Gewoon de standaard browser werkt daarvoor prima m.i.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef RDMKR het volgende:
of een floating video app voor youtube videos. het is allemaal erg beperkt.
Wat de nadelen zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:49 schreef Xetran het volgende:
Ik heb er eentje. Ding is retesnel en ik kan twee dagen met de batterij doen. Er zit een snellader bij die hem in twee uurtjes oplaadt. Wat wil je meer weten?
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:25 schreef RDMKR het volgende:
die neckermann deal voor +/- 380 euro is voorlopig waarschijnlijk de beste die je zult krijgen. om zo snel al een nog voordeliger tweedehandsje te scoren moet je wel heel veel geluk hebben.
nadelen zijn persoonlijkquote:
Knopje aan de achterkant ipv zijkantquote:Op donderdag 19 december 2013 12:19 schreef Klonk het volgende:
nadelen zijn persoonlijk
ik heb er nog geen ontdekt in 3 maanden tijd
knoppen aan de achterkant zijn geniaal, telefoon gaat bij mij een stuk minder vaak per ongeluk aan of volume te hardquote:Op donderdag 19 december 2013 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Knopje aan de achterkant ipv zijkant
Geen actieve carhouder van Brodit leverbaar
Dat zijn mijn nadelen denk ik
Ben nu bezig met showroom model bij een grote keten
want uitverkocht![]()
![]()
Het toestel ziet er afschuwelijk uit. Geen SD-kaartslot etc etcquote:Op donderdag 19 december 2013 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
nadelen zijn persoonlijk
ik heb er nog geen ontdekt in 3 maanden tijd
wat ik de hele tijd al zeg, smaken verschillen, ik vind het een mooi toestel, dunne bezels en het ik mis de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding totaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Het toestel ziet er afschuwelijk uit. Geen SD-kaartslot etc etc
quote:Het toestel ziet er afschuwelijk uit.
gewoon usb stick of mini sd-kaart reader aan hangen met USB-OTG kabel.quote:ik mis de mogelijkheid tot geheugenuitbreiding totaal niet
kun je weer 2.5 dagen verder :]quote:Nu eerst ff 100% opladen
Die FM-radio is er maar valt qua bereik erg tegen, tenminste hier in de omgeving Den Bosch (niet echt ideaal qua radio-bereik). Qua systeem is het onderliggende verhaal gewoon hetzelfde. Nexus 5 krijgt wel eerder de updates, maar persoonlijk vind ik dat verhaal maar overdreven aangezien er in de praktijk maar weinig verandert. Als het gaat om features biedt de G2 juist een paar leuke eigenzinnigheden.quote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef alors het volgende:
Die Neckermann deal is vast een foutje geweest.
Ik twijfel een beetje tussen deze en de Nexus 5... Nexus 5 lijkt me een chiller systeem, vind ik qua uiterlijk ook mooier, alleen slechtere camera en geen fm radio. Twee dingen waar ik toch wel aan gehecht ben...
Ja ik weet dat het geen perfect bereik is. Ik heb ooit een Nokia gehad en die FM radio was echt super, maar dat zijn uitzonderingen tegenwoordig. Mijn huidige HTC heeft ook een matige radio, maar ik weet niet of ik zonder zou kunnen. Ik gebruik het toch wel veel, vooral buiten ook, daar is het bereik altijd wel aardig. En om nou altijd een losse FM radio mee te slepen zie ik ook niet zo zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 18:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die FM-radio is er maar valt qua bereik erg tegen, tenminste hier in de omgeving Den Bosch (niet echt ideaal qua radio-bereik). Qua systeem is het onderliggende verhaal gewoon hetzelfde. Nexus 5 krijgt wel eerder de updates, maar persoonlijk vind ik dat verhaal maar overdreven aangezien er in de praktijk maar weinig verandert. Als het gaat om features biedt de G2 juist een paar leuke eigenzinnigheden.
Overigens heeft de G2 ook een grotere batterij, en dat merk je ook gewoon. Je kan echter ook twijfelen hoe nuttig het is. Ipv een dag zoals de Nexus 5 doet deze het anderhalve dag. Dat wil dus zeggen dat hij ook de nacht haalt. De meeste mensen slapen dan, en in de ochtend is je G2 alsnog leeg. Kortom, ook de G2 moet je elke dag gewoon opladen. Bij zwaarder gebruik is de grotere batterij uiteraard wel een voordeel. De zuinigheidsinstelling gebruik ik eigenlijk nooit. Misschien dat daarmee wel twee dagen gehaald kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen daar kost hij 44.95![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |