nee. Dat is als je hem op afbetaling wilt kopen. Hij is nu gewoon 395 euro inclusief verzenden nu. Erg goede prijs voor zo een telefoon!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef RDMKR het volgende:
staat hier 384,30 euro
maar wat is dat voor vaags over op krediet betalen..? das niet bij die prijs inbegrepen toch?
zou dan interessant zijn idd.
ps. ik lees op meerdere plaatsen dat rooten idd niet voor de wet je garantie wegvaagt dus de on-screen android buttons veranderen is een mogelijkheid. ik hoop dat het mogelijk is om de buttons met een druk op een volumeknop te laten verschijnen en verdwijnen. automatisch laten verschijnen is zeker mogelijk, las ik ergens, maar misschien buggy.
je kan bij een normale telefoon toch ook gewoon de volume op op gebruiken. Werkt ideaal imho. Alleen jammer dat de standaard camera app dit niet ondersteund. Ook heel raar eigenlijk. Sowieso moet de volume knop meer als universele scroll k op dienen. Met eventueel een combinatie van uit en volume k op altijd nog over het volume gaat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef RDMKR het volgende:
ok, bij dwars houden misschien. ik dacht meer aan rechtop houden. je hoeft het zowieso niet te gebruiken, traditionele manier bestaat ook nog, dus kwaad kan het nooit.
hoelang duurt het dan voordat je je telefoon terug verdient?quote:Op zondag 8 december 2013 06:48 schreef ZetaOS het volgende:
lol, 100kh/s litecoin mining op deze uber telefoon
Poooeh, 10 jaar minstens...quote:Op zondag 8 december 2013 07:03 schreef borbit het volgende:
[..]
hoelang duurt het dan voordat je je telefoon terug verdient?
] Is ook geen speaker maar een microfoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef RDMKR het volgende:
1 van mijn 2 speakers aan de onderkant doet niks helaas.
Het is een zwakte in het ontwerp. Wanneer je het toestel tijdens bijv. het spelen van een spelletje of kijken van een video vasthoudt, kun je zomaar de boel grotendeels afdempen. Jammer dat het geen stereospeakers zijn. Een microfoon kun je in de regel met een punt-opening al prima werkend krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:00 schreef RDMKR het volgende:
dat verklaart een hoop. ik vind wel dat de speaker heel makkelijk te blokkeren is en hij klinkt minder dan die van andere telefoons die ik gewend was. hoopte dat dat aan een repareerbaar mankement lag, maar helaas.
Ik las het eerder al in een andere post van je. Heb er nog naar gekeken, maar afgezien van een soort van waas (oftewel minder contrast) zie ik echt niets blauw worden).quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef RDMKR het volgende:
hoe zijn de viewingangles bij jullie G2's? ik heb nog nooit iemand horen klagen over de viewing angles van de G2 dus het verbaasde me dat die van mij beneden de maats zijn. vooral vanuit de linker bovenhoek wordt het beeld zwaar verstoord. zwart begint er dan blauw uit te zien en de rest van het kleurenspectrum ook niet best.
Het is niet op het niveau van AMOLED-schermen. Maar vind het zelf wel aardig donker.quote:voor de rest zijn er niet echt heel duidelijke mankementen aan het scherm, behalve dan dat ik me af vraag of het zwart wel zo diep is dat een contrast ratio van 1500:1 bereikt wordt zoals men zegt over de LG G2. ook van recht van voren is het zwart niet echt overtuigend donker.
Wat bedoel je met 'constant op te draaien'??quote:twee grote pluspunten aan het scherm: bij 100% brightness is ie echt heel fel en kleurrijk en je batterij is groot genoeg om hem er constant op te draaien.
bij veel andere telefoons die ik heb gehad was de battery life bagger als ik het scherm op 100% zette, maar bij deze niet. dat bedoelde ik.quote:Wat bedoel je met 'constant op te draaien'??
Vind dat er tov Vanilla anders best wat verbeteringen zijn. Het is jammer dat het wat bloated is, maar de mediaspeler, widgets en een paar esthetische leukigheden zijn gewoon een verbetering. Hetzelfde geldt voor het uit standby halen middels de dubbele 'tap'. Ik vind de knoppen aan de achterkant overigens ook een voordeel.quote:Op maandag 16 december 2013 19:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmiddag eens met de G2 van een vriend gespeeld, wat een leuk ding zeg
Ben alleen niet echt een fan van de knoppen op de achterkant. 't Is weer eens wat anders, maar daar blijft het bij.
En de software vind ik afgrijselijk, maar dat kan opgelost worden. Met een AOSP ROM zal dit een onwijs goede telefoon zijn
Ja, de 'double tap to wake' functie is wel enorm handig. Echter kan ik over de rest van de UI niet heel erg positief zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind dat er tov Vanilla anders best wat verbeteringen zijn. Het is jammer dat het wat bloated is, maar de mediaspeler, widgets en een paar esthetische leukigheden zijn gewoon een verbetering. Hetzelfde geldt voor het uit standby halen middels de dubbele 'tap'. Ik vind de knoppen aan de achterkant overigens ook een voordeel.
Is persoonlijk natuurlijk. Maar ik vind het wel handig dat je ala Samsung op bepaalde toestellen bepaalde standaard apps kleiner kan maken, een beetje zoals in Windows. Verder is de standaard mediaspeler de beste die ik ooit op een mobiel apparaat heb gezien; ondersteunt alles en heeft een realtime spoelfunctie (zag deze speler het eerste op de Optimus 4X HD, en toen was dat nog nooit vertoond. Ik weet niet of andere spelers dat nu wel hebben).quote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, de 'double tap to wake' functie is wel enorm handig. Echter kan ik over de rest van de UI niet heel erg positief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |