SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef roos85 het volgende:
Ik had toch maandag presentatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om deze mevrouw d'r manier van schrijven
http://pintester.com/2013/11/baked-apple-cinnamon-chips/![]()
Ik had toch maandag presentatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had toch maandag presentatie?Mooi cijfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
http://fontys.nl/Over-Fon(...).htm?vacature=615273quote:Wij vragen:
Elk goed karakter in een goede film of een goed boek heeft een ‘ghost’. Zonder ghost zijn er nauwelijks boeiende karakters te bedenken. In Harry Potter’s hoofd spoken zijn overleden ouders dagelijks rond. Zijn jullie overleden vanwege mij? Forrest Gump draagt Jenny mee als spook. Suske en Wiske hebben geen geesten. Is het vandaar dat zij vermaak zijn, een klucht en weinig meer? Was het daarom zo moeilijk om van De Texas Rakkers een kwaliteitsfilm te maken?
We gaan graag met jou in dialoog tijdens het kennismakingsgesprek.
Nee?quote:
Hoe kom ik er dan bij dat er dit jaar weer iemand mee doet die jij kent?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?Maar ik ben wel fan
De enige die ik ooit kende was vorig seizoen Jaymz die aan The Voice meedeed
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, now i kinda want that cookie cutter.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat er dit jaar weer iemand mee doet die jij kent?Zelf verzonnen dan zeker.
Iets voor jou?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
F&F / Gezocht: een nieuw huisje voor Boris! Boris
Tis ook een fraai exemplaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd roos!
Oooh, ik ben verliefd hoor, op mijn neefje
Het werd een onverwachte keizersnee, dus nu wel veel pijn en ongemak natuurlijk. Maar verder gaat het allemaal goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis ook een fraai exemplaar
Alles goed met je schoonzus?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het werd een onverwachte keizersnee, dus nu wel veel pijn en ongemak natuurlijk. Maar verder gaat het allemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |