Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk nu. Castaignos gaat een hele grote worden, als je dat niet ziet snap je er niet veel van.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.
Wat vind je van Hans Jorritsma ?quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja, wat weet die hockeyer nou van voetbal. Rot toch op.
Is al gebeurd, liet hij zich duidelijk niet door van de wijs brengen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Ja, maar dat bedoel ik ook met vorm. Als dat even tegen gaat zitten...quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt
Dit zie ik als een pure act. Ik zie daarin echt een toneelstukje.quote:en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiveren
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk nu. Castaignos gaat een hele grote worden, als je dat niet ziet snap je er niet veel van.
Dat heeft niks met vorm te maken, dat heeft met mentaliteit te makenquote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik ook met vorm. Als dat even tegen gaat zitten...
Dat mag, maar het werkt welquote:Dit zie ik als een pure act. Ik zie daarin echt een toneelstukje.
Die vent dacht ook dat Real van Barcelona zou winnen, lachwekkend.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?
En als iemand een andere mening betekent dat niet gelijk dat hij er geen verstand van heeft.
Ach.. waarom doe ik dit ook , jij hebt duidelijk een enorme plank voor je kop.
Beter blokkeren ze volgende keer de snelweg naar Duivendrecht.quote:
ja,quote:
Hard werken, bal vasthouden en opjagen vind ik vallen onder vorm. Die voorbeelden kunnen heel kut lopen, als je uit vorm bent.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vorm te maken, dat heeft met mentaliteit te maken
Hechting.quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
heeft jan nou een poepvlek op zijn hoofd? niet lullig bedoeld..
Bal vasthouden valt onder vorm ja, als je heel slecht bent kunnen ballen van je voet springen. Echter ben ik van mening dat Guidetti zo'n hoog basisniveau heeft, dat hij ook uit vorm nog steeds die techniek bezit om de bal bij zich te kunnen houden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hard werken, bal vasthouden en opjagen vind ik vallen onder vorm. Die voorbeelden kunnen heel kut lopen, als je uit vorm bent.
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alsof het iedere wedstrijd in de kuip zo een feest is
Klopt. Maar als je niet ziet dat Castaignos alles in zich heeft om een hele grote te worden, snap je er in mijn ogen niet veel van. Is mijn meningquote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening, snap je dat?
En als iemand een andere mening betekent dat niet gelijk dat hij er geen verstand van heeft.
Ach.. waarom doe ik dit ook , jij hebt duidelijk een enorme plank voor je kop.
Dus? Wat is daar raar aanquote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die vent dacht ook dat Real van Barcelona zou winnen, lachwekkend.
Huilliequote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Als Jack je spandoek leuk vindt is ie kut. Period.
okquote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.
Ok.quote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de Arena is het elke week te treurig voor woorden daar was vandaag weer een goed voorbeeld van.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |