Hij is ook wel snel maar het browsen zelf vond ik een beetje stutteren..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:28 schreef Xetran het volgende:
Daar heb ik juist helemaal geen last van, Chrome werkt erg snel, vooral icm. 4g.
mobile update tool geeft aan dat ik de laatste software al heb? PC Suite is nu aan het downloaden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef Klonk het volgende:
Kitkat loopt op dit moment binnen bij mij, niet als OTA maar via de LG mobile update tool, lees ook mensen die hem binnen krijgen via de pc suite
vaagquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Retarded het volgende:
[..]
mobile update tool geeft aan dat ik de laatste software al heb? PC Suite is nu aan het downloaden.
ik heb er zelf de google now launcher opstaan, dan werkt knock off nog via de notificatiebalkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Retarded het volgende:
Eindelijk binnen via pc suitenu ook transparante notificatiebalk en homebuttons met Go Launcher! Ziet er echt fantastisch uit zeg!
Oh nu snap ik wat je bedoeld! Wist niet eens dat dat kon...dacht dat ik altijd maar homescreen moestquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Klonk het volgende:
Dat knock off werkt ook in Go op die manier zie ik nu
via pc suite werkt het vaak welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef jappy-b het volgende:
Ik ben sinds 1,5 week ook een trotse bezitter van een G2! Krijg nu de update naar android 4.4.2 maar kan m niet downloaden wegens server problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |