Dit idd, hier ook. Sinds 1 Oktober, was er zo blij mee dat nadat ik hem liet vallen gelijk een nieuwe heb gekocht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:49 schreef Xetran het volgende:
Ik heb er eentje. Ding is retesnel en ik kan twee dagen met de batterij doen. Er zit een snellader bij die hem in twee uurtjes oplaadt. Wat wil je meer weten?
Als je hem op de achterkant laat kukelen is het wel einde verhaal geloof ik ja. Maar ja, dat gaat ook op bij bijvoorbeeld de Xperia Z1.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dit idd, hier ook. Sinds 1 Oktober, was er zo blij mee dat nadat ik hem liet vallen gelijk een nieuwe heb gekocht.
Is ook het enige minpunt, toestel kan niet tegen vallen, vraag maar raak
viel op een hoekje, op een zandpaadje, zit nu te wachten op een ballistics gell casequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je hem op de achterkant laat kukelen is het wel einde verhaal geloof ik ja. Maar ja, dat gaat ook op bij bijvoorbeeld de Xperia Z1.
Het voordeel van de G2 over de Note 3 is dat hij qua formaat haast net zo groot als mijn Galaxy s3 (dat is een 4,7" scherm model) is, een stuk kleiner dus. Bovendien levert Samsung gewoon ongelofelijk veel troep mee met hun telefoons waardoor het onnodig traag wordt.
LG heeft dit ook wel redelijk trouwens, maar het loopt allemaal veel vloeiender. De UI van Samsung wil nog wel eens haperen.
standaardsoftware, kwestie van smaak, ik stoor me er niet aan, werkt allemaal prettig, is trouwens helemaal aanpasbaar qua uiterlijk met thema'squote:Op zaterdag 9 november 2013 15:58 schreef RDMKR het volgende:
hoe is de standaard software? ik hoor er soms negatieve verhalen over, merk je er echt iets negatiefs aan?
ziet de plastic achterkant er een beetje goed uit? laat het vingerafdrukken achter? ik zou waarschijnlijk de zwarte versie nemen.
suggesties over accessoires, flip covers etc, die je er bij kan kopen?
ik krijg bij mijn huidige htc butterfly kloon nog wel eens opmerkingen dat het ding groot is, heb je dat bij de G2 ook? hij is kleiner dan mijn huidige maar slechts 4x2 mm verschil...
voelt goed in de hand? licht?
er was een reviewer die zei dat het beeld oversaturated was, te felle kleuren etc, iets van te merken?
bijvoorbaat dank voor alle respons
volumeknop camera werkt voor geen meter, probeer je eens voor te stellen dat je een mooie foto wil maken met de ontspanner aan de achterkant van het toestel, werkt niet, misschien bij selfies maar voor de rest kun je die knop echt vergeten, idee is goed, uitwerking minderquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:14 schreef RDMKR het volgende:
er zijn idd verschillende verhalen over de kleurenkwaliteit; misschien omdat het per individueel toestel verschilt. maar ik denk dat ik zelf ook liever hoge saturation heb...
ik ben van plan om de on-screen buttons met een app te mappen naar de physical buttons zodat ik meer schermruimte over houd. misschien heb je er dan meer aan.
ik zag iemand een foto nemen door het vollume knopje naar beneden ingedrukt te houden; dat lijkt me dan wel weer handig aangezien je niet je telefoon op een rare manier hoeft vast te houden om een foto te nemen.
maar bedankt dus, ga hem idd eens in de winkel bekijken en dan waarschijnlijk de sprong wagen. :]
probeer het maar eens met je huidige toestel, lens in de richting van het landschap, telefoon dwars houden en en dan een comfortabele manier zien te vinden om zonder voor de lens langs te gaan op die knop te drukken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:32 schreef RDMKR het volgende:
zie niet onmiddelijk in waarom het niet lekker zou werken, maar goed. de ervaring zal het leren.
rechtophouden gaat inderdaad wel lekker maar daar houdt het ook mee opquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef RDMKR het volgende:
ok, bij dwars houden misschien. ik dacht meer aan rechtop houden. je hoeft het zowieso niet te gebruiken, traditionele manier bestaat ook nog, dus kwaad kan het nooit.
LG heeft ook vergelijkbare covers.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:02 schreef RDMKR het volgende:
ik baal wel een klein beetje dat ik geen accessories kan vinden waar ik echt enthusiast van word. bij de lenovo k900 vond ik bijvoorbeeld dit:
http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html?
en voor de note 3 bestaan er soortgelijke dingen. nog niet iets op hetzelfde niveau gevonden voor de g2 helaas. :/
nope, actie liep tm 31 Oktoberquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Xetran het volgende:
[..]
LG heeft ook vergelijkbare covers.
Geloof dat deze vrijwel hetzelfde principe zijn als die van de Note. De achterkant van de telefoon wordt niet heel veel dikker door zo'n case.
Ik geloof trouwens dat als je snel genoeg bent met bestellen, je nog recht hebt op zo'n speakerdock van iets van 200 euro gratis erbij. Kijk even op de website van lg hiervoor.
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef RDMKR het volgende:
nog een voordeel aan de G2 ten opzichte van de note 3 is dat de pixels echt 3 subpixels hebben ipv 2. note 3 heeft eigenlijk gewoon een pixel density van ongeveer 250. en dat is al lang niet meer indrukwekkend tegenwoordig.
updates zijn niet zo heel belangrijk meer als vroeger, alle belangrijke dingen zijn er uit getrokken en worden via de playstore geupdate.quote:Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.
Denk dat de meesten zich er niet aan zullen storen, en alleen mensen die wat kritischer zijn. Maar de Note is wel een heel ander toestel dan de LG met een ander beoogd gebruik. Ik weet trouwens niet hoe LG tegenwoordig met het updaten van hun toestellen is? Kwa accessoires (als dat belangrijk voor je is) blijf je sowieso ontzettend achter. Je hebt wel van die Enland cases (die er voor bijna ieder toestel zijn), die via Ebay verkocht worden. Niet helemaal zoals de gelinkte case voor de K900, maar het komt in de buurt:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1e81783156
zowel in de review die ik eerder citeerde en dit artikel: http://www.tested.com/tec(...)k-pentiles-weakness/quote:Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.
Denk dat de meesten zich er niet aan zullen storen, en alleen mensen die wat kritischer zijn. Maar de Note is wel een heel ander toestel dan de LG met een ander beoogd gebruik. Ik weet trouwens niet hoe LG tegenwoordig met het updaten van hun toestellen is? Kwa accessoires (als dat belangrijk voor je is) blijf je sowieso ontzettend achter. Je hebt wel van die Enland cases (die er voor bijna ieder toestel zijn), die via Ebay verkocht worden. Niet helemaal zoals de gelinkte case voor de K900, maar het komt in de buurt:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1e81783156
En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Xetran het volgende:
Het voordeel van de G2 over de Note 3 is dat hij qua formaat haast net zo groot als mijn Galaxy s3 (dat is een 4,7" scherm model) is, een stuk kleiner dus. Bovendien levert Samsung gewoon ongelofelijk veel troep mee met hun telefoons waardoor het onnodig traag wordt.
Normaal heb je RBG, nu alleen R en B, dat zijn die 2 subpixels toch? En daar komt dan die groene bij? Of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 11 november 2013 10:52 schreef RDMKR het volgende:
wordt gesproken over 2 subpixels per pixels ipv 3. dat neemt de groene subpixels al in acht...
Waarschijnlijk alle Samsung apps. Persoonlijk denk ik hier genuanceerder over. Het zusje van een vriend van mij was die Samsung-apps gewend sinds haar S2, en mist het echt nu ze een iPhone heeft. Haar man heeft een Xperia Z, en dat vind ze niet veel beter. Het is dus niet voor iedereen bloatware. Verder gaan die apps gewoon mee naar Tizen, verwacht ik, en daar zijn ze dan niet meer dubbel tov de native apps, aangezien die er waarschijnlijk niet zullen zijn. Al snap ik ook niet waarom je op Android een aparte mail en Gmail-app moet hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)
Al die gimmicks van Samsung. Smart stay, al die meuk en dat Samsung account. De essentie van wat ik wilde zeggen was dat de UI van LG veel vloeiender is en niet af en toe laggen zoals dat bij veel Samsung toestellen wel eens voor wil vallen. Ik kom zelf van de s3 af.quote:Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)
afwisselend het een en het ander, maar in totaal dus 2 per pixel.quote:nu alleen R en B, dat zijn die 2 subpixels toch? En daar komt dan die groene bij? Of zie ik het verkeerd?
2,5 subpixels per pixel dus.quote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef RDMKR het volgende:
[..]
afwisselend het een en het ander, maar in totaal dus 2 per pixel.
quadrant is wel een dubieuze benchmark... al meer dan een jaar lang niet geupdate, dus geschreven voor inmiddels antiek spul, en makkelijk te manipuleren. het resultaat slaat in vergelijking met andere benchmarks soms als een tang op een varken.quote:Hier zie dat dan ZIEK, die score in Quadrant
heb ze niet geteld, maar ik lees toch echt overal dat het er 2 zijn.quote:2,5 subpixels per pixel dus.
Maar die twee staan natuurlijk niet op zich zelf. Maar als ik kijk naar die schuine indeling:quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef RDMKR het volgende:
heb ze niet geteld, maar ik lees toch echt overal dat het er 2 zijn.
Nee, was een algemeen plaatje. Had niet genoeg teruggekeken in het topic, en dacht dat het een andere discussie was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:52 schreef RDMKR het volgende:
ligt er aan wat je als "pixel" afbakent... en weet je zeker dat dat die van de S4 en note 3 is, ik herinner me wat anders. de titel van je plaatje zegt RG-B-GR, niet RG-BG.
edit: onderschrift van dat wikipedia plaatje zeg vijf subpixels, dus das iets heel anders.
ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Is dit toestel beter dan de NEXUS 5 ?
jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Is dit toestel beter dan de NEXUS 5 ?
Wat negatief weer, alsof er Sisoft sandra uit 2001 gebruikt is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef RDMKR het volgende:
[..]
quadrant is wel een dubieuze benchmark... al meer dan een jaar lang niet geupdate, dus geschreven voor inmiddels antiek spul, en makkelijk te manipuleren. het resultaat slaat in vergelijking met andere benchmarks soms als een tang op een varken.
[..]
Als je het zo telt heb je inderdaad 2 subpixels/pixel. Echter, de PPI is dermate hoog dat je het verschil toch niet meer ziet. Met de Galaxy S1 was het een probleem, die had een veel lagere resolutie. Nu komt het in feite neer op het verschil tussen 1920x1080 pixels, of 3000x2000 pixels. Je ziet het verschil niet op zo'n klein scherm. Dus dan heb ik toch liever de voordelen van AMOLEDquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef RDMKR het volgende:
wat ik gewoon overal lees is dat als je de groene meetelt je in totaal op 2 pixels per pixel uitkomt.
dus de pixelafbakening is schuin, steeds 1 rode en de groene er rechts boven, dan 1 blauwe en de groene er rechts boven.
lijkt misschien muggenzifterij, maar zelf vind ik een 0.666 / 1 subpixel verschil een hele kluif.
amoled blijft natuurlijk grote voordelen hebben (super hoog contrast, bredere kleuren gamut, etc), maar het komt wel ten koste van iets anders belangrijks.
Dat verschil zie je zeker wel op een 5.68" scherm als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de FHD scherm van de HTC One.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je het zo telt heb je inderdaad 2 subpixels/pixel. Echter, de PPI is dermate hoog dat je het verschil toch niet meer ziet. Met de Galaxy S1 was het een probleem, die had een veel lagere resolutie. Nu komt het in feite neer op het verschil tussen 1920x1080 pixels, of 3000x2000 pixels. Je ziet het verschil niet op zo'n klein scherm. Dus dan heb ik toch liever de voordelen van AMOLED.
Met je neus er bovenop ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:30 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat verschil zie je zeker wel op een 5.68" scherm als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de FHD scherm van de HTC One.
Hangt van het gebruik af.. Wanneer het hardwarematige toetsen waren geweest, was het toestel waarschijnlijk langer geweest. Verder heb je met soft-knoppen het voordeel dat ze kunnen veranderen per app...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef RDMKR het volgende:
alle snapdragon 800 telefoons hebben wel iets kwa scherm dat me teleurstelt...
de LG G2 heeft oversaturated colors en on-screen android buttons. 10% van je scherm ingeleverd dus.
Dit is inderdaad een irritant gegeven. Al is het wel aan te vechten, aangezien je strikt genomen alleen garantie mag weigeren wanneer het probleem daadwerkelijk ergens door veroorzaakt is. Bij de Phone House is het iig geen probleem. Zie artikeltje van Tweakers. Al moet je ze natuurlijk geen gelegenheid geven om een plausibel verhaal te houden waarmee de oorzaak wel aan het rooten kan worden toegewezen.quote:de enige manier om ze weg te krijgen is rooten (dus garantie opheffen; leuk bij een ding van 550 euro) en je volume en power buttons opofferen...
Het rare is dat werkelijk geen van de grote sits in hun review hier iets over zeggen. Ik heb het idee dat ondanks dat het inderdaad een zwakte is, en je dit terugziet op het scherm, dit nadeel ontzettend overdreven wordt. Hetzelfde geldt voor de inkijkhoeken van verschillende Sony-toestellen overigens.quote:Note 3 heeft 2 subpixels per pixel en oversaturated colors... pixels zijn een abstractie, subpixels zijn echt. dus dat vind ik er echt toe doen. 33% van je detail overboord gegooid en een subpixel density die overeenkomt met 310 ppi LCD. nee dank je.
Onzin. Hoewel het klopt dat de garantie in principe in tact moet blijven wanneer het defect niet door de handeling van het rooten komt, handel je wel tegen de voorwaarden van de fabrikant is. Echter komt hier een stuk redelijkheid om de hoek kijken. Hier is geen uitsluitsel over. Er is één geval bekend van iemand die bij The Phone House een toestel kocht (S2 als ik me niet vergis) en van Dynafix geen garantie kreeg. Hij heeft toen zijn rechtsbijstandverzekering aangesproken en The Phone House gaf zonder het aan te vechten die klant gelijk (het artikel staat wel ergens op tweakers). Hiermee is het redelijk om aan te nemen dat je bij The Phone House iig geen moeilijkheden hoeft te verwachten, hoewel ik het van te voren wel eerst zou checken. Haal je je toestel ergens elders, dan zit kan het zomaar een ander verhaal worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef RDMKR het volgende:
ps. ik lees op meerdere plaatsen dat rooten idd niet voor de wet je garantie wegvaagt dus de on-screen android buttons veranderen is een mogelijkheid.
Interessante mogelijkheid inderdaad. Al zou ik persoonlijk ze gewoon altijd on screen willen, denk ik. Zoveel screen real estate win je er immers niet mee.quote:ik hoop dat het mogelijk is om de buttons met een druk op een volumeknop te laten verschijnen en verdwijnen. automatisch laten verschijnen is zeker mogelijk, las ik ergens, maar misschien buggy.
tijdens gamen en zo vind ik het echt oerlelijk. en je gaat ze ook per ongeluk aanraken en zo. al is dat ook een probleem met normale capacitive buttons.quote:Al zou ik persoonlijk ze gewoon altijd on screen willen, denk ik
nee. Dat is als je hem op afbetaling wilt kopen. Hij is nu gewoon 395 euro inclusief verzenden nu. Erg goede prijs voor zo een telefoon!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef RDMKR het volgende:
staat hier 384,30 euro
maar wat is dat voor vaags over op krediet betalen..? das niet bij die prijs inbegrepen toch?
zou dan interessant zijn idd.
ps. ik lees op meerdere plaatsen dat rooten idd niet voor de wet je garantie wegvaagt dus de on-screen android buttons veranderen is een mogelijkheid. ik hoop dat het mogelijk is om de buttons met een druk op een volumeknop te laten verschijnen en verdwijnen. automatisch laten verschijnen is zeker mogelijk, las ik ergens, maar misschien buggy.
je kan bij een normale telefoon toch ook gewoon de volume op op gebruiken. Werkt ideaal imho. Alleen jammer dat de standaard camera app dit niet ondersteund. Ook heel raar eigenlijk. Sowieso moet de volume knop meer als universele scroll k op dienen. Met eventueel een combinatie van uit en volume k op altijd nog over het volume gaat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef RDMKR het volgende:
ok, bij dwars houden misschien. ik dacht meer aan rechtop houden. je hoeft het zowieso niet te gebruiken, traditionele manier bestaat ook nog, dus kwaad kan het nooit.
hoelang duurt het dan voordat je je telefoon terug verdient?quote:Op zondag 8 december 2013 06:48 schreef ZetaOS het volgende:
lol, 100kh/s litecoin mining op deze uber telefoon
Poooeh, 10 jaar minstens...quote:Op zondag 8 december 2013 07:03 schreef borbit het volgende:
[..]
hoelang duurt het dan voordat je je telefoon terug verdient?
] Is ook geen speaker maar een microfoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef RDMKR het volgende:
1 van mijn 2 speakers aan de onderkant doet niks helaas.
Het is een zwakte in het ontwerp. Wanneer je het toestel tijdens bijv. het spelen van een spelletje of kijken van een video vasthoudt, kun je zomaar de boel grotendeels afdempen. Jammer dat het geen stereospeakers zijn. Een microfoon kun je in de regel met een punt-opening al prima werkend krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:00 schreef RDMKR het volgende:
dat verklaart een hoop. ik vind wel dat de speaker heel makkelijk te blokkeren is en hij klinkt minder dan die van andere telefoons die ik gewend was. hoopte dat dat aan een repareerbaar mankement lag, maar helaas.
Ik las het eerder al in een andere post van je. Heb er nog naar gekeken, maar afgezien van een soort van waas (oftewel minder contrast) zie ik echt niets blauw worden).quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef RDMKR het volgende:
hoe zijn de viewingangles bij jullie G2's? ik heb nog nooit iemand horen klagen over de viewing angles van de G2 dus het verbaasde me dat die van mij beneden de maats zijn. vooral vanuit de linker bovenhoek wordt het beeld zwaar verstoord. zwart begint er dan blauw uit te zien en de rest van het kleurenspectrum ook niet best.
Het is niet op het niveau van AMOLED-schermen. Maar vind het zelf wel aardig donker.quote:voor de rest zijn er niet echt heel duidelijke mankementen aan het scherm, behalve dan dat ik me af vraag of het zwart wel zo diep is dat een contrast ratio van 1500:1 bereikt wordt zoals men zegt over de LG G2. ook van recht van voren is het zwart niet echt overtuigend donker.
Wat bedoel je met 'constant op te draaien'??quote:twee grote pluspunten aan het scherm: bij 100% brightness is ie echt heel fel en kleurrijk en je batterij is groot genoeg om hem er constant op te draaien.
bij veel andere telefoons die ik heb gehad was de battery life bagger als ik het scherm op 100% zette, maar bij deze niet. dat bedoelde ik.quote:Wat bedoel je met 'constant op te draaien'??
Vind dat er tov Vanilla anders best wat verbeteringen zijn. Het is jammer dat het wat bloated is, maar de mediaspeler, widgets en een paar esthetische leukigheden zijn gewoon een verbetering. Hetzelfde geldt voor het uit standby halen middels de dubbele 'tap'. Ik vind de knoppen aan de achterkant overigens ook een voordeel.quote:Op maandag 16 december 2013 19:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmiddag eens met de G2 van een vriend gespeeld, wat een leuk ding zeg
Ben alleen niet echt een fan van de knoppen op de achterkant. 't Is weer eens wat anders, maar daar blijft het bij.
En de software vind ik afgrijselijk, maar dat kan opgelost worden. Met een AOSP ROM zal dit een onwijs goede telefoon zijn
Ja, de 'double tap to wake' functie is wel enorm handig. Echter kan ik over de rest van de UI niet heel erg positief zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind dat er tov Vanilla anders best wat verbeteringen zijn. Het is jammer dat het wat bloated is, maar de mediaspeler, widgets en een paar esthetische leukigheden zijn gewoon een verbetering. Hetzelfde geldt voor het uit standby halen middels de dubbele 'tap'. Ik vind de knoppen aan de achterkant overigens ook een voordeel.
Is persoonlijk natuurlijk. Maar ik vind het wel handig dat je ala Samsung op bepaalde toestellen bepaalde standaard apps kleiner kan maken, een beetje zoals in Windows. Verder is de standaard mediaspeler de beste die ik ooit op een mobiel apparaat heb gezien; ondersteunt alles en heeft een realtime spoelfunctie (zag deze speler het eerste op de Optimus 4X HD, en toen was dat nog nooit vertoond. Ik weet niet of andere spelers dat nu wel hebben).quote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, de 'double tap to wake' functie is wel enorm handig. Echter kan ik over de rest van de UI niet heel erg positief zijn
Gewoon de standaard browser werkt daarvoor prima m.i.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef RDMKR het volgende:
of een floating video app voor youtube videos. het is allemaal erg beperkt.
Wat de nadelen zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:49 schreef Xetran het volgende:
Ik heb er eentje. Ding is retesnel en ik kan twee dagen met de batterij doen. Er zit een snellader bij die hem in twee uurtjes oplaadt. Wat wil je meer weten?
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:25 schreef RDMKR het volgende:
die neckermann deal voor +/- 380 euro is voorlopig waarschijnlijk de beste die je zult krijgen. om zo snel al een nog voordeliger tweedehandsje te scoren moet je wel heel veel geluk hebben.
nadelen zijn persoonlijkquote:
Knopje aan de achterkant ipv zijkantquote:Op donderdag 19 december 2013 12:19 schreef Klonk het volgende:
nadelen zijn persoonlijk
ik heb er nog geen ontdekt in 3 maanden tijd
knoppen aan de achterkant zijn geniaal, telefoon gaat bij mij een stuk minder vaak per ongeluk aan of volume te hardquote:Op donderdag 19 december 2013 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Knopje aan de achterkant ipv zijkant
Geen actieve carhouder van Brodit leverbaar
Dat zijn mijn nadelen denk ik
Ben nu bezig met showroom model bij een grote keten
want uitverkocht![]()
![]()
Het toestel ziet er afschuwelijk uit. Geen SD-kaartslot etc etcquote:Op donderdag 19 december 2013 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
nadelen zijn persoonlijk
ik heb er nog geen ontdekt in 3 maanden tijd
wat ik de hele tijd al zeg, smaken verschillen, ik vind het een mooi toestel, dunne bezels en het ik mis de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding totaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Het toestel ziet er afschuwelijk uit. Geen SD-kaartslot etc etc
quote:Het toestel ziet er afschuwelijk uit.
gewoon usb stick of mini sd-kaart reader aan hangen met USB-OTG kabel.quote:ik mis de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding totaal niet
kun je weer 2.5 dagen verder :]quote:Nu eerst ff 100% opladen
Die FM-radio is er maar valt qua bereik erg tegen, tenminste hier in de omgeving Den Bosch (niet echt ideaal qua radio-bereik). Qua systeem is het onderliggende verhaal gewoon hetzelfde. Nexus 5 krijgt wel eerder de updates, maar persoonlijk vind ik dat verhaal maar overdreven aangezien er in de praktijk maar weinig verandert. Als het gaat om features biedt de G2 juist een paar leuke eigenzinnigheden.quote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef alors het volgende:
Die Neckermann deal is vast een foutje geweest.
Ik twijfel een beetje tussen deze en de Nexus 5... Nexus 5 lijkt me een chiller systeem, vind ik qua uiterlijk ook mooier, alleen slechtere camera en geen fm radio. Twee dingen waar ik toch wel aan gehecht ben...
Ja ik weet dat het geen perfect bereik is. Ik heb ooit een Nokia gehad en die FM radio was echt super, maar dat zijn uitzonderingen tegenwoordig. Mijn huidige HTC heeft ook een matige radio, maar ik weet niet of ik zonder zou kunnen. Ik gebruik het toch wel veel, vooral buiten ook, daar is het bereik altijd wel aardig. En om nou altijd een losse FM radio mee te slepen zie ik ook niet zo zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 18:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die FM-radio is er maar valt qua bereik erg tegen, tenminste hier in de omgeving Den Bosch (niet echt ideaal qua radio-bereik). Qua systeem is het onderliggende verhaal gewoon hetzelfde. Nexus 5 krijgt wel eerder de updates, maar persoonlijk vind ik dat verhaal maar overdreven aangezien er in de praktijk maar weinig verandert. Als het gaat om features biedt de G2 juist een paar leuke eigenzinnigheden.
Overigens heeft de G2 ook een grotere batterij, en dat merk je ook gewoon. Je kan echter ook twijfelen hoe nuttig het is. Ipv een dag zoals de Nexus 5 doet deze het anderhalve dag. Dat wil dus zeggen dat hij ook de nacht haalt. De meeste mensen slapen dan, en in de ochtend is je G2 alsnog leeg. Kortom, ook de G2 moet je elke dag gewoon opladen. Bij zwaarder gebruik is de grotere batterij uiteraard wel een voordeel. De zuinigheidsinstelling gebruik ik eigenlijk nooit. Misschien dat daarmee wel twee dagen gehaald kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen daar kost hij 44.95![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel jammer. Die Quad Beat oordopjes headset van LG zijn best goed...quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu ff de balans opmaken nu toestel kompleet is:
Behalve de oordopjes want die zat niet bij de G2![]()
Prima, maar dat vind ik dus niet imoquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Flipcovers zijn alleen maar onhandig imo
Niet zo betrouwbaar? Zonder te willen generaliseren, denk ik dat jij je vertrouwensconstructen moet herzien....;) AnTuTu heeft trouwens een X-versie waarmee ze het het overklokken blokkeren. Verder klokt bijna iedereen hun telefoon over, en is er dus sprake van een level playingfield...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Catch22- het volgende:
Androidbenchmarks zijn niet zo betrouwbaar als de gemiddelde cokedealende marokkaan.
Je bedoelt de schoonzoon van Hans en Connie Breukhovenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Catch22- het volgende:
Androidbenchmarks zijn niet zo betrouwbaar als de gemiddelde cokedealende marokkaan.
lolquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Catch22- het volgende:
Adopteer je een arm kansloos meisje uit Brasilia, neemt die een criminele vriend en steelt je kluis leeg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je bedoelt de schoonzoon van Hans en Connie Breukhoven
Met zijn *kuch* autopoetsbedrijf
Heb wel dat hij lang doet eer die echt een foto maakt, soms 1 tot 2 seconde vertraging...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Batterij is echt fantastisch, ik heb er vandaag niet heel superveel mee gedaan, beetje gesurft en gewhatsappt en nog wat met apps geklooid maar gewoon nog 85% over. Camera is ook heel fijn
Die knop achterop vind ik niet storend, wen je heel snel aan. En dat tikken om te activeren is echt relaxt. Bij het indrukken van de knop op je telefoon moet je hem toch vaak nog vasthouden omdat je je telefoon anders wegschuift, dit is wel heel makkelijk en handig en het went snel.
Oh dat heb ik niet, enkel bij foto's met flitser duurt het iets langer doordat hij die flitser eerst aanzet, maar dat vind ik niet echt storend, eerder handig omdat je dan zelf ook goed kunt zien wat je op de foto zet. Ik heb even getest, maar dat is eerder een halve seconde of hooguit 1, dan 2 bij mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb wel dat hij lang doet eer die echt een foto maakt, soms 1 tot 2 seconde vertraging...
vooral bij zwak licht vanwege de f/2.4 max aperture die voor een telefoon in deze prijsklasse enigszins zwak is. maar dus wel met optical image stabilization, wat echt een wereld van verschil maakt kwa fotokwaliteit.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb wel dat hij lang doet eer die echt een foto maakt, soms 1 tot 2 seconde vertraging...
kan je allemaal veranderen als je hem root, en dat wil je imo sowieso doen om de on-screen buttons te verkleinen of verstoppen, de standaard afbeeldgrootte te veranderen (andere DPI setting) en om de splitscreen mode van de LG G Flex te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:58 schreef andreas612 het volgende:
twijfel voor deze, maar die UI is zo godsgruwelijk lelijk
Heb een keer geprobeerd om m'n desire te rooten, raakte de weg al kwijt bij de eerste stap. En dan zeggen ze dat het zo makkelijk isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef RDMKR het volgende:
[..]
kan je allemaal veranderen als je hem root, en dat wil je imo sowieso doen om de on-screen buttons te verkleinen of verstoppen, de standaard afbeeldgrootte te veranderen (andere DPI setting) en om de splitscreen mode van de LG G Flex te krijgen.
HTC's zijn k*tdingen om te rooten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Heb een keer geprobeerd om m'n desire te rooten, raakte de weg al kwijt bij de eerste stap. En dan zeggen ze dat het zo makkelijk is
Misschien koop ik 'm in Hong Kong, dan heb ik toch geen flikker aan die garantie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
HTC's zijn k*tdingen om te rooten.
LG G2 is goed te doen, heb het zelf met op deze manier gedaan:
http://theunlockr.com/2013/10/25/root-lg-g2-versions-video/
Geen garantie en verantwoordelijkheid uiteraard, als het misgaat is het helemaal jouw schuld
Rooten kun je ook ongedaan maken natuurlijk. Verder is niet iedere aanbieder even streng als het om rooten gaat. Maar technisch ben je je garantie idd wel kwijt. Kun je wel aanvechten als in dat het euvel moet liggen aan het rooten om je die garantie te ontzeggen, maar toch, het is inderdaad gedoe dat je niet wil. Maar de UI, wat vind je daar zo lelijk aan? Hij is redelijk kaal als je alle widgets verwijderd en overige toevoegingen uitschakelt. Valt weinig lelijk aan te vinden, tenzij je Android in zijn algemeenheid lelijk vind... Maar goed, het blijft android. Een andere launcher plus skin, en je toestel ziet er opeens heel anders uit. Ik heb mijn Nexus 4 ook voorzien van Go Launcher en Go contacts met een skin die ik om de zoveel tijd wissel. Dan ziet de UI van je toestel er een stuk anders uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Misschien koop ik 'm in Hong Kong, dan heb ik toch geen flikker aan die garantie.
Zonder te rooten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Rooten kun je ook ongedaan maken natuurlijk. Verder is niet iedere aanbieder even streng als het om rooten gaat. Maar technisch ben je je garantie idd wel kwijt. Kun je wel aanvechten als in dat het euvel moet liggen aan het rooten om je die garantie te ontzeggen, maar toch, het is inderdaad gedoe dat je niet wil. Maar de UI, wat vind je daar zo lelijk aan? Hij is redelijk kaal als je alle widgets verwijderd en overige toevoegingen uitschakelt. Valt weinig lelijk aan te vinden, tenzij je Android in zijn algemeenheid lelijk vind... Maar goed, het blijft android. Een andere launcher plus skin, en je toestel ziet er opeens heel anders uit. Ik heb mijn Nexus 4 ook voorzien van Go Launcher en Go contacts met een skin die ik om de zoveel tijd wissel. Dan ziet de UI van je toestel er een stuk anders uit.
jeps, er zijn tig launchers die het uiterlijk van je telefoon veranderen zonder te rooten.quote:
Ja. Een andere launcher is al sinds jaar en dag een mogelijkheid. Er zijn enorm veel goed gewaardeerde launchers die op hun buurt vaak veel verschillende skins hebben: https://play.google.com/store/search?q=launcher&hl=nlquote:
volgens mij heb ik die apex destijds op m'n desire gezet, was niet zo'n succes, vlak na het unlocken verscheen voor een splitsecond toch m'n oude layout even.. zal misschien aan de traagheid van de desire hebben gelegen (?)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, er zijn tig launchers die het uiterlijk van je telefoon veranderen zonder te rooten.
Go is een goeie maar je zou ook eens kunnen kijken naar Nova en Apex en als je je dan nog verveelt gewoon op de market naar launcher zoeken, als je wilt kun je je LG g2 zelfs op een Windows Phone laten lijken
Dat werkte toen anders. Had ik ook met mijn HD2 (waar ik een Desire ROM op gebruikte). Wellicht dat het ook te maken had met hoe HTC Android destijds inrichtte. Nu wordt de oude launcher iig gewoon uitgeschakeld (al kun je geloof ik ook ervoor kiezen om met je homeknop tussen launchers te switchen.....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die apex destijds op m'n desire gezet, was niet zo'n succes, vlak na het unlocken verscheen voor een splitsecond toch m'n oude layout even.. zal misschien aan de traagheid van de desire hebben gelegen (?)
alles wat je op desire hebt meegemaakt moet je nu vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die apex destijds op m'n desire gezet, was niet zo'n succes, vlak na het unlocken verscheen voor een splitsecond toch m'n oude layout even.. zal misschien aan de traagheid van de desire hebben gelegen (?)
in de meeste gevallen jeps, kwestie van proberenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef andreas612 het volgende:
oh chill, in dat geval ga ik 'm zeker uitchecken, ben de 27e in HK dus maar even kijken het goedkoop kan
En hij blijft even snel neem ik aan?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef andreas612 het volgende:
oh chill, in dat geval ga ik 'm zeker uitchecken, ben de 27e in HK dus maar even kijken het goedkoop kan
En hij blijft even snel neem ik aan?
Je kan natuurlijk ook wat Chinese modellen checken, als je toch daar bent. Bieden vaak veel bang for buck. Niet alleen de kleine Chinese spelers, maar bijv. partijen als Oppo, Asus en Lenovo hebben toestellen op die markt die interessant kunnen zijn. Zo'n Xiaomi MI-3 ziet er bijv. best goed uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef andreas612 het volgende:
ja klopt, maar die hebben vaak slechte software support, wispelturige GPS of van die heating problemen. En als ik een G2 voor zo'n 370 eu kan scoren dan is het verschil ook niet zo groot meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Je kan natuurlijk ook wat Chinese modellen checken, als je toch daar bent. Bieden vaak veel bang for buck. Niet alleen de kleine Chinese spelers, maar bijv. partijen als Oppo, Asus en Lenovo hebben toestellen op die markt die interessant kunnen zijn. Zo'n Xiaomi MI-3 ziet er bijv. best goed uit.
Dat is inderdaad ook waar. Hoewel dat bij de modellen van Lenovo en Asus natuurlijk een ander verhaal is. Die hebben ook gewoon dezelfde SoC's als de toestellen die we hier kunnen kopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja klopt, maar die hebben vaak slechte software support, wispelturige GPS of van die heating problemen. En als ik een G2 voor zo'n 370 eu kan scoren dan is het verschil ook niet zo groot meer
Zijn twee verschillende dingen. Dus met 'Cover' en een andere launcher, heb je dus een ander lockscreen en een ander UI wanneer je voorbij het lockscreen bent.quote:Vraag me nog een ding af, als ik bijv. themer launcher installeer, dan kan je best fraaie UI's fixen, maar het lockscreen blijft nog die van LG dan (in dit geval), zou je dat dan met een homescreen launcher weer aan kunnen passen? of vervalt die andere launcher dan?
Na dubbel tap moet je toch alsnog unlocken? :quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook waar. Hoewel dat bij de modellen van Lenovo en Asus natuurlijk een ander verhaal is. Die hebben ook gewoon dezelfde SoC's als de toestellen die we hier kunnen kopen.
Die Xiaomi heeft bijv. ook een Snapdragon 800. Maar goed, dat argument dat het qua prijs weinig uitmaakt, is inderdaad ook legitiem.
Persoonlijk zou ik toch voor zo'n Xiaomi gaan, omdat weinig mensen die hier hebben. Dat is ook de reden dat ik nu voor een G2 ben gegaan. Al die mensen met hun Nexus 5's en S4's....
[..]
Zijn twee verschillende dingen. Dus met 'Cover' en een andere launcher, heb je dus een ander lockscreen en een ander UI wanneer je voorbij het lockscreen bent.
Overigens is de standaard instelling van de G2 gewoon erg clean. Een lockscreen zie je niet, omdat ze dat vervangen hebben door de double tap. Die is veel toffer dan welke lockscreen dan ook. Tenzij je snel bij bepaalde apps wil zijn met een single unlock swipe, zou ik dus geen lockscreen installeren. Zo wel, dan iets als Cover.
De standaard launcher is erg minimalistisch en heeft bijv. doorzichtige knoppen. Omdat ik Go launcher gewend ben gebruik ik die veel in combinatie met een skin, hetzeflde geldt voor Go contacts.
O ja, nu je het zegt.... Ik heb mijn G2 al twee weten gelden bij mijn ouders laten liggen, dus vandaar. Dat lockscreen (die je ook kan veranderen) vind ik persoonlijk trouwens best vet. Maar ik heb de lockscreen dus uitstaan, omdat die double tap voor mij voldoet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Na dubbel tap moet je toch alsnog unlocken? :
[ afbeelding ]
Dat soort meuk wil ik dus eigenlijk vermijden, maar met lockscreens als cover en launchers als themer of nova moet het denk wel goed komen..
Die met die bladeren en die 'worm hole' is wel duidelijk minder aandacht aan besteed. Niet lelijk, maar deze vind ik wel het mooist....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:55 schreef RDMKR het volgende:
haha, k vind ook niks mis met dat effect, eerder een voordeel.
ligt eraan hoeveel de btc waard isquote:Op donderdag 9 januari 2014 05:03 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel btc kost die telefoon eigenlijk
Brightess op 75%, gewoon actief gebruik zit ik op ongeveer 32 uur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:21 schreef andreas612 het volgende:
Ej 'k hoor dus dat die accu redelijk lang mee gaat, hoe is die verhouding bij jullie met het percentage brightness?
oh, da's nice! 'k zit nu op 25% brightness, geen gebruik en 8 uurquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Brightess op 75%, gewoon actief gebruik zit ik op ongeveer 32 uur.
Dan klopt er iets ernstig niet. Sowieso is die brightness amper van invloed, tenzij je hem de hele tijd aan hebt tijdens het gamen of videokijken bijv. Ben je niet iets aan het syncen of dat je dataverbinding anderszins niet ok is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh, da's nice! 'k zit nu op 25% brightness, geen gebruik en 8 uur
Heb nog geen lg g2 he, 26e ben ik in HK, probeer m dan te regelen. Momenteel nog android 2.2 telefoon waarbij de batterij ook redelijk naar z'n gootje is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dan klopt er iets ernstig niet. Sowieso is die brightness amper van invloed, tenzij je hem de hele tijd aan hebt tijdens het gamen of videokijken bijv. Ben je niet iets aan het syncen of dat je dataverbinding anderszins niet ok is?
Tja, ik kijk of ze de D802 hebben, dat zou de global version moeten zijn die ook in de EU verkocht wordt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
O ja. Ik let niet altijd op usernames hier...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Heb nog geen lg g2 he, 26e ben ik in HK, probeer m dan te regelen. Momenteel nog android 2.2 telefoon waarbij de batterij ook redelijk naar z'n gootje is.
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
Klopt. Maar het probleem is dat hij maar één frequentie van LTE gebruikt van de twee die wij in Nederland gebruiken. Zelfde verhaal als dat je bij de iPhone 5 hebt zegmaar. Je zal op heel veel plekken (en bij KPN heb je helemaal nergens) geen 4G hebben dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef RDMKR het volgende:
[..]
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:13 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de garantie van de G2 als ik deze in Hong Kong koop? Een maat van me heeft daar een iphone 5s gekocht maar die heeft dus alleen maar garantie in Hong Kong.. en niet in NL. Is dit met LG ook zo?
Nee. Je hebt gewoon te maken met de garantie van LG. De winkel bepaald de garantie niet. Wel heb je als consument recht op service door de winkel. In Nederland althans.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.quote:Warranty Policy : 1) LG Electornics Hong Kong Limited (hereafter LGEHK) provides warranty period from the date of purchase are as follows and only vaild for mobile purchase in Hong Kong only (any promotion gift item is not included): i) Handset : 12 months ii) Charger : 6 months iii)Battery : 6 months iv) Hand free earphone : 3 months 2) Warranty is valid only for authorized product; parallel import and counterfeit product are invalid. 3) Product is under warranty against manufacturing defects by reason of faulty workmanship or internal electronic parts materials.
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...quote:Op zondag 19 januari 2014 06:47 schreef andreas612 het volgende:
Dit staat er op de Hong Kong website:
[..]
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.
dat verschil is wel redelijk denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...
Zegt dus niets in dit verband. Maar bel morgen anders gewoon eens met de klantenservice van LG...
Edit:
Als ik dit zo lees kent men bij LG geen internationale garantie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=130435
Dus tenzij je bereid bent je toestel naar Honk Kong op te sturen à 20 euro in geval van reparatie, of dat risico te nemen, zou ik het niet doen. Hoeveel is het voordeel in prijs überhaupt?
quote:Dear Customer,
Thank you for your enquiry.
If your mobile phone is official Hong Kong goods, it entitles to have 1 year warranty according to the purchase date in Hong Kong only. As a result, please keep the purchase invoice as it’s necessary to show it when you bring along with the mobile to our customer centre to conduct inspection or repair.
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:04 schreef RDMKR het volgende:
imo gewoon rooten en geen zorgen maken over garantie. de voordelen wil je toch niet mislopen.
Is gewoon normaal. Sterker nog, een fabrikant hoeft eigenlijk helemaal geen garantie te geven als ze dat niet willen. De verkoper wel. En in Europa geven die in principe gewoon 2 jaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 05:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.
En waarom zou ik 'm gelijk moeten rooten? 'k download denk een launcher, een nieuwe browser en that's it denk.
Hey, ja klopt, ik heb m ook op 13mp staan maar op het moment dat ik m ga bewerken met een filtertje oid dan scaled ie m down naar 1280x720 op een of andere manier.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kenju het volgende:
De manier om je batterij zo lang mogelijk goed te houden is door hem langzaam op te laden. Aan de USB-poort van je computer bijvoorbeeld.
Qua toetsenbord ben ik klaar met die standaard toetsenborden die fabrikanten erin zetten. Gewoon een toetsenbord downloaden zoals Klonk zei. Ik zweer zelf bij Swiftkey, maar er ook ook andere goed beoordeelde toetsenborden. Gewoon een paar proberen en degene gebruiken die je zelf het fijnst vind.
De resolutie van je foto's kan je instellen bij de camerainstellingen, waar je ook brightness, Geo-tagging, ISO en focus ed kan instellen
Dat is een interessante. Bedankt voor de laatst genoemde tips.( Klonk e.d.)quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kenju het volgende:[knip]
Qua toetsenbord ben ik klaar met die standaard toetsenborden die fabrikanten erin zetten. Gewoon een toetsenbord downloaden zoals Klonk zei. Ik zweer zelf bij Swiftkey, maar er ook ook andere goed beoordeelde toetsenborden. Gewoon een paar proberen en degene gebruiken die je zelf het fijnst vind.
om de mijne zat ook geen plastic, wel van die ronde doorzichtige stickers op de doos zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag hoort er een seal op de doos van een LG G2 te zitten of is deze smartphone een van de weinige zonder een seal. Ik wil namelijk een bij de Mediamarkt kopen voor mijn vriendin maar om deze dozen zit geen seal. Visual dat ik twijfel.
Dus je kon het meteen openen zonder een scherp voorwerp te gebruiken om de seal door te snijden?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
om de mijne zat ook geen plastic, wel van die ronde doorzichtige stickers op de doos zelf
nee dat zijn die ronde stickertjesquote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dus je kon het meteen openen zonder een scherp voorwerp te gebruiken om de seal door te snijden?
Dat is de reden dat ik niet zo veel heb met witte apparaten. Dat soort dingen zie je altijd beter. Kun je trouwens wat foto's van je apparaat plaatsen? Ben wel benieuwd hoe die combinatie eruit ziet....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef RDMKR het volgende:
hij is gefixt... en ik heb een zwarte voorkant laten zetten op de oorspronkelijk witte achterkant. panda kleuren dusvraag me of ik de enige ter wereld ben. op zwart zijn de sensors en front camera ten minste niet zo makkelijk te zien, iets dat ik niet zo best vond bij de witte.
slecht nieuws: de brightness gaat niet meer boven de 50%. zou ik normaal gesproken niet erg vinden als het niet zo was dat de LG G2 zo gecalibreerd staat dat 50% op de slider meer zoiets als 30% inhoudt. dus tja, hij geeft best zwak licht zo. maar hij is weer bruikbaar.
het lijkt oppervlakkig meer op een software probleem dan op hardware; er is hardwarematig toch niet een apart onderdeeltje voor de bovenkant van de slider en voor de onderkant..? dus misschien meer zoiets als een brightness limitatie in de software die aangezet is. misschien dat de proximity sensor afwijkt en denk dat ie steeds in m'n zak zit of zo.quote:Apart trouwens van die brightness. Zelfs al zou het scherm minder fel zijn, zou je zeggen dat de software dat niet ziet....
welk toetsenbord gebruik je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef andreas612 het volgende:
Heb 'm nu een week in gebruik, echt een bazendingEven een opsomming van mijn ervaring:
Positieve punten:
- Camera in daglicht
- HDR kwaliteit
- Snelheid
- Vloeiend
- Batterij (Echt baas, standby is misschien niet zo spectaculair als sony telefoons maar bij gebruik is het een longrunner)
- Scherm
- Knock on feature
- Comfortabele in ear dopjes, geluid is redelijk standaard maar dit zijn de eerste in ear dopjes die bij mij perfect zitten.
- Volumeknoppen op de achterkant, was gewoon verbaasd hoe perfect m'n wijsvinger in het kuiltje van de volumeknop valt.
Negatieve punten:
- Videomodus bij weinig licht is echt slecht (wilde niet eens focussen)
- Flitsen kost veel tijd
- Bewerkte foto's kunnen niet in de native resolutie opgeslagen worden
- Toch iets groter formaat dan verwacht. Al bevalt het steeds beter.
Nu alleen nog een fatsoenlijke case erbij. Heb nu een case van wat mindere kwaliteit maar die begint al te verkleuren en iets uit te rekken. Denk dat ik voor die van diztronic ga. Alleen die is hier niet verkrijgbaarMaar even wachten tot ik weer terug in NL ben. Heb het toetsenbord veranderd naar een windows phone uiterlijk uit de play store. In combinatie met het grote scherm is tikken echt een verademing.
Ik kan er weer een paar jaar tegen aan
instellingen en dan je even de instellingen van je specifieke account checken, daar zit ergens mogelijkheid om die interval te veranderenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het update interval van mn email kan instellen? Ik gebruik de default email app. Ik moet m nu elke keer handmatig updaten.. waardoor ik dus sommige mails veel later zie.
A.I. type toetsenbord, en dan windows phone uiterlijk.quote:
denk dat je niet goed hebt gelezen, je moet dus niet de algemene opties hebben maar echt de opties van die ene accountquote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
A.I. type toetsenbord, en dan windows phone uiterlijk.
'K zie nergens een tijdsinterval staan.. ik kan alleen maar kiezen tussen synchroniseren of niet.. Als iemand een screentje kan maken als hij die optie wel heeft?
oh baas die je bent, had geen idee dat ophaal interval dat betekendequote:Op maandag 10 februari 2014 06:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk dat je niet goed hebt gelezen, je moet dus niet de algemene opties hebben maar echt de opties van die ene account
Onderaan op de 3 streepjes klikken, dan op opties daar op het betreffende email adres klikken en dan op ophaal interval klikken en daar kun je verschillende tijden kiezen.
mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 07:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh baas die je bent, had geen idee dat ophaal interval dat betekende
Hij is gefixt
Hij is ook wel snel maar het browsen zelf vond ik een beetje stutteren..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:28 schreef Xetran het volgende:
Daar heb ik juist helemaal geen last van, Chrome werkt erg snel, vooral icm. 4g.
mobile update tool geeft aan dat ik de laatste software al heb? PC Suite is nu aan het downloaden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef Klonk het volgende:
Kitkat loopt op dit moment binnen bij mij, niet als OTA maar via de LG mobile update tool, lees ook mensen die hem binnen krijgen via de pc suite
vaagquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Retarded het volgende:
[..]
mobile update tool geeft aan dat ik de laatste software al heb? PC Suite is nu aan het downloaden.
ik heb er zelf de google now launcher opstaan, dan werkt knock off nog via de notificatiebalkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Retarded het volgende:
Eindelijk binnen via pc suitenu ook transparante notificatiebalk en homebuttons met Go Launcher! Ziet er echt fantastisch uit zeg!
Oh nu snap ik wat je bedoeld! Wist niet eens dat dat kon...dacht dat ik altijd maar homescreen moestquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Klonk het volgende:
Dat knock off werkt ook in Go op die manier zie ik nu
via pc suite werkt het vaak welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef jappy-b het volgende:
Ik ben sinds 1,5 week ook een trotse bezitter van een G2! Krijg nu de update naar android 4.4.2 maar kan m niet downloaden wegens server problemen
'k wil nog wel wat bescherming hebben..quote:Op zondag 6 april 2014 13:38 schreef Xetran het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tery/1604955999.html
Heb zelf deze, deze is superdun. Je kan hem ook desgewenst van eBay afhalen.
ik heb geen suggestie, maar wel een afrader: neem niet de officiele smart-view cover van LG. hij is niet zomaar alleen veels te duur (50 euro in de winkel). hij schuurt ook tegen je scherm aan en laat ernstige plekjes en strepen achter. heb het bij een marktplaats verkoper gezien...quote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef andreas612 het volgende:
Iemand nog suggestie voor een goede case? ik wilde eigenlijk de diztronic bestellen maar die heeft hem niet meer voor de internationale versie. De spigen case lijkt me wel veel dikte en formaat toevoegen.
laat die echt veel schade achter? heb hem een week geleden gekochtquote:Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ik heb geen suggestie, maar wel een afrader: neem niet de officiele smart-view cover van LG. hij is niet zomaar alleen veels te duur (50 euro in de winkel). hij schuurt ook tegen je scherm aan en laat ernstige plekjes en strepen achter. heb het bij een marktplaats verkoper gezien...
hmmm, misschien maar weer mijn andere hoesje eromheen doenquote:Op zondag 6 april 2014 19:39 schreef RDMKR het volgende:
ja het was best erg. kan zijn dat hij er iets anders raars mee deed, maar het leek wel grotendeels aan die flipcover te liggen.
500mb, dat is mijn dag verbruikquote:Op maandag 7 april 2014 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook nu echt besteld
Tele 2
20 E/mnd
16 gb
200min en 500 mb
Voor mij meer dan genoeg, verbruik niet meer dan 300 mb per maand en bellen dat doen andere mensen maar
T mobile, 4G ¤ 42,00 per mnd alleen voor de data.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef Kenju het volgende:
ment heb jij als ik vragen mag? En wat betaal je?
En hoe zit het dan met je bel? En heb je voor die 42 Euro onbeperkt data met 4G snelheid?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
T mobile, 4G ¤ 42,00 per mnd alleen voor de data.
een optie voor andere groot verbruikers zou kunnen zin Youfone onbeperkt internet.
Na 2.5GB knijpen ze de snelheid geleidelijk af. Prijs: goedkoop.
Bellen kan gewoon ook nog, gelukkig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met je bel? En heb je voor die 42 Euro onbeperkt data met 4G snelheid?
wij mogen op het werk sowieso geen mob.telefoon bij ons hebben, dat scheelt dus al een hele week geen dataverkeer. Thuis gebruik ik de laptop.quote:
Maar betaal je daar dan iets extra's voor? Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw abonnement, vandaar dat ik het vraag. En als het echt 42 Euro is voor echt onbeperkt 4G (dus geen cap na een x-hoeveelheid gebruik aan data), is het voor veel mensen gewoon een mogelijke vervanging van hun thuisverbinding...quote:
Fair use.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar betaal je daar dan iets extra's voor? Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw abonnement, vandaar dat ik het vraag. En als het echt 42 Euro is voor echt onbeperkt 4G (dus geen cap na een x-hoeveelheid gebruik aan data), is het voor veel mensen gewoon een mogelijke vervanging van hun thuisverbinding...
Ok. En kennelijk nooit een bericht gehad aangezien je 500 MB per dag gebruikt.... Dan wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over specifiek gebruik en moet je dan niet gaan downloaden ed.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Kenju het volgende:
n wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over
Ik ben niet duidelijk geweest, ik gebruik 500/600mb per werk dag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. En kennelijk nooit een bericht gehad aangezien je 500 MB per dag gebruikt.... Dan wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over specifiek gebruik en moet je dan niet gaan downloaden ed.
Ok, maar 10 GB is natuurlijk niet onbeperkt. Of is het meer een verhaal van FUP, maar na 10 GB moet je wel effe uitkijken en kun je evt. een brief krijgen met het verzoek wat te minderen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ben niet duidelijk geweest, ik gebruik 500/600mb per werk dag.
In het weekend gebruik ik eigenlijk niks.
Aangezien de bundel 10gb is pas dat elke keer net(niet) in de bundel.
Als je 20 of 30 gb gaat gebruiken weet ik niet zeker wat er dan gebeurd.
Lezen jullie niet, ik heb toch niet gezegd dat het onbeperkt is met fair usequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, maar 10 GB is natuurlijk niet onbeperkt. Of is het meer een verhaal van FUP, maar na 10 GB moet je wel effe uitkijken en kun je evt. een brief krijgen met het verzoek wat te minderen?
whats the offer? :pquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef rboy14 het volgende:
hier nog iemand belangstelling bij een view cover voor de g2 (ondanks de negatieve verhalen)?
dankuquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef jappy-b het volgende:
instellingen - homescreen - Vinkje uitzetten bij Do you know?
En welke provider heb je? Bij KPN moet je even de APN aanpassen, andere providers hebben nog geen landelijke dekking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef andreas612 het volgende:
Zeg, 'k heb een 4G abbo, maar heb tot nu toe eigenlijk niet een keer 4G op m'n telefoon gezien.. moet ik eerst nog een instelling wijzigen voordat ik dat kan ontvangen? Ik heb al een nieuwe simkaart van hi gekregen die het ondersteunt dus dat zou niet het probleem moeten zijn.
Ik heb hi, dus dat is indirect kpn als ik het goed heb. Geen idee wat een APN is though, maar zal even bij de instellingen kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
En welke provider heb je? Bij KPN moet je even de APN aanpassen, andere providers hebben nog geen landelijke dekking.
okequote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Klonk het volgende:
is een bekend probleem, is gekomen na de update naar kitkat, LG werkt naar eigen zeggen aan een oplossing.
m'n snelheid wordt dan verlaagd naar iets van 64kb/s oid.. dus zal ook wel geen 4G icoontje verschijnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Xetran het volgende:
Als je door je databundel heen bent heb je ook nog gewoon 4G hoor. Ik met Hi in ieder geval wel.
nee, is niet mogelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:13 schreef apenkont het volgende:
Als je vanaf je home button omhoog swiped krijg je de google en quikmemo shortcut maar kan je hier ook andere dingen bij zetten?
het kan best zijn dat je nog de oudere, grotere sim kaart hebt. Dit kun je laten bijknippen bij de lokale telefoonboer of je kunt zelf zo'n knip apparaat kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Binnen!
OMG wat een heerlijk toestel zeg!
Remote controle werkt perfect, mooi helder scherm, reageert goed op touch.
Minpuntjes zo ik het nu zie:
Heel veel standaardprogramma's (misschien nog te wijzigen maar nog niet in verdiept)
16 gig intern zou het moeten zijn maar totale intern geheugen is maar ruim 10 gig.
Nog niet geprobeerd maar volgens mij past mijn oude simkaart van Hi niet in de simkaarthouder ??
Die van tele2 zit er nu in maar gaat pas over een maand in.
Oooh dus ik ben niet helemaal gekquote:Op donderdag 24 april 2014 20:34 schreef rboy14 het volgende:
[..]
het kan best zijn dat je nog de oudere, grotere sim kaart hebt. Dit kun je laten bijknippen bij de lokale telefoonboer of je kunt zelf zo'n knip apparaat kopen.
als je het toestel root hebt je geen last meer van die standaardprogramma's, maar ik heb daar zelf vrij weinig last van.
haha, geen dankquote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh dus ik ben niet helemaal gek
Bedankt voor je antwoord!
Effe opzoeken hoe je je kaart kan bijknippen. Als je een beetje voorzichtig bent kan je het gewoon met een schaar doen. Check Youtube.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh dus ik ben niet helemaal gek
Bedankt voor je antwoord!
je toetsel heeft ook 16gb intern geheugen. 6gb wordt gebruikt door Android en LG om je toestel te laten werken. De overige 10 is vrij beschikbaar voor muziek, films, foto's nog maar opquote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Binnen!
OMG wat een heerlijk toestel zeg!
Remote controle werkt perfect, mooi helder scherm, reageert goed op touch.
Minpuntjes zo ik het nu zie:
Heel veel standaardprogramma's (misschien nog te wijzigen maar nog niet in verdiept)
16 gig intern zou het moeten zijn maar totale intern geheugen is maar ruim 10 gig.
Nog niet geprobeerd maar volgens mij past mijn oude simkaart van Hi niet in de simkaarthouder ??
Die van tele2 zit er nu in maar gaat pas over een maand in.
Dat is toch ook wat hij zegt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef jappy-b het volgende:
[..]
je toetsel heeft ook 16gb intern geheugen. 6gb wordt gebruikt door Android en LG om je toestel te laten werken. De overige 10 is vrij beschikbaar voor muziek, films, foto's nog maar op
Echt??quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand of er toevallig al een bugfix is gekomen voor de soundbug in kitkat? het begint nogal irritant te worden
Ja en dat plaatje heb ik dus niet..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Xetran het volgende:
Je kan kiezen waarmee hij je locatie zoekt, moet je locatie ingedrukt houden en naar locatiemodus zetten, en dan alleen apparaatsensoren. http://puu.sh/8wcoB.jpg
Ja, die update kreeg ik eergisteren. Kijk even in PC Suite, als je toestel uit Nederland komt dan zou hij beschikbaar moeten zijn.quote:
ik zal even kijken. ben op dit moment een update aan het installeren, dit zal wel die van eergister zijn dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, die update kreeg ik eergisteren. Kijk even in PC Suite, als je toestel uit Nederland komt dan zou hij beschikbaar moeten zijn.
bij mij is het helemaal wegquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand of er toevallig al een bugfix is gekomen voor de soundbug in kitkat? het begint nogal irritant te worden
Is dat niet je besturingssysteem?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als ik naar instellingen > algemeen > opslagruimte > overig ga, zie ik daar een bestand '2014-01--22^01.lbf staan. Dit is de aankoop datum van mijn telefoon. Echter is dat bestand 5,61gb groot. Kan ik dit gewoon verwijderen denken jullie?
Heb je toevallig Ziggo? Daar zijn ook vaak problemen met de wifi bij telefoons. Dat je na 5 minuten je wifi kwijt bent en weer opnieuw aan en uit moet zetten om het te fixen. Ik had het laatst ook en ik dacht toen ook even dat het aan de update lag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef jappy-b het volgende:
Ik had nergens ladt van maar sinds die update is de wifi dramatisch. Als ik te snel na het unlocken van me telefoon een app open is er totaal geen verbinding tot ik me wifi opnieuw verbinding laat maken. Meer mensen hier last van?
ietsje, zeg anderhalf keer zo lang als normaal tappen om te unlocken.. alsnog veel sneller dus als dubbel tap + patroon vegen vind ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef Xetran het volgende:
Ik vind het traag, duurt altijd even voordat hij naar je scherm gaat.
check kieskeurig of de pricewatch van tweakersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef SuperFokker het volgende:
Waarschijnlijk ook de LG G2 halen. Weet iemand waar je een voordelig los toestel kan kopen?
Enig minpuntje vind ik wel de 16 gb en weet niet of ik het daar mee red, maar dat zal wel goedkomen. 32gb vind ik relatief duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |