quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nah, die slagroompatronen maar opsturen is even duur als bestellen in de webshop.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef Bamba het volgende:
Mijn Sligro pas is onderweg, heb je iets nodig wat ik kan opsturen Q?
Oh dan gaat het over iddquote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, die slagroompatronen maar opsturen is even duur als bestellen in de webshop.
Wel lief though
Valt wel mee hoor, of ik moet ook een hele slechte smaak hebben. Dat kan ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Op imdb krijgt ie een 3.8 en ik vond hem heerlijk.
Zegt wel wat over mijn smaak![]()
![]()
Ok, leuke tip, die ga ik kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben afgelopen weekend This is 40 gezien, da's echt een aanrader![]()
Friend with Benefits is idd leuk! Er is er nog eentje die daar op lijkt, wacht ik zoek ff...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
Someone like you is baas. Of friends with benifits.
Er staan dertien reviews bij op imdb en eentje vond hem afgrijselijk en de andere 12 zeggen 'best een leuke filmquote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, of ik moet ook een hele slechte smaak hebben. Dat kan ook
HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een tijdje terug dankzij Greys een hele rampenfilm zitten kijken....zooooooooooooooo ontzettend slcht maar ik kon niet weg zappen![]()
![]()
de wereld vergingquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
Welke was het, waar ging hij over?
Dat bedoel ik. Vaak zijn die lage scores van film snobs die een leuke wegkijk film niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan dertien reviews bij op imdb en eentje vond hem afgrijselijk en de andere 12 zeggen 'best een leuke film'.
Ohjaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
de wereld verging![]()
en dan was er die papa die dan uiteindelijk samen met zijn zoontje het schip redt, maar ze verzopen bijna zooooooooooooooooooooooooooooooo spannend
Oh jaaaaaa, die vond ik echt heerlijk!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef roos85 het volgende:
Dit vind ik vermakelijke film:
He's Just Not That Into You (2009) - IMDb
oh myquote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
OhjaIk vind ze eigenlijk ook altijd wel spannend en vermakelijk haha!
Maar laatst was er eentje over vage aliens die de wereld overnamen en aan het eind trok een alien het hoofd van de hoofdrolspeler er af en stopte zijn hersens in zichzelf (de alien dus). En toen liep hij brullend op zijn vriendin af en.... poef, einde film.
Whoehahahaha
Ik heb zitten googlen en er zijn hele sites over 'the most annoying ending of a movie ever' en dat is dan deze hahahaha!
Die zat toch in Friends with benefits?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja, Justin Timberlake vond ik echt veel leuker als acteur dan ik van te voren had gedacht!
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zat toch in Friends with benefits?
Die ken ik al, jeujquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Moet je voor de gein even zappen naar Net 5 nu, dan zie je waarom ik dit zo'n leuke film vond. Jessica Simpson pruilend in het leger
Klopt, staat op de wdtv. Moet hem nog kijken.... Maar is met aston kutcher (of hoe je het ook schrijft ) toch? Want dan laat maarquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
Q, deze lijkt best op Friends With Benefits, gaat een beetje over hetzelfde en is ook erg leuk
No Strings Attached (2011) - IMDb
ik had niet eens door dat hij het was hoor...daar kwam ik halverwege achter toen ik in de gids keekquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja, Justin Timberlake vond ik echt veel leuker als acteur dan ik van te voren had gedacht!
Ik heb er van genotenquote:
Die vind ik normaal ook stom, maar net als Justin Timberlake viel hij me 100% meequote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, staat op de wdtv. Moet hem nog kijken.... Maar is met aston kutcher (of hoe je het ook schrijft ) toch? Want dan laat maar
Dat heb ik regelmatigquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Op imdb krijgt ie een 3.8 en ik vond hem heerlijk.
Zegt wel wat over mijn smaak![]()
![]()
Van alles wat, maar vooral best herkenbaar somsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Maar is This is 40 ook nog een BEETJE romantisch Ing, of voornamelijk grappig?
Ok, ik verheug me er al opquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van alles wat, maar vooral best herkenbaar soms
Hij speelt ook erg goed....en z'n tegenspeelster ookquote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, Paul Rudd vind ik altijd zo leuk!
Jupquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik zie net dat ik de voorloper van deze wel heb gezien, Knocked Up
Dit is een soort vervolg daarop.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
John Lithgow, wie is dat ook alweer? Die knakker uit Third Rock? Ja he?
Waarom maandag? Waarom niet morgen, of vanavond al, beginnen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Bamba het volgende:
Ik ga vanaf maandag maar weer eens op m'n eten letten. Het gaat weer lekkerEen tijdje geleden had ik de goede flow, maar...viel ik niet af
. Toch maar weer proberen dus. Zou zo graag eens een gezonde permanente levensstijl er op na houden
Ik heb het hele weekend verjaardagenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom maandag? Waarom niet morgen, of vanavond al, beginnen?
Maar dat hoeft opletten niet uit te sluiten, toch? Vereist alleen een beetje meer planning...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend verjaardagenSlecht, I know
Ik ga niet te gek doen hoor
Das waarquote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat hoeft opletten niet uit te sluiten, toch? Vereist alleen een beetje meer planning...
om 10 uur op 7 maar denk wel dat er nog andere gevechten eerst zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Waar het hart van vol is he Laysa!!!
Hoe laat moet Badr morgen eigenlijk?
Je maakt het jezelf veel te moeilijk en denkt in veel te grote stappen, denk ik. Als je dit weekend verjaardagen hebt, kan je prima oppassen door niet én lekkere dingen te eten op de verjaardag én uitgebreid weekendontbijt/lunch te houden (ik ken jouw eetgewoontes niet, het is gewoon een voorbeeldquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef Bamba het volgende:
Das waar . Maar vanaf maandag ga ik in ieder geval weer vol aan de bak . Er moet sowieso 10 kilo af, je zou zeggen dat dat makkelijk te doen is. Maar ik heb geen wilskracht geloof ik
ofquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben er achter gekomen als je een aantal weken echt alle suikers schrapt dat het dan echt goed gaat...dus water of slimpie drinken...
Ik moet het idd heel geleidelijk doen, anders krijg ik suiker schommelingen en dan krijg ik hele erge vreetneigingenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veel te moeilijk en denkt in veel te grote stappen, denk ik. Als je dit weekend verjaardagen hebt, kan je prima oppassen door niet én lekkere dingen te eten op de verjaardag én uitgebreid weekendontbijt/lunch te houden (ik ken jouw eetgewoontes niet, het is gewoon een voorbeeld). Hou rekening met de verjaardagen bij je tussendoortjes, niet te zwaar avondeten, enz. Het gaat soms maar om babysteps. En jij hebt suikerziekte toch? Dat maakt e.e.a. veel moeilijker...
yish. Bij mij nu al goed voor -6 kilo. Koolhydraten schrappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben er achter gekomen als je een aantal weken echt alle suikers schrapt dat het dan echt goed gaat...dus water of slimpie drinken...
Ik wil het ook zienquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Laysa het volgende:
Tuurlijk hoop ik dat hij verliest...hij is vieze vuile vechter die het niet verdient om te winnen....maar ik wil het wel erg graag zien
ik mag nu weer 1 glas fris per dag van mezelf en soms neem ik wel meer....maar vaak vind ik water lekkerderquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ofcola light
Ik heb er weleens over gedacht, maar overal zit suiker in, tot in de vleeswaren aan toe
Ik gooi de ijsblokjes vast in de vriezerquote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, bij ons volgende wijvenweekend ga ik deze halen en proberen, Baileys Orange Chocolate! Ik lees nu al een paar mensen die roepen dat ze het goddelijk vinden
[ afbeelding ]
Maar da's juist het moeilijke, de theorie is heeeeel makkelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik moet het idd heel geleidelijk doen, anders krijg ik suiker schommelingen en dan krijg ik hele erge vreetneigingen Ik weet wel waar het bij mij aan ligt, alleen het volhouden he
Ik weet het, maar ik ben de eerste week a 2 weken zo ziek ervan, dat ik het niet kan volhoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gooi de ijsblokjes vast in de vriezer
Slimpiequote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben ook al 4,5 kilo zo kwijt geraaktquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yish. Bij mij nu al goed voor -6 kilo. Koolhydraten schrappen.
Wat zonde van de karnemelkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slimpie
Scheutje door de karnemelk
Nou precies wat jij zegt dusquote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's juist het moeilijke, de theorie is heeeeel makkelijk.
Ik merk ook dat, wanneer het goed gaat, je je nauwelijks voor kunt stellen dat het ooit minder ging. En als het niet goed gaat snap je niet waar ooit dat knopje van 'netjes eten' heeft gezeten
Ik vind het ook heerlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Laysa het volgende:
Slimpie is zo ongeveer het enige waar ik geen trauma aan heb overgehouden omdat het gewoon lekker is....zelfs mijn schoonmoeder drinkt het
Suikervrije limonadesiroop.quote:
Da's gemengd fruit oid toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een fles groene slimpie liggen maar ik durf het maar niet te proberen, want raar
Ok! Ik heb altijd van die blikken van Karvan Cevidinges ofzo of van het AH merk, maar dan ga ik die de volgende keer ook proberen! Gewoon bij elke supermarkt te koop?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Suikervrije limonadesiroop.
Ik heb altijd de sinaasappel-framboos
Jep, maar niet in alle smaken.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Ok! Ik heb altijd van die blikken van Karvan Cevidinges ofzo of van het AH merk, maar dan ga ik die de volgende keer ook proberen! Gewoon bij elke supermarkt te koop?
C1000 iig welquote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! Ik heb altijd van die blikken van Karvan Cevidinges ofzo of van het AH merk, maar dan ga ik die de volgende keer ook proberen! Gewoon bij elke supermarkt te koop?
Slimpie wordt volgens mij overal wel verkochtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
C1000 iig wel
De AH zal het ook wel hebben lijkt mij.
In jouw geval zou ik me zeker laten begeleiden door een diëtiste, want te gek kh-arm eten gaat hypo's geven die vervolgens weer vreetkicks geven.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Bamba het volgende:
Bij mij zit het grootste probleem bij m'n buik en dat wil er zo slecht af gaanIk kan ook geen buikspieroefeningen doen ivm de pijn van de endometriose die bij m'n buikspieren zit.
Op zich gaat het redelijk als ik dieet hoor, ik moet alleen echt heel langzaam afbouwen met de suikers, anders krijg ik idd hypo's die niet bevorderlijk zijn voor m'n lijnquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik me zeker laten begeleiden door een diëtiste, want te gek kh-arm eten gaat hypo's geven die vervolgens weer vreetkicks geven.
Dus dat schiet niet op
OMGquote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuu![]()
![]()
leuke familiefoto's...
http://distractify.com/fu(...)kward-family-photos/
Oh wat cute!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef Laysa het volgende:
Kijk eens wat mijn broer mee bracht vanaf de vlucht naar NYC![]()
[ afbeelding ]
Knap dat je dat kanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
@ bamba ik eet erg weinig suikers. Sla ook makkelijk iets lekkers af....maar ik vind wel dat ik nog fris mag hoor...ik ben gewoon gaan minderen, maar voor jou lijkt het me wel ingewikkelder en zou ik wel naar de diëtist gaan....je moet niet in problemen komen
Vreeeeeeselijk he!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuu![]()
![]()
leuke familiefoto's...
http://distractify.com/fu(...)kward-family-photos/
Ik ben een saunamens, maar zo'n heuvel van naakte familieleden vind ik dan weer echt sickquote:
Jaaaa!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een saunamens, maar zo'n heuvel van naakte familieleden vind ik dan weer echt sick
En gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hadden idd ook zo'n lijst en op den duur weet je alles wel uit je hoofd.
Meneer I. kwam juist aan toen hij goed ingesteld was, omdat zijn lichaam zo lang met ontregelde bloedsuikers heeft rondgelopen.
Toen wij trouwden in 2003 had hij net een jaar diabetes en woog hij 75 kilo.
En je hebt gezien hoe lang ie is.....en dat ie inmiddels geen 75 kilo meer weegt
Het is ook moeilijk om echt te kunnen genieten af en toe van eten als je overal op moet lettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Laysa het volgende:
Wat ik bij dk deed was echt echtecht met de koolhydraten boekjes boodschappen doen. Dat leerde mij wel hoe ik bewust en gezond boodschappen moest doen vanwege DK....maar omdat het toch uitzichtloos was zeiden ze in het ziekenhuis dat we het ook echt best minder streng mochten doen zodat DK nog een beetje kon genieten van eten. Want dat deed hij echt niet meer en viel dus teveel af
Ik val meestal ook af als m'n suiker slecht is. Want dan drink ik weer heel veel waterquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hadden idd ook zo'n lijst en op den duur weet je alles wel uit je hoofd.
Meneer I. kwam juist aan toen hij goed ingesteld was, omdat zijn lichaam zo lang met ontregelde bloedsuikers heeft rondgelopen.
Toen wij trouwden in 2003 had hij net een jaar diabetes en woog hij 75 kilo.
En je hebt gezien hoe lang ie is.....en dat ie inmiddels geen 75 kilo meer weegt
Nee eerlijk gezegd zijn die laatste maanden gewoon hel geweest voor hem....een soepje met een boterham en meer hoefde hij niet.....was echt heel verdrietig, maar toen was hij al opquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om echt te kunnen genieten af en toe van eten als je overal op moet lettenHeeft hij toch nog een beetje kunnen genieten van het eten toen ze dat zeiden?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn die laatste maanden gewoon hel geweest voor hem....een soepje met een boterham en meer hoefde hij niet.....was echt heel verdrietig, maar toen was hij al op
Die waarbij het kind met papa's pluche pielemoos speelt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Of die familie in die pluchen naaktpakken
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die waarbij het kind met papa's pluche pielemoos speelt?
Gekkie, ik wil jou juist niet verdrietig maken door het hier over te hebben! Het is gewoon als ik alleen me al probeer te verplaatsen in jou, weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef Laysa het volgende:
Oh sorry bamba zo bedoelde ik het niet![]()
Hij had geen etenslust meer....dat was zonder diabetes denk ik ook wel geweest...ik wil je niet verdrietig maken hoor
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ben altijd verdrietig, maar vind het helemaal niet. Erg om over DK te praten![]()
Zorg jij nu maar voor goede begeleiding en onthou dat Rome ook niet in 1 dag gebouwd is
Het 1 sluit het ander niet uit he. Ik heb dinsdag lopen snaaien vd chips. Rest vd week gewoon gezond doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Bamba het volgende:
Ik ga vanaf maandag maar weer eens op m'n eten letten. Het gaat weer lekkerEen tijdje geleden had ik de goede flow, maar...viel ik niet af
. Toch maar weer proberen dus. Zou zo graag eens een gezonde permanente levensstijl er op na houden
pleisterspray!quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:09 schreef Adnap het volgende:
Goedemorgen,
Niet bijgelezen, wel de halve nacht wakker gelegen met galbulten. Waar die nu weer vandaan komen. Vermoed dat het ene hapje pasta pesto (proeven ivm toets, rest heeft collega geproefd) de dader is.
Iemand nog een goed tip tegen jeuk ?
Luxepaardje ben jijquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Moest ik op mijn vrije dag vroeg op omdat de auto om 8 uur bij de garage moest staanVandaag wordt de stoelverwarming ingebouwd
Jeuk is hartstikke vervelendEn als het van binnenuit komt kun je krabben wat je wilt
Ik zocht het like-knopjequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef Qwea het volgende:
Vrijdag weegdag
73,5 met een bmi van 21,9En met vet percentage gaat gooooooooed.
En ik ben stoofperen aan het maken en heel mijn huis ruikt er nu naar
Hooikoorts tablettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:09 schreef Adnap het volgende:
Goedemorgen,
Niet bijgelezen, wel de halve nacht wakker gelegen met galbulten. Waar die nu weer vandaan komen. Vermoed dat het ene hapje pasta pesto (proeven ivm toets, rest heeft collega geproefd) de dader is.
Iemand nog een goed tip tegen jeuk ?
Ja zaligquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef indaha het volgende:
Luxepaardje ben jij, een lekker warme kont onderweg
Ik doe niet meer aan uiteindelijke gewichten. Als ik 80 kilo ga wegen met een vet percentage van 19% vind ik het prima. Ik ga me focussen op vet / spiermassa.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef indaha het volgende:
Stoofperenen goed bezig Q
, wat is je uiteindelijke streefgewicht ?
Succes en ik duim dat hij iets voor je kan doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag een afspraak met de advocaat, zit nu al in spanning over wat die er van gaat zeggen
Heel goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan uiteindelijke gewichten. Als ik 80 kilo ga wegen met een vet percentage van 19% vind ik het prima. Ik ga me focussen op vet / spiermassa.
Succes! Zet alles goed op een rijtje voor jezelf, zodat je het goed kunt uitleggen. Zet hem op!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag een afspraak met de advocaat, zit nu al in spanning over wat die er van gaat zeggen
Thanks, ik heb alles aan documentatie uitgeprint, dus kan alles overleggen, hoop dat we er wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Succes! Zet alles goed op een rijtje voor jezelf, zodat je het goed kunt uitleggen. Zet hem op!
succesquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Thanks, ik heb alles aan documentatie uitgeprint, dus kan alles overleggen, hoop dat we er wat mee kunnen.
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:
Niet hier in de buurt toch of hebben ze dat geheim gehouden ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Vanuit de drukteHoi!
Er is een schip met artikelen van mijn baas in de zee verdwenen vandeweek
staat er niet bij.....maar daardoor kan ik mijn werk minder goed doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet hier in de buurt toch of hebben ze dat geheim gehouden ?
Bij jullie ook alquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Vanuit de drukteHoi!
Ach ja ikzelf heb er geen last van. De gezonken dingen moesten ook naar klanten......of ze moeten zelf ergens zo'n ding scoren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij jullie ook alDat hadden wij in augustus/september en daardoor nu nog steeds grote voorraadproblemen
Alhoewel t bij ons artikelen voor klanten waren
Word je daar serieus verdrietig van?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Vanuit de drukteHoi!
Wat leukquote:
ja want weet je wat voor lastige gesprekken dat oplevert.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Word je daar serieus verdrietig van?
Ik heb eens een lichtbak besteld...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, ik heb een pakketje besteld uit Amerika van ¤50, moet ik ¤21 bijbetalen
Belasting zou 21% zijn en dit is veel meer, dus ik Post.nl bellen, rekenen ze inklaringsrechten van ¤12 per pakketje. Dat staat nergens vermeld op de site van de belastingdienst. Bijna de helft van het bedrag
Op de site vd belastingdienst staat dat je enkel omzetbelasting moet betalen. En het is niet in me opgekomen op de site van post.nl te kijken, had niet verwacht dat ze extra kosten zouden berekenen voor het bezorgen van een pakket, wat toch gewoon hun werk isquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb eens een lichtbak besteld...
Maar ff serieus: het staat toch op meerdere plaatsen redelijk duidelijk vermeld? In elk geval op de site van PostNL, en op de site van de Belastingdienst
Thanksquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Laysa het volgende:
Gefeliciteerd MissBliss....een neefje![]()
Dat van het pakket is natuurlijk zwaar kut.
Net pas mijn bed uit....voel me als een uitgewrongen vaatdoekje
Ik wil het niet perse met je oneens zijn hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Op de site vd belastingdienst staat dat je enkel omzetbelasting moet betalen. En het is niet in me opgekomen op de site van post.nl te kijken, had niet verwacht dat ze extra kosten zouden berekenen voor het bezorgen van een pakket, wat toch gewoon hun werk is(Verzendkosten had ik natuurlijk al betaald).
Snap ik helemaal. Nog even over die lichtbak....quote:Vorige keer hoefde ik niks te betalen over een pakket uit Amerika, dus dan komt nu bijna de helft vd waarde extra betalen wel even 'hard' aan.
Ik dacht dat ze steekproeven deden en dat het dus maar weinig voorkwam dat je extra moest betalen. Lekker dan, er is ook nog een ander (duurder) pakketje naar me onderwegquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wil het niet perse met je oneens zijn hoorMaar wellicht handig voor de toekomst...
Ow, en de calculator
Het is altijd een opsomming van inklaringskosten, invoerrechten en btw.
[..]
Snap ik helemaal. Nog even over die lichtbak....Ik wist het destijds ook niet al te best, maar de douane ook niet, maar het resultaat was dat ik naast belachelijk hoge verzendkosten (even niet aan gedacht) ook nog inklaring, invoer en btw moest betalen, waardoor het voor een lichtbak van $100 bijna $400 kostte om 'm bij mij thuis te hebben staan. Ik moest er toen wel om lachen, want ik had geld zat, maar verrast was ik wel
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan uiteindelijke gewichten. Als ik 80 kilo ga wegen met een vet percentage van 19% vind ik het prima. Ik ga me focussen op vet / spiermassa.
Tante Blissquote:
Lijkt idd. vaag dat je soms niet aan het postbedrijf hoeft te betalen en soms wel, moest je de vorige keer ook geen douane betalen? Misschien dat ze extra berekenen als ze de aangifte moeten doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op de site vd belastingdienst staat dat je enkel omzetbelasting moet betalen. En het is niet in me opgekomen op de site van post.nl te kijken, had niet verwacht dat ze extra kosten zouden berekenen voor het bezorgen van een pakket, wat toch gewoon hun werk is(Verzendkosten had ik natuurlijk al betaald).
Vorige keer hoefde ik niks te betalen over een pakket uit Amerika, dus dan komt nu bijna de helft vd waarde extra betalen wel even 'hard' aan.
Nee, toen hoefde ik helemaal niks extra te betalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]. Ik ben ook bezig, heb voor de lol eens uitgezocht welk %age je nodig hebt om een zichtbare sixpack te hebben
*kuch*8~10%
*kuch*
[..]
Tante Bliss
[..]
Lijkt idd. vaag dat je soms niet aan het postbedrijf hoeft te betalen en soms wel, moest je de vorige keer ook geen douane betalen? Misschien dat ze extra berekenen als ze de aangifte moeten doen.
Dat was eens. Sinds het kopen over de hele wereld gemeengoed is geworden, is het een complete bedrijfstak. Het komt nog wel voor dat je er tussendoor schiet, maar de regels voor de verzender zijn ook wat strikter geworden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht dat ze steekproeven deden en dat het dus maar weinig voorkwam dat je extra moest betalen. Lekker dan, er is ook nog een ander (duurder) pakketje naar me onderweg
Ik zou er nu ook stevig sjaggo van worden, maar destijds heb ik er de slappe lach van gehad. Er bleven maar kosten bijkomen. En als klap op de vuurpijl was het ding bij aankomst nog kapot ook; het glas had de reis niet overleefdquote:Bedankt voor de link, ik had wel op die site gekeken, maar op een andere pagina dus, waar alleen iets stond over omzetbelasting.
$400 zou ik serieus chagrijnig van wordenMijn andere pakketje kostte ook iets van $100, dus nu ben ik bang
Oh dank jullie dit was echt dé tip !! heb gelijk een paar potjes ingeslagen, wat ideaal !quote:
Nee, het is niet echt verkrijgbaar in Nederland. Maar voor de prijs die het nu is had ik het ws niet gekochtquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is volgens mij altijd of niets betalen, of zowel het PostNL als belastingdeel. Bij mij wel, altijd. Jammer dat het onverwachts voor je was Bliss, had je het nu beter in Nederland kunnen kopen?
Dat wist ik dus niet, dat je nu dus vrijwel altijd moet betalen. Ik dacht dat dat maar zelden was. Nou ja, weet ik dat nu. Ik zal mn inkopen uit Amerika wel wat beperken denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat was eens. Sinds het kopen over de hele wereld gemeengoed is geworden, is het een complete bedrijfstak. Het komt nog wel voor dat je er tussendoor schiet, maar de regels voor de verzender zijn ook wat strikter geworden.
Er hoort een aangifteformulier aan de buitenkant te zitten en dat hoort naar waarheid te worden ingevuld. 'Vroeger' wilden buitenlandse verkopers met veel plezier 'gift' op het pakket zetten, maar ook die maas in de wet is gedicht. Of een waarde vermelden die aanzienlijk beneden de werkelijke waarde lag. Ik weet er het fijne niet van, maar ik heb begrepen dat sjoemelen een stevige boete kan opleveren.
[..]
Ik zou er nu ook stevig sjaggo van worden, maar destijds heb ik er de slappe lach van gehad. Er bleven maar kosten bijkomen. En als klap op de vuurpijl was het ding bij aankomst nog kapot ook; het glas had de reis niet overleefd
Overigens: de kosten die PostNL (en andere vervoerders) rekenen zijn voor het inklaren. Ze bezorgen dus niet alleen het pakket bij je (hun normale werk), maar regelen ook de afhandeling rond de invoer. Ik geloof dat PostNL een vast bedrag rekent, maar volgens mij is het bij andere vervoerders ook wel eens een percentage van de waarde.
Maar hij kan dus wel iets voor je doen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed om te weten van al die kosten als je dingen uit het buitenland besteld. Is dat dan ook zo met dingen die je via Ebay koopt?
Zojuist naar de advocaat geweest, heb in ieder geval wat meer rust in mijn lijf nu n.a.v. wat ie allemaal zei. Maar niks is zeker natuurlijk. Van het weekend maar even proberen mijn gedachten wat te verzetten, dat kan ik wel even gebruiken.
En MissBliss, veel plezier vanavond!
Ja he! Ik vind hem ook heel leuk!\Wel toch maar even ge-editquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke naam Miss Bliss, veel plezier met het bewonderen van je neefje
Yupsquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed om te weten van al die kosten als je dingen uit het buitenland besteld. Is dat dan ook zo met dingen die je via Ebay koopt?
Ja, gelukkig wel. Ik wil liever niet teveel in detail treden (heb mijn lesje wel geleerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar hij kan dus wel iets voor je doen ?
Welnee joh, eigenlijk hoef je er juist helemaal niet veel voor te doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]. Ik ben ook bezig, heb voor de lol eens uitgezocht welk %age je nodig hebt om een zichtbare sixpack te hebben
*kuch*8~10%
*kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Welnee joh, eigenlijk hoef je er juist helemaal niet veel voor te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Welnee joh, eigenlijk hoef je er juist helemaal niet veel voor te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net zo blij dat ik na een ruim jaar meer bewegen en op voeding letten eindelijk van dat buikje af ben
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Dank je wel! Ja, sorry, die heb ik toch maar verwijderdquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Tante bliss gefeliciteerd heb ik de naam gemist?
En balen van de extra kosten zeg. Ik weet dat ook niet en dan is het ineens een flinke kostenpost extra. Hoe is het met de verkoop van het huis?
Bamba beterschap met r. Ean is ook sinds vandaag verkouden. Ze ligt nu in hef zwembad hoop ik. En ik hoop dat ze vannacht in een ander huisje en groot bed wil slapen. Anders een erg kort nachtje vrees ik. Hallo tegen de mede nachtbrakers dan alvast.
Baaf ff trainen voor dat sixpack hoor.
Fijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Ik wil liever niet teveel in detail treden (heb mijn lesje wel geleerd) maar hij gaf aan op een aantal punten mij wel te kunnen helpen.
Dat is echt langquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een uurin de ziekenhuis apotheek gezeten...
[..]
Welnee joh, eigenlijk hoef je er juist helemaal niet veel voor te doenMijn man gaat blij zijn , even naar de Gamma voor wat draad en klaar is KeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschap voor Ean en R![]()
Adnap fijn dat je van je jeuk af bent
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
De gewone drukte, maar ze zijn over op een nieuw systeem en dat werkt niet efficient....Dus mensen aan het mopperen en toen zei ik kan wel drie kwartier nog duren. Stapten er zo 4 mensen opquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Dat is echt langkonden ze niet vinden wat je nodig had of was het gewoon druk ?
[..]
Mijn man gaat blij zijn , even naar de Gamma voor wat draad en klaar is Kees![]()
Beterschap voor Ean en R![]()
Adnap fijn dat je van je jeuk af bent
Dm met naamquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel! Ja, sorry, die heb ik toch maar verwijderdTis een leuke, Hollandse naam
Het huis staat nog niet te koop helaas. Er kwam wat gedoe bij kijken waardoor dat vertraagd werd. Maar binnenkort gaat het toch eindelijk gebeuren! We moeten nog 1 plafondje opknappen en dan kunnen we foto's gaan maken enzo
Beterschap voor Ean en R! Zielig hoor, die ziekige kindjes
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dm met naam? Hollandse namen zijn er zoveel
nieuwschierig aagjequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dm met naam? Hollandse namen zijn er zoveel
Hadden ze bij jou nog veel dan? Hier was bijna alles uitverkochtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Feli MB! Tante zijn is leuk!![]()
Net terug van de garage, mijn auto knipoogde naar me, moest een nieuw lampje in. Toevallig was het winternakijkbeurtweekend dus ik kreeg er gratis erwtensoep bij.Aangezien ik om half drie pas ontbeet (werk liep wat uit) weet ik niet of de andijviestamp die ik voor vanaaf had gepland nog past.
![]()
En ik heb grote boodschappen gedaan. Euroshoppen bij de C1000![]()
Mijn voorraadkast is weer gevuld en ik heb zelfs die slimpy ranja gekocht waar men hier zo lyrisch over was.
Ze hadden ALLESquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou nog veel dan? Hier was bijna alles uitverkocht![]()
![]()
Ga maandag nog maar een keer....
Druk was het hier ook nog! En al die vrolijke mensenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hadden ALLES![]()
Het was wel schijtdruk.![]()
En eenmaal thuisgekomen bleken de pizza's niet meer in de vriezer te passen dus die heb ik maar uit de verpakking gehaald en semi-elegant erin gepropt.
Ben wel erg benieuwd naar de kant-en-klare rode kool met appeltjes. Zoiets maak ik voor mezelf nooit klaar en nu 2 keer 500 gram voor een euro.Ik denk dat ik één zakje invries, zie ik wel hoe het eruit komt.
Goed bezig met de boodschappenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Feli MB! Tante zijn is leuk!![]()
Net terug van de garage, mijn auto knipoogde naar me, moest een nieuw lampje in. Toevallig was het winternakijkbeurtweekend dus ik kreeg er gratis erwtensoep bij.Aangezien ik om half drie pas ontbeet (werk liep wat uit) weet ik niet of de andijviestamp die ik voor vanaaf had gepland nog past.
![]()
En ik heb grote boodschappen gedaan. Euroshoppen bij de C1000![]()
Mijn voorraadkast is weer gevuld en ik heb zelfs die slimpy ranja gekocht waar men hier zo lyrisch over was.
Wij hebben dan niet een immense voorraad, maar we doen wel weekboodschappen. Iedere zaterdag bedenken we wat we willen en maken dan een lijstje en dan gaan we het halen. Het is goedkoper maar wat ik belangrijker vind is dat het ontzettend veel rust geeftquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed bezig met de boodschappen
Ik heb maar weer in allerijl snel iets uit de schappen getrokken omdat Bietje al zeven uur op me zat te wachten door die hoerenfile![]()
De noodzaak voor een goede voorraad hier wordt wel steeds duidelijker zo, dat wel
ywquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Mjah ik twijfel, iemand van Whirlpool zou iig goed moeten weten hoe het apparaat in elk geval OPEN moetMisschien is er alleen een veertje los ofzo en dan is er geen nieuw onderdeel nodig. Geen idee. Ik twijfel echt. Maar ik ga eerst even uitpuffen en met Bietje wandelen nu, morgen maar weer even over nadenken. Dank voor de tip Toek!
Op zich moet een gewone monteur dat echt wel weten hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Mjah ik twijfel, iemand van Whirlpool zou iig goed moeten weten hoe het apparaat in elk geval OPEN moetMisschien is er alleen een veertje los ofzo en dan is er geen nieuw onderdeel nodig. Geen idee. Ik twijfel echt. Maar ik ga eerst even uitpuffen en met Bietje wandelen nu, morgen maar weer even over nadenken. Dank voor de tip Toek!
Ja, dat wel. Dinsdag stond er 1 zo'n steekkarretje helemaal volgestapeld met die Cheese & Onion dingen, en nog een krat ernaast ook geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze ze dan überhaupt wel gehad candaasje?
Hier hadden ze dan wel weer een hele vriezer vol pizza's, heb niet gekeken welke, vind de Big Americans niet zo lekker...
Ja, al tig keer. Die kan complete auto's uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met zijn ogen dicht, maar die oven is een groot mysteriequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Queller het volgende:
Ik ben toch zó benieuwd waarom die oven van jullie niet gewoon gedemonteerd kan worden. Dat is toch té achterlijk! Heeft meneer G er met mannelijk verstand naar gekeken?
Hoe is het mogelijk...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, al tig keer. Die kan complete auto's uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met zijn ogen dicht, maar die oven is een groot mysterie
Nee hoor, kort houdbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Druk was het hier ook nog! En al die vrolijke mensen![]()
![]()
Is zo'n zakje niet vrij lang houdbaar in de koelkast? Of heb ik nu de verkeerde zakjes voor me?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Cat, morgen na de cursus ga ik de kast anti-muizen, zondag vroeg naar de Doelen en daarna komen mijn ouders, maandag werken, dinsdagochtend tandarts en dinsdagmiddag dan eindelijk een beginnetje met de Lidl boodschappen maken
Oefquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een uurin de ziekenhuis apotheek gezeten...
Toen IB zo vaak geopereerd moest worden hebben we daar ook een aantal keer gezeten. We hebben er inderdaad ook wel eens minimaal een uur gezeten. Maar ik heb echt de indruk (los van nieuw systeem) dat die mensen daar sowieso ontzettend sloom en inefficiënt werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
De gewone drukte, maar ze zijn over op een nieuw systeem en dat werkt niet efficient....Dus mensen aan het mopperen en toen zei ik kan wel drie kwartier nog duren. Stapten er zo 4 mensen op....anders had ik er op zeker anderhalf uur gezeten.
en toen zeiden de ap ass op een moment: nou dat gaat snel!![]()
toen heb ik netjes vertelt dat ze door hun onefficiente manier van werken een hoop geld mislopen, omdat dus mensen weg lopen vanwege de lange wachttijd...Toen was het lachen wel iets minder...ja leuk hahahaha...domme wijven
* theeeepauzeeeeeeeeeeeeeeee*quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Toen IB zo vaak geopereerd moest worden hebben we daar ook een aantal keer gezeten. We hebben er inderdaad ook wel eens minimaal een uur gezeten. Maar ik heb echt de indruk (los van nieuw systeem) dat die mensen daar sowieso ontzettend sloom en inefficiënt werken.
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelquote:
Tenzij de klant een theebedrijf runt, moet je dat gewoon kunnen zeggen toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelToen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in
Ik hou ook niet van thee....er moet wel heel wat gebeuren wil ik dat drinken dus ik snap je primaquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelEn ook niet van peper
Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in
Vooral doorgaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelEn ook niet van peper
Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in
Nou, het was gewoon géén optie... Ik denk dat hij van 'doe mij maar koffie' erg van streek was geraaktquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Tenzij de klant een theebedrijf runt, moet je dat gewoon kunnen zeggen toch?
Ik hou steeds meer van jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik hou ook niet van thee....er moet wel heel wat gebeuren wil ik dat drinken dus ik snap je prima
De téring zegquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooral doorgaan.Zo heb ik koffie leren drinken.
![]()
Peper-kaneelthee
Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n gevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, het was gewoon géén optie... Ik denk dat hij van 'doe mij maar koffie' erg van streek was geraaktAlsof je bij de vereniging van veganisten vraagt om een broodje plofkip
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hou steeds meer van jouElk uur een beetje meer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n geval
Stond er trouwens een merkje op? Klinkt heerlijk namelijk
Ik voel de liefde niet meerquote:
Ja maar ook aallleees 30000 keer moeten opzoeken, en dan nog de verkeerde dingen mee willen gevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
* theeeepauzeeeeeeeeeeeeeeee*
als het op zijn drukst is....Dat zeggen ze dan ook gewoon![]()
Ik heb zelf ook meer uren daar door gebracht dan me lief was afgelopen anderhalf jaar...en nu zit er dus een meisje naast het koffie app en daar moet je je dan eerst melden zodat ze sneller aan de balie kunnen werken.
Mijn: mag ik even lachen, begreep ze niet echt
Ook al ongemakkelijk, want de esoterische zweeftevenkopjes uit grootmoeders tijd stonden al klaar. De speculaasjes ernaast detoneerden énormquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n geval
Stond er trouwens een merkje op? Klinkt heerlijk namelijk
We zien elkaar te weinig. En je negeert mijn DMquote:
Ieksquote:Maar ik snap je wel hoor. Voor ik koffie lustte had deze zuster al heel wat ongevraagde kopjes weggewerkt. Varierend van lepeltje staat bijna rechtop tot aan slootwater.
Ja die zijn echt tof.....ik hoef niet eens meer mijn naam te zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar ook aallleees 30000 keer moeten opzoeken, en dan nog de verkeerde dingen meegeven
Terwijl de apotheek bij de dokterIk kwam woensdag na t spreekuur binnenlopen en binnen 1 minuut had ik mn zalfje
Klinkt wel als een goede klant. Oud geldquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Ook al ongemakkelijk, want de esoterische zweeftevenkopjes uit grootmoeders tijd stonden al klaar. De speculaasjes ernaast detoneerden énorm
Aaipad dus ik zie DMs nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:38 schreef Queller het volgende:
[..]
We zien elkaar te weinig. En je negeert mijn DM
Hoe kunnen we zo nou een band opbouwen![]()
Spiuesjaal voor jou kom ik sjoelen over een week of 2
[..]
IeksOf dat je - uit gewoonte - melk en suiker in de koffie krijgt
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede klant. Oud geld
staat er dan ook geen blauw bolletje rechtsboven bij je UI?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaipad dus ik zie DMs nietEn kan geen quotes knippen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat er dan ook geen blauw bolletje rechtsboven bij je UI?
Nee, want ik heb bewust nog een zut niet geopende PMs. En dan blijft dat bolletje rood.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat er dan ook geen blauw bolletje rechtsboven bij je UI?
Goed genoeg.quote:
kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig inderdaad. Kan een goede eigenschap zijn.
Ok, now i kinda want that cookie cutter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om deze mevrouw d'r manier van schrijven
http://pintester.com/2013/11/baked-apple-cinnamon-chips/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef roos85 het volgende:
Ik had toch maandag presentatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om deze mevrouw d'r manier van schrijven
http://pintester.com/2013/11/baked-apple-cinnamon-chips/![]()
Ik had toch maandag presentatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had toch maandag presentatie?Mooi cijfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
http://fontys.nl/Over-Fon(...).htm?vacature=615273quote:Wij vragen:
Elk goed karakter in een goede film of een goed boek heeft een ‘ghost’. Zonder ghost zijn er nauwelijks boeiende karakters te bedenken. In Harry Potter’s hoofd spoken zijn overleden ouders dagelijks rond. Zijn jullie overleden vanwege mij? Forrest Gump draagt Jenny mee als spook. Suske en Wiske hebben geen geesten. Is het vandaar dat zij vermaak zijn, een klucht en weinig meer? Was het daarom zo moeilijk om van De Texas Rakkers een kwaliteitsfilm te maken?
We gaan graag met jou in dialoog tijdens het kennismakingsgesprek.
Nee?quote:
Hoe kom ik er dan bij dat er dit jaar weer iemand mee doet die jij kent?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?Maar ik ben wel fan
De enige die ik ooit kende was vorig seizoen Jaymz die aan The Voice meedeed
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, now i kinda want that cookie cutter.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat er dit jaar weer iemand mee doet die jij kent?Zelf verzonnen dan zeker.
Iets voor jou?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
F&F / Gezocht: een nieuw huisje voor Boris! Boris
Tis ook een fraai exemplaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd roos!
Oooh, ik ben verliefd hoor, op mijn neefje
Het werd een onverwachte keizersnee, dus nu wel veel pijn en ongemak natuurlijk. Maar verder gaat het allemaal goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis ook een fraai exemplaar
Alles goed met je schoonzus?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het werd een onverwachte keizersnee, dus nu wel veel pijn en ongemak natuurlijk. Maar verder gaat het allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |