Tja, ik kijk of ze de D802 hebben, dat zou de global version moeten zijn die ook in de EU verkocht wordt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
O ja. Ik let niet altijd op usernames hier...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Heb nog geen lg g2 he, 26e ben ik in HK, probeer m dan te regelen. Momenteel nog android 2.2 telefoon waarbij de batterij ook redelijk naar z'n gootje is.
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
Klopt. Maar het probleem is dat hij maar één frequentie van LTE gebruikt van de twee die wij in Nederland gebruiken. Zelfde verhaal als dat je bij de iPhone 5 hebt zegmaar. Je zal op heel veel plekken (en bij KPN heb je helemaal nergens) geen 4G hebben dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef RDMKR het volgende:
[..]
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:13 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de garantie van de G2 als ik deze in Hong Kong koop? Een maat van me heeft daar een iphone 5s gekocht maar die heeft dus alleen maar garantie in Hong Kong.. en niet in NL. Is dit met LG ook zo?
Nee. Je hebt gewoon te maken met de garantie van LG. De winkel bepaald de garantie niet. Wel heb je als consument recht op service door de winkel. In Nederland althans.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.quote:Warranty Policy : 1) LG Electornics Hong Kong Limited (hereafter LGEHK) provides warranty period from the date of purchase are as follows and only vaild for mobile purchase in Hong Kong only (any promotion gift item is not included): i) Handset : 12 months ii) Charger : 6 months iii)Battery : 6 months iv) Hand free earphone : 3 months 2) Warranty is valid only for authorized product; parallel import and counterfeit product are invalid. 3) Product is under warranty against manufacturing defects by reason of faulty workmanship or internal electronic parts materials.
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...quote:Op zondag 19 januari 2014 06:47 schreef andreas612 het volgende:
Dit staat er op de Hong Kong website:
[..]
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.
dat verschil is wel redelijk denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...
Zegt dus niets in dit verband. Maar bel morgen anders gewoon eens met de klantenservice van LG...
Edit:
Als ik dit zo lees kent men bij LG geen internationale garantie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=130435
Dus tenzij je bereid bent je toestel naar Honk Kong op te sturen à 20 euro in geval van reparatie, of dat risico te nemen, zou ik het niet doen. Hoeveel is het voordeel in prijs überhaupt?
quote:Dear Customer,
Thank you for your enquiry.
If your mobile phone is official Hong Kong goods, it entitles to have 1 year warranty according to the purchase date in Hong Kong only. As a result, please keep the purchase invoice as it’s necessary to show it when you bring along with the mobile to our customer centre to conduct inspection or repair.
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:04 schreef RDMKR het volgende:
imo gewoon rooten en geen zorgen maken over garantie. de voordelen wil je toch niet mislopen.
Is gewoon normaal. Sterker nog, een fabrikant hoeft eigenlijk helemaal geen garantie te geven als ze dat niet willen. De verkoper wel. En in Europa geven die in principe gewoon 2 jaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 05:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.
En waarom zou ik 'm gelijk moeten rooten? 'k download denk een launcher, een nieuwe browser en that's it denk.
Hey, ja klopt, ik heb m ook op 13mp staan maar op het moment dat ik m ga bewerken met een filtertje oid dan scaled ie m down naar 1280x720 op een of andere manier.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kenju het volgende:
De manier om je batterij zo lang mogelijk goed te houden is door hem langzaam op te laden. Aan de USB-poort van je computer bijvoorbeeld.
Qua toetsenbord ben ik klaar met die standaard toetsenborden die fabrikanten erin zetten. Gewoon een toetsenbord downloaden zoals Klonk zei. Ik zweer zelf bij Swiftkey, maar er ook ook andere goed beoordeelde toetsenborden. Gewoon een paar proberen en degene gebruiken die je zelf het fijnst vind.
De resolutie van je foto's kan je instellen bij de camerainstellingen, waar je ook brightness, Geo-tagging, ISO en focus ed kan instellen
Dat is een interessante. Bedankt voor de laatst genoemde tips.( Klonk e.d.)quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kenju het volgende:[knip]
Qua toetsenbord ben ik klaar met die standaard toetsenborden die fabrikanten erin zetten. Gewoon een toetsenbord downloaden zoals Klonk zei. Ik zweer zelf bij Swiftkey, maar er ook ook andere goed beoordeelde toetsenborden. Gewoon een paar proberen en degene gebruiken die je zelf het fijnst vind.
om de mijne zat ook geen plastic, wel van die ronde doorzichtige stickers op de doos zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag hoort er een seal op de doos van een LG G2 te zitten of is deze smartphone een van de weinige zonder een seal. Ik wil namelijk een bij de Mediamarkt kopen voor mijn vriendin maar om deze dozen zit geen seal. Visual dat ik twijfel.
Dus je kon het meteen openen zonder een scherp voorwerp te gebruiken om de seal door te snijden?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
om de mijne zat ook geen plastic, wel van die ronde doorzichtige stickers op de doos zelf
nee dat zijn die ronde stickertjesquote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dus je kon het meteen openen zonder een scherp voorwerp te gebruiken om de seal door te snijden?
Dat is de reden dat ik niet zo veel heb met witte apparaten. Dat soort dingen zie je altijd beter. Kun je trouwens wat foto's van je apparaat plaatsen? Ben wel benieuwd hoe die combinatie eruit ziet....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef RDMKR het volgende:
hij is gefixt... en ik heb een zwarte voorkant laten zetten op de oorspronkelijk witte achterkant. panda kleuren dusvraag me of ik de enige ter wereld ben. op zwart zijn de sensors en front camera ten minste niet zo makkelijk te zien, iets dat ik niet zo best vond bij de witte.
slecht nieuws: de brightness gaat niet meer boven de 50%. zou ik normaal gesproken niet erg vinden als het niet zo was dat de LG G2 zo gecalibreerd staat dat 50% op de slider meer zoiets als 30% inhoudt. dus tja, hij geeft best zwak licht zo. maar hij is weer bruikbaar.
het lijkt oppervlakkig meer op een software probleem dan op hardware; er is hardwarematig toch niet een apart onderdeeltje voor de bovenkant van de slider en voor de onderkant..? dus misschien meer zoiets als een brightness limitatie in de software die aangezet is. misschien dat de proximity sensor afwijkt en denk dat ie steeds in m'n zak zit of zo.quote:Apart trouwens van die brightness. Zelfs al zou het scherm minder fel zijn, zou je zeggen dat de software dat niet ziet....
welk toetsenbord gebruik je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef andreas612 het volgende:
Heb 'm nu een week in gebruik, echt een bazendingEven een opsomming van mijn ervaring:
Positieve punten:
- Camera in daglicht
- HDR kwaliteit
- Snelheid
- Vloeiend
- Batterij (Echt baas, standby is misschien niet zo spectaculair als sony telefoons maar bij gebruik is het een longrunner)
- Scherm
- Knock on feature
- Comfortabele in ear dopjes, geluid is redelijk standaard maar dit zijn de eerste in ear dopjes die bij mij perfect zitten.
- Volumeknoppen op de achterkant, was gewoon verbaasd hoe perfect m'n wijsvinger in het kuiltje van de volumeknop valt.
Negatieve punten:
- Videomodus bij weinig licht is echt slecht (wilde niet eens focussen)
- Flitsen kost veel tijd
- Bewerkte foto's kunnen niet in de native resolutie opgeslagen worden
- Toch iets groter formaat dan verwacht. Al bevalt het steeds beter.
Nu alleen nog een fatsoenlijke case erbij. Heb nu een case van wat mindere kwaliteit maar die begint al te verkleuren en iets uit te rekken. Denk dat ik voor die van diztronic ga. Alleen die is hier niet verkrijgbaarMaar even wachten tot ik weer terug in NL ben. Heb het toetsenbord veranderd naar een windows phone uiterlijk uit de play store. In combinatie met het grote scherm is tikken echt een verademing.
Ik kan er weer een paar jaar tegen aan
instellingen en dan je even de instellingen van je specifieke account checken, daar zit ergens mogelijkheid om die interval te veranderenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het update interval van mn email kan instellen? Ik gebruik de default email app. Ik moet m nu elke keer handmatig updaten.. waardoor ik dus sommige mails veel later zie.
A.I. type toetsenbord, en dan windows phone uiterlijk.quote:
denk dat je niet goed hebt gelezen, je moet dus niet de algemene opties hebben maar echt de opties van die ene accountquote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
A.I. type toetsenbord, en dan windows phone uiterlijk.
'K zie nergens een tijdsinterval staan.. ik kan alleen maar kiezen tussen synchroniseren of niet.. Als iemand een screentje kan maken als hij die optie wel heeft?
oh baas die je bent, had geen idee dat ophaal interval dat betekendequote:Op maandag 10 februari 2014 06:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk dat je niet goed hebt gelezen, je moet dus niet de algemene opties hebben maar echt de opties van die ene account
Onderaan op de 3 streepjes klikken, dan op opties daar op het betreffende email adres klikken en dan op ophaal interval klikken en daar kun je verschillende tijden kiezen.
mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 07:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh baas die je bent, had geen idee dat ophaal interval dat betekende
Hij is gefixt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |