Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Fuck de koninginquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zag ik net ook, een of ander Koninklijk feestje tot die tijd
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM schudt z'n vuist naar de lucht.
WAAROMMM
Gelukkig hebben ze bij MotD niet zulke lange analyses.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zag ik net ook, een of ander Koninklijk feestje tot die tijd
maar ik ben blankquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doelt op het herstellen van de apartheid.
United - Arsenal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Maar belangrijker, morgen Arsenal - United...
Een avondje NAC is veel te impressief voor die jongens. Tijdens NAC - PSV zie je 11 anthony lurlings, die gaan tot het gaatje. Dat is teveel voor die psvjongensquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen avondje NAC voor PSV dit seizoen?
Naar de Andes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders was je allang Groningen uitgejaagd door Rickazio en z'n vrienden.
Dit kan alles betekenen. Volgens GGMM vind jij het ook leuk om vuurwerk naar kinderen te gooienquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
Nu nog even ouderwets lachen op Nederland 3
D'r is natuurlijk rekening gehouden met bedtijd enzow.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een avondje NAC is veel te impressief voor die jongens. Tijdens NAC - PSV zie je 11 anthony lurlings, die gaan tot het gaatje. Dat is teveel voor die psvjongens
Als de wedstrijd is afgelopen gaan ze nog even langs de Efteling.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
D'r is natuurlijk rekening gehouden met bedtijd enzow.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, schakel ik naar 3
Sadisten hier.
Er werd daadwerkelijk vuurwerk naar kinderen gegooid ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Sadisten hier.
Ik had er ook last van. Heeft er nog iemand een goeie tv-tip?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
Sadisten hier.
Ik hoop het ook, maar ben er toch niet zo zeker van. Zul je net zien dat Utd morgen een goede dag heeft, of de scheids weer eens mee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt, Arsenal wint met 1-3.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er ook last van. Heeft er nog iemand een goeie tv-tip?
Moment, ik maak ff een topic aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 5 minuten op rtl8
REMOVE KEBABquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post Humberto niet?Ik ben even van de kaart
Drama en horror en mystery, ik weet niet of ik daar wel tegen bestand ben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 5 minuten op rtl8
Verwacht dat het middenveld van United overlopen wordt. En zonder middenveld zijn v. Persie en Rooney niet te bereiken (enkel via een lange bal), dus zie het wel goed komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben er toch niet zo zeker van. Zul je net zien dat Utd morgen een goede dag heeft, of de scheids weer eens mee.
Kwajongen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten toch geen topic aan te maken, ik ga zelf wat anders doen.
Niet echt. Varg richt zich meer op joden. Rickazio had het toch goed met Ajax voorquote:
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis hem toevallig niet.
GGMM mist hem ook niet.
Wat een interessant leven moet jji hebben om je dit op een zaterdagavond te herinneren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we samen 'hier verder' verzonnen.(hij 10%, ik 85% en een andere user 5%)
De 'hier verder' is uitgestorven sinds zijn vertrek. Erg jammer, want de hype rond dit standaardzinnetje werd erg groot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat we samen 'hier verder' verzonnen.(hij 10%, ik 85% en een andere user 5%)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |