Zolang die blijft scoren zal de Feyenoordsupporters dat aan de kont roesten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen
Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan die mega rare trekjes hem opbreken. Dit gaat voor gezeik zorgen
Je hebt alles van Feyenoord gemist, noem dat maar niksquote:
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En zit te verpieteren bij Inter.
Niet spelen bij een subtopper in de Serie A is best triest eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeik. PSV en Twente thuis afslachten door die 'vervelende trekjes´
Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee die ontwikkelt zich geweldig daar.
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij een vormdipje krijgt, hij ongenadig hard op z'n muil gaat.
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft nu een vormdipje. Speelt nog steeds niet op 100%. Moet je nagaan.
Die gaat aan het eind van zijn contract naar een subtopper, alleen maar omdat ie bij Inter speelde. Gaat het niet redden daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pasgeleden nog de winnende gescoort. Krijgt zat speeltijd voor z'n leeftijd. Waarom zou hij zich niet ontwikkelen?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je dat volk vandaag in de Arena dan weer zagWat een contrast.
Feyenoord
Dat is in het begin gebeurt. Hij heeft een paar wedstrijden niet gescoord, wordt elke wedstrijd gewisseld. Maar hij is belangrijk omdat hij hard werkt, een bal vasthoudt, tegenstanders opjaagt en een sterke mentale speler is, die ook de rest kan motiverenquote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel als het even kut gaat en hij een paar wedstrijden niet scoort en wordt gewisseld etc. Als het hem even tegenzit, laat ik het zo formuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |