je toetsel heeft ook 16gb intern geheugen. 6gb wordt gebruikt door Android en LG om je toestel te laten werken. De overige 10 is vrij beschikbaar voor muziek, films, foto's nog maar opquote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Binnen!
OMG wat een heerlijk toestel zeg!
Remote controle werkt perfect, mooi helder scherm, reageert goed op touch.
Minpuntjes zo ik het nu zie:
Heel veel standaardprogramma's (misschien nog te wijzigen maar nog niet in verdiept)
16 gig intern zou het moeten zijn maar totale intern geheugen is maar ruim 10 gig.
Nog niet geprobeerd maar volgens mij past mijn oude simkaart van Hi niet in de simkaarthouder ??
Die van tele2 zit er nu in maar gaat pas over een maand in.
Dat is toch ook wat hij zegt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef jappy-b het volgende:
[..]
je toetsel heeft ook 16gb intern geheugen. 6gb wordt gebruikt door Android en LG om je toestel te laten werken. De overige 10 is vrij beschikbaar voor muziek, films, foto's nog maar op
Echt??quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand of er toevallig al een bugfix is gekomen voor de soundbug in kitkat? het begint nogal irritant te worden
Ja en dat plaatje heb ik dus niet..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Xetran het volgende:
Je kan kiezen waarmee hij je locatie zoekt, moet je locatie ingedrukt houden en naar locatiemodus zetten, en dan alleen apparaatsensoren. http://puu.sh/8wcoB.jpg
Ja, die update kreeg ik eergisteren. Kijk even in PC Suite, als je toestel uit Nederland komt dan zou hij beschikbaar moeten zijn.quote:
ik zal even kijken. ben op dit moment een update aan het installeren, dit zal wel die van eergister zijn dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, die update kreeg ik eergisteren. Kijk even in PC Suite, als je toestel uit Nederland komt dan zou hij beschikbaar moeten zijn.
bij mij is het helemaal wegquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand of er toevallig al een bugfix is gekomen voor de soundbug in kitkat? het begint nogal irritant te worden
Is dat niet je besturingssysteem?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als ik naar instellingen > algemeen > opslagruimte > overig ga, zie ik daar een bestand '2014-01--22^01.lbf staan. Dit is de aankoop datum van mijn telefoon. Echter is dat bestand 5,61gb groot. Kan ik dit gewoon verwijderen denken jullie?
Heb je toevallig Ziggo? Daar zijn ook vaak problemen met de wifi bij telefoons. Dat je na 5 minuten je wifi kwijt bent en weer opnieuw aan en uit moet zetten om het te fixen. Ik had het laatst ook en ik dacht toen ook even dat het aan de update lag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef jappy-b het volgende:
Ik had nergens ladt van maar sinds die update is de wifi dramatisch. Als ik te snel na het unlocken van me telefoon een app open is er totaal geen verbinding tot ik me wifi opnieuw verbinding laat maken. Meer mensen hier last van?
ietsje, zeg anderhalf keer zo lang als normaal tappen om te unlocken.. alsnog veel sneller dus als dubbel tap + patroon vegen vind ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef Xetran het volgende:
Ik vind het traag, duurt altijd even voordat hij naar je scherm gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |