Lezen jullie niet, ik heb toch niet gezegd dat het onbeperkt is met fair usequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, maar 10 GB is natuurlijk niet onbeperkt. Of is het meer een verhaal van FUP, maar na 10 GB moet je wel effe uitkijken en kun je evt. een brief krijgen met het verzoek wat te minderen?
whats the offer? :pquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef rboy14 het volgende:
hier nog iemand belangstelling bij een view cover voor de g2 (ondanks de negatieve verhalen)?
dankuquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef jappy-b het volgende:
instellingen - homescreen - Vinkje uitzetten bij Do you know?
En welke provider heb je? Bij KPN moet je even de APN aanpassen, andere providers hebben nog geen landelijke dekking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef andreas612 het volgende:
Zeg, 'k heb een 4G abbo, maar heb tot nu toe eigenlijk niet een keer 4G op m'n telefoon gezien.. moet ik eerst nog een instelling wijzigen voordat ik dat kan ontvangen? Ik heb al een nieuwe simkaart van hi gekregen die het ondersteunt dus dat zou niet het probleem moeten zijn.
Ik heb hi, dus dat is indirect kpn als ik het goed heb. Geen idee wat een APN is though, maar zal even bij de instellingen kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
En welke provider heb je? Bij KPN moet je even de APN aanpassen, andere providers hebben nog geen landelijke dekking.
okequote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Klonk het volgende:
is een bekend probleem, is gekomen na de update naar kitkat, LG werkt naar eigen zeggen aan een oplossing.
m'n snelheid wordt dan verlaagd naar iets van 64kb/s oid.. dus zal ook wel geen 4G icoontje verschijnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Xetran het volgende:
Als je door je databundel heen bent heb je ook nog gewoon 4G hoor. Ik met Hi in ieder geval wel.
nee, is niet mogelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:13 schreef apenkont het volgende:
Als je vanaf je home button omhoog swiped krijg je de google en quikmemo shortcut maar kan je hier ook andere dingen bij zetten?
het kan best zijn dat je nog de oudere, grotere sim kaart hebt. Dit kun je laten bijknippen bij de lokale telefoonboer of je kunt zelf zo'n knip apparaat kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Binnen!
OMG wat een heerlijk toestel zeg!
Remote controle werkt perfect, mooi helder scherm, reageert goed op touch.
Minpuntjes zo ik het nu zie:
Heel veel standaardprogramma's (misschien nog te wijzigen maar nog niet in verdiept)
16 gig intern zou het moeten zijn maar totale intern geheugen is maar ruim 10 gig.
Nog niet geprobeerd maar volgens mij past mijn oude simkaart van Hi niet in de simkaarthouder ??
Die van tele2 zit er nu in maar gaat pas over een maand in.
Oooh dus ik ben niet helemaal gekquote:Op donderdag 24 april 2014 20:34 schreef rboy14 het volgende:
[..]
het kan best zijn dat je nog de oudere, grotere sim kaart hebt. Dit kun je laten bijknippen bij de lokale telefoonboer of je kunt zelf zo'n knip apparaat kopen.
als je het toestel root hebt je geen last meer van die standaardprogramma's, maar ik heb daar zelf vrij weinig last van.
haha, geen dankquote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh dus ik ben niet helemaal gek
Bedankt voor je antwoord!
Effe opzoeken hoe je je kaart kan bijknippen. Als je een beetje voorzichtig bent kan je het gewoon met een schaar doen. Check Youtube.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh dus ik ben niet helemaal gek
Bedankt voor je antwoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |