Ik vind het ook heerlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Laysa het volgende:
Slimpie is zo ongeveer het enige waar ik geen trauma aan heb overgehouden omdat het gewoon lekker is....zelfs mijn schoonmoeder drinkt het
Suikervrije limonadesiroop.quote:
Da's gemengd fruit oid toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een fles groene slimpie liggen maar ik durf het maar niet te proberen, want raar
Ok! Ik heb altijd van die blikken van Karvan Cevidinges ofzo of van het AH merk, maar dan ga ik die de volgende keer ook proberen! Gewoon bij elke supermarkt te koop?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Suikervrije limonadesiroop.
Ik heb altijd de sinaasappel-framboos
Jep, maar niet in alle smaken.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Ok! Ik heb altijd van die blikken van Karvan Cevidinges ofzo of van het AH merk, maar dan ga ik die de volgende keer ook proberen! Gewoon bij elke supermarkt te koop?
C1000 iig welquote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! Ik heb altijd van die blikken van Karvan Cevidinges ofzo of van het AH merk, maar dan ga ik die de volgende keer ook proberen! Gewoon bij elke supermarkt te koop?
Slimpie wordt volgens mij overal wel verkochtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
C1000 iig wel
De AH zal het ook wel hebben lijkt mij.
In jouw geval zou ik me zeker laten begeleiden door een diėtiste, want te gek kh-arm eten gaat hypo's geven die vervolgens weer vreetkicks geven.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Bamba het volgende:
Bij mij zit het grootste probleem bij m'n buik en dat wil er zo slecht af gaanIk kan ook geen buikspieroefeningen doen ivm de pijn van de endometriose die bij m'n buikspieren zit.
Op zich gaat het redelijk als ik dieet hoor, ik moet alleen echt heel langzaam afbouwen met de suikers, anders krijg ik idd hypo's die niet bevorderlijk zijn voor m'n lijnquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik me zeker laten begeleiden door een diėtiste, want te gek kh-arm eten gaat hypo's geven die vervolgens weer vreetkicks geven.
Dus dat schiet niet op
OMGquote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuu![]()
![]()
leuke familiefoto's...
http://distractify.com/fu(...)kward-family-photos/
Oh wat cute!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef Laysa het volgende:
Kijk eens wat mijn broer mee bracht vanaf de vlucht naar NYC![]()
[ afbeelding ]
Knap dat je dat kanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
@ bamba ik eet erg weinig suikers. Sla ook makkelijk iets lekkers af....maar ik vind wel dat ik nog fris mag hoor...ik ben gewoon gaan minderen, maar voor jou lijkt het me wel ingewikkelder en zou ik wel naar de diėtist gaan....je moet niet in problemen komen
Vreeeeeeselijk he!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuu![]()
![]()
leuke familiefoto's...
http://distractify.com/fu(...)kward-family-photos/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |