abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133079432
Iemand ervaring met dit model of interesse er in?

Denk er over na om hem met een tele 2 contract via studentmobiel te kopen (smartmix 100 + 1500mb voor 26/maand + 97 euro).

5.2 inch Full HD scherm van super hoge kwaliteit, en dat op een toestel dat nauwelijks (zeg maar gerust "niet") groter is dan bijvoorbeeld de samsung s4.

snapdragon 800 op 2.26 Ghz behoort aan de top van de huidige ranglijst.

3000 mAh batterij!! uitstekende battery life zonder dat het ding er overdreven dik van is.

knopjes op de achterkant zullen even wennen zijn, maar uiteindelijk denk ik dat het gewoon goed aanvoelt en makkelijker te bereiken is dan aan de voorkant. en meer ruimte voor het scherm voorop is geweldig.

camera voldoet aan alle moderne eisen...

google nexus 5 is een interessant alternatief, maar de batterij en camera daarvan vallen tegen.

note 3 kan ook, maar een stuk duurder, minder ergonomisch verantwoord en te opvallend kwa grootte.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133079648
Ik heb er eentje. Ding is retesnel en ik kan twee dagen met de batterij doen. Er zit een snellader bij die hem in twee uurtjes oplaadt. Wat wil je meer weten?
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:52:09 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133079732
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:49 schreef Xetran het volgende:
Ik heb er eentje. Ding is retesnel en ik kan twee dagen met de batterij doen. Er zit een snellader bij die hem in twee uurtjes oplaadt. Wat wil je meer weten?
Dit idd, hier ook. Sinds 1 Oktober, was er zo blij mee dat nadat ik hem liet vallen gelijk een nieuwe heb gekocht.

Is ook het enige minpunt, toestel kan niet tegen vallen, vraag maar raak :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133079853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dit idd, hier ook. Sinds 1 Oktober, was er zo blij mee dat nadat ik hem liet vallen gelijk een nieuwe heb gekocht.

Is ook het enige minpunt, toestel kan niet tegen vallen, vraag maar raak :)
Als je hem op de achterkant laat kukelen is het wel einde verhaal geloof ik ja. Maar ja, dat gaat ook op bij bijvoorbeeld de Xperia Z1.

Het voordeel van de G2 over de Note 3 is dat hij qua formaat haast net zo groot als mijn Galaxy s3 (dat is een 4,7" scherm model) is, een stuk kleiner dus. Bovendien levert Samsung gewoon ongelofelijk veel troep mee met hun telefoons waardoor het onnodig traag wordt.

LG heeft dit ook wel redelijk veel toevoegingen trouwens, maar het loopt allemaal veel vloeiender. De UI van Samsung wil nog wel eens haperen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:57:08 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133079881
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Xetran het volgende:

[..]

Als je hem op de achterkant laat kukelen is het wel einde verhaal geloof ik ja. Maar ja, dat gaat ook op bij bijvoorbeeld de Xperia Z1.

Het voordeel van de G2 over de Note 3 is dat hij qua formaat haast net zo groot als mijn Galaxy s3 (dat is een 4,7" scherm model) is, een stuk kleiner dus. Bovendien levert Samsung gewoon ongelofelijk veel troep mee met hun telefoons waardoor het onnodig traag wordt.

LG heeft dit ook wel redelijk trouwens, maar het loopt allemaal veel vloeiender. De UI van Samsung wil nog wel eens haperen.
viel op een hoekje, op een zandpaadje, zit nu te wachten op een ballistics gell case :P
pi_133079913
hoe is de standaard software? ik hoor er soms negatieve verhalen over, merk je er echt iets negatiefs aan?

ziet de plastic achterkant er een beetje goed uit? laat het vingerafdrukken achter? ik zou waarschijnlijk de zwarte versie nemen.

suggesties over accessoires, flip covers etc, die je er bij kan kopen?

ik krijg bij mijn huidige htc butterfly kloon nog wel eens opmerkingen dat het ding groot is, heb je dat bij de G2 ook? hij is kleiner dan mijn huidige maar slechts 4x2 mm verschil...

voelt goed in de hand? licht?

er was een reviewer die zei dat het beeld oversaturated was, te felle kleuren etc, iets van te merken?

bijvoorbaat dank voor alle respons
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:00:15 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133079974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:58 schreef RDMKR het volgende:
hoe is de standaard software? ik hoor er soms negatieve verhalen over, merk je er echt iets negatiefs aan?

ziet de plastic achterkant er een beetje goed uit? laat het vingerafdrukken achter? ik zou waarschijnlijk de zwarte versie nemen.

suggesties over accessoires, flip covers etc, die je er bij kan kopen?

ik krijg bij mijn huidige htc butterfly kloon nog wel eens opmerkingen dat het ding groot is, heb je dat bij de G2 ook? hij is kleiner dan mijn huidige maar slechts 4x2 mm verschil...

voelt goed in de hand? licht?

er was een reviewer die zei dat het beeld oversaturated was, te felle kleuren etc, iets van te merken?

bijvoorbaat dank voor alle respons
standaardsoftware, kwestie van smaak, ik stoor me er niet aan, werkt allemaal prettig, is trouwens helemaal aanpasbaar qua uiterlijk met thema's

flipcase is leuk maar niet echt de moeite waard, beschermt niet bij een val :P

plastic is een vingerafdrukmagneet

lekker licht idd

beeldscherm is meer dan goed

camera een van de beste zo niet de beste die je op een android toestel kunt krijgen
pi_133080067
Zoals ik zei, de standaard software heeft wel aardig veel gimmicks. Echter loopt het allemaal wél vloeiend, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Touchwiz. Het is echter met LG wel de vraag of ze veel ondersteuning gaan bieden voor nieuwe Android updates, omdat ze daar in het verleden nogal steken mee lieten vallen.

De plastic achterkant is ongelofelijk vingerafdrukgevoelig. Ik heb er een plastice case voor gekocht, maar die bedekt alleen de achterkant. Het voordeel is wel dat door het ontwerp, de case de telefoon niet veel dikker maakt. Ik moet trouwens wel zeggen dat ze in de winkels nog geen accesoires hebben liggen, ik ben er drie afgegaan en die wezen mij allemaal naar het internet. Daar heb je wel genoeg cases, though.

Groot is het toestel niet, het scherm bedekt echt de hele telefoon. Als je hem in je hand hebt zal je je daar nog wel eens over verbazen. :P Ik vind hem wel een zware telefoon, maar ja ik kom van de GS3 af, en de accu van die telefoon is iets van de helft van de G2?

Ik vind het beeld juist mooi. Volgens de tweakers test klopte de kleuren juist als ik me niet vergis. Voor een LCD scherm geeft het echt een prachtig beeld.

Hopelijk ben je hier wat mee. :P
pi_133080110
Ik raad je aan hem even in de winkel vast te houden, veel van je vragen kun je zo zelf beantwoorden. Die toetsen op de achterkant zijn op zijn zachts gezegd zinloos trouwens, ik kom er nooit bij met mijn vingers. Maar ja, je gebruikt ze ook niet door die functie van dubbeltappen op het scherm om je scherm van de lock af te halen.
pi_133080368
er zijn idd verschillende verhalen over de kleurenkwaliteit; misschien omdat het per individueel toestel verschilt. maar ik denk dat ik zelf ook liever hoge saturation heb...

ik ben van plan om de on-screen buttons met een app te mappen naar de physical buttons zodat ik meer schermruimte over houd. misschien heb je er dan meer aan.

ik zag iemand een foto nemen door het vollume knopje naar beneden ingedrukt te houden; dat lijkt me dan wel weer handig aangezien je niet je telefoon op een rare manier hoeft vast te houden om een foto te nemen.

maar bedankt dus, ga hem idd eens in de winkel bekijken en dan waarschijnlijk de sprong wagen. :]
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:29:51 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133080749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:14 schreef RDMKR het volgende:
er zijn idd verschillende verhalen over de kleurenkwaliteit; misschien omdat het per individueel toestel verschilt. maar ik denk dat ik zelf ook liever hoge saturation heb...

ik ben van plan om de on-screen buttons met een app te mappen naar de physical buttons zodat ik meer schermruimte over houd. misschien heb je er dan meer aan.

ik zag iemand een foto nemen door het vollume knopje naar beneden ingedrukt te houden; dat lijkt me dan wel weer handig aangezien je niet je telefoon op een rare manier hoeft vast te houden om een foto te nemen.

maar bedankt dus, ga hem idd eens in de winkel bekijken en dan waarschijnlijk de sprong wagen. :]
volumeknop camera werkt voor geen meter, probeer je eens voor te stellen dat je een mooie foto wil maken met de ontspanner aan de achterkant van het toestel, werkt niet, misschien bij selfies maar voor de rest kun je die knop echt vergeten, idee is goed, uitwerking minder :P

camera zelf is snel genoeg, reageert rap genoeg op het touchscreen enzo
pi_133080817
zie niet onmiddelijk in waarom het niet lekker zou werken, maar goed. de ervaring zal het leren.
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:53:55 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133081326
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:32 schreef RDMKR het volgende:
zie niet onmiddelijk in waarom het niet lekker zou werken, maar goed. de ervaring zal het leren.
probeer het maar eens met je huidige toestel, lens in de richting van het landschap, telefoon dwars houden en en dan een comfortabele manier zien te vinden om zonder voor de lens langs te gaan op die knop te drukken.

ik heb grote handen maar nog geen positie gevonden :+
pi_133081383
ok, bij dwars houden misschien. ik dacht meer aan rechtop houden. je hoeft het zowieso niet te gebruiken, traditionele manier bestaat ook nog, dus kwaad kan het nooit.
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:58:04 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133081428
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef RDMKR het volgende:
ok, bij dwars houden misschien. ik dacht meer aan rechtop houden. je hoeft het zowieso niet te gebruiken, traditionele manier bestaat ook nog, dus kwaad kan het nooit.
rechtophouden gaat inderdaad wel lekker maar daar houdt het ook mee op :P
pi_133081527
ik baal wel een klein beetje dat ik geen accessories kan vinden waar ik echt enthusiast van word. bij de lenovo k900 vond ik bijvoorbeeld dit:

http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html?

en voor de note 3 bestaan er soortgelijke dingen. nog niet iets op hetzelfde niveau gevonden voor de g2 helaas. :/
pi_133083014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:02 schreef RDMKR het volgende:
ik baal wel een klein beetje dat ik geen accessories kan vinden waar ik echt enthusiast van word. bij de lenovo k900 vond ik bijvoorbeeld dit:

http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html?

en voor de note 3 bestaan er soortgelijke dingen. nog niet iets op hetzelfde niveau gevonden voor de g2 helaas. :/
LG heeft ook vergelijkbare covers.

Geloof dat deze vrijwel hetzelfde principe zijn als die van de Note. De achterkant van de telefoon wordt niet heel veel dikker door zo'n case.

Ik geloof trouwens dat als je snel genoeg bent met bestellen, je nog recht hebt op zo'n speakerdock van iets van 200 euro gratis erbij. Kijk even op de website van lg hiervoor.
  zaterdag 9 november 2013 @ 18:23:21 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133083706
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Xetran het volgende:

[..]

LG heeft ook vergelijkbare covers.

Geloof dat deze vrijwel hetzelfde principe zijn als die van de Note. De achterkant van de telefoon wordt niet heel veel dikker door zo'n case.

Ik geloof trouwens dat als je snel genoeg bent met bestellen, je nog recht hebt op zo'n speakerdock van iets van 200 euro gratis erbij. Kijk even op de website van lg hiervoor.
nope, actie liep tm 31 Oktober
pi_133084335
ik stoor me vaak een beetje aan de gaten in al die covers; ononderbroken vormen vind ik mooier. dan kan het me niet zo veel schelen als ik hem er uit moet halen om hem te gebruiken.

en ik wil het liefsts iets van leer, of overtuigend kunstleer.

dit is voor mij wel enigzins interessant:

http://www.amazon.com/Hor(...)id=1384018259&sr=1-1
pi_133134401
nog een voordeel aan de G2 ten opzichte van de note 3 is dat de pixels echt 3 subpixels hebben ipv 2.

zie display analysis (9:19)

[ Bericht 10% gewijzigd door RDMKR op 11-11-2013 12:48:26 ]
pi_133136230
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef RDMKR het volgende:
nog een voordeel aan de G2 ten opzichte van de note 3 is dat de pixels echt 3 subpixels hebben ipv 2. note 3 heeft eigenlijk gewoon een pixel density van ongeveer 250. en dat is al lang niet meer indrukwekkend tegenwoordig.
De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.

Denk dat de meesten zich er niet aan zullen storen, en alleen mensen die wat kritischer zijn. Maar de Note is wel een heel ander toestel dan de LG met een ander beoogd gebruik. Ik weet trouwens niet hoe LG tegenwoordig met het updaten van hun toestellen is? Kwa accessoires (als dat belangrijk voor je is) blijf je sowieso ontzettend achter. Je hebt wel van die Enland cases (die er voor bijna ieder toestel zijn), die via Ebay verkocht worden. Niet helemaal zoals de gelinkte case voor de K900, maar het komt in de buurt:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1e81783156

[ Bericht 9% gewijzigd door Kenju op 11-11-2013 00:25:49 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 11 november 2013 @ 06:32:05 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133138358
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

De conclusie dat hij dus maar een PPI van 250 heeft is onzin. Immers doe je dan alsof de kleinere groene subpixel er niet is. Maar dat je bij een dergelijke grootte een verschil ziet tussen een normaal RGB-paneel en een PenTile, is een gegeven. Bewijst ook wel dat een hogere resolutie wel degelijk zit heeft.

Denk dat de meesten zich er niet aan zullen storen, en alleen mensen die wat kritischer zijn. Maar de Note is wel een heel ander toestel dan de LG met een ander beoogd gebruik. Ik weet trouwens niet hoe LG tegenwoordig met het updaten van hun toestellen is? Kwa accessoires (als dat belangrijk voor je is) blijf je sowieso ontzettend achter. Je hebt wel van die Enland cases (die er voor bijna ieder toestel zijn), die via Ebay verkocht worden. Niet helemaal zoals de gelinkte case voor de K900, maar het komt in de buurt:
updates zijn niet zo heel belangrijk meer als vroeger, alle belangrijke dingen zijn er uit getrokken en worden via de playstore geupdate.
pi_133141414
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

zowel in de review die ik eerder citeerde en dit artikel: http://www.tested.com/tec(...)k-pentiles-weakness/

wordt gesproken over 2 subpixels per pixels ipv 3. dat neemt de groene subpixels al in acht...

maar je hebt gelijk; ppi is een gekwadrateerde maatstaaf dus het verschil kwa ppi is de wortel van 0.66667... +/ 0.817 dus. dan kom je op 315 uit. alsnog een heel verschil met wat ze adverteren.

[ Bericht 3% gewijzigd door RDMKR op 11-11-2013 11:03:40 ]
pi_133142079
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Xetran het volgende:

En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)
pi_133147478
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:52 schreef RDMKR het volgende:

wordt gesproken over 2 subpixels per pixels ipv 3. dat neemt de groene subpixels al in acht...
Normaal heb je RBG, nu alleen R en B, dat zijn die 2 subpixels toch? En daar komt dan die groene bij? Of zie ik het verkeerd?
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En wat zou die 'troep' dan zijn volgens jou die op de Note is?( ja,ik ben een Note gebruiker)
Waarschijnlijk alle Samsung apps. Persoonlijk denk ik hier genuanceerder over. Het zusje van een vriend van mij was die Samsung-apps gewend sinds haar S2, en mist het echt nu ze een iPhone heeft. Haar man heeft een Xperia Z, en dat vind ze niet veel beter. Het is dus niet voor iedereen bloatware. Verder gaan die apps gewoon mee naar Tizen, verwacht ik, en daar zijn ze dan niet meer dubbel tov de native apps, aangezien die er waarschijnlijk niet zullen zijn. Al snap ik ook niet waarom je op Android een aparte mail en Gmail-app moet hebben.

BIj de Note merk je dat die stylus-integratie beter en beter wordt, of beter gezegd, handiger. De software in de Note 3 is zowaar nuttig te noemen, waar het bij de 1e Note meer een soort van gimmick was. De hardware was er, maar de software werkte nog niet ideaal....

[ Bericht 26% gewijzigd door Kenju op 11-11-2013 15:04:07 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133148404
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Al die gimmicks van Samsung. Smart stay, al die meuk en dat Samsung account. De essentie van wat ik wilde zeggen was dat de UI van LG veel vloeiender is en niet af en toe laggen zoals dat bij veel Samsung toestellen wel eens voor wil vallen. Ik kom zelf van de s3 af. ;)
pi_133149032
quote:
nu alleen R en B, dat zijn die 2 subpixels toch? En daar komt dan die groene bij? Of zie ik het verkeerd?
afwisselend het een en het ander, maar in totaal dus 2 per pixel.
pi_133221118
las laatst ergens hoe het precies zit: afwisselend groen + blauw en groen + rood. iedere pixel heeft groen, maar afwisselend wel/geen rood en blauw.

--

ik zag de note3 alvast in de winkel vanmiddag; kleiner dan ik verwacht had. op zich best te hanteren en hij oogt mooi en voelt mooi aan. maar ja, die prijs. geen zin om straks doodsbang rond te lopen dat er koffie overheen gaat of dat ie valt of zo.

lg g2 hadden ze niet.

ergens vandaag of morgen (tracking zegt dat ie al in NL is) heb ik de lenovo k900 in handen, een budget-alternatief met 1080p 5.5 inch (en dan wel 3 subpixels). eerst maar eens kijken wat ik daar mee doe en ergens voor het eind van de maand beslissen waar ik mee verder ga.
pi_133228024
Had je misschien beter even mee kunnen wachten, die Lenovo :P

http://tweakers.net/nieuw(...)-snapdragon-800.html
pi_133229697
ik denk dat dat nieuws de reden was dat ik hem afgeprijsd kon kopen. is maar de vraag of die nieuwe ook goedkoop is.
pi_133403427
Hier zie dat dan ZIEK, die score in Quadrant :P })

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2013 09:26:10 ]
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:20:52 #32
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_133403473
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef RDMKR het volgende:

[..]

afwisselend het een en het ander, maar in totaal dus 2 per pixel.
2,5 subpixels per pixel dus.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_133406341
quote:
Hier zie dat dan ZIEK, die score in Quadrant
quadrant is wel een dubieuze benchmark... al meer dan een jaar lang niet geupdate, dus geschreven voor inmiddels antiek spul, en makkelijk te manipuleren. het resultaat slaat in vergelijking met andere benchmarks soms als een tang op een varken.

quote:
2,5 subpixels per pixel dus.
heb ze niet geteld, maar ik lees toch echt overal dat het er 2 zijn.
pi_133406753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef RDMKR het volgende:
heb ze niet geteld, maar ik lees toch echt overal dat het er 2 zijn.
Maar die twee staan natuurlijk niet op zich zelf. Maar als ik kijk naar die schuine indeling:
zie ik per pixel 2 halve groene en 2 halve rode pixels en een hele blauwe. Dan is het toch niet 2 subpixels per pixel?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133408116
ligt er aan wat je als "pixel" afbakent... en weet je zeker dat dat die van de S4 en note 3 is, ik herinner me wat anders. de titel van je plaatje zegt RG-B-GR, niet RG-BG.

edit: onderschrift van dat wikipedia plaatje zeg vijf subpixels, dus das iets heel anders.

[ Bericht 22% gewijzigd door RDMKR op 19-11-2013 12:59:02 ]
pi_133424924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:52 schreef RDMKR het volgende:
ligt er aan wat je als "pixel" afbakent... en weet je zeker dat dat die van de S4 en note 3 is, ik herinner me wat anders. de titel van je plaatje zegt RG-B-GR, niet RG-BG.

edit: onderschrift van dat wikipedia plaatje zeg vijf subpixels, dus das iets heel anders.
Nee, was een algemeen plaatje. Had niet genoeg teruggekeken in het topic, en dacht dat het een andere discussie was.

Dit is trouwens de Note 3:
Je kan moeilijk het groen maar helemaal negeren.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133425442
wat ik gewoon overal lees is dat als je de groene meetelt je in totaal op 2 pixels per pixel uitkomt.

dus de pixelafbakening is schuin, steeds 1 rode en de groene er rechts boven, dan 1 blauwe en de groene er rechts boven.

lijkt misschien muggenzifterij, maar zelf vind ik een 0.666 / 1 subpixel verschil een hele kluif.

amoled blijft natuurlijk grote voordelen hebben (super hoog contrast, bredere kleuren gamut, etc), maar het komt wel ten koste van iets anders belangrijks.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:39:21 #38
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_133426695
Is dit toestel beter dan de NEXUS 5 ?
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:41:08 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133426795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
ja.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:49:31 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133427278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
ja
pi_133437246
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef RDMKR het volgende:

[..]

quadrant is wel een dubieuze benchmark... al meer dan een jaar lang niet geupdate, dus geschreven voor inmiddels antiek spul, en makkelijk te manipuleren. het resultaat slaat in vergelijking met andere benchmarks soms als een tang op een varken.

[..]

Wat negatief weer, alsof er Sisoft sandra uit 2001 gebruikt is.
Nou in Antutu is het verschil anders nog groter :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 08:21:56 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 09:29:47 #42
65252 Bart
pi_133438029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef RDMKR het volgende:
wat ik gewoon overal lees is dat als je de groene meetelt je in totaal op 2 pixels per pixel uitkomt.

dus de pixelafbakening is schuin, steeds 1 rode en de groene er rechts boven, dan 1 blauwe en de groene er rechts boven.

lijkt misschien muggenzifterij, maar zelf vind ik een 0.666 / 1 subpixel verschil een hele kluif.

amoled blijft natuurlijk grote voordelen hebben (super hoog contrast, bredere kleuren gamut, etc), maar het komt wel ten koste van iets anders belangrijks.
Als je het zo telt heb je inderdaad 2 subpixels/pixel. Echter, de PPI is dermate hoog dat je het verschil toch niet meer ziet. Met de Galaxy S1 was het een probleem, die had een veel lagere resolutie. Nu komt het in feite neer op het verschil tussen 1920x1080 pixels, of 3000x2000 pixels. Je ziet het verschil niet op zo'n klein scherm. Dus dan heb ik toch liever de voordelen van AMOLED ;).
pi_133439165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Als je het zo telt heb je inderdaad 2 subpixels/pixel. Echter, de PPI is dermate hoog dat je het verschil toch niet meer ziet. Met de Galaxy S1 was het een probleem, die had een veel lagere resolutie. Nu komt het in feite neer op het verschil tussen 1920x1080 pixels, of 3000x2000 pixels. Je ziet het verschil niet op zo'n klein scherm. Dus dan heb ik toch liever de voordelen van AMOLED ;).
Dat verschil zie je zeker wel op een 5.68" scherm als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de FHD scherm van de HTC One.

Ondanks dat maakt het nauwelijks wat uit inderdaad met zo'n hoge resolutie vergeleken met de eerdere Samsung Galaxy's en is het scherm superieur aan alle andere telefoonschermen op dit moment.
NEE!
  woensdag 20 november 2013 @ 10:31:09 #44
65252 Bart
pi_133439185
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:30 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Dat verschil zie je zeker wel op een 5.68" scherm als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de FHD scherm van de HTC One.
Met je neus er bovenop ja.
pi_133765936
alle snapdragon 800 telefoons hebben wel iets kwa scherm dat me teleurstelt...

de LG G2 heeft oversaturated colors en on-screen android buttons. 10% van je scherm ingeleverd dus. dan is het scherm exclusief buttons dus eigenlijk minder dan 5 inch op een lagere totale resolutie. en de enige manier om ze weg te krijgen is rooten (dus garantie opheffen; leuk bij een ding van 550 euro) en je volume en power buttons opofferen...

Note 3 heeft 2 subpixels per pixel en oversaturated colors... pixels zijn een abstractie, subpixels zijn echt. dus dat vind ik er echt toe doen. 33% van je detail overboord gegooid en een subpixel density die overeenkomt met 310 ppi LCD. nee dank je.

xperia z1, naast dat het voor de rest niet zo'n interessant ding voor me is, heeft on-screen buttons en slechte viewing angles...

xperia z ultra, haha, zes hahaa zes punt vier hahaaaha ga fietsen.

al met al denk ik dat ik er niet veel op vooruit ga door de Lenovo K900 te verlaten... op een of andere manier vinkt ie toch alle belangrijke dingen af. en na een paar goeie apps zoals ADW Launcher en Ocean Browser te hebben gevonden is de performance best te overzien. ook mooi meegenomen dat ik hem zonder zorgen kan rooten want garantie is er praktisch niet.

enige andere optie die boeiend is is de LG Optimus G Pro... maar die is zo soortgelijk aan de K900 dat switchen niet zinnig is.
  zondag 1 december 2013 @ 16:42:43 #46
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133809377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef RDMKR het volgende:
alle snapdragon 800 telefoons hebben wel iets kwa scherm dat me teleurstelt...

de LG G2 heeft oversaturated colors en on-screen android buttons. 10% van je scherm ingeleverd dus.
Hangt van het gebruik af.. Wanneer het hardwarematige toetsen waren geweest, was het toestel waarschijnlijk langer geweest. Verder heb je met soft-knoppen het voordeel dat ze kunnen veranderen per app...
quote:
de enige manier om ze weg te krijgen is rooten (dus garantie opheffen; leuk bij een ding van 550 euro) en je volume en power buttons opofferen...
Dit is inderdaad een irritant gegeven. Al is het wel aan te vechten, aangezien je strikt genomen alleen garantie mag weigeren wanneer het probleem daadwerkelijk ergens door veroorzaakt is. Bij de Phone House is het iig geen probleem. Zie artikeltje van Tweakers. Al moet je ze natuurlijk geen gelegenheid geven om een plausibel verhaal te houden waarmee de oorzaak wel aan het rooten kan worden toegewezen.

quote:
Note 3 heeft 2 subpixels per pixel en oversaturated colors... pixels zijn een abstractie, subpixels zijn echt. dus dat vind ik er echt toe doen. 33% van je detail overboord gegooid en een subpixel density die overeenkomt met 310 ppi LCD. nee dank je.
Het rare is dat werkelijk geen van de grote sits in hun review hier iets over zeggen. Ik heb het idee dat ondanks dat het inderdaad een zwakte is, en je dit terugziet op het scherm, dit nadeel ontzettend overdreven wordt. Hetzelfde geldt voor de inkijkhoeken van verschillende Sony-toestellen overigens.

Maar inderdaad slaat upgraden nergens op met een K900. Hetzelfde geldt voor een toestel op basis van een S4 Pro. Niet om de specs iig. Qua schermen is er eigenlijk ook niets interessants gedaan. Wat dit betreft heeft Sony als enige een noemenswaardig voordeel met die waterdichte modellen. Al is dat voor veel mensen niet relevant.

Goed design doch stootvastheid is voor mij de enige reden waarom ik nog zou upgraden. Ik heb mijn G2 gewoon gehad. Zelf had ik hem niet gekocht. Wat dit betreft ben ik eigenlijk het meest positief over mijn Z10. Doet eigenlijk alles goed. Bouw, scherm, camera, ja, ook het gegeven dat er geen Android op staat. BB10 is het beste mobiele OS van het moment, en je kan gewoon alle apps draaien waar Jellybean voor voldoet. Dat ze ook opschieten in dit opzicht zie je wel dat ze binnenkort al 4.2 apps zullen ondersteunen in de runtime.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kenju op 02-12-2013 00:36:34 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133996941
Megaschop, op Neckermann.com is de LG G2 wit slechts 395 euro *O* *O* :9~ :9~

http://nl.neckermann.com/lg-optimus-g2-smartphone-p513537
pi_133998789
staat hier 384,30 euro

maar wat is dat voor vaags over op krediet betalen..? das niet bij die prijs inbegrepen toch?

zou dan interessant zijn idd.

ps. ik lees op meerdere plaatsen dat rooten idd niet voor de wet je garantie wegvaagt dus de on-screen android buttons veranderen is een mogelijkheid. ik hoop dat het mogelijk is om de buttons met een druk op een volumeknop te laten verschijnen en verdwijnen. automatisch laten verschijnen is zeker mogelijk, las ik ergens, maar misschien buggy.

[ Bericht 51% gewijzigd door RDMKR op 06-12-2013 21:52:37 ]
  vrijdag 6 december 2013 @ 22:19:44 #49
300718 Kenju
Say It!!??
pi_134000454
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef RDMKR het volgende:

ps. ik lees op meerdere plaatsen dat rooten idd niet voor de wet je garantie wegvaagt dus de on-screen android buttons veranderen is een mogelijkheid.
Onzin. Hoewel het klopt dat de garantie in principe in tact moet blijven wanneer het defect niet door de handeling van het rooten komt, handel je wel tegen de voorwaarden van de fabrikant is. Echter komt hier een stuk redelijkheid om de hoek kijken. Hier is geen uitsluitsel over. Er is één geval bekend van iemand die bij The Phone House een toestel kocht (S2 als ik me niet vergis) en van Dynafix geen garantie kreeg. Hij heeft toen zijn rechtsbijstandverzekering aangesproken en The Phone House gaf zonder het aan te vechten die klant gelijk (het artikel staat wel ergens op tweakers). Hiermee is het redelijk om aan te nemen dat je bij The Phone House iig geen moeilijkheden hoeft te verwachten, hoewel ik het van te voren wel eerst zou checken. Haal je je toestel ergens elders, dan zit kan het zomaar een ander verhaal worden.

Overigens zit in de standaard-opties van het LG-menu ook de mogelijkheid om de knoppen te veranderen, inclusief het toepassen van 4 knoppen.
quote:
ik hoop dat het mogelijk is om de buttons met een druk op een volumeknop te laten verschijnen en verdwijnen. automatisch laten verschijnen is zeker mogelijk, las ik ergens, maar misschien buggy.
Interessante mogelijkheid inderdaad. Al zou ik persoonlijk ze gewoon altijd on screen willen, denk ik. Zoveel screen real estate win je er immers niet mee.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134001591
zal toegeven dat ik het las op niet zulk betrouwbare plekken. maar het lijkt er op dat je niet gegarandeerd de klos bent. voor mij toch net dat duwtje over de streep.

quote:
Al zou ik persoonlijk ze gewoon altijd on screen willen, denk ik
tijdens gamen en zo vind ik het echt oerlelijk. en je gaat ze ook per ongeluk aanraken en zo. al is dat ook een probleem met normale capacitive buttons.

ps. heb die witte LG G2 besteld :]
pi_134001995
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef RDMKR het volgende:
staat hier 384,30 euro

maar wat is dat voor vaags over op krediet betalen..? das niet bij die prijs inbegrepen toch?

zou dan interessant zijn idd.

ps. ik lees op meerdere plaatsen dat rooten idd niet voor de wet je garantie wegvaagt dus de on-screen android buttons veranderen is een mogelijkheid. ik hoop dat het mogelijk is om de buttons met een druk op een volumeknop te laten verschijnen en verdwijnen. automatisch laten verschijnen is zeker mogelijk, las ik ergens, maar misschien buggy.
nee. Dat is als je hem op afbetaling wilt kopen. Hij is nu gewoon 395 euro inclusief verzenden nu. Erg goede prijs voor zo een telefoon!
pi_134040814
lol, 100kh/s litecoin mining op deze uber telefoon

zondag 8 december 2013 @ 06:59:07 #53
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_134040829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef RDMKR het volgende:
je kan bij een normale telefoon toch ook gewoon de volume op op gebruiken. Werkt ideaal imho. Alleen jammer dat de standaard camera app dit niet ondersteund. Ook heel raar eigenlijk. Sowieso moet de volume knop meer als universele scroll k op dienen. Met eventueel een combinatie van uit en volume k op altijd nog over het volume gaat.
  zondag 8 december 2013 @ 07:03:36 #54
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_134040838
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 06:48 schreef ZetaOS het volgende:
lol, 100kh/s litecoin mining op deze uber telefoon

hoelang duurt het dan voordat je je telefoon terug verdient?
pi_134040842
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 07:03 schreef borbit het volgende:

[..]

hoelang duurt het dan voordat je je telefoon terug verdient?
Poooeh, 10 jaar minstens... :X
pi_134132651
Heb de LG G2 :] man wat een snelheid, mn brein kan het niet bijhouden. 35000 op antutu!! Ding is licht maar heeft zalig groot scherm. En die batterij, wat een rust, hoef je je nooit zorgen over te maken. Enige minpuntjes zijn de zwakke viewing angles bij full brightness, maar bij normale brightness valt t mee. Kan aan mijn goedkope exemplaar liggen. Camera heeft meer moeite met low light dan de k900 maar niks schrikbarends. On screen knopjes storen me een beetje maar geen deal breaker.

Super aanrader!!

Ps ik mis de Lenovo K900 wel... dat ding had echt een ziel. Scherm was ook nog een trapje beter als je t formaat kon tolereren.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:52:02 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134134966
LG G2 Nog Geen Groot Succes :D

De verkoopcijfers van de LG G2 zijn vier maanden na de lancering lager dan verwacht. In totaal zijn er minder dan 2.3 miljoen toestellen verkocht, terwijl LG verwachte in het 3e kwartaal meer dan 3 miljoen toestellen te verkopen. Deze cijfers tonen dat de LG G2 het ondanks een groot marketingbudget nauwelijks beter doet dan zijn voorganger, de G Pro.

In thuisland Zuid-Korea zijn “slechts” 600.000 LG G2 exemplaren verkocht terwijl de LG G Pro in de eerste vier maanden na de lancering ongeveer 540.000 keer over de toonbank ging.

http://www.androidics.nl/nieuws/7655/lg-g2-nog-geen-groot-succes/

Gaat de prijs zakken nu :?
pi_134135669
1 van mijn 2 speakers aan de onderkant doet niks helaas. Vraag me ook af of mijn scherm helemaal 100% is, die viewingangles alleen al maar het zwart licht soms op zodat het bijna blauw is. Denk wel dat ik een tikkeltje zwak exemplaar in handen heb. Maar op antutu deed ie het goed. Maar eens beroep doen op garantie voor die speaker.

Ps ik denk dat ie al goedkoper wordt door soortgelijkheid met de nexus 5.
pi_134156889
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef RDMKR het volgende:
1 van mijn 2 speakers aan de onderkant doet niks helaas.
] Is ook geen speaker maar een microfoon :)
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134157033
dat verklaart een hoop. ik vind wel dat de speaker heel makkelijk te blokkeren is en hij klinkt minder dan die van andere telefoons die ik gewend was. hoopte dat dat aan een repareerbaar mankement lag, maar helaas.
pi_134157832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:00 schreef RDMKR het volgende:
dat verklaart een hoop. ik vind wel dat de speaker heel makkelijk te blokkeren is en hij klinkt minder dan die van andere telefoons die ik gewend was. hoopte dat dat aan een repareerbaar mankement lag, maar helaas.
Het is een zwakte in het ontwerp. Wanneer je het toestel tijdens bijv. het spelen van een spelletje of kijken van een video vasthoudt, kun je zomaar de boel grotendeels afdempen. Jammer dat het geen stereospeakers zijn. Een microfoon kun je in de regel met een punt-opening al prima werkend krijgen.

Ik dacht overigens in het begin ook dat het een speaker was door de vormgeving. Ben persoonlijk dan ook geen fan van dergelijke nep-zaken.
pi_134173502
Ik merk dat inderdaad ook. Overigens is de microfoonoutput wel erg constant en de meegeleverde Quad Beats 2 setje ook boven verwachting goed. Was aan het kijken of iemand deze misschien voor een lage prijs te koop was, maar hij zit toch nog op 30 Euro. Voor de kwaliteit eigenlijk nog steeds best goedkoop.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134182223
hoe zijn de viewingangles bij jullie G2's? ik heb nog nooit iemand horen klagen over de viewing angles van de G2 dus het verbaasde me dat die van mij beneden de maats zijn. vooral vanuit de linker bovenhoek wordt het beeld zwaar verstoord. zwart begint er dan blauw uit te zien en de rest van het kleurenspectrum ook niet best.

voor de rest zijn er niet echt heel duidelijke mankementen aan het scherm, behalve dan dat ik me af vraag of het zwart wel zo diep is dat een contrast ratio van 1500:1 bereikt wordt zoals men zegt over de LG G2. ook van recht van voren is het zwart niet echt overtuigend donker.

twee grote pluspunten aan het scherm: bij 100% brightness is ie echt heel fel en kleurrijk en je batterij is groot genoeg om hem er constant op te draaien.
pi_134232151
Weet je zeker dat dat niet aan jouw exemplaar ligt? Ik merk helemaal niets van die dingen die jij op noemt, namelijk..
pi_134245409
dat probeerde ik idd uit te vogelen. kan ook dat ik er kritischer over ben, al is t hoe dan ook triest dat ie kwa viewing angles onder doet aan mn oude goedkope mediatek chinaphone.

verder vind ik overigens de viewing angles niet heel boeiend. liever dit mankement dan iets anders.
pi_134245765
Ik heb er op andere fora ook wel eens over gelezen hoor, maar in de reviews staat er dan weer dat de kijkhoeken goed zijn (erg goed, zelfs). Heb het nooit helemaal begrepen, misschien een foute batch.
pi_134249477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef RDMKR het volgende:
hoe zijn de viewingangles bij jullie G2's? ik heb nog nooit iemand horen klagen over de viewing angles van de G2 dus het verbaasde me dat die van mij beneden de maats zijn. vooral vanuit de linker bovenhoek wordt het beeld zwaar verstoord. zwart begint er dan blauw uit te zien en de rest van het kleurenspectrum ook niet best.
Ik las het eerder al in een andere post van je. Heb er nog naar gekeken, maar afgezien van een soort van waas (oftewel minder contrast) zie ik echt niets blauw worden).

quote:
voor de rest zijn er niet echt heel duidelijke mankementen aan het scherm, behalve dan dat ik me af vraag of het zwart wel zo diep is dat een contrast ratio van 1500:1 bereikt wordt zoals men zegt over de LG G2. ook van recht van voren is het zwart niet echt overtuigend donker.
Het is niet op het niveau van AMOLED-schermen. Maar vind het zelf wel aardig donker.
quote:
twee grote pluspunten aan het scherm: bij 100% brightness is ie echt heel fel en kleurrijk en je batterij is groot genoeg om hem er constant op te draaien.
Wat bedoel je met 'constant op te draaien'??
En de mijne vind ik niet heel fel. Niet in vergelijking met wat een Nexus 4 doet en al helemaal niet tov AMOLED.

Je zou zeggen dat jouw toestel anders samengesteld is. Of we zijn gewoon minder kritisch dan jij. Maar ik heb toestellen om mindere klachten dan die jij hebt omgeruild, dus ik wet niet of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik heb iig nergens iets gelezen over het gebruik van verschillende schermen....

Heb je de mogelijkheid om ergens anders een exemplaar te bekijken?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134324582
quote:
Wat bedoel je met 'constant op te draaien'??
bij veel andere telefoons die ik heb gehad was de battery life bagger als ik het scherm op 100% zette, maar bij deze niet. dat bedoelde ik.

ik heb de LG G2 geroot en de pixel density verlaagd, dan worden dingen standaard kleiner afgebeeld inclusief on-screen buttons zodat het scherpe scherm beter benut wordt. een hele verbetering. op deze stand (320 ppi) vind ik de on-screen buttons geen grote issue.
pi_134334486
Sowieso valt me de batterijkwaliteit van dit toestel op. De standby-tijd stelt niet veel voor. Maar het effect van bluetooth gebruik, tethering of 3G opzichzelf heeft een veel minder groot effect op de batterijduur dan andere toestellen die ik gebruikt heb...
pi_134338046
Vanmiddag eens met de G2 van een vriend gespeeld, wat een leuk ding zeg *O*

Ben alleen niet echt een fan van de knoppen op de achterkant. 't Is weer eens wat anders, maar daar blijft het bij.
En de software vind ik afgrijselijk, maar dat kan opgelost worden. Met een AOSP ROM zal dit een onwijs goede telefoon zijn _O_
pi_134402617
weet iemand hoe je je (gerootte) telefoon zo ver krijgt dat als je op het volume knopje naar boven drukt de navigation- en notification bar tijdelijk verdwijnen..?

ik denk dat ik kwa volume control aan het volume down knopje genoeg heb aangezien hij dan de volume bar op het scherm zet waarna je hem omhoog kan bewegen. met volume down kan ik dan ook fotos blijven maken met 1 hand, iets dat ik tot zo ver echt heel handig heb gevonden.
pi_134402705
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 19:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmiddag eens met de G2 van een vriend gespeeld, wat een leuk ding zeg *O*

Ben alleen niet echt een fan van de knoppen op de achterkant. 't Is weer eens wat anders, maar daar blijft het bij.
En de software vind ik afgrijselijk, maar dat kan opgelost worden. Met een AOSP ROM zal dit een onwijs goede telefoon zijn _O_
Vind dat er tov Vanilla anders best wat verbeteringen zijn. Het is jammer dat het wat bloated is, maar de mediaspeler, widgets en een paar esthetische leukigheden zijn gewoon een verbetering. Hetzelfde geldt voor het uit standby halen middels de dubbele 'tap'. Ik vind de knoppen aan de achterkant overigens ook een voordeel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134403789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vind dat er tov Vanilla anders best wat verbeteringen zijn. Het is jammer dat het wat bloated is, maar de mediaspeler, widgets en een paar esthetische leukigheden zijn gewoon een verbetering. Hetzelfde geldt voor het uit standby halen middels de dubbele 'tap'. Ik vind de knoppen aan de achterkant overigens ook een voordeel.
Ja, de 'double tap to wake' functie is wel enorm handig. Echter kan ik over de rest van de UI niet heel erg positief zijn :{
pi_134406350
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, de 'double tap to wake' functie is wel enorm handig. Echter kan ik over de rest van de UI niet heel erg positief zijn :{
Is persoonlijk natuurlijk. Maar ik vind het wel handig dat je ala Samsung op bepaalde toestellen bepaalde standaard apps kleiner kan maken, een beetje zoals in Windows. Verder is de standaard mediaspeler de beste die ik ooit op een mobiel apparaat heb gezien; ondersteunt alles en heeft een realtime spoelfunctie (zag deze speler het eerste op de Optimus 4X HD, en toen was dat nog nooit vertoond. Ik weet niet of andere spelers dat nu wel hebben).

Een paar handige mogelijkheden in het dropdown menu die je met een AOSP-ROM nooit zo goed krijgt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134408009
ik vond het idee van q-slide apps heel interessant voor ik er mee in aanraking kwam, maar nu ben ik er wat teleurgesteld over. voor de echt nuttige floating apps moet ik naar 3rd party apps op zoek waarvoor geen shortcut in de notification bar komt. een messenger die google chat kan gebruiken is bijvoorbeeld te veel gevraagd. of een floating video app voor youtube videos. het is allemaal erg beperkt.

je kunt als je geroot bent de splitscreen functie van de LG Flex gebruiken, zal dat eens instellen en mijn ervaringen laten weten. volgens mij kan het, in tegenstelling tot die van samsung, alle mogelijke apps draaien (maar citeer me er nog niet op).

de standaard launcher heeft geen mogelijkheid om 6 rijen apps op je homescreen en drawer te plaatsen; dat is voor mij bij boven de 5 inch op Full HD een deal breaker. scherp scherm moet benut worden, imo, dus kleiner die hap.
pi_134409205
quick-note vind ik wel een uitstekende feature, trouwens. leuk en nuttig als je hem in je android navigation bar stopt. gelijk een screenshot van je scherm en de mogelijkheid er een aantekening bij te maken in handschrift.
pi_134420451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef RDMKR het volgende:
of een floating video app voor youtube videos. het is allemaal erg beperkt.
Gewoon de standaard browser werkt daarvoor prima m.i.

Quicknotes is inderdaad een fijne app die ik ook gebruik.

Een vraag: Dat drie-vinger slide ding snap ik het nut wel van als een app daadwerkelijk 100% blijft draaien. Maar iets dat geluid afspeelt valt wel weg. Hoe is het dan echt anders dan de standaard multitasking-functie van Android?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134428144
snap ik ook niet. verschil lijkt sowieso klein.

heb met auto hide soft keys app de on screen buttons laten verdwijnen en verschijnen door van beneden af te swipen. eindelijk 100% scherm zonder beperkingen! kan zelfs door meteen weer naar beneden te swipen de knoppen meteen indrukken. perfect dus.
pi_134430327
Vandaag mijn galaxy s2 overleden :D
Iemand nog een lg g2 in de aanbieding :?
Lijkt mij de ideale opvolger
Aanbiedingen per pm :7
pi_134440406
die neckermann deal voor +/- 380 euro is voorlopig waarschijnlijk de beste die je zult krijgen. om zo snel al een nog voordeliger tweedehandsje te scoren moet je wel heel veel geluk hebben.
pi_134440692
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:49 schreef Xetran het volgende:
Wat de nadelen zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_134445107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:25 schreef RDMKR het volgende:
die neckermann deal voor +/- 380 euro is voorlopig waarschijnlijk de beste die je zult krijgen. om zo snel al een nog voordeliger tweedehandsje te scoren moet je wel heel veel geluk hebben.
:Y Alleen is die uitverkocht :'( :{
  donderdag 19 december 2013 @ 12:19:34 #83
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134445124
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat de nadelen zijn.
nadelen zijn persoonlijk :P

ik heb er nog geen ontdekt in 3 maanden tijd
pi_134445526
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:19 schreef Klonk het volgende:
Knopje aan de achterkant ipv zijkant :?
Geen actieve carhouder van Brodit leverbaar :?

Dat zijn mijn nadelen denk ik :@

Ben nu bezig met showroom model bij een grote keten :P
want uitverkocht :7 :D
  donderdag 19 december 2013 @ 12:56:19 #85
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134446090
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Knopje aan de achterkant ipv zijkant :?
Geen actieve carhouder van Brodit leverbaar :?

Dat zijn mijn nadelen denk ik :@

Ben nu bezig met showroom model bij een grote keten :P
want uitverkocht :7 :D
knoppen aan de achterkant zijn geniaal, telefoon gaat bij mij een stuk minder vaak per ongeluk aan of volume te hard

en die brodit, tja, wat ik zei nadelen zijn persoonlijk :P

ken mensen die onpasselijk worden van de LG skin, persoonlijk geen last van, hou wel van die lichte skin in de instellingen enzo.
pi_134457986
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

Het toestel ziet er afschuwelijk uit. Geen SD-kaartslot etc etc
  donderdag 19 december 2013 @ 18:30:42 #88
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134458120
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Het toestel ziet er afschuwelijk uit. Geen SD-kaartslot etc etc
wat ik de hele tijd al zeg, smaken verschillen, ik vind het een mooi toestel, dunne bezels en het ik mis de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding totaal niet :)
pi_134481052
quote:
Het toestel ziet er afschuwelijk uit.

quote:
ik mis de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding totaal niet
gewoon usb stick of mini sd-kaart reader aan hangen met USB-OTG kabel.
pi_134604795
voor mensen die nog deals van rond de 380 euro zochten:

http://www.ebay.nl/itm/LG(...)_rvr_id=564214407409

http://www.ebay.nl/itm/LG(...)_rvr_id=564203284856

(op eigen risico, ik heb dit niet op betrouwbaarheid gecheckt)
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:26:51 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134760046
Ik heb hem vandaag binnen gekregen via DHL

En echt een toppertje *O*

Nu eerst ff 100% opladen :7
pi_134775226
quote:
Nu eerst ff 100% opladen
kun je weer 2.5 dagen verder :]
pi_134780014
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:20 schreef RDMKR het volgende:

[..]

kun je weer 2.5 dagen verder :]
Zou wel moeten kunnen idd....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134882713
Die Neckermann deal is vast een foutje geweest.

Ik twijfel een beetje tussen deze en de Nexus 5... Nexus 5 lijkt me een chiller systeem, vind ik qua uiterlijk ook mooier, alleen slechtere camera en geen fm radio. Twee dingen waar ik toch wel aan gehecht ben...
know'm sayin?
word? word.
pi_134885651
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef alors het volgende:
Die Neckermann deal is vast een foutje geweest.

Ik twijfel een beetje tussen deze en de Nexus 5... Nexus 5 lijkt me een chiller systeem, vind ik qua uiterlijk ook mooier, alleen slechtere camera en geen fm radio. Twee dingen waar ik toch wel aan gehecht ben...
Die FM-radio is er maar valt qua bereik erg tegen, tenminste hier in de omgeving Den Bosch (niet echt ideaal qua radio-bereik). Qua systeem is het onderliggende verhaal gewoon hetzelfde. Nexus 5 krijgt wel eerder de updates, maar persoonlijk vind ik dat verhaal maar overdreven aangezien er in de praktijk maar weinig verandert. Als het gaat om features biedt de G2 juist een paar leuke eigenzinnigheden.
Overigens heeft de G2 ook een grotere batterij, en dat merk je ook gewoon. Je kan echter ook twijfelen hoe nuttig het is. Ipv een dag zoals de Nexus 5 doet deze het anderhalve dag. Dat wil dus zeggen dat hij ook de nacht haalt. De meeste mensen slapen dan, en in de ochtend is je G2 alsnog leeg. Kortom, ook de G2 moet je elke dag gewoon opladen. Bij zwaarder gebruik is de grotere batterij uiteraard wel een voordeel. De zuinigheidsinstelling gebruik ik eigenlijk nooit. Misschien dat daarmee wel twee dagen gehaald kan worden?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134887981
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

Die FM-radio is er maar valt qua bereik erg tegen, tenminste hier in de omgeving Den Bosch (niet echt ideaal qua radio-bereik). Qua systeem is het onderliggende verhaal gewoon hetzelfde. Nexus 5 krijgt wel eerder de updates, maar persoonlijk vind ik dat verhaal maar overdreven aangezien er in de praktijk maar weinig verandert. Als het gaat om features biedt de G2 juist een paar leuke eigenzinnigheden.
Overigens heeft de G2 ook een grotere batterij, en dat merk je ook gewoon. Je kan echter ook twijfelen hoe nuttig het is. Ipv een dag zoals de Nexus 5 doet deze het anderhalve dag. Dat wil dus zeggen dat hij ook de nacht haalt. De meeste mensen slapen dan, en in de ochtend is je G2 alsnog leeg. Kortom, ook de G2 moet je elke dag gewoon opladen. Bij zwaarder gebruik is de grotere batterij uiteraard wel een voordeel. De zuinigheidsinstelling gebruik ik eigenlijk nooit. Misschien dat daarmee wel twee dagen gehaald kan worden?
Ja ik weet dat het geen perfect bereik is. Ik heb ooit een Nokia gehad en die FM radio was echt super, maar dat zijn uitzonderingen tegenwoordig. Mijn huidige HTC heeft ook een matige radio, maar ik weet niet of ik zonder zou kunnen. Ik gebruik het toch wel veel, vooral buiten ook, daar is het bereik altijd wel aardig. En om nou altijd een losse FM radio mee te slepen zie ik ook niet zo zitten.

Batterij is ook een plus, ook al doe je hem elke dag aan de lader het is toch fijn dat je echt zeker weet dat hij het eind van de dag haalt ook al moet je een dag veel navigeren en internetten.

Tsja verder neig ik er wel steeds meer naar omdat die camera ook beter is... Nog maar even wat kijken, vergelijken en afwegen.
know'm sayin?
word? word.
pi_134888439
Die FM radio werkt bij mij ook niet goed. Ik had andere telefoons waar het veel beter op werkte. Als je twijfelt zou ik vooral voor de G2 gaan, je krijgt er echt geen spijt van. :)
  maandag 30 december 2013 @ 20:54:03 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134893802
dan wordt het deze... FM voor buiten en in het buitenland is gewoon nodig voor mij.
Had toch liever de Nexus5 maarja..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:25:44 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134985308
Vanmorgen actief hoesje binnen gekregen uit china voor 5 euro inkl verzenden :D :P
En het werkt prima ^O^

http://dx.com/p/nillkin-p(...)3-n9000-black-258444

Zelfde als bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen daar kost hij 44.95 8)7 _O- :D :|W
pi_134985466
m'n vriendin kocht die van 50 euro een week geleden per ongeluk bij de mediamart zonder de prijs te checken. gauw weer terug gebracht voor een refund (ook netjes gekregen). :P
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:36:19 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134985737
Nu ff de balans opmaken nu toestel kompleet is:

Telefoon nieuw in doos via ebay 360 euro,Hoesje aktief via china 5 euro, siliconenhoesje via ebay 3.5 euro
Oude Galaxy S2 met toebehoren via marktplaats verkocht voor 75 euro
Behalve de oordopjes want die zat niet bij de G2 :D :P
Overstappen dus van kapotte S2 naar nieuwe G2 met alle accesoires voor nog geen 300 euro inkl garantie _O_ 8-)

Nu net ff nfc tags binnengekregen 5 stuks voor 3.20 euro inkl verzenden via ebay en ga nu daar ff mee spelen
Bijbehorende app is Trigger ;) Gratis via playstore :7
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:40:57 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134985904
Handige app voor in de auto ontdekt trouwens ;)
Bluetooth on call ^O^
Gaat automatisch de bluetooth aan en connectie met auto als de telefoon gaat zonder dat de app stroom blijft gebruiken _O_
Ook gratis natuurlijk :7
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:53:20 #103
300718 Kenju
Say It!!??
pi_134986340
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu ff de balans opmaken nu toestel kompleet is:

Behalve de oordopjes want die zat niet bij de G2 :D :P
Dit is wel jammer. Die Quad Beat oordopjes headset van LG zijn best goed...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134986632
Test even of andere je goed kunnen verstaan. Kennis van mij heeft een G2 en als hij iemand belt terwijl het bij hem stil is kun je hem slecht verstaan. Continue van die correctie glitches door het geluid heen.

Het grappig is dat wanneer hij in een omgeving is waar er herrie is hij wel goed te verstaan is.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:56:02 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134988811
Hm als de G2 ook een smartcover heeft wordt ie misschien toch wel intererssant. Kan morgen gaan verlengen en twijfel nu tussen een S4, G2 of Nexus 5. Tot nu toe licht de voorkeur bij de S4, mede door de smartcover...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:57:36 #106
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134988858
Flipcovers zijn alleen maar onhandig imo
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:02:27 #107
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134989053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Flipcovers zijn alleen maar onhandig imo
Prima, maar dat vind ik dus niet imo
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134989157
Mijne komt denk ik morgen of overmorgen binnen :o
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:43:39 #110
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134990733
Androidbenchmarks zijn niet zo betrouwbaar als de gemiddelde cokedealende marokkaan.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:35:00 #111
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135005002
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Catch22- het volgende:
Androidbenchmarks zijn niet zo betrouwbaar als de gemiddelde cokedealende marokkaan.
Niet zo betrouwbaar? Zonder te willen generaliseren, denk ik dat jij je vertrouwensconstructen moet herzien....;) AnTuTu heeft trouwens een X-versie waarmee ze het het overklokken blokkeren. Verder klokt bijna iedereen hun telefoon over, en is er dus sprake van een level playingfield...

Maar goed, dan nog zegt het allemaal niet zo veel. Ik heb verschillende apparaten getest, en de best presterende apparaten (het verschil was meer dan dat het kon gaan om het simpelweg overklokken) waren zeker niet de vloeiendste apparaten.

Hoe dan ook, die Snapdragon 800 SoC's zijn allemaal hetzelfde ongeveer. Ik heb langere tijd gewerkt met een Z1, Z Ultra, Nexus 5 en koos als primaire driver uiteindelijk voor een G2. Puur door de eigenzinnigheden van het toestel en de dunnere bezels (waar ik nu iets anders over denk; het is mooi, maar mensen met dikkere en/of kleinere handen zullen er eerder nadeel van ondervinden). Qua prestaties was het gewoon allemaal gelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kenju op 02-01-2014 23:09:35 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:36:24 #112
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_135005074
quote:
Je bedoelt de schoonzoon van Hans en Connie Breukhoven :P

Met zijn *kuch* autopoetsbedrijf _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 22:42:55 #113
123170 alors
zlata1234
pi_135169046
Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Batterij is echt fantastisch, ik heb er vandaag niet heel superveel mee gedaan, beetje gesurft en gewhatsappt en nog wat met apps geklooid maar gewoon nog 85% over. Camera is ook heel fijn O+

Die knop achterop vind ik niet storend, wen je heel snel aan. En dat tikken om te activeren is echt relaxt. Bij het indrukken van de knop op je telefoon moet je hem toch vaak nog vasthouden omdat je je telefoon anders wegschuift, dit is wel heel makkelijk en handig en het went snel.
know'm sayin?
word? word.
pi_135169343
quote:
lol
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Je bedoelt de schoonzoon van Hans en Connie Breukhoven :P

Met zijn *kuch* autopoetsbedrijf _O-
Adopteer je een arm kansloos meisje uit Brasilia, neemt die een criminele vriend en steelt je kluis leeg.
Stank voor dank zeg maar.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 22:50:50 ]
pi_135169761
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Batterij is echt fantastisch, ik heb er vandaag niet heel superveel mee gedaan, beetje gesurft en gewhatsappt en nog wat met apps geklooid maar gewoon nog 85% over. Camera is ook heel fijn O+

Die knop achterop vind ik niet storend, wen je heel snel aan. En dat tikken om te activeren is echt relaxt. Bij het indrukken van de knop op je telefoon moet je hem toch vaak nog vasthouden omdat je je telefoon anders wegschuift, dit is wel heel makkelijk en handig en het went snel.
Heb wel dat hij lang doet eer die echt een foto maakt, soms 1 tot 2 seconde vertraging...
  maandag 6 januari 2014 @ 23:05:06 #116
123170 alors
zlata1234
pi_135170172
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Heb wel dat hij lang doet eer die echt een foto maakt, soms 1 tot 2 seconde vertraging...
Oh dat heb ik niet, enkel bij foto's met flitser duurt het iets langer doordat hij die flitser eerst aanzet, maar dat vind ik niet echt storend, eerder handig omdat je dan zelf ook goed kunt zien wat je op de foto zet. Ik heb even getest, maar dat is eerder een halve seconde of hooguit 1, dan 2 bij mij.
know'm sayin?
word? word.
pi_135178213
twijfel voor deze, maar die UI is zo godsgruwelijk lelijk :{
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:22:01 #118
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135180691
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

vooral bij zwak licht vanwege de f/2.4 max aperture die voor een telefoon in deze prijsklasse enigszins zwak is. maar dus wel met optical image stabilization, wat echt een wereld van verschil maakt kwa fotokwaliteit.

het is bij mij voornamelijk het focusen dat bij zwak licht lang duurt. maar ik denk dat ie ook de shutter langer opent om meer licht binnen te laten bij zwak licht...

[ Bericht 5% gewijzigd door RDMKR op 07-01-2014 10:46:06 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:02:13 #119
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135181668
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 06:58 schreef andreas612 het volgende:
twijfel voor deze, maar die UI is zo godsgruwelijk lelijk :{
kan je allemaal veranderen als je hem root, en dat wil je imo sowieso doen om de on-screen buttons te verkleinen of verstoppen, de standaard afbeeldgrootte te veranderen (andere DPI setting) en om de splitscreen mode van de LG G Flex te krijgen.
pi_135184169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef RDMKR het volgende:

[..]

kan je allemaal veranderen als je hem root, en dat wil je imo sowieso doen om de on-screen buttons te verkleinen of verstoppen, de standaard afbeeldgrootte te veranderen (andere DPI setting) en om de splitscreen mode van de LG G Flex te krijgen.
Heb een keer geprobeerd om m'n desire te rooten, raakte de weg al kwijt bij de eerste stap. En dan zeggen ze dat het zo makkelijk is :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:25:36 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135184265
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Heb een keer geprobeerd om m'n desire te rooten, raakte de weg al kwijt bij de eerste stap. En dan zeggen ze dat het zo makkelijk is :')
HTC's zijn k*tdingen om te rooten.

LG G2 is goed te doen, heb het zelf met op deze manier gedaan:

http://theunlockr.com/2013/10/25/root-lg-g2-versions-video/

Geen garantie en verantwoordelijkheid uiteraard, als het misgaat is het helemaal jouw schuld :P
pi_135184552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Klonk het volgende:

[..]

HTC's zijn k*tdingen om te rooten.

LG G2 is goed te doen, heb het zelf met op deze manier gedaan:

http://theunlockr.com/2013/10/25/root-lg-g2-versions-video/

Geen garantie en verantwoordelijkheid uiteraard, als het misgaat is het helemaal jouw schuld :P
Misschien koop ik 'm in Hong Kong, dan heb ik toch geen flikker aan die garantie.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:55:34 #123
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135187279
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Misschien koop ik 'm in Hong Kong, dan heb ik toch geen flikker aan die garantie.
Rooten kun je ook ongedaan maken natuurlijk. Verder is niet iedere aanbieder even streng als het om rooten gaat. Maar technisch ben je je garantie idd wel kwijt. Kun je wel aanvechten als in dat het euvel moet liggen aan het rooten om je die garantie te ontzeggen, maar toch, het is inderdaad gedoe dat je niet wil. Maar de UI, wat vind je daar zo lelijk aan? Hij is redelijk kaal als je alle widgets verwijderd en overige toevoegingen uitschakelt. Valt weinig lelijk aan te vinden, tenzij je Android in zijn algemeenheid lelijk vind... Maar goed, het blijft android. Een andere launcher plus skin, en je toestel ziet er opeens heel anders uit. Ik heb mijn Nexus 4 ook voorzien van Go Launcher en Go contacts met een skin die ik om de zoveel tijd wissel. Dan ziet de UI van je toestel er een stuk anders uit.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135187364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Rooten kun je ook ongedaan maken natuurlijk. Verder is niet iedere aanbieder even streng als het om rooten gaat. Maar technisch ben je je garantie idd wel kwijt. Kun je wel aanvechten als in dat het euvel moet liggen aan het rooten om je die garantie te ontzeggen, maar toch, het is inderdaad gedoe dat je niet wil. Maar de UI, wat vind je daar zo lelijk aan? Hij is redelijk kaal als je alle widgets verwijderd en overige toevoegingen uitschakelt. Valt weinig lelijk aan te vinden, tenzij je Android in zijn algemeenheid lelijk vind... Maar goed, het blijft android. Een andere launcher plus skin, en je toestel ziet er opeens heel anders uit. Ik heb mijn Nexus 4 ook voorzien van Go Launcher en Go contacts met een skin die ik om de zoveel tijd wissel. Dan ziet de UI van je toestel er een stuk anders uit.
Zonder te rooten?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:05:08 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135187660
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Zonder te rooten?
jeps, er zijn tig launchers die het uiterlijk van je telefoon veranderen zonder te rooten.

Go is een goeie maar je zou ook eens kunnen kijken naar Nova en Apex en als je je dan nog verveelt gewoon op de market naar launcher zoeken, als je wilt kun je je LG g2 zelfs op een Windows Phone laten lijken :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:13:11 #126
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135187967
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Zonder te rooten?
Ja. Een andere launcher is al sinds jaar en dag een mogelijkheid. Er zijn enorm veel goed gewaardeerde launchers die op hun buurt vaak veel verschillende skins hebben: https://play.google.com/store/search?q=launcher&hl=nl

Hetzelfde geldt trouwens voor homescreen-aanpassingen, bijv: Al ben ik momenteel meer van het simpele cleane...

En als lockscreen gebruik ik nu deze:
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135188113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:05 schreef Klonk het volgende:

[..]

jeps, er zijn tig launchers die het uiterlijk van je telefoon veranderen zonder te rooten.

Go is een goeie maar je zou ook eens kunnen kijken naar Nova en Apex en als je je dan nog verveelt gewoon op de market naar launcher zoeken, als je wilt kun je je LG g2 zelfs op een Windows Phone laten lijken :)
volgens mij heb ik die apex destijds op m'n desire gezet, was niet zo'n succes, vlak na het unlocken verscheen voor een splitsecond toch m'n oude layout even.. zal misschien aan de traagheid van de desire hebben gelegen (?)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:17:50 #128
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135188179
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef andreas612 het volgende:

[..]

volgens mij heb ik die apex destijds op m'n desire gezet, was niet zo'n succes, vlak na het unlocken verscheen voor een splitsecond toch m'n oude layout even.. zal misschien aan de traagheid van de desire hebben gelegen (?)
Dat werkte toen anders. Had ik ook met mijn HD2 (waar ik een Desire ROM op gebruikte). Wellicht dat het ook te maken had met hoe HTC Android destijds inrichtte. Nu wordt de oude launcher iig gewoon uitgeschakeld (al kun je geloof ik ook ervoor kiezen om met je homeknop tussen launchers te switchen.....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:28:44 #129
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135188624
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef andreas612 het volgende:

[..]

alles wat je op desire hebt meegemaakt moet je nu vergeten :P

was een aardig ding (heb hem zelf ook nog ergens liggen) maar het is in techtermen een dinosaurus :P
pi_135188756
oh chill, in dat geval ga ik 'm zeker uitchecken, ben de 27e in HK dus maar even kijken het goedkoop kan :P

En hij blijft even snel neem ik aan?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:33:49 #131
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135188876
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef andreas612 het volgende:
oh chill, in dat geval ga ik 'm zeker uitchecken, ben de 27e in HK dus maar even kijken het goedkoop kan :P

in de meeste gevallen jeps, kwestie van proberen :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:59:38 #132
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135189962
quote:

quote:
Je kan natuurlijk ook wat Chinese modellen checken, als je toch daar bent. Bieden vaak veel bang for buck. Niet alleen de kleine Chinese spelers, maar bijv. partijen als Oppo, Asus en Lenovo hebben toestellen op die markt die interessant kunnen zijn. Zo'n Xiaomi MI-3 ziet er bijv. best goed uit.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135194061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Je kan natuurlijk ook wat Chinese modellen checken, als je toch daar bent. Bieden vaak veel bang for buck. Niet alleen de kleine Chinese spelers, maar bijv. partijen als Oppo, Asus en Lenovo hebben toestellen op die markt die interessant kunnen zijn. Zo'n Xiaomi MI-3 ziet er bijv. best goed uit.
ja klopt, maar die hebben vaak slechte software support, wispelturige GPS of van die heating problemen. En als ik een G2 voor zo'n 370 eu kan scoren dan is het verschil ook niet zo groot meer :P Vraag me nog een ding af, als ik bijv. themer launcher installeer, dan kan je best fraaie UI's fixen, maar het lockscreen blijft nog die van LG dan (in dit geval), zou je dat dan met een homescreen launcher weer aan kunnen passen? of vervalt die andere launcher dan?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 16:22:36 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:41:01 #134
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135194958
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef andreas612 het volgende:

[..]

ja klopt, maar die hebben vaak slechte software support, wispelturige GPS of van die heating problemen. En als ik een G2 voor zo'n 370 eu kan scoren dan is het verschil ook niet zo groot meer :P
Dat is inderdaad ook waar. Hoewel dat bij de modellen van Lenovo en Asus natuurlijk een ander verhaal is. Die hebben ook gewoon dezelfde SoC's als de toestellen die we hier kunnen kopen.
Die Xiaomi heeft bijv. ook een Snapdragon 800. Maar goed, dat argument dat het qua prijs weinig uitmaakt, is inderdaad ook legitiem.
Persoonlijk zou ik toch voor zo'n Xiaomi gaan, omdat weinig mensen die hier hebben. Dat is ook de reden dat ik nu voor een G2 ben gegaan. Al die mensen met hun Nexus 5's en S4's....

quote:
Vraag me nog een ding af, als ik bijv. themer launcher installeer, dan kan je best fraaie UI's fixen, maar het lockscreen blijft nog die van LG dan (in dit geval), zou je dat dan met een homescreen launcher weer aan kunnen passen? of vervalt die andere launcher dan?
Zijn twee verschillende dingen. Dus met 'Cover' en een andere launcher, heb je dus een ander lockscreen en een ander UI wanneer je voorbij het lockscreen bent.

Overigens is de standaard instelling van de G2 gewoon erg clean. Een lockscreen zie je niet, omdat ze dat vervangen hebben door de double tap. Die is veel toffer dan welke lockscreen dan ook. Tenzij je snel bij bepaalde apps wil zijn met een single unlock swipe, zou ik dus geen lockscreen installeren. Zo wel, dan iets als Cover.

De standaard launcher is erg minimalistisch en heeft bijv. doorzichtige knoppen. Omdat ik Go launcher gewend ben gebruik ik die veel in combinatie met een skin, hetzeflde geldt voor Go contacts.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135196512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook waar. Hoewel dat bij de modellen van Lenovo en Asus natuurlijk een ander verhaal is. Die hebben ook gewoon dezelfde SoC's als de toestellen die we hier kunnen kopen.
Die Xiaomi heeft bijv. ook een Snapdragon 800. Maar goed, dat argument dat het qua prijs weinig uitmaakt, is inderdaad ook legitiem.
Persoonlijk zou ik toch voor zo'n Xiaomi gaan, omdat weinig mensen die hier hebben. Dat is ook de reden dat ik nu voor een G2 ben gegaan. Al die mensen met hun Nexus 5's en S4's....

[..]

Zijn twee verschillende dingen. Dus met 'Cover' en een andere launcher, heb je dus een ander lockscreen en een ander UI wanneer je voorbij het lockscreen bent.

Overigens is de standaard instelling van de G2 gewoon erg clean. Een lockscreen zie je niet, omdat ze dat vervangen hebben door de double tap. Die is veel toffer dan welke lockscreen dan ook. Tenzij je snel bij bepaalde apps wil zijn met een single unlock swipe, zou ik dus geen lockscreen installeren. Zo wel, dan iets als Cover.

De standaard launcher is erg minimalistisch en heeft bijv. doorzichtige knoppen. Omdat ik Go launcher gewend ben gebruik ik die veel in combinatie met een skin, hetzeflde geldt voor Go contacts.
Na dubbel tap moet je toch alsnog unlocken? :

Dat soort meuk wil ik dus eigenlijk vermijden, maar met lockscreens als cover en launchers als themer of nova moet het denk wel goed komen..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:57:17 #136
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135197751
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Na dubbel tap moet je toch alsnog unlocken? :

[ afbeelding ]

Dat soort meuk wil ik dus eigenlijk vermijden, maar met lockscreens als cover en launchers als themer of nova moet het denk wel goed komen..
O ja, nu je het zegt.... Ik heb mijn G2 al twee weten gelden bij mijn ouders laten liggen, dus vandaar. Dat lockscreen (die je ook kan veranderen) vind ik persoonlijk trouwens best vet. Maar ik heb de lockscreen dus uitstaan, omdat die double tap voor mij voldoet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:55:41 #137
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135199727
haha, k vind ook niks mis met dat effect, eerder een voordeel.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:22:42 #138
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135201083
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:55 schreef RDMKR het volgende:
haha, k vind ook niks mis met dat effect, eerder een voordeel.
Die met die bladeren en die 'worm hole' is wel duidelijk minder aandacht aan besteed. Niet lelijk, maar deze vind ik wel het mooist....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:45:41 #139
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135218759
als je een Lenovo Vibe Z (K910) uit hong kong kunt regelen wil ik hem eventueel wel ruilen voor mijn bijna nieuwe LG G2 met root access en zo. ik denk dat je die voor net boven de 300 euro kunt vinden daar. zwarte versie graag.

edit: waarschijnlijk rond de 400 euro, maar ik wil het verschil met 300 wel bijbetalen.

[ Bericht 17% gewijzigd door RDMKR op 08-01-2014 14:07:42 ]
pi_135233966
En als ik vragen mag: Wat is de achterliggende gedachte van je ruil en dat je er zo gretig op ingaat?
Ben je een liefhebber van het merk Lenovo of iets anders?
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:55:29 #141
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135242400
vind het gewoon een tof toestel, vooral kwa uiterlijk van de zwarte versie, heb goede ervaringen gehad met het eerdere model, vind lenovo idd een uitstekend merk (heb ook een Yoga 2 Pro laptop) en ik hou van verandering / raak snel met telefoon verveeld :]

maar ja, hij is 5.5 inch en niet *super* klein kwa bezels, dus meer een niche product. uitstekend voor mijzelf maar weet niet of ik hem aan iedereen aanraad.

edit: ik heb alleen zoveel over voor de zwarte versie met 4G... op internet zie ik alleen 3G zilver...

[ Bericht 8% gewijzigd door RDMKR op 08-01-2014 19:19:06 ]
pi_135262186
meh, als ik een telefoon koop, koop ik een nieuwe.
pi_135262192
Hoeveel btc kost die telefoon eigenlijk
  donderdag 9 januari 2014 @ 06:41:21 #144
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135262311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 05:03 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel btc kost die telefoon eigenlijk
ligt eraan hoeveel de btc waard is
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:28:07 #145
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135270922
Net een LG G2 besteld nadat mijn HTC One beschadigd is geraakt. Mijn abonnement (bij Hi) voor een jaar verlengt. Ik moet ¤170,- euro voor de LG G2 betalen. Mijn abonnement gaat ¤37,- euro per maand kosten hierbij krijg ik een 4G verbinding en 100 belminuten. Al met al redelijk goedkoop dus voor een jaar contract.

[ Bericht 14% gewijzigd door MisterJ.Lo op 09-01-2014 13:33:34 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_135356716
Ej 'k hoor dus dat die accu redelijk lang mee gaat, hoe is die verhouding bij jullie met het percentage brightness?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 15:24:26 #147
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135356827
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:21 schreef andreas612 het volgende:
Ej 'k hoor dus dat die accu redelijk lang mee gaat, hoe is die verhouding bij jullie met het percentage brightness?
Brightess op 75%, gewoon actief gebruik zit ik op ongeveer 32 uur.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135357298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Kenju het volgende:

[..]

Brightess op 75%, gewoon actief gebruik zit ik op ongeveer 32 uur.
oh, da's nice! 'k zit nu op 25% brightness, geen gebruik en 8 uur :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 16:02:33 #149
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135357909
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:41 schreef andreas612 het volgende:

[..]

oh, da's nice! 'k zit nu op 25% brightness, geen gebruik en 8 uur :')
Dan klopt er iets ernstig niet. Sowieso is die brightness amper van invloed, tenzij je hem de hele tijd aan hebt tijdens het gamen of videokijken bijv. Ben je niet iets aan het syncen of dat je dataverbinding anderszins niet ok is?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135358416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dan klopt er iets ernstig niet. Sowieso is die brightness amper van invloed, tenzij je hem de hele tijd aan hebt tijdens het gamen of videokijken bijv. Ben je niet iets aan het syncen of dat je dataverbinding anderszins niet ok is?
Heb nog geen lg g2 he, 26e ben ik in HK, probeer m dan te regelen. Momenteel nog android 2.2 telefoon waarbij de batterij ook redelijk naar z'n gootje is.
pi_135359324
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
pi_135369330
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
Tja, ik kijk of ze de D802 hebben, dat zou de global version moeten zijn die ook in de EU verkocht wordt..
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:53:47 #153
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135376532
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Heb nog geen lg g2 he, 26e ben ik in HK, probeer m dan te regelen. Momenteel nog android 2.2 telefoon waarbij de batterij ook redelijk naar z'n gootje is.
O ja. Ik let niet altijd op usernames hier... :)
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 12 januari 2014 @ 00:58:47 #154
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135381997
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.
pi_135382297
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef RDMKR het volgende:

[..]

die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.
Klopt. Maar het probleem is dat hij maar één frequentie van LTE gebruikt van de twee die wij in Nederland gebruiken. Zelfde verhaal als dat je bij de iPhone 5 hebt zegmaar. Je zal op heel veel plekken (en bij KPN heb je helemaal nergens) geen 4G hebben dus.
pi_135551455
Na een twijfel tussen de Z1 en de G2 ga ik vanmiddag het toestel ophalen :D
pi_135632824
Weet iemand trouwens hoe het zit met de garantie van de G2 als ik deze in Hong Kong koop? Een maat van me heeft daar een iphone 5s gekocht maar die heeft dus alleen maar garantie in Hong Kong.. en niet in NL. Is dit met LG ook zo?
pi_135658108
garantie waarschijnlijk alleen in het land van herkomst idd...

---

het grootste en enige echt storende mankement aan deze telefoon vind ik de f/2.4 max aperture. dat is voor veel dingen echt niet toereikend. s'avonds duurt het echt heel lang (+/- 4 seconden) om te focussen en bewegingen fotograferen gaat voor geen meter. met de Lenovo K900 met f/1.8 had ik daar geen last van. ik zou graag de optical image stabilization inleveren voor een aperture rond de 2.0.

over apertures:
http://www.photoxels.com/tutorial_aperture.html

[ Bericht 10% gewijzigd door RDMKR op 18-01-2014 22:28:37 ]
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:43:54 #159
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_135658962
Van de week meer dan 60 uur met mn batterij gedaan met normaal gebruik. Dat is wel kick als je van een Samsung S2 afkomt die het na twee jaar nog niet eens een hele dag redde. :+
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:44:33 #160
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_135658992
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 07:13 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de garantie van de G2 als ik deze in Hong Kong koop? Een maat van me heeft daar een iphone 5s gekocht maar die heeft dus alleen maar garantie in Hong Kong.. en niet in NL. Is dit met LG ook zo?
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:50:09 #161
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135659228
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Maringo het volgende:

[..]

Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.
Nee. Je hebt gewoon te maken met de garantie van LG. De winkel bepaald de garantie niet. Wel heb je als consument recht op service door de winkel. In Nederland althans.

Anyway, je moet de garantievoorwaarden inkijken. Hier vind je ze, maar ik kan ze niet downloaden om de een of andere reden. Misschien lukt het jou wel?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135666715
Dit staat er op de Hong Kong website:

quote:
Warranty Policy : 1) LG Electornics Hong Kong Limited (hereafter LGEHK) provides warranty period from the date of purchase are as follows and only vaild for mobile purchase in Hong Kong only (any promotion gift item is not included): i) Handset : 12 months ii) Charger : 6 months iii)Battery : 6 months iv) Hand free earphone : 3 months 2) Warranty is valid only for authorized product; parallel import and counterfeit product are invalid. 3) Product is under warranty against manufacturing defects by reason of faulty workmanship or internal electronic parts materials.
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.
  zondag 19 januari 2014 @ 18:25:20 #163
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_135685747
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 06:47 schreef andreas612 het volgende:
Dit staat er op de Hong Kong website:

[..]

Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...

Zegt dus niets in dit verband. Maar bel morgen anders gewoon eens met de klantenservice van LG...

Edit:

Als ik dit zo lees kent men bij LG geen internationale garantie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=130435

Dus tenzij je bereid bent je toestel naar Honk Kong op te sturen à 20 euro in geval van reparatie, of dat risico te nemen, zou ik het niet doen. Hoeveel is het voordeel in prijs überhaupt?

[ Bericht 10% gewijzigd door Xaobotnik op 19-01-2014 18:33:21 ]
pi_135700698
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...

Zegt dus niets in dit verband. Maar bel morgen anders gewoon eens met de klantenservice van LG...

Edit:

Als ik dit zo lees kent men bij LG geen internationale garantie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=130435

Dus tenzij je bereid bent je toestel naar Honk Kong op te sturen à 20 euro in geval van reparatie, of dat risico te nemen, zou ik het niet doen. Hoeveel is het voordeel in prijs überhaupt?
dat verschil is wel redelijk denk ik.

Ik zou het in ieder geval nooit gedaan hebben. Het blijft toch LG..
pi_135707443
Ik kan 'm denk voor 390eu nieuw krijgen ongeveer... maarja, ik zit nu toch in die regio en moet er sowieso heen volgende week dus waarom niet.
pi_135707515
Had een mailtje gestuurd, krijg dit antwoord:

quote:
Dear Customer,

Thank you for your enquiry.

If your mobile phone is official Hong Kong goods, it entitles to have 1 year warranty according to the purchase date in Hong Kong only. As a result, please keep the purchase invoice as it’s necessary to show it when you bring along with the mobile to our customer centre to conduct inspection or repair.
  maandag 20 januari 2014 @ 04:04:24 #167
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135707553
imo gewoon rooten en geen zorgen maken over garantie. de voordelen wil je toch niet mislopen.
pi_135707683
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:04 schreef RDMKR het volgende:
imo gewoon rooten en geen zorgen maken over garantie. de voordelen wil je toch niet mislopen.
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.
En waarom zou ik 'm gelijk moeten rooten? 'k download denk een launcher, een nieuwe browser en that's it denk.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:07:02 #169
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135726812
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 05:59 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.
En waarom zou ik 'm gelijk moeten rooten? 'k download denk een launcher, een nieuwe browser en that's it denk.
Is gewoon normaal. Sterker nog, een fabrikant hoeft eigenlijk helemaal geen garantie te geven als ze dat niet willen. De verkoper wel. En in Europa geven die in principe gewoon 2 jaar.

Dat het niet gewoon internationaal is, is inderdaad wel jammer. Maar wellicht dat dat te maken heeft met het kunnen onderhouden van markten, dat niet iedereen alles uit China bestelt en hier laat repareren wanneer dat nodig is. Op die manier verliest LG in Nederland alleen maar geld...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:24:07 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135777357
Ben eruit, deze neem ik.

Kan verlengen bij Hi dan kost het 33 E p/m (plus 90E voor toestel)
Bij Tele2 kost het 25E p/m (zonder toesteltoeslag)

Normaal gesproken ga je dan voor Tele2 maar mijn contract bij Hi loopt nog tot mei, dan lopen de abonnementen naast elkaar toch? Dat schiet niet op.

Dan maar wachten tot mei en kijken wat er dan is * uniekhoorn op handen zit
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:55:51 #171
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135782555
hi laat je nooit betalen voor te veel data gebruik, verlaagt alleen de snelheid. in dat opzicht veel relaxter dan tele2. ook KPN netwerk met 4G. en gratis unlimited SMSen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:59:54 #172
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135793714
Zonde kun je net zo goed voor een 1 jarige Hi abonnement gaan. Kost mij ¤37 euro per maand met 4G en betaal maar ¤170 euro voor de LG G2. Zou zelf nooit ¤90 euro betalen voor een tweejarig contract waarbij je maar een 3G abonnement krijgt.

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterJ.Lo op 22-01-2014 11:15:16 ]
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:14:48 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135794153
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 22-01-2014 12:50:42 ]
pi_135998948
Hij is binnen :) echt een heel fijn ding. Nog een paar vragen, hoe kan ik ge-edite fotos opslaan op hoge resolutie? Hij slaat ze nu op met een resolutie van 1280x720. En hoe kan ik het beste de goede accuduur 'aanleren'? Zo veel mogelijk stroom voeden op het begin? Hij gaat namelijk nog vrij snel leeg.. maar hij is nu dan nog op de lading van straight uit de box. En hoe kan ik de spatiebalk wat langer maken van mn keyboard?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 11:01:10 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 11:14:28 #175
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135999375
1: zou ik niet weten, ben dik tevreden over de resolutie.
2: gewoon lekker gebruiken en s'avonds aan de lader, de mijne houdt het nu 2 dagen uit op een keer laden
3: ander toestenbord downloaden
  maandag 27 januari 2014 @ 14:58:53 #176
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136007624
De manier om je batterij zo lang mogelijk goed te houden is door hem langzaam op te laden. Aan de USB-poort van je computer bijvoorbeeld.

Qua toetsenbord ben ik klaar met die standaard toetsenborden die fabrikanten erin zetten. Gewoon een toetsenbord downloaden zoals Klonk zei. Ik zweer zelf bij Swiftkey, maar er ook ook andere goed beoordeelde toetsenborden. Gewoon een paar proberen en degene gebruiken die je zelf het fijnst vind.

De resolutie van je foto's kan je instellen bij de camerainstellingen, waar je ook brightness, Geo-tagging, ISO en focus ed kan instellen
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136009269
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kenju het volgende:
De manier om je batterij zo lang mogelijk goed te houden is door hem langzaam op te laden. Aan de USB-poort van je computer bijvoorbeeld.

Qua toetsenbord ben ik klaar met die standaard toetsenborden die fabrikanten erin zetten. Gewoon een toetsenbord downloaden zoals Klonk zei. Ik zweer zelf bij Swiftkey, maar er ook ook andere goed beoordeelde toetsenborden. Gewoon een paar proberen en degene gebruiken die je zelf het fijnst vind.

De resolutie van je foto's kan je instellen bij de camerainstellingen, waar je ook brightness, Geo-tagging, ISO en focus ed kan instellen
Hey, ja klopt, ik heb m ook op 13mp staan maar op het moment dat ik m ga bewerken met een filtertje oid dan scaled ie m down naar 1280x720 op een of andere manier.
pi_136045473
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kenju het volgende:[knip]

Dat is een interessante. Bedankt voor de laatst genoemde tips.( Klonk e.d.)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:31:13 #179
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136046244
mbt tot het proberen van toetsenborden niet vergeten dat de je op google play je geld terug kunt krijgen als je een app hebt gekocht en die toch niet blijkt te bevallen op die manier kun je fijn de verschillen tussen betaalde en onbetaalde versies proberen :)
pi_136082153
Ik krijg nu nog wel om de zo veel tijd een notificatie 'kies invoermethode' en dan moet ik kiezen tussen spraak of toetsenbord.. wat dus een beetje irritant is aangezien ik nooit die spraak wil gebruiken.. maar ik moet hem dus aanklikken anders kan ik m niet verwijderen vanuit mn pulldown bar. Weet iemand hoe je die permanent kan verwijderen?
pi_136215151
shittt, het is alweer zo ver, ding op straat gekletterd toen ik hem achteloos uit m'n zak haalde. grote barst aan de onderkant voor en de touchscreen werkt in de hoek niet meer.

straks ff langs bij ubreakifix, maar gaat wel aardig wat kosten.

[ Bericht 53% gewijzigd door RDMKR op 01-02-2014 20:34:14 ]
pi_136220736
Waarom doe je er geen case om dan? er zijn hele dunne beschikbaar.. Gewoon zonde als je mij vraagt :P
pi_136221018
kon geen mooie en handige vinden. en telefoon dikker en zwaarder maken is nooit ideaal. het was ook aan de voorkant dus had misschien niet eens gescheeld.
  zondag 2 februari 2014 @ 12:18:04 #184
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136233414
Even een vraag hoort er een seal op de doos van een LG G2 te zitten of is deze smartphone een van de weinige zonder een seal. Ik wil er namelijk een bij de Mediamarkt kopen voor mijn vriendin maar om deze dozen zit geen seal. Vandaar de twijfel.
  zondag 2 februari 2014 @ 12:19:13 #185
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136233442
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag hoort er een seal op de doos van een LG G2 te zitten of is deze smartphone een van de weinige zonder een seal. Ik wil namelijk een bij de Mediamarkt kopen voor mijn vriendin maar om deze dozen zit geen seal. Visual dat ik twijfel.
om de mijne zat ook geen plastic, wel van die ronde doorzichtige stickers op de doos zelf :)
  zondag 2 februari 2014 @ 12:42:23 #186
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136234129
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

om de mijne zat ook geen plastic, wel van die ronde doorzichtige stickers op de doos zelf :)
Dus je kon het meteen openen zonder een scherp voorwerp te gebruiken om de seal door te snijden?
  zondag 2 februari 2014 @ 14:38:36 #187
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136238776
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dus je kon het meteen openen zonder een scherp voorwerp te gebruiken om de seal door te snijden?
nee dat zijn die ronde stickertjes :P

was ff in verwarring over het woord seal, dacht dat je van dat plastic bedoelde :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:00:00 #188
405087 RDMKR
miui mitu
pi_136339405
hij is gefixt... en ik heb een zwarte voorkant laten zetten op de oorspronkelijk witte achterkant. panda kleuren dus :P vraag me of ik de enige ter wereld ben. op zwart zijn de sensors en front camera ten minste niet zo makkelijk te zien, iets dat ik niet zo best vond bij de witte.

slecht nieuws: de brightness gaat niet meer boven de 50%. zou ik normaal gesproken niet erg vinden als het niet zo was dat de LG G2 zo gecalibreerd staat dat 50% op de slider meer zoiets als 30% inhoudt. dus tja, hij geeft best zwak licht zo. maar hij is weer bruikbaar.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:10:13 #189
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136359878
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef RDMKR het volgende:
hij is gefixt... en ik heb een zwarte voorkant laten zetten op de oorspronkelijk witte achterkant. panda kleuren dus :P vraag me of ik de enige ter wereld ben. op zwart zijn de sensors en front camera ten minste niet zo makkelijk te zien, iets dat ik niet zo best vond bij de witte.

slecht nieuws: de brightness gaat niet meer boven de 50%. zou ik normaal gesproken niet erg vinden als het niet zo was dat de LG G2 zo gecalibreerd staat dat 50% op de slider meer zoiets als 30% inhoudt. dus tja, hij geeft best zwak licht zo. maar hij is weer bruikbaar.
Dat is de reden dat ik niet zo veel heb met witte apparaten. Dat soort dingen zie je altijd beter. Kun je trouwens wat foto's van je apparaat plaatsen? Ben wel benieuwd hoe die combinatie eruit ziet....

Apart trouwens van die brightness. Zelfs al zou het scherm minder fel zijn, zou je zeggen dat de software dat niet ziet....

Maar over je gevallen toestel, ik hoor mensen daar altijd makkelijk over praten dat het gewoon via de inboedelverzekering kan. Was dat geen optie voor jou? Persoonlijk pak ik overigens altijd gewoon een verzekering bij mijn provider... Ik kan me niet voorstellen dat de gladde G2 niet ook uit mijn handen gaat vallen. En met mijn geluk loopt dat nooit goed af...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136361950
Heb 'm nu een week in gebruik, echt een bazending _O_ Even een opsomming van mijn ervaring:

Positieve punten:

- Camera in daglicht
- HDR kwaliteit
- Snelheid
- Vloeiend
- Batterij (Echt baas, standby is misschien niet zo spectaculair als sony telefoons maar bij gebruik is het een longrunner)
- Scherm
- Knock on feature
- Comfortabele in ear dopjes, geluid is redelijk standaard maar dit zijn de eerste in ear dopjes die bij mij perfect zitten.
- Volumeknoppen op de achterkant, was gewoon verbaasd hoe perfect m'n wijsvinger in het kuiltje van de volumeknop valt.

Negatieve punten:

- Videomodus bij weinig licht is echt slecht (wilde niet eens focussen)
- Flitsen kost veel tijd
- Bewerkte foto's kunnen niet in de native resolutie opgeslagen worden
- Toch iets groter formaat dan verwacht. Al bevalt het steeds beter.

Nu alleen nog een fatsoenlijke case erbij. Heb nu een case van wat mindere kwaliteit maar die begint al te verkleuren en iets uit te rekken. Denk dat ik voor die van diztronic ga. Alleen die is hier niet verkrijgbaar :( Maar even wachten tot ik weer terug in NL ben. Heb het toetsenbord veranderd naar een windows phone uiterlijk uit de play store. In combinatie met het grote scherm is tikken echt een verademing.
Ik kan er weer een paar jaar tegen aan :)
pi_136366867
quote:
Apart trouwens van die brightness. Zelfs al zou het scherm minder fel zijn, zou je zeggen dat de software dat niet ziet....
het lijkt oppervlakkig meer op een software probleem dan op hardware; er is hardwarematig toch niet een apart onderdeeltje voor de bovenkant van de slider en voor de onderkant..? dus misschien meer zoiets als een brightness limitatie in de software die aangezet is. misschien dat de proximity sensor afwijkt en denk dat ie steeds in m'n zak zit of zo.

ik weet zeker dat het nog niet zo was toen de barst er al in zat. toen gaf ie nog hardstikke veel licht. zo veel dat het zwart er bijna beige/blauw uit begon te zien zelfs (vooral uit de linker bovenhoek).
pi_136510793
Weet iemand toevallig waar ik het update interval van mn email kan instellen? Ik gebruik de default email app. Ik moet m nu elke keer handmatig updaten.. waardoor ik dus sommige mails veel later zie.
  zondag 9 februari 2014 @ 16:50:16 #193
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136510995
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef andreas612 het volgende:
Heb 'm nu een week in gebruik, echt een bazending _O_ Even een opsomming van mijn ervaring:

Positieve punten:

- Camera in daglicht
- HDR kwaliteit
- Snelheid
- Vloeiend
- Batterij (Echt baas, standby is misschien niet zo spectaculair als sony telefoons maar bij gebruik is het een longrunner)
- Scherm
- Knock on feature
- Comfortabele in ear dopjes, geluid is redelijk standaard maar dit zijn de eerste in ear dopjes die bij mij perfect zitten.
- Volumeknoppen op de achterkant, was gewoon verbaasd hoe perfect m'n wijsvinger in het kuiltje van de volumeknop valt.

Negatieve punten:

- Videomodus bij weinig licht is echt slecht (wilde niet eens focussen)
- Flitsen kost veel tijd
- Bewerkte foto's kunnen niet in de native resolutie opgeslagen worden
- Toch iets groter formaat dan verwacht. Al bevalt het steeds beter.

Nu alleen nog een fatsoenlijke case erbij. Heb nu een case van wat mindere kwaliteit maar die begint al te verkleuren en iets uit te rekken. Denk dat ik voor die van diztronic ga. Alleen die is hier niet verkrijgbaar :( Maar even wachten tot ik weer terug in NL ben. Heb het toetsenbord veranderd naar een windows phone uiterlijk uit de play store. In combinatie met het grote scherm is tikken echt een verademing.
Ik kan er weer een paar jaar tegen aan :)
welk toetsenbord gebruik je?
  zondag 9 februari 2014 @ 16:52:12 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136511094
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het update interval van mn email kan instellen? Ik gebruik de default email app. Ik moet m nu elke keer handmatig updaten.. waardoor ik dus sommige mails veel later zie.
instellingen en dan je even de instellingen van je specifieke account checken, daar zit ergens mogelijkheid om die interval te veranderen
pi_136537096
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef Klonk het volgende:

[..]

welk toetsenbord gebruik je?
A.I. type toetsenbord, en dan windows phone uiterlijk.

'K zie nergens een tijdsinterval staan.. ik kan alleen maar kiezen tussen synchroniseren of niet.. Als iemand een screentje kan maken als hij die optie wel heeft?
  maandag 10 februari 2014 @ 06:40:34 #196
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136537247
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef andreas612 het volgende:

[..]

A.I. type toetsenbord, en dan windows phone uiterlijk.

'K zie nergens een tijdsinterval staan.. ik kan alleen maar kiezen tussen synchroniseren of niet.. Als iemand een screentje kan maken als hij die optie wel heeft?
denk dat je niet goed hebt gelezen, je moet dus niet de algemene opties hebben maar echt de opties van die ene account :P

Onderaan op de 3 streepjes klikken, dan op opties daar op het betreffende email adres klikken en dan op ophaal interval klikken en daar kun je verschillende tijden kiezen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Klonk op 10-02-2014 06:47:36 ]
pi_136537328
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 06:40 schreef Klonk het volgende:

[..]

denk dat je niet goed hebt gelezen, je moet dus niet de algemene opties hebben maar echt de opties van die ene account :P

Onderaan op de 3 streepjes klikken, dan op opties daar op het betreffende email adres klikken en dan op ophaal interval klikken en daar kun je verschillende tijden kiezen.
oh baas die je bent, had geen idee dat ophaal interval dat betekende :')
Hij is gefixt :)
  maandag 10 februari 2014 @ 07:19:54 #198
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136537376
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 07:04 schreef andreas612 het volgende:

[..]

oh baas die je bent, had geen idee dat ophaal interval dat betekende :')
Hij is gefixt :)
mooi :)
pi_136576874
welke browser gebruiken jullie btw? vond chrome een beetje laggy.. daarom gebruik ik de standaardbrowser nog steeds.. heb alleen het gevoel dat de laadtijden wat langzamer zijn
pi_136577455
Daar heb ik juist helemaal geen last van, Chrome werkt erg snel, vooral icm. 4g.
pi_136578294
ik gebruik Dolphin browser; chrome vind ik op telefoon nooit lekker werken op een of andere manier.
pi_136632484

LG G2 #1
pi_136634649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:28 schreef Xetran het volgende:
Daar heb ik juist helemaal geen last van, Chrome werkt erg snel, vooral icm. 4g.
Hij is ook wel snel maar het browsen zelf vond ik een beetje stutteren..

Net aan de oplader, 45 uur gebruik en dan heeft ie nog 14% over. Is bij licht/normaal gebruik (hele dag muziek, paar whappies en wechat + paar keer per dag een paar nieuwsapps checken, foto's bladeren + maken en brightness op 60%)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 18:12:59 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:17:51 #204
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137782290
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2548974

deze camera mod is echt een must have voor de LG G2.

eindelijk geen lag bij focussen en geen super wazig beeld bij bewegingen. vooral intelligent auto mode is super snel.

geen klachten meer over de camera na deze broodnodige reparatie!
pi_137790229
In KK zou er ook een camera upgrade zitten, zou hem ook beter moeten laten werken in het donker o.a.
pi_137873287
Iemand al de kitkat update binnen gekregen? Ik heb nu een update in de wacht staan van ca. 540mb, onder de naam van ' android OS '. Ik wacht even met downloaden aangezien battery drain of andere kinderziektes nog wel eens op willen duiken.. dan wacht ik liever tot de volgende fix.
pi_137922240
Ook hier een nieuwe trotse bezitter van de G2!

KitKat zou volgens websites vandaag OTA uitgebracht worden in Nederland. Ben benieuwd, de mensen die hem al via Duitsland of custom rom hebben zijn er enthousiast over.

Ik gebruik overigens de standaard browser. Chrome zit er ook op zag ik, en die is niet te verwijderen helaas. De standaard browser en ook het toetsenbord zijn erg fijn!

Wel heb ik 2 launchers erop gezet, Go Launcher en Nova. Nova is duidelijk de snellere en betere, maar volgens mij ondersteund die nog geen mogelijkheid voor Knock On/Off. Niet kunnen vinden in ieder geval. Beide launchers zijn icm standaard LG background en MinimalUI icons echt een prachtige combinatie!

Het enige wat ik tot nu toe tegen vind vallen is de beeldkwaliteit bij youtube. Sommige filmpjes gaan nog, maar ik kijk best wel wat filmtrailers .. en die zien er bijna altijd niet helemaal scherp uit.
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:39:45 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137932511
Kitkat loopt op dit moment binnen bij mij, niet als OTA maar via de LG mobile update tool, lees ook mensen die hem binnen krijgen via de pc suite :)
pi_137937411
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef Klonk het volgende:
Kitkat loopt op dit moment binnen bij mij, niet als OTA maar via de LG mobile update tool, lees ook mensen die hem binnen krijgen via de pc suite :)
mobile update tool geeft aan dat ik de laatste software al heb? PC Suite is nu aan het downloaden.
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:24:56 #210
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137937420
Na een uurtje ofzo spelen met kitkat, kan ik alleen maar zeggen, was de moeite van het wachten waard :)

Snel en goed toestel wat sneller en beter is geworden :)
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:25:25 #211
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137937453
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Retarded het volgende:

[..]

mobile update tool geeft aan dat ik de laatste software al heb? PC Suite is nu aan het downloaden.
vaag :P

zolang een van beide maar werkt is het goed toch ;)
pi_137938709
Probeer het ook via PC suite te updaten, maar dat gaat dus niet. Brak programma.
pi_137939713
Eindelijk binnen via pc suite :) nu ook transparante notificatiebalk en homebuttons met Go Launcher! Ziet er echt fantastisch uit zeg!
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:07:58 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137940135
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Retarded het volgende:
Eindelijk binnen via pc suite :) nu ook transparante notificatiebalk en homebuttons met Go Launcher! Ziet er echt fantastisch uit zeg!
ik heb er zelf de google now launcher opstaan, dan werkt knock off nog via de notificatiebalk :P
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:10:57 #215
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137940389
Dat knock off werkt ook in Go op die manier zie ik nu :P
pi_137940439
Is dat makkelijker dan? Ik heb mn notificatiebalk op homescreen uitstaan. Als ik de homebutton aanraak dan komt ie tevoorschijn. Hier mn homescreen:

pi_137940632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Klonk het volgende:
Dat knock off werkt ook in Go op die manier zie ik nu :P
Oh nu snap ik wat je bedoeld! Wist niet eens dat dat kon...dacht dat ik altijd maar homescreen moest :D heb em dan ook pas sinds gister ;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:34:37 #218
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_138175590
Ik ben sinds 1,5 week ook een trotse bezitter van een G2! Krijg nu de update naar android 4.4.2 maar kan m niet downloaden wegens server problemen :(
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_138176353
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef jappy-b het volgende:
Ik ben sinds 1,5 week ook een trotse bezitter van een G2! Krijg nu de update naar android 4.4.2 maar kan m niet downloaden wegens server problemen :(
via pc suite werkt het vaak wel
pi_138180993
Heb zojuist ook KK binnengekregen, Eerst paar keer over wifi geprobeerd ging heel traag en na een tijdje gewoon errors..

Via pc suite is de download ook opeens een paar keer halverwege gestopt dus het heeft eventjes geduurd.

Android schijnt op de g2 17% sneller te.zijn en batterij schijnt langer mee te gaan en knock on doet het beter

Weet iemand of het mogelijk is om de trillingstijd bij een notification te brpalen? Nu is die best wel.lang en als je vaak whatsappies ofzo krijgt kan het wel eens gaan irriteren
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:15:12 #221
123170 alors
zlata1234
pi_138197022
Bij mj wilde het ook niet via wifi, ging heel langzaam. Ik moest overigens ook mijn internet instellingen weer opnieuw opvragen na de upgrade. Kwam ik pas achter toen ik al van huis had en geen internet meer had en het dus ook niet kon opvragen.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:32:51 #222
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_138201659
Bij mij ging het gewoon goed via de wifi. Verder ook geen verloren instellingen.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:07:06 #223
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_138285786
Toch de uodate OTA gekregen. Heb er zelf weinig van gemerkt overigens, had m voordat ik ging slapen van de week aangezet en de volgende ochtend was ie binnen :)
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
  maandag 31 maart 2014 @ 19:30:27 #224
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138372841
ik gebruik nu de LG G Pro 2 rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2673143

features:
- kitkat 4.4.2 kernel
- multi app splitscreen dat werkt met alle apps
- tot aan 5 navigatie bar buttons
- knock on code
- drie keep tappen voor inzoomen waar je ook bent
- mooi LG G Flex thema
- geen zwakkere antutu score zoals bij kale kitkat (voor wat het waard is)
pi_138566945
Iemand nog suggestie voor een goede case? ik wilde eigenlijk de diztronic bestellen maar die heeft hem niet meer voor de internationale versie. De spigen case lijkt me wel veel dikte en formaat toevoegen.
pi_138567021
http://www.aliexpress.com(...)tery/1604955999.html

Heb zelf deze, deze is superdun. Je kan hem ook desgewenst van eBay afhalen.
pi_138568902
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 13:38 schreef Xetran het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tery/1604955999.html

Heb zelf deze, deze is superdun. Je kan hem ook desgewenst van eBay afhalen.
'k wil nog wel wat bescherming hebben..
pi_138569655
dat hoef je bij die diztronic ook niet echt te verwachten hoor.
  zondag 6 april 2014 @ 18:00:29 #229
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138577875
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef andreas612 het volgende:
Iemand nog suggestie voor een goede case? ik wilde eigenlijk de diztronic bestellen maar die heeft hem niet meer voor de internationale versie. De spigen case lijkt me wel veel dikte en formaat toevoegen.
ik heb geen suggestie, maar wel een afrader: neem niet de officiele smart-view cover van LG. hij is niet zomaar alleen veels te duur (50 euro in de winkel). hij schuurt ook tegen je scherm aan en laat ernstige plekjes en strepen achter. heb het bij een marktplaats verkoper gezien...
pi_138579050
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik heb geen suggestie, maar wel een afrader: neem niet de officiele smart-view cover van LG. hij is niet zomaar alleen veels te duur (50 euro in de winkel). hij schuurt ook tegen je scherm aan en laat ernstige plekjes en strepen achter. heb het bij een marktplaats verkoper gezien...
laat die echt veel schade achter? heb hem een week geleden gekocht
  zondag 6 april 2014 @ 19:39:09 #231
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138581412
ja het was best erg. kan zijn dat hij er iets anders raars mee deed, maar het leek wel grotendeels aan die flipcover te liggen. er lagen strepen precies waar het venstertje contact maakte met het scherm.
pi_138581440
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:39 schreef RDMKR het volgende:
ja het was best erg. kan zijn dat hij er iets anders raars mee deed, maar het leek wel grotendeels aan die flipcover te liggen.
hmmm, misschien maar weer mijn andere hoesje eromheen doen
pi_138583146
Had zelf een aantal maanden een nillkin smartcover genomen en daar had ik in ieder geval geen schade van gekregen.
pi_138585015
Ik had zo'n smartcover al d'r bij gekregen toen ik 'm kocht.. maar ik vind dat soort hoesjes sowieso onzin.. fucking flap die je toestel 2x zo groot maakt.. ik zoek een hoesje die 'm redelijk kan beschermen tijdens een val maar toch ook wel het toestel niet veel groter maakt.

Hebben jullie trouwens van die screenprotectors? Die kerel heeft bij aankoop er eentje voor mij op gedaan, maar d'r zitten nu wat belletjes onder door wat beschadigingen.. maar 'k vind het zo best een lelijk gezicht dus zit te denken om ze eraf te halen.
  zondag 6 april 2014 @ 21:34:40 #235
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138588862
ik gebruik doorgaans helemaal niks; vind alle mogelijkheden te veel afdoen aan hoe hij voelt in de hand...
  zondag 6 april 2014 @ 21:47:08 #236
123170 alors
zlata1234
pi_138589725
Ik heb deze erom

Niets is natuurlijk mooier, maar ik was er maar wat blij mee toen hij laatst tijdens het rennen naar de bus op de tegels viel. Schrammen op de hoes, maar de telefoon mankeerde niets.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 7 april 2014 @ 13:34:12 #237
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138608529
Momenteel zou de cases niet zo duur als in het begin. Ik zou dus gewoon wat meer uitgeven. Voor tussen de 15 - 22 dollar heb je gewoon een echte kwaliteitscase:

http://www.amazon.com/gp/(...)s2&tag=digitren08-20

Ik heb zelf de de Case Mate. Maar de Spigen (die Xaobotnik heeft) is ook een zeer goede optie. Die 5 dollar-opties beschermen tegen krassen, maar meer dan dat hoef je niet te verwachten. Een val is gewoon zo goed als dezelfde impact en dus in het geval van de G2 al zeer snel een kapotte phone.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 7 april 2014 @ 23:49:02 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138636062
Ook nu echt besteld :')
Tele 2
20 E/mnd
16 gb
200min en 500 mb

Voor mij meer dan genoeg, verbruik niet meer dan 300 mb per maand en bellen dat doen andere mensen maar :P
pi_138637057
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook nu echt besteld :')
Tele 2
20 E/mnd
16 gb
200min en 500 mb

Voor mij meer dan genoeg, verbruik niet meer dan 300 mb per maand en bellen dat doen andere mensen maar :P
500mb, dat is mijn dag verbruik :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:44:36 #240
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138637548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wat voor abonnement heb jij als ik vragen mag? En wat betaal je?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138637631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef Kenju het volgende:
ment heb jij als ik vragen mag? En wat betaal je?
T mobile, 4G ¤ 42,00 per mnd alleen voor de data.

een optie voor andere groot verbruikers zou kunnen zin Youfone onbeperkt internet.
Na 2.5GB knijpen ze de snelheid geleidelijk af. Prijs: goedkoop.
  dinsdag 8 april 2014 @ 01:02:48 #242
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138637855
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

T mobile, 4G ¤ 42,00 per mnd alleen voor de data.

een optie voor andere groot verbruikers zou kunnen zin Youfone onbeperkt internet.
Na 2.5GB knijpen ze de snelheid geleidelijk af. Prijs: goedkoop.
En hoe zit het dan met je bel? En heb je voor die 42 Euro onbeperkt data met 4G snelheid?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138638071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Kenju het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met je bel? En heb je voor die 42 Euro onbeperkt data met 4G snelheid?
Bellen kan gewoon ook nog, gelukkig.
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:58:24 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138642836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

wij mogen op het werk sowieso geen mob.telefoon bij ons hebben, dat scheelt dus al een hele week geen dataverkeer. Thuis gebruik ik de laptop.
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:40:28 #245
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138645982
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Bellen kan gewoon ook nog, gelukkig.
Maar betaal je daar dan iets extra's voor? Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw abonnement, vandaar dat ik het vraag. En als het echt 42 Euro is voor echt onbeperkt 4G (dus geen cap na een x-hoeveelheid gebruik aan data), is het voor veel mensen gewoon een mogelijke vervanging van hun thuisverbinding...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138648227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar betaal je daar dan iets extra's voor? Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw abonnement, vandaar dat ik het vraag. En als het echt 42 Euro is voor echt onbeperkt 4G (dus geen cap na een x-hoeveelheid gebruik aan data), is het voor veel mensen gewoon een mogelijke vervanging van hun thuisverbinding...
Fair use.
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:44:06 #247
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138648317
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Fair use.
Ok. En kennelijk nooit een bericht gehad aangezien je 500 MB per dag gebruikt.... Dan wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over specifiek gebruik en moet je dan niet gaan downloaden ed.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138648460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Kenju het volgende:
n wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ok. En kennelijk nooit een bericht gehad aangezien je 500 MB per dag gebruikt.... Dan wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over specifiek gebruik en moet je dan niet gaan downloaden ed.
Ik ben niet duidelijk geweest, ik gebruik 500/600mb per werk dag.
In het weekend gebruik ik eigenlijk niks.
Aangezien de bundel 10gb is pas dat elke keer net(niet) in de bundel.
Als je 20 of 30 gb gaat gebruiken weet ik niet zeker wat er dan gebeurd.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:30:45 #249
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138650170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef ZetaOS het volgende:

Ik ben niet duidelijk geweest, ik gebruik 500/600mb per werk dag.
In het weekend gebruik ik eigenlijk niks.
Aangezien de bundel 10gb is pas dat elke keer net(niet) in de bundel.
Als je 20 of 30 gb gaat gebruiken weet ik niet zeker wat er dan gebeurd.
Ok, maar 10 GB is natuurlijk niet onbeperkt. Of is het meer een verhaal van FUP, maar na 10 GB moet je wel effe uitkijken en kun je evt. een brief krijgen met het verzoek wat te minderen?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138653475
hier nog iemand belangstelling bij een view cover voor de g2 (ondanks de negatieve verhalen)?
pi_138673331
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ok, maar 10 GB is natuurlijk niet onbeperkt. Of is het meer een verhaal van FUP, maar na 10 GB moet je wel effe uitkijken en kun je evt. een brief krijgen met het verzoek wat te minderen?
Lezen jullie niet, ik heb toch niet gezegd dat het onbeperkt is met fair use :?
pi_138676377
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef rboy14 het volgende:
hier nog iemand belangstelling bij een view cover voor de g2 (ondanks de negatieve verhalen)?
whats the offer? :p
pi_138687737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:50 schreef apenkont het volgende:

[..]

whats the offer? :p
doe maar een leuk bod ;) (het is een zwarte cover)
pi_138770610
Weet iemand trouwens hoe ik dat scherm met features uit kan zetten? (Dat scherm met linkjes naar YouTube van guestmode en camera enzo)
pi_138770725
Vraag ik me ook af, wil hem aanpassen eigenlijk..
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:23:16 #256
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_138780335
instellingen - homescreen - Vinkje uitzetten bij Do you know?
pi_138782961
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef jappy-b het volgende:
instellingen - homescreen - Vinkje uitzetten bij Do you know?
danku :)
pi_138914450
Zeg, 'k heb een 4G abbo, maar heb tot nu toe eigenlijk niet een keer 4G op m'n telefoon gezien.. moet ik eerst nog een instelling wijzigen voordat ik dat kan ontvangen? Ik heb al een nieuwe simkaart van hi gekregen die het ondersteunt dus dat zou niet het probleem moeten zijn.
pi_138915005
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef andreas612 het volgende:
Zeg, 'k heb een 4G abbo, maar heb tot nu toe eigenlijk niet een keer 4G op m'n telefoon gezien.. moet ik eerst nog een instelling wijzigen voordat ik dat kan ontvangen? Ik heb al een nieuwe simkaart van hi gekregen die het ondersteunt dus dat zou niet het probleem moeten zijn.
En welke provider heb je? Bij KPN moet je even de APN aanpassen, andere providers hebben nog geen landelijke dekking.
pi_138915220
zijn er hier ook mensen die last hebben van een zoemend geluid op de achtergond bij muziek luisteren. Ik heb daar namelijk last van en op de ps4/pc heb ik daar geen last van dus het ligt (als het goed is) niet aan de koptelefoon zelf. zo ja, heeft iemand een oplossing? of weet iemand waardoor het zou kunnen komen?
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:56:36 #261
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_138918012
is een bekend probleem, is gekomen na de update naar kitkat, LG werkt naar eigen zeggen aan een oplossing.
pi_138921509
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef Xetran het volgende:

[..]

En welke provider heb je? Bij KPN moet je even de APN aanpassen, andere providers hebben nog geen landelijke dekking.
Ik heb hi, dus dat is indirect kpn als ik het goed heb. Geen idee wat een APN is though, maar zal even bij de instellingen kijken.

edit: nvm, heb 'm al, had inderdaad de optie om 4G te selecteren.. maar zal volgende maand pas kunnen testen, volgens mij ben ik al door m'n databundel heen :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 21:14:41 ]
pi_138921637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Klonk het volgende:
is een bekend probleem, is gekomen na de update naar kitkat, LG werkt naar eigen zeggen aan een oplossing.
oke :)
pi_138923125
Als je door je databundel heen bent heb je ook nog gewoon 4G hoor. Ik met Hi in ieder geval wel.
pi_138923300
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Xetran het volgende:
Als je door je databundel heen bent heb je ook nog gewoon 4G hoor. Ik met Hi in ieder geval wel.
m'n snelheid wordt dan verlaagd naar iets van 64kb/s oid.. dus zal ook wel geen 4G icoontje verschijnen.
pi_138925611
je apn is kpn4g.nl?
pi_138928129
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:21 schreef Xetran het volgende:
je apn is kpn4g.nl?
ja
pi_138931602
Als je vanaf je home button omhoog swiped krijg je de google en quikmemo shortcut maar kan je hier ook andere dingen bij zetten?
  woensdag 16 april 2014 @ 06:30:48 #269
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_138932331
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 01:13 schreef apenkont het volgende:
Als je vanaf je home button omhoog swiped krijg je de google en quikmemo shortcut maar kan je hier ook andere dingen bij zetten?
nee, is niet mogelijk.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:16:17 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139225825
Binnen!
OMG wat een heerlijk toestel zeg!
Remote controle werkt perfect, mooi helder scherm, reageert goed op touch.

Minpuntjes zo ik het nu zie:
Heel veel standaardprogramma's (misschien nog te wijzigen maar nog niet in verdiept)

16 gig intern zou het moeten zijn maar totale intern geheugen is maar ruim 10 gig.

Nog niet geprobeerd maar volgens mij past mijn oude simkaart van Hi niet in de simkaarthouder ??
Die van tele2 zit er nu in maar gaat pas over een maand in.
pi_139226669
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Binnen!

Heel veel standaardprogramma's (misschien nog te wijzigen maar nog niet in verdiept)

16 gig intern zou het moeten zijn maar totale intern geheugen is maar ruim 10 gig.

Nog niet geprobeerd maar volgens mij past mijn oude simkaart van Hi niet in de simkaarthouder ??
het kan best zijn dat je nog de oudere, grotere sim kaart hebt. Dit kun je laten bijknippen bij de lokale telefoonboer of je kunt zelf zo'n knip apparaat kopen.

als je het toestel root hebt je geen last meer van die standaardprogramma's, maar ik heb daar zelf vrij weinig last van.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:39:56 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139226938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:34 schreef rboy14 het volgende:

[..]

het kan best zijn dat je nog de oudere, grotere sim kaart hebt. Dit kun je laten bijknippen bij de lokale telefoonboer of je kunt zelf zo'n knip apparaat kopen.

als je het toestel root hebt je geen last meer van die standaardprogramma's, maar ik heb daar zelf vrij weinig last van.
Oooh dus ik ben niet helemaal gek :D
Bedankt voor je antwoord!
pi_139226963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

haha, geen dank :).
  donderdag 24 april 2014 @ 20:58:35 #274
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139227953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Effe opzoeken hoe je je kaart kan bijknippen. Als je een beetje voorzichtig bent kan je het gewoon met een schaar doen. Check Youtube.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_139228949
weet iemand of er toevallig al een bugfix is gekomen voor de soundbug in kitkat? het begint nogal irritant te worden
  donderdag 24 april 2014 @ 22:31:33 #276
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_139232873
Is inderdaad een heel mooi toestel.
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
  zaterdag 26 april 2014 @ 18:59:44 #277
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_139282765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Binnen!

je toetsel heeft ook 16gb intern geheugen. 6gb wordt gebruikt door Android en LG om je toestel te laten werken. De overige 10 is vrij beschikbaar voor muziek, films, foto's nog maar op
pi_139295066
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef jappy-b het volgende:

[..]

je toetsel heeft ook 16gb intern geheugen. 6gb wordt gebruikt door Android en LG om je toestel te laten werken. De overige 10 is vrij beschikbaar voor muziek, films, foto's nog maar op
Dat is toch ook wat hij zegt?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:17:12 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139489567
Ben ik nou zo blont??

Zit er wel een gps op?
Heb wel de optie "locatie" maar dat kost data, dat wil ik niet.

Zowel met tomtom als met runtastic kan ik zonder gps niks.

hellup :')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:42:48 #280
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_139490486
Locatie aanzetten :)

Kost geen data
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:57:47 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139491110
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef Klonk het volgende:
Locatie aanzetten :)

Kost geen data
Echt??
Als ik geen data aan heb en geen wifi dan wil ie toch verbinding maken... Nou nog maar even knoeiien dan, thanks
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:47:01 #282
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_139492767
Dan zoekt ie verbinding met de gps :P
pi_139494858
Je kan kiezen waarmee hij je locatie zoekt, moet je locatie ingedrukt houden en naar locatiemodus zetten, en dan alleen apparaatsensoren. http://puu.sh/8wcoB.jpg
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:08:45 #284
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_139495300
Ik heb hem op de bovenste stand staan, zoals jij hem op dat plaatje hebt en ik heb daardoor nog nooit data verbruikt, en ik zou het zeker merken aangezien ik elke dag in Duitsland kom voor mijn werk en dan had ik daar zeker een rekening voor gekregen :)
pi_139495651
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand of er toevallig al een bugfix is gekomen voor de soundbug in kitkat? het begint nogal irritant te worden
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:08:13 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139497197
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Xetran het volgende:
Je kan kiezen waarmee hij je locatie zoekt, moet je locatie ingedrukt houden en naar locatiemodus zetten, en dan alleen apparaatsensoren. http://puu.sh/8wcoB.jpg
Ja en dat plaatje heb ik dus niet..

/edit
Jaaaaaaaaaaaa, nog een stap verder dan heb ik het ook.. Het werkt
Ik hou van jullie O+

[ Bericht 15% gewijzigd door uniekhoorn op 02-05-2014 19:28:41 ]
pi_139498568
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef rboy14 het volgende:

[..]

Ja, die update kreeg ik eergisteren. Kijk even in PC Suite, als je toestel uit Nederland komt dan zou hij beschikbaar moeten zijn.
pi_139546496
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, die update kreeg ik eergisteren. Kijk even in PC Suite, als je toestel uit Nederland komt dan zou hij beschikbaar moeten zijn.
ik zal even kijken. ben op dit moment een update aan het installeren, dit zal wel die van eergister zijn dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door rboy14 op 04-05-2014 13:04:28 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 12:38:41 #289
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_139546527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef rboy14 het volgende:
bij mij is het helemaal weg :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:06:39 #290
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_139800510
Ik had nergens ladt van maar sinds die update is de wifi dramatisch. Als ik te snel na het unlocken van me telefoon een app open is er totaal geen verbinding tot ik me wifi opnieuw verbinding laat maken. Meer mensen hier last van?
pi_139865276
Als ik naar instellingen > algemeen > opslagruimte > overig ga, zie ik daar een bestand '2014-01--22^01.lbf staan. Dit is de aankoop datum van mijn telefoon. Echter is dat bestand 5,61gb groot. Kan ik dit gewoon verwijderen denken jullie?
pi_139871479
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als ik naar instellingen > algemeen > opslagruimte > overig ga, zie ik daar een bestand '2014-01--22^01.lbf staan. Dit is de aankoop datum van mijn telefoon. Echter is dat bestand 5,61gb groot. Kan ik dit gewoon verwijderen denken jullie?
Is dat niet je besturingssysteem?
  maandag 12 mei 2014 @ 17:02:23 #293
123170 alors
zlata1234
pi_139871663
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:59 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Is dat niet je besturingssysteem?
Volgens mij wel.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 mei 2014 @ 17:04:25 #294
123170 alors
zlata1234
pi_139871755
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef jappy-b het volgende:
Ik had nergens ladt van maar sinds die update is de wifi dramatisch. Als ik te snel na het unlocken van me telefoon een app open is er totaal geen verbinding tot ik me wifi opnieuw verbinding laat maken. Meer mensen hier last van?
Heb je toevallig Ziggo? Daar zijn ook vaak problemen met de wifi bij telefoons. Dat je na 5 minuten je wifi kwijt bent en weer opnieuw aan en uit moet zetten om het te fixen. Ik had het laatst ook en ik dacht toen ook even dat het aan de update lag.
know'm sayin?
word? word.
pi_139880229
Hmm, dan laat ik m maar staan :9
pi_139957031
Die nieuwe screen unlock is zwaar baas.
Kan je een patroontje tappen waardoor je in één keer naar het homescreen gaat _O_
Dus die tappen om te ontwaken en die swipe patroon gecombineerd zeg maar.
pi_139957602
Ik vind het traag, duurt altijd even voordat hij naar je scherm gaat.
pi_139958807
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef Xetran het volgende:
Ik vind het traag, duurt altijd even voordat hij naar je scherm gaat.
ietsje, zeg anderhalf keer zo lang als normaal tappen om te unlocken.. alsnog veel sneller dus als dubbel tap + patroon vegen vind ik
pi_140016172
Waarschijnlijk ook de LG G2 halen. Weet iemand waar je een voordelig los toestel kan kopen?

Enig minpuntje vind ik wel de 16 gb en weet niet of ik het daar mee red, maar dat zal wel goedkomen. 32gb vind ik relatief duur.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:11:45 #300
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_140016598
Sinds gisteren ook eigenaar van een witte G2, tot nu toe erg tevreden. Nog druk met alles instellen e.d. :)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_140017121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef SuperFokker het volgende:
Waarschijnlijk ook de LG G2 halen. Weet iemand waar je een voordelig los toestel kan kopen?

Enig minpuntje vind ik wel de 16 gb en weet niet of ik het daar mee red, maar dat zal wel goedkomen. 32gb vind ik relatief duur.
check kieskeurig of de pricewatch van tweakers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')