Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, schakel ik naar 3
Sadisten hier.
Er werd daadwerkelijk vuurwerk naar kinderen gegooid ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Sadisten hier.
Ik had er ook last van. Heeft er nog iemand een goeie tv-tip?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Sadisten hier.
Ik hoop het ook, maar ben er toch niet zo zeker van. Zul je net zien dat Utd morgen een goede dag heeft, of de scheids weer eens mee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt, Arsenal wint met 1-3.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er ook last van. Heeft er nog iemand een goeie tv-tip?
Moment, ik maak ff een topic aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 5 minuten op rtl8
REMOVE KEBABquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post Humberto niet?Ik ben even van de kaart
Drama en horror en mystery, ik weet niet of ik daar wel tegen bestand ben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 5 minuten op rtl8
Verwacht dat het middenveld van United overlopen wordt. En zonder middenveld zijn v. Persie en Rooney niet te bereiken (enkel via een lange bal), dus zie het wel goed komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben er toch niet zo zeker van. Zul je net zien dat Utd morgen een goede dag heeft, of de scheids weer eens mee.
Kwajongen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten toch geen topic aan te maken, ik ga zelf wat anders doen.
Niet echt. Varg richt zich meer op joden. Rickazio had het toch goed met Ajax voorquote:
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis hem toevallig niet.
GGMM mist hem ook niet.
Wat een interessant leven moet jji hebben om je dit op een zaterdagavond te herinneren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we samen 'hier verder' verzonnen.(hij 10%, ik 85% en een andere user 5%)
De 'hier verder' is uitgestorven sinds zijn vertrek. Erg jammer, want de hype rond dit standaardzinnetje werd erg groot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we samen 'hier verder' verzonnen.(hij 10%, ik 85% en een andere user 5%)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |