Ik voel de liefde niet meerquote:
Ja maar ook aallleees 30000 keer moeten opzoeken, en dan nog de verkeerde dingen mee willen gevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
* theeeepauzeeeeeeeeeeeeeeee*
als het op zijn drukst is....Dat zeggen ze dan ook gewoon![]()
Ik heb zelf ook meer uren daar door gebracht dan me lief was afgelopen anderhalf jaar...en nu zit er dus een meisje naast het koffie app en daar moet je je dan eerst melden zodat ze sneller aan de balie kunnen werken.
Mijn: mag ik even lachen, begreep ze niet echt
Ook al ongemakkelijk, want de esoterische zweeftevenkopjes uit grootmoeders tijd stonden al klaar. De speculaasjes ernaast detoneerden énormquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n geval
Stond er trouwens een merkje op? Klinkt heerlijk namelijk
We zien elkaar te weinig. En je negeert mijn DMquote:
Ieksquote:Maar ik snap je wel hoor. Voor ik koffie lustte had deze zuster al heel wat ongevraagde kopjes weggewerkt. Varierend van lepeltje staat bijna rechtop tot aan slootwater.
Ja die zijn echt tof.....ik hoef niet eens meer mijn naam te zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar ook aallleees 30000 keer moeten opzoeken, en dan nog de verkeerde dingen meegeven
Terwijl de apotheek bij de dokterIk kwam woensdag na t spreekuur binnenlopen en binnen 1 minuut had ik mn zalfje
Klinkt wel als een goede klant. Oud geldquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Ook al ongemakkelijk, want de esoterische zweeftevenkopjes uit grootmoeders tijd stonden al klaar. De speculaasjes ernaast detoneerden énorm
Aaipad dus ik zie DMs nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:38 schreef Queller het volgende:
[..]
We zien elkaar te weinig. En je negeert mijn DM
Hoe kunnen we zo nou een band opbouwen![]()
Spiuesjaal voor jou kom ik sjoelen over een week of 2
[..]
IeksOf dat je - uit gewoonte - melk en suiker in de koffie krijgt
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede klant. Oud geld
staat er dan ook geen blauw bolletje rechtsboven bij je UI?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaipad dus ik zie DMs nietEn kan geen quotes knippen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat er dan ook geen blauw bolletje rechtsboven bij je UI?
Nee, want ik heb bewust nog een zut niet geopende PMs. En dan blijft dat bolletje rood.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat er dan ook geen blauw bolletje rechtsboven bij je UI?
Goed genoeg.quote:
kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig inderdaad. Kan een goede eigenschap zijn.
Ok, now i kinda want that cookie cutter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om deze mevrouw d'r manier van schrijven
http://pintester.com/2013/11/baked-apple-cinnamon-chips/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |