'k wil nog wel wat bescherming hebben..quote:Op zondag 6 april 2014 13:38 schreef Xetran het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tery/1604955999.html
Heb zelf deze, deze is superdun. Je kan hem ook desgewenst van eBay afhalen.
ik heb geen suggestie, maar wel een afrader: neem niet de officiele smart-view cover van LG. hij is niet zomaar alleen veels te duur (50 euro in de winkel). hij schuurt ook tegen je scherm aan en laat ernstige plekjes en strepen achter. heb het bij een marktplaats verkoper gezien...quote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef andreas612 het volgende:
Iemand nog suggestie voor een goede case? ik wilde eigenlijk de diztronic bestellen maar die heeft hem niet meer voor de internationale versie. De spigen case lijkt me wel veel dikte en formaat toevoegen.
laat die echt veel schade achter? heb hem een week geleden gekochtquote:Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ik heb geen suggestie, maar wel een afrader: neem niet de officiele smart-view cover van LG. hij is niet zomaar alleen veels te duur (50 euro in de winkel). hij schuurt ook tegen je scherm aan en laat ernstige plekjes en strepen achter. heb het bij een marktplaats verkoper gezien...
hmmm, misschien maar weer mijn andere hoesje eromheen doenquote:Op zondag 6 april 2014 19:39 schreef RDMKR het volgende:
ja het was best erg. kan zijn dat hij er iets anders raars mee deed, maar het leek wel grotendeels aan die flipcover te liggen.
500mb, dat is mijn dag verbruikquote:Op maandag 7 april 2014 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook nu echt besteld
Tele 2
20 E/mnd
16 gb
200min en 500 mb
Voor mij meer dan genoeg, verbruik niet meer dan 300 mb per maand en bellen dat doen andere mensen maar
T mobile, 4G ¤ 42,00 per mnd alleen voor de data.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef Kenju het volgende:
ment heb jij als ik vragen mag? En wat betaal je?
En hoe zit het dan met je bel? En heb je voor die 42 Euro onbeperkt data met 4G snelheid?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
T mobile, 4G ¤ 42,00 per mnd alleen voor de data.
een optie voor andere groot verbruikers zou kunnen zin Youfone onbeperkt internet.
Na 2.5GB knijpen ze de snelheid geleidelijk af. Prijs: goedkoop.
Bellen kan gewoon ook nog, gelukkig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met je bel? En heb je voor die 42 Euro onbeperkt data met 4G snelheid?
wij mogen op het werk sowieso geen mob.telefoon bij ons hebben, dat scheelt dus al een hele week geen dataverkeer. Thuis gebruik ik de laptop.quote:
Maar betaal je daar dan iets extra's voor? Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw abonnement, vandaar dat ik het vraag. En als het echt 42 Euro is voor echt onbeperkt 4G (dus geen cap na een x-hoeveelheid gebruik aan data), is het voor veel mensen gewoon een mogelijke vervanging van hun thuisverbinding...quote:
Fair use.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar betaal je daar dan iets extra's voor? Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw abonnement, vandaar dat ik het vraag. En als het echt 42 Euro is voor echt onbeperkt 4G (dus geen cap na een x-hoeveelheid gebruik aan data), is het voor veel mensen gewoon een mogelijke vervanging van hun thuisverbinding...
Ok. En kennelijk nooit een bericht gehad aangezien je 500 MB per dag gebruikt.... Dan wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over specifiek gebruik en moet je dan niet gaan downloaden ed.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Kenju het volgende:
n wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over
Ik ben niet duidelijk geweest, ik gebruik 500/600mb per werk dag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. En kennelijk nooit een bericht gehad aangezien je 500 MB per dag gebruikt.... Dan wordt het toch wel interessant voor mensen die alleen maar wat internetten en verder niet veel doen... Al heb je het natuurlijk wel over specifiek gebruik en moet je dan niet gaan downloaden ed.
Ok, maar 10 GB is natuurlijk niet onbeperkt. Of is het meer een verhaal van FUP, maar na 10 GB moet je wel effe uitkijken en kun je evt. een brief krijgen met het verzoek wat te minderen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ben niet duidelijk geweest, ik gebruik 500/600mb per werk dag.
In het weekend gebruik ik eigenlijk niks.
Aangezien de bundel 10gb is pas dat elke keer net(niet) in de bundel.
Als je 20 of 30 gb gaat gebruiken weet ik niet zeker wat er dan gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |