Ook als ie bij twente blijft hangen? Ik denk dat de Jong zn ontwikkeling bij een wat grotere club wellicht beter gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...
Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zagquote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:33:19Bert van Marwijk: "Als je het publiek bij #Feyenoord achter je hebt, heb je echt een 12e man." reageer retweet
nee.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij dat zelf verzonnen hebben?
De Jong speelt binnen nu en 2 jaar bij een Engelse (sub)topper...quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook als ie bij twente blijft hangen? Ik denk dat de Jong zn ontwikkeling bij een wat grotere club wellicht beter gaat.
Maar als 9 of als 10?quote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Jong speelt binnen nu en 2 jaar bij een Engelse (sub)topper...
De Jongquote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RvP is blessuregevoelig, die gaat het nog hooguit een jaar of 4 volhouden...Huntelaar is een subtopper pur sang...De Jong is over 5 jaar beter dan KJH...
Baasquote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:20:31ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11 reageer retweet
Op dit moment staat de Jong verder...quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
De JongLeuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits van bij Nederlands elftal.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
De JongLeuk spitsje hoor, maar over 5 jaar staat Castaignos natuurlijk gewoon in de spits bij Nederlands elftal.
Kan best, alleen heeft Castaignos drie keer zoveel talent.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op dit moment staat de Jong verder...
Seabertquote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Wat is dit? Kan het weer over Feyenoord gaan?
[ afbeelding ]
dat noemen wij in NL een dode kakkerlakquote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Wat is dit? Kan het weer over Feyenoord gaan?
[ afbeelding ]
En zit te verpieteren bij Inter.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan best, alleen heeft Castaignos drie keer zoveel talent.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat noemen wij in NL een dodekakkerlak
Verpieteren? Want?quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En zit te verpieteren bij Inter.
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgenquote:
Ooit gaat hij iemand tegenkomen die hem door de midden schopt jaquote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen
Zolang die blijft scoren zal de Feyenoordsupporters dat aan de kont roesten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen
Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt alles van Feyenoord gemist, noem dat maar niksquote:
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En zit te verpieteren bij Inter.
Niet spelen bij een subtopper in de Serie A is best triest eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´
Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.
Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zagWat een contrast.
Feyenoord
Dat is in het begin gebeurt. Hij heeft een paar wedstrijden niet gescoord, wordt elke wedstrijd gewisseld. Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiverenquote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |