abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105478752

♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105478884
Gelukkig op het laatst nog wat inside informatie van Arno over AJAX, nu kan iedereen in Nederland toch fijn slapen.

En nog een sterk garpje met Mark Rutten.

Alleen moest Sjek het even uitleggen, want anders had de dementerende doelgroep van het programma geen idee wie nou die man in dat pak was die een handtekening zette.
pi_105478906
Heb ik toch dit GEWELDIGE PROGRAMMA gemist :o :(
pi_105479022
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:
Heb ik toch dit GEWELDIGE PROGRAMMA gemist :o :(
Komt waarschijnlijk nog wel op Uitzending Gemist, maar ik zou het pas over drie dagen ofzo proberen, want dit programma is ZO GOED, die pagina van Uitzending Gemist is de komende 72 uur ongetwijfeld volledig overbelast.
pi_105479157
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zomaar wat te roepen? Zoals ik al aangaf heeft Barcelona alleen al dit seizoen meer uitegegeven dan Real. Jij kwam vervolgens aanzetten met zoiets onzinnigs als 'kijk ook even wat er binnen is gekomen' terwijl dat er totaal niet toe doet. En als je dat er bij pakt zul je zien dat dan de verhoudingen alsnog ongeveer gelijk zijn. Wat op z'n minst opvallend is aangezien FC Barcelona zo'n geweldige opleiding heeft én vorig jaar alles gewonnen heeft én volgens veel debieltjes de beste ploeg ter wereld ooit aller tijden van het universum heeft.
Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste is
En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld. Meer dan bij de meeste ploegen. Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
pi_105479231
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef NLGooner het volgende:

[..]

Er zijn momenteel maar weinig clubs die tegen Barcelona wat te bieden hebben wat o.a. komt door de speelstijl.. Denk ook dat het één van de beste ploegen is die er ooit is geweest als het al niet de beste is
En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld. Meer dan bij de meeste ploegen. Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
Die aankopen zijn vooral van de presidenten die moeten laten zien dat ze geld hebben.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:34:40 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105479490
quote:

[..]

En er staat behoorlijk wat eigen jeugd op het veld.
Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.
quote:

[..]
Alleen ze geven erg veel uit voor spelers die ze niet eens nodig hebben dus het beleid is daar nog niet bepaald optimaal.
En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.
pi_105479565
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik vind dat je, net als velen overigens, tamelijk overdrijft. En het vervelende is dat niet alleen de 'gewone' voetbal fan dit soort dingen uitkraamt maar ook zo'n beetje de gehele (Nederlandse) pers er vrolijk aan mee doet, en dat is gewoon zo ontzettend vermoeiend voor mensen die het daar (terecht in mijn ogen) niet mee eens zijn of mensen die gewoon simpelweg objectieve journalisten willen zien of horen. Barcelona de beste ploeg van de afgelopen jaren? Absoluut! Barcelona de beste ploeg van dit moment? Geen idee.. Ik denk dat Real en Barcelona momenteel maar heel heel weinig voor elkaar onderdoen. Barcelona de beste ploeg ooit? Ronduit lachwekkend. Veel te veel mensen leven gewoon te veel in de waan van de dag en verliezen daardoor een beetje de realiteit uit het oog. Zelfde verhaal over Messi sommigen beweren dat het de beste voetballer aller tijden is maar dat is echt compleet lachwekkend.

[..]

En dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Real word altijd 'koopclub' genoemd. Terwijl Barcelona er net zo goed op los koopt, en dat terwijl ze volgens velen de best zijn vrijwel alles winnen en misschien wel de beste opleiding ter wereld hebben. Bovendien vind ik het beleid van (aankoop)beleid bij Barcelona soms echt onbegrijpelijk en misschien zelfs wel slechter als die van Real Madrid.
Basis van Barcelona staat vast, en dat komt uit de eigen jeugd.

Real Madrid koopt t hele elftal ..

Dat is het verschil, vandaar dat ze Real een koopclub noemen. Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:41:57 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479665
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Basis van Barcelona staat vast, en dat komt uit de eigen jeugd.

Real Madrid koopt t hele elftal ..

Dat is het verschil, vandaar dat ze Real een koopclub noemen. Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
Alves
Sanchez
Abidal
Fabregas
Villa
Pique
Keita

Toch vaak "basis spelers". Allemaal gekocht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 12 december 2011 @ 00:42:23 #10
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105479673
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]
Tuurlijk koopt Barca ook, maar een stuk minder.
Wat dus niet het geval is ;)
  maandag 12 december 2011 @ 00:43:05 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479697
Vergeet niet dat mensen als Yaya Touré ook gekocht waren door Barca. Zlatan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105479865
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat dus niet het geval is ;)
Dat zeg je wel steeds maar daar klopt niks van. Afgelopen 5 seizoenen:
Barcelona: 36 spelers (13 eigen jeugd)
Real Madrid: 48 (7 eigen jeugd)

Dus dat is een non argument van jou.
★★★
pi_105479889
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef inZanity het volgende:

[..]

[..]

De pers kan inderdaad erg overdrijven met hun superlatieven. Wat dat betreft kan je bijvoorbeeld de nos niet serieus nemen.
Maar als je het dan hebt over "de beste ploegen ooit", aan welke ploegen denk jij dan?
  maandag 12 december 2011 @ 00:50:26 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479894
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Uhm..barca heeft dan "maar" 23 spelers gekocht ? Dat is evenveel als United.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105479991
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Uhm..barca heeft dan "maar" 23 spelers gekocht ? Dat is evenveel als United.
Wat ik zeg, de basis van Barça staat vast, en dat komt uit eigen jeugd. Dat maakt het zo goed.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:57:05 #16
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105480092
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat ik zeg, de basis van Barça staat vast, en dat komt uit eigen jeugd. Dat maakt het zo goed.
Niet de hele basis.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105480157
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet de hele basis.
Nope, was dat maar zo _O_
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:59:19 #18
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105480159
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat dus alleen maar bevestigt dat beide clubs elkaar niet veel ontlopen wat betreft spelers kopen. Als je daarbij optelt dat Barcelona een veel betere jeugd heeft én volgens velen de beste is én de meeste prijzen pakt zou je kunnen zeggen dat in verhouding Barcelona misschien nog wel het meest koopt. Zeker als je bedenkt dat ze dit seizoen meer hebben uitgegeven dan Real Madrid.
pi_105480248
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat dus alleen maar bevestigt dat beide clubs elkaar niet veel ontlopen wat betreft spelers kopen. Als je daarbij optelt dat Barcelona een veel betere jeugd heeft én volgens velen de beste is én de meeste prijzen pakt zou je kunnen zeggen dat in verhouding Barcelona misschien nog wel het meest koopt. Zeker als je bedenkt dat ze dit seizoen meer hebben uitgegeven dan Real Madrid.
Scheelt idd bijna niks ..
36 - 13 = 23
48 - 7 = 41

18 maar.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 01:13:47 #20
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105480501
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Scheelt idd bijna niks ..

Inderdaad. ^O^

Barcelona is net zo 'koopziek' als (vrijwel) iedere grote club dat is. Ook bij Barcelona slaat het aankoopbeleid vaak he-le-maal nergens op maar bij hun word het vaak met van die smoesjes weggewuifd als: 'ja maar ze hebben veel eigen jeugd in de basis staan' dat is ook absoluut waar en dat valt ook te prijzen maar dat maakt ze niet opeens een minder 'koopziek' hoor. Barcelona geeft zelfs vaak heel wat meer uit dan een menig ander grote club.
  maandag 12 december 2011 @ 02:16:19 #21
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_105481381
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Alves
Sanchez
Abidal
Fabregas
Villa
Pique
Keita

Toch vaak "basis spelers". Allemaal gekocht.
Pique en Fabregas hebben hun jeugdopleiding bij Barca genoten.
Villa en Keita zijn utility spelers, vervangbaar en niet de noodzakelijke kern spelers.
Abidal is wel een sterkhouder geworden maar ook niet kern van het elftal, maar hij is samen met Sanchez wel hard aan de deur aan het kloppen om dat wel te worden.
De belangrijkste spelers zijn Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Busquets, Valdez, Pique, allemaal eigen jeugd, en daarbij komen nu Fabregas, Thiago Alcantera, Pedro die daar vlak achter zitten en regelmatig spelen, ook eigen jeugd.

Ik snap echt niet waarom je zo koppig verzet. Dit is een argument wat je niet kunt winnen. Ja, Barca heeft teveel geld weggegooid aan domme aankopen, voornamelijk de spits positie, na het verkopen van Eto'o is volledig fout gegaan, want zowel Zlatan als Villa waren onnodig en te duur, als ze gewoon Eto'o hadden laten staan die de beste spits van Barca is geweest van de afgelopen 10 jaar.

Maar zelfs dan nog, Madrid heeft een nagenoeg volledig elftal bijmekaar gekocht, en dan ga je nog koppig proberen het te relativeren ofzo. Dan ben je echt alleen maar aan het zoeken. Hooguit vind ik het jammer dat wat Barca wel kan, en hier dus niet zoals bij Ajax, of andere clubs is hun beste spelers die ze uit hun jeugdopleiding halen lang genoeg blijven om Europees een factoor te zijn.

En welke ploeg is beter geweest dan in het verleden? En heeft met een soort voetbal wat zo ontzettend veel speldicipline, techniek, durf, en flair, geloof in eigen kunnen word gespeeld op de mat getoverd? Heb je ze gisteren gezien continu door de pressie van Madrid heen voetballen op hun eigen 20 meter van het doel, terwijl er 5 man van madrid je staan op te jagen en je net zo een eerste tegengoal krijgt. Dat is Barca, met je ballen op het hakblok spelen, altijd! Je backs en je centrale verdedigers helemaal doorschuiven tot regelmatig diep op de helft van de tegenstander.
Verdedigers die continu de 1 op 1 situatie niet uit de weg gaan, maar vaak juist opzoeken. Ronaldo krijgt veel meer ruimte van Barca dan Messi dat van Madrid krijgt. Barca gaat altijd uit van eigen kracht.
Ik daag je uit dat te weerleggen.
Dat meer mensen dit niet waarderen vindt ik eerder raar, niet dat er zoveel zouden zijn. Dit is veel moeilijker dan countervoetbal, wat Madrid veel speelt, het is veel meer precisiewerk en afhankelijk van techniek en voetbal intelligentie.
Fisieke kracht, snelheid, en teamwork, als de linies kort houden en als een eenheid verdedigen zijn allemaal makkelijker dan deze speelstijl die ik de bijne geperfectioneerde vorm van totaalvoetbal vind. Een doorontwikkelde vorm van een soort voetbal waar Nederland en Ajax supertrots op mogen zijn dat ze dat hebben geintroduceerd, en supertrots mogen zijn dat de beste ploeg van de wereld dit nu als hun filosofie heeft geadopteerd en er al jarenlang de absolute top mee haalt.
  maandag 12 december 2011 @ 04:20:06 #22
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_105482105
Het was een gaapfeest. Van Geel, alles was goed, super, 1 wandelend cliche spuiend drama van een gast, nadat Rob Janszen vorige week om te huilen zo nietszeggend al was.

Ja ja journalistiek programma.. van Halst komt ook binnenlopen nadat de man achter de schermen de technische analyse heeft gemaakt en de beelden bij mekaar heeft gezocht. Van Halst kopt ze alleen maar in.
  maandag 12 december 2011 @ 07:19:50 #23
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_105482697
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:16 schreef Serko het volgende:

[..]

Pique en Fabregas hebben hun jeugdopleiding bij Barca genoten.
Villa en Keita zijn utility spelers, vervangbaar en niet de noodzakelijke kern spelers.
Abidal is wel een sterkhouder geworden maar ook niet kern van het elftal, maar hij is samen met Sanchez wel hard aan de deur aan het kloppen om dat wel te worden.
De belangrijkste spelers zijn Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Busquets, Valdez, Pique, allemaal eigen jeugd, en daarbij komen nu Fabregas, Thiago Alcantera, Pedro die daar vlak achter zitten en regelmatig spelen, ook eigen jeugd.

Ik snap echt niet waarom je zo koppig verzet. Dit is een argument wat je niet kunt winnen. Ja, Barca heeft teveel geld weggegooid aan domme aankopen, voornamelijk de spits positie, na het verkopen van Eto'o is volledig fout gegaan, want zowel Zlatan als Villa waren onnodig en te duur, als ze gewoon Eto'o hadden laten staan die de beste spits van Barca is geweest van de afgelopen 10 jaar.

Maar zelfs dan nog, Madrid heeft een nagenoeg volledig elftal bijmekaar gekocht, en dan ga je nog koppig proberen het te relativeren ofzo. Dan ben je echt alleen maar aan het zoeken. Hooguit vind ik het jammer dat wat Barca wel kan, en hier dus niet zoals bij Ajax, of andere clubs is hun beste spelers die ze uit hun jeugdopleiding halen lang genoeg blijven om Europees een factoor te zijn.

En welke ploeg is beter geweest dan in het verleden? En heeft met een soort voetbal wat zo ontzettend veel speldicipline, techniek, durf, en flair, geloof in eigen kunnen word gespeeld op de mat getoverd? Heb je ze gisteren gezien continu door de pressie van Madrid heen voetballen op hun eigen 20 meter van het doel, terwijl er 5 man van madrid je staan op te jagen en je net zo een eerste tegengoal krijgt. Dat is Barca, met je ballen op het hakblok spelen, altijd! Je backs en je centrale verdedigers helemaal doorschuiven tot regelmatig diep op de helft van de tegenstander.
Verdedigers die continu de 1 op 1 situatie niet uit de weg gaan, maar vaak juist opzoeken. Ronaldo krijgt veel meer ruimte van Barca dan Messi dat van Madrid krijgt. Barca gaat altijd uit van eigen kracht.
Ik daag je uit dat te weerleggen.
Dat meer mensen dit niet waarderen vindt ik eerder raar, niet dat er zoveel zouden zijn. Dit is veel moeilijker dan countervoetbal, wat Madrid veel speelt, het is veel meer precisiewerk en afhankelijk van techniek en voetbal intelligentie.
Fisieke kracht, snelheid, en teamwork, als de linies kort houden en als een eenheid verdedigen zijn allemaal makkelijker dan deze speelstijl die ik de bijne geperfectioneerde vorm van totaalvoetbal vind. Een doorontwikkelde vorm van een soort voetbal waar Nederland en Ajax supertrots op mogen zijn dat ze dat hebben geintroduceerd, en supertrots mogen zijn dat de beste ploeg van de wereld dit nu als hun filosofie heeft geadopteerd en er al jarenlang de absolute top mee haalt.
QFT
Feyenoord!!! * Barça
pi_105493748
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105493814
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_105494178
quote:
Hahaha
pi_105494278
quote:
_O- _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 december 2011 @ 16:12:02 #28
15600 BB-King
Long live the King!
pi_105496463
quote:
Grappigste wat ik tot nu toe vandaag heb gezien! _O-
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_105496935
Daar komt Jack tenminste sympathiek over, en bij SV niet.
pi_105716387
Vanavond met: Bert van Marwijk, Jan van Halst, Jan Mulder en Tom van 't Hek.
sig verwijderd door FA
pi_105717367
Gaat een topshow worden, kan niet misgaan met die gasten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_105746590
Na de reclame dus.
sig verwijderd door FA
  zondag 18 december 2011 @ 22:11:21 #33
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_105746681
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Bert van Marwijk, Jan van Halst, Jan Mulder en Tom van 't Hek.
Op Van 't Hek (en natuurlijk Sjek) na is dit een prima bezetting ^O^
pi_105746690
SR.. > SV

Maar toch wil ik horen wat ze over het machtige PSV te zeggen hebben :P
  zondag 18 december 2011 @ 22:12:11 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105746728
Bertje. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105746748
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
SR.. > SV

Maar toch wil ik horen wat ze over het machtige PSV te zeggen hebben :P
Same here.. + SG natuurlijk, dat moet ook genoemd gaan worden deze aflevering
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  zondag 18 december 2011 @ 22:12:33 #37
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_105746758
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Bertje. ^O^
Uit De Worp ^O^
pi_105746946
Weer eens kijken, hopelijk zit Waterreus er met zijn zwoele geile stem :9~
pi_105746986
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Uit De Worp ^O^
Ik zie het nog voor me. Pondje van de worp naar de binnenstad.

Reed ook altijd in een sportwagen. Spitfire volgens mij. Lekker wijf ernaast.
  zondag 18 december 2011 @ 22:16:12 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105746987
Barca , WK en Feyenoord.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747031
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Barca , WK en Feyenoord.
En het wekelijkse agendaitem: Ajax en JC.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2011 @ 22:17:44 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_105747092
Als Ajacied vind i8k Gudèttie leuk :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_105747116
Oh, relax. BvM, de koning van het niets zeggen.
Dit, dus.
pi_105747117
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:

pedo
pi_105747120
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Uit De Worp ^O^
Een echte ghetto.
pi_105747122
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:

Wie :')?
sig verwijderd door FA
pi_105747127
Wat heeft van Halst op zijn kop?
pi_105747129
Scheren ging fout zie ik.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_105747130
WAT HEEFT JAN VAN HALST OP ZIJN HOOFD
  zondag 18 december 2011 @ 22:18:43 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105747144
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wie :')?
Het is tong80.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747166
hoeveel zou v marwijk verdienen als bondscoach?
There are only 151 Pokémon.
pi_105747170
HD tv is zo kut bij Studio voetbal. :'(
  zondag 18 december 2011 @ 22:19:11 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105747177
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
WAT HEEFT JAN VAN HALST OP ZIJN HOOFD
Dat is zijn hoofd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105747180
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
1.2mil volgens mij.
  zondag 18 december 2011 @ 22:19:16 #55
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_105747184
lekker weer lekker geen kritische vragen stellen en elkaar de hemel in lullen
heerlijk
pi_105747198
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
Vrijwilligerswerk denk ik.
  zondag 18 december 2011 @ 22:19:28 #57
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105747205
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:
HD tv is zo kut bij Studio voetbal. :'(
Vooral als Tom van 't Hek er zit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105747207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef vincerusso het volgende:
heerlijk
echt he
pi_105747241
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef vincerusso het volgende:
heerlijk
Er gaat echt niets gezegd worden, en dat vind ik zo schrijnend dat ik blijf hangen.
Dit, dus.
pi_105747260
PSV *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')