhovense huillie's.
pi_105747689
Ik ben af en toe best jaloers op de sfeer in de Kuip :@
pi_105747695
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Moeten we dan naar KNVB en daar gaan rellen?
Nee, je verlies nemen en niet huilen.
pi_105747709
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef muzas het volgende:
Terecht
  zondag 18 december 2011 @ 22:27:21 #107
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105747723
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gewoon Eindhovense huillie's.
Oh.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:27:22 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747724
quote:
Mag je best zeggen hoor. Die boertjes en de moffen kunnen erover meepraten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:27:32 #109
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105747730
quote:
niet zo flirten naar Rdam ajacied
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105747734
quote:
Nee joh om zo blij te kunnen zijn met een overwinning heb je eerst 10 rampseizoenen nodig :+
  zondag 18 december 2011 @ 22:27:41 #111
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105747735
quote:
Niets om je voor te schamen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 18 december 2011 @ 22:27:58 #112
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747756
Heerlijk al die gefrustreerde moffen en boertjes. _O-
pi_105747773
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee joh om zo blij te kunnen zijn met een overwinning heb je eerst 10 rampseizoenen nodig :+
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:28:36 #114
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105747798
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
liever moffen en boertjes dan al dat buitenlandse tuig uit Rdam
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105747806
Wat zou Munsterman nu allemaal richting zijn tv/Van Halst aan het werpen zijn ?
pi_105747826
quote:
Aldus de turk :')
  zondag 18 december 2011 @ 22:28:56 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105747830
quote:
Gefrustreerd? Ik heb ons vandaag een wedstrijd zien winnen waarvoor ik vooraf geen 5 cent had gegeven. Die grijns gaat t/m volgende week niet van m'n smoelwerk, vrind.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:29:01 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747835
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Ah. daar hebben we onze verkapte racist weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:29:10 #119
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105747841
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105747872
dries_mertens14 twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:20:31 ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11 reageer retweet
  zondag 18 december 2011 @ 22:29:41 #121
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105747881
quote:

[..]

moffen zijn niet buitenlands?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_105747903
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zou Munsterman nu allemaal richting zijn tv/Van Halst aan het werpen zijn ?
Die wrijft nog een keer in zijn handen en geniet van de frustraties die Van Halst koestert door zijn (gedwongen) vertrek.
  zondag 18 december 2011 @ 22:30:20 #123
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105747924
quote:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:?
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gefrustreerd? Ik heb ons vandaag een wedstrijd zien winnen waarvoor ik vooraf geen 5 cent had gegeven. Die grijns gaat t/m volgende week niet van m'n smoelwerk, vrind.
2-0 :W
pi_105747928
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
dries_mertens14 twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:20:31 ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11 reageer retweet
Wat een geste.
  zondag 18 december 2011 @ 22:30:40 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747948
Het niet neerzetten van Luuk de Jong in de spits is echt een schande voor het nederlandse voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747954
Bert voegt nu al meer aan SV toe dan Vermeulen het hele afgelopen seizoen :')
pi_105747969
ach fuck dit programma, dit kut topic en deze kut sfeer.. ik ga lekker gezellig doen in serious request w/
  zondag 18 december 2011 @ 22:30:59 #128
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105747971
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:

2-0 :W
Nee, 1-5. Kampioensteam, manG.
Dit, dus.
pi_105748012
Janko. _O- _O- _O-
pi_105748015
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
Het niet neerzetten van Luuk de Jong in de spits is echt een schande voor het nederlandse voetbal.
KNVB moet ook ingrijpen bij Twente. Luuk de Jong staat nu stil in zijn ontwikkeling als superspits :X
  zondag 18 december 2011 @ 22:31:44 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748024
Van Halst, captain obvious to the rescue :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:31:57 #132
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105748039
quote:
We kunnen beter praten of Martin Indi in Oranje moet of nie.
pi_105748047
Idd, laten we het hier een beetje leuk houden.
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:32:10 #134
311468 Van_Poppel
pi_105748055
quote:
Mee eens, over 5 jaar moet Luuk de spitspositie bij Oranje invullen...
pi_105748058
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

We kunnen beter praten of Martin Indi in Oranje moet of nie.
En Nelom de nieuwe linksback van Oranje
pi_105748064
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Bert voegt nu al meer aan SV toe dan Vermeulen het hele afgelopen seizoen :')
Hugo Borst heeft wel een burnout door hem opgelopen alsdus Hugo zelf. Hij kon er niet tegen dat Van Marwijk hem van onwaarheden betichte terwijl zijn informatie wel waar was, maar gewoon maanden achterhaald _O-
  zondag 18 december 2011 @ 22:32:30 #137
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748072
nee kappen

[ Bericht 97% gewijzigd door Jojoortje op 18-12-2011 22:33:07 ]
pi_105748106
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Mee eens, over 5 jaar moet Luuk de spitspositie bij Oranje invullen...
Zijn RvP en KJH tegen die tijd over de datum?
  zondag 18 december 2011 @ 22:33:12 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105748121
Sinds een paar weken is dit Studio Feyenoord.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105748147
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Terecht ^O^
  zondag 18 december 2011 @ 22:33:50 #141
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105748171
quote:
Bertje is er. Dan mag dat.
pi_105748187
quote:
Ja, omdat guidetti, of hoe die vent ook heten mag :r
pi_105748194
Van 't Hek is weer fucking irritant zoals gewoonlijk.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 18 december 2011 @ 22:34:29 #144
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105748211
quote:
Studio -dam

Rotterdam en Amsterdam, hand in hand tegenwoordig
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zondag 18 december 2011 @ 22:34:36 #145
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748215
Feyenoord _O_
  zondag 18 december 2011 @ 22:35:07 #146
311468 Van_Poppel
pi_105748248
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef muzas het volgende:

[..]

Zijn RvP en KJH tegen die tijd over de datum?
RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...
  zondag 18 december 2011 @ 22:35:11 #147
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105748251
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Van 't Hek is weer fucking irritant zoals gewoonlijk.
Geen bronnen, geen inhoud, geen meerwaarde. SV in eigen persoon.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:35:16 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748257
FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:33:19 Bert van Marwijk: "Als je het publiek bij #Feyenoord achter je hebt, heb je echt een 12e man." reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105748288
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:33:19 Bert van Marwijk: "Als je het publiek bij #Feyenoord achter je hebt, heb je echt een 12e man." reageer retweet
pi_105748289
quote:
Zou hij dat zelf verzonnen hebben?
pi_105748309
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...
Ook als ie bij twente blijft hangen? Ik denk dat de Jong zn ontwikkeling bij een wat grotere club wellicht beter gaat.
  zondag 18 december 2011 @ 22:36:30 #152
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748328
quote:
Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zag _O- Wat een contrast.

Feyenoord _O_
  zondag 18 december 2011 @ 22:36:33 #153
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105748331
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zou hij dat zelf verzonnen hebben?
nee.
  zondag 18 december 2011 @ 22:37:05 #154
311468 Van_Poppel
pi_105748362
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef muzas het volgende:

[..]

Ook als ie bij twente blijft hangen? Ik denk dat de Jong zn ontwikkeling bij een wat grotere club wellicht beter gaat.
De Jong speelt binnen nu en 2 jaar bij een Engelse (sub)topper...
  zondag 18 december 2011 @ 22:37:36 #155
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105748404
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De Jong speelt binnen nu en 2 jaar bij een Engelse (sub)topper...
Maar als 9 of als 10?
  zondag 18 december 2011 @ 22:38:14 #156
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748434
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De Jong :') Leuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits bij Nederlands elftal.
  zondag 18 december 2011 @ 22:38:20 #157
311468 Van_Poppel
pi_105748443
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar als 9 of als 10?
Als 9 ^O^
pi_105748470
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Baas _O_
  zondag 18 december 2011 @ 22:39:00 #159
311468 Van_Poppel
pi_105748477
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

De Jong :') Leuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits van bij Nederlands elftal.
Op dit moment staat de Jong verder...
pi_105748482
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

De Jong :') Leuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits bij Nederlands elftal.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  zondag 18 december 2011 @ 22:39:26 #161
347534 vincerusso
pi_105748502
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Baas _O_
lekker geld in de bodemloze put gooien , bazig hoor
  zondag 18 december 2011 @ 22:39:35 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748510
Wat is dit? Kan het weer over Feyenoord gaan?

VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:39:38 #163
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748513
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Op dit moment staat de Jong verder...
Kan best, alleen heeft Castaignos drie keer zoveel talent.
pi_105748523
Ah Bert toont weer aan waarom ik heb nooit heb gemogen.
pi_105748532
Waarom zou iemand die 100 interlands heeft gespeeld een wedstrijd anders zien dan iemand die 100 interlands heeft gezien?
sig verwijderd door FA
pi_105748537
Nederlands Elftal :') :') :')
  zondag 18 december 2011 @ 22:40:12 #167
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748549
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Hebben we het kleutertje ook weer. _O-
pi_105748551
quote:
15s.gif Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Seabert O+
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:40:34 #169
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105748569
quote:
15s.gif Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
dat noemen wij in NL een dode kakkerlak
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105748571
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:

[..]

Kan best, alleen heeft Castaignos drie keer zoveel talent.
En zit te verpieteren bij Inter. ^O^
  zondag 18 december 2011 @ 22:40:51 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748588
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Rickazio het volgende:

[..]

dat noemen wij in NL een dodekakkerlak
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:40:54 #172
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748593
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Verpieteren? Want?
  zondag 18 december 2011 @ 22:40:55 #173
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105748594
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Seabert O+
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen :D
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:41:29 #174
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_105748625
Schakel net in, niet veel gemist zeker?
Snelle Egel
  zondag 18 december 2011 @ 22:41:30 #175
347534 vincerusso
pi_105748626
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen :D
Ooit gaat hij iemand tegenkomen die hem door de midden schopt ja
pi_105748631
quote:

[..]

Zolang die blijft scoren zal de Feyenoordsupporters dat aan de kont roesten. :+
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:41:44 #177
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_105748636
Wat een onzin feitjes dit :')
¯ _(ツ)_/¯
  zondag 18 december 2011 @ 22:41:47 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748640
quote:

[..]

Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´ :'(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105748643
wat is dit weer voor nutteloze info :')
pi_105748648
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef S0nic het volgende:
Schakel net in, niet veel gemist zeker?
Je hebt alles van Feyenoord gemist, noem dat maar niks
pi_105748649
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nee die ontwikkelt zich geweldig daar. _O-
  zondag 18 december 2011 @ 22:41:57 #182
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105748655
oh het is weer studio Barcelona.
  zondag 18 december 2011 @ 22:42:34 #183
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748694

[ Bericht 100% gewijzigd door Jojoortje op 18-12-2011 22:42:57 ]
  zondag 18 december 2011 @ 22:42:51 #184
311468 Van_Poppel
pi_105748717
Interessant lijstje...Bertje moet durven enkele gearriveerde spelers er naast te zetten...
pi_105748729
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Niet spelen bij een subtopper in de Serie A is best triest eigenlijk.
pi_105748731
Ja Jan, 'Xabi' :')
  zondag 18 december 2011 @ 22:43:23 #187
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105748766
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´ :'(
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:43:24 #188
347534 vincerusso
pi_105748770
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef inZanity het volgende:

kom op jongens lul heel veel over Barcelona
  zondag 18 december 2011 @ 22:43:42 #189
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748785
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?
  zondag 18 december 2011 @ 22:44:06 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748806
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:44:32 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105748831
Tom van 't Hek met zijn processen, echt ...STFU.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105748866
Ja, wat weet die hockeyer nou van voetbal. Rot toch op.
  zondag 18 december 2011 @ 22:45:10 #193
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105748869
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Dit, dus.
pi_105748878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:

[..]

Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?
Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.
pi_105748889
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef inZanity het volgende:

[..]

Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zag _O- Wat een contrast.

Feyenoord _O_
pi_105748900
zegt bert nou dat spitsen bedoeld zijn om te scoren :? wtf
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2011 @ 22:45:53 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_105748902
Booooooring :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 december 2011 @ 22:46:12 #198
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105748917
Niet elke dag trainen? Je begint op been te lijken Bertje.
pi_105748919
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Dat is in het begin gebeurt. Hij heeft een paar wedstrijden niet gescoord, wordt elke wedstrijd gewisseld. Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiveren
pi_105748933
Arme Bert.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 18 december 2011 @ 22:47:02 #201
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748963
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.
Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk nu. Castaignos gaat een hele grote worden, als je dat niet ziet snap je er niet veel van. :N
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2011 @ 22:47:07 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_105748966
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja, wat weet die hockeyer nou van voetbal. Rot toch op.
Wat vind je van Hans Jorritsma ?

zondag 18 december 2011 @ 22:47:13 #203
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105748973
quote:
8s.gif Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

zondag 18 december 2011 @ 22:47:35 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105748996
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is al gebeurd, liet hij zich duidelijk niet door van de wijs brengen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105749044
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Alsof het iedere wedstrijd in de kuip zo een feest is :')
  zondag 18 december 2011 @ 22:48:40 #206
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749059
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt
Ja, maar dat bedoel ik ook met vorm. Als dat even tegen gaat zitten...

quote:
en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiveren
Dit zie ik als een pure act. Ik zie daarin echt een toneelstukje.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:49:00 #207
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_105749079
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk nu. Castaignos gaat een hele grote worden, als je dat niet ziet snap je er niet veel van. :N
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?
En als iemand een andere mening betekent dat niet gelijk dat hij er geen verstand van heeft.
Ach.. waarom doe ik dit ook , jij hebt duidelijk een enorme plank voor je kop.
Snelle Egel
  zondag 18 december 2011 @ 22:49:15 #208
311468 Van_Poppel
pi_105749094
Wat een trieste actie :')
pi_105749098
Sjek doet alsof er huisvrouwen in 410 zitten. _O-
pi_105749103
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar dat bedoel ik ook met vorm. Als dat even tegen gaat zitten...
Dat heeft niks met vorm te maken, dat heeft met mentaliteit te maken
quote:
Dit zie ik als een pure act. Ik zie daarin echt een toneelstukje.
Dat mag, maar het werkt wel
pi_105749104
Ik schaam me zo ontzettend voor de Ajaxsupporters.
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:49:35 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105749107
Wat een kneuzen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105749109
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef S0nic het volgende:

[..]

En als iemand een andere mening betekent dat niet gelijk dat hij er geen verstand van heeft.
Die vent dacht ook dat Real van Barcelona zou winnen, lachwekkend. _O-
  zondag 18 december 2011 @ 22:49:40 #214
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105749112
Kneuzen :')
pi_105749122
Blokkeren ze wekelijks de ingang?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105749137
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Muto het volgende:
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:50:17 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105749139
quote:
Beter blokkeren ze volgende keer de snelweg naar Duivendrecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 22:50:17 #218
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105749140
quote:
ja,
pi_105749146
heeft jan nou een poepvlek op zijn hoofd? niet lullig bedoeld..
pi_105749161
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat vind je van Hans Jorritsma ?

Organiseert hij niet dingen? Dat kunnen hockeyers vast heel goed.
  zondag 18 december 2011 @ 22:50:48 #221
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749172
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat heeft niks met vorm te maken, dat heeft met mentaliteit te maken

Hard werken, bal vasthouden en opjagen vind ik vallen onder vorm. Die voorbeelden kunnen heel kut lopen, als je uit vorm bent.
Dit, dus.
pi_105749176
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
heeft jan nou een poepvlek op zijn hoofd? niet lullig bedoeld..
Hechting.
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:51:43 #223
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105749215
Van de Wiel komt dus niet meer in beeld. Aangezien bertje niet eens kijkt bij Maduro.
  zondag 18 december 2011 @ 22:51:43 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105749216
Oh, het is dus al rond
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105749234
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hard werken, bal vasthouden en opjagen vind ik vallen onder vorm. Die voorbeelden kunnen heel kut lopen, als je uit vorm bent.
Bal vasthouden valt onder vorm ja, als je heel slecht bent kunnen ballen van je voet springen. Echter ben ik van mening dat Guidetti zo'n hoog basisniveau heeft, dat hij ook uit vorm nog steeds die techniek bezit om de bal bij zich te kunnen houden.
pi_105749332
Geen psv vandaag? Of heb ik wat gemist?
pi_105749391
Verbeek :'(
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2011 @ 22:54:49 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_105749404
Van Gelder dekt zich weer eens in als ie semi kritisch wordt.

Over Verbeek.

pi_105749406
QQ Verbeek
pi_105749409
:D verbeek
pi_105749410
Verbeek _O_
  zondag 18 december 2011 @ 22:55:05 #232
311468 Van_Poppel
pi_105749420
Verbeek _O_
pi_105749423
Gert-Jan _O_
Noot noot.
pi_105749432
Ach ach Immers wordt toegezongen. Wat zielig. _O- _O- _O-
pi_105749440
Verbeek _O_
pi_105749450
Nieuwe uggs :')
pi_105749471
*O* mini barca van de zondag
  zondag 18 december 2011 @ 22:55:53 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749473
Als Jack je spandoek leuk vindt is ie kut. Period.
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:56:18 #239
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105749490
quote:
8s.gif Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Alsof het iedere wedstrijd in de kuip zo een feest is :')
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef S0nic het volgende:

[..]

Klopt. Maar als je niet ziet dat Castaignos alles in zich heeft om een hele grote te worden, snap je er in mijn ogen niet veel van. Is mijn mening ;)
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die vent dacht ook dat Real van Barcelona zou winnen, lachwekkend. _O-
Dus? Wat is daar raar aan :?
pi_105749491
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Als Jack je spandoek leuk vindt is ie kut. Period.
Huillie
  zondag 18 december 2011 @ 22:56:38 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105749506
Die Van Halst en Van 't Hek altijd met hun "meningen" over wat er bij Ajax gebeurt :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 18 december 2011 @ 22:56:56 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749525
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Huillie
Welnee.
Dit, dus.
pi_105749529
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.

ok
  zondag 18 december 2011 @ 22:57:58 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105749586
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

[..]
Ok.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 18 december 2011 @ 22:58:06 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749594
Jan speelt weer de onwetende :D
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:58:32 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105749618
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Buitendam het volgende:
Jan speelt weer de onwetende :D
Van Halst en Van 't Hek altijd met hun anti-cruijff mening :r.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105749654
Mooie aanval van PSV was dat.
Noot noot.
  zondag 18 december 2011 @ 22:59:08 #248
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749656
Gouweleeuw :')
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 22:59:12 #249
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105749658
PSV :O
pi_105749675
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie aanval van PSV was dat.
:Y
pi_105749694
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
PSV :O
  zondag 18 december 2011 @ 22:59:55 #252
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105749701
Studio Voetbal :r

Barcelona :r
pi_105749702
Barcelona, wat waren ze weer goed he. :9~
pi_105749717
Barcelona :Z :Z :Z
  zondag 18 december 2011 @ 23:00:20 #255
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749733
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:

Barcelona :r
Beste team ooit, volgens Bertje.
Dit, dus.
pi_105749738
quote:
15s.gif Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij ben je in de war met PSV :Y
  zondag 18 december 2011 @ 23:00:22 #257
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105749739
xabi :')
  zondag 18 december 2011 @ 23:00:31 #258
311468 Van_Poppel
pi_105749749
Fap Barcelona Fap :')
  zondag 18 december 2011 @ 23:00:34 #259
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105749753
quote:
Alsof die tegenstander er wat van kan.
pi_105749785
Och och och, hij omspeelt de keeper. :9~
  zondag 18 december 2011 @ 23:01:02 #261
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_105749794
Sjekkie barca
  zondag 18 december 2011 @ 23:01:06 #262
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105749799
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:

[..]

Alsof die tegenstander er wat van kan.
Santos is een redelijk team die in Nederland moeiteloos bovenin zal meedraaien.
  zondag 18 december 2011 @ 23:01:15 #263
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749811
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
Och och och, hij omspeelt de keeper. :9~
En hoe _O_
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 23:01:18 #264
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105749816
Laat dan deze zien Sjek.

fucking priceless dat gezicht van Messi
pi_105749830
Slechte eerste aanname van Messi bij de 4-0.
pi_105749844
Ik wou net zeggen, hij had toch helemaal geen kanker.
pi_105749857
:Z
pi_105749860
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef YazooW het volgende:
Laat dan deze zien Sjek.

Meteen wegrennen met zijn arrogante kop.
pi_105749867
Barca was weer easy money *)
  zondag 18 december 2011 @ 23:02:15 #270
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105749877
Real Madrid _O_

De beste ploeg ter wereld _O_
pi_105749882
_O_ en dan BAM.. in de goal, heerlijke aanval
pi_105749899
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid _O_

Inderdaad, maar 1-3 thuis verloren van Barcelona _O_
pi_105749901
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wou net zeggen, hij had toch helemaal geen kanker.
Ik was het ook al aan het opzoeken :{
Noot noot.
pi_105749905
Heerlijke aanval _O_
  zondag 18 december 2011 @ 23:02:52 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105749911
quote:
Die aanname van Xavi is toch wel pure porno hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 23:03:45 #276
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105749957
Ajax 1995-96 jonguh..
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 18 december 2011 @ 23:04:02 #277
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105749969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid _O_

Winnen schrikbarend weinig en worden jaar op jaar geen kampioen?
Dit, dus.
  zondag 18 december 2011 @ 23:04:31 #278
311468 Van_Poppel
pi_105750001
15 of 22 januari? :?
pi_105750006
Ook prettige feestdagen gewenst Jack.
  zondag 18 december 2011 @ 23:04:42 #280
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105750010
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Winnen schrikbarend weinig en worden jaar op jaar geen kampioen?
Huh? het seizoen is pas halverwege? :P
pi_105750046
Even het laatste deel terugkijken hoor. Ik moet wel up to date blijven natuurlijk.
  zondag 18 december 2011 @ 23:05:12 #282
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105750047
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

Huh? het seizoen is pas halverwege? :P
Gaan niks winnen, vrind.
Dit, dus.
pi_105750056
Cabral _O_
pi_105750061
Bazengoal van Immers.
  zondag 18 december 2011 @ 23:05:45 #285
356891 Abed
hooggeleid
pi_105750091
Match of the day, kom er maar in.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 18 december 2011 @ 23:07:17 #286
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105750180
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gaan niks winnen, vrind.
Real gaat dit jaar gewoon kampioen worden hoor. Champions League zie ik ze als het even mee zit ook wel pakken.
  zondag 18 december 2011 @ 23:07:27 #287
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105750193
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Abed het volgende:
Match of the day, kom er maar in.
jij wel ja, ik zit hier opgescheept met at5.
pi_105750197
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:

[..]

Real gaat dit jaar gewoon kampioen worden hoor. Champions League zie ik ze als het even mee zit ook wel pakken.
Je vergeet de Copa del Rey nog
pi_105750700
Ik ga mijn voetbalvrienden wel missen hoor in deze koude donkere voetballoze voetbal maanden. Ik denk dat ik van Sjek maar ff mijn wallpaper maak.
  zondag 18 december 2011 @ 23:31:06 #290
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105751305
quote:
Laat dan deze zien Sjek.

Wel respectloos tegen die jappen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105751402
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn voetbalvrienden wel missen hoor in deze koude donkere voetballoze voetbal maanden. Ik denk dat ik van Sjek maar ff mijn wallpaper maak.
Wel frappant dat Jack het helemaal niet over het Bekervoetbal had. Hij deed net of het seizoen al helemaal voorbij was, terwijl er nog belangrijke wedstrijden worden gespeeld komende week. Komt zeker omdat de wedstrijden bij de concurrent worden uitgezonden :').
pi_105751469
quote:
Laat dan deze zien Sjek.

'wtf is dit?'
★★★
  zondag 18 december 2011 @ 23:34:51 #293
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105751476
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel respectloos tegen die jappen.
Ik begrijp het eerlijk gezegd wel...
Hij wordt daar gewoon misbruikt als een hoer voor de commercie.
Ben je s'werelds beste voetballer sta je daar met een reusachtige sleutel en een paar maffe jappen om je heen terwijl je net de wereldbeker hebt gepakt, slaat gewoon nergens op.
pi_105754424
eh waarom begint sjek de 15de pas weer? Heel werkend nederland moet de 2de al beginnen, nu snap ik dat sjek niet de 1 jan al begint, maar begin dan minstens de 8e weer..
  maandag 19 december 2011 @ 00:47:19 #295
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105754478
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik begrijp het eerlijk gezegd wel...
Hij wordt daar gewoon misbruikt als een hoer voor de commercie.
Ben je s'werelds beste voetballer sta je daar met een reusachtige sleutel en een paar maffe jappen om je heen terwijl je net de wereldbeker hebt gepakt, slaat gewoon nergens op.
Je moet de Japanse cultuur kennen man. Jappen zijn niet zoals amerikanen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105758065
Eerder respectloos van die Jappen met hun adhd. Beetje in hun eigen taal staan ginnegappen als een stel Bieber fans. Praat gewoon Engels in het bijzijn van non jappen. Met hun gouden kloyotasleutel. Wanvertoning.
  maandag 19 december 2011 @ 03:12:24 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105758162
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Eerder respectloos van die Jappen met hun adhd. Beetje in hun eigen taal staan ginnegappen als een stel Bieber fans. Praat gewoon Engels in het bijzijn van non jappen. Met hun gouden kloyotasleutel. Wanvertoning.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106817262
quote:
Morgenavond iets later dan normaal SV met Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Foppe de Haan.
Ik kan mijn enthousiasme nauwelijks onderdrukken.
pi_106817569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik kan mijn enthousiasme nauwelijks onderdrukken.
Heb jij dat ook elke week?
pi_106818197
Nu is het 24 uur van tevoren, dus kan ik nog net normaal typen.
Maar vanaf zo'n 6 uur voordat het begint sta ik helemaal stijf.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:47:23 #301
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_106819285
Mijn eerste LAPO ooit op fok! 8)7 *O*
Paardelul !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')