quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nah, die slagroompatronen maar opsturen is even duur als bestellen in de webshop.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef Bamba het volgende:
Mijn Sligro pas is onderweg, heb je iets nodig wat ik kan opsturen Q?
Oh dan gaat het over iddquote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, die slagroompatronen maar opsturen is even duur als bestellen in de webshop.
Wel lief though
Valt wel mee hoor, of ik moet ook een hele slechte smaak hebben. Dat kan ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Op imdb krijgt ie een 3.8 en ik vond hem heerlijk.
Zegt wel wat over mijn smaak![]()
![]()
Ok, leuke tip, die ga ik kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben afgelopen weekend This is 40 gezien, da's echt een aanrader![]()
Friend with Benefits is idd leuk! Er is er nog eentje die daar op lijkt, wacht ik zoek ff...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
Someone like you is baas. Of friends with benifits.
Er staan dertien reviews bij op imdb en eentje vond hem afgrijselijk en de andere 12 zeggen 'best een leuke filmquote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, of ik moet ook een hele slechte smaak hebben. Dat kan ook
HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een tijdje terug dankzij Greys een hele rampenfilm zitten kijken....zooooooooooooooo ontzettend slcht maar ik kon niet weg zappen![]()
![]()
de wereld vergingquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
Welke was het, waar ging hij over?
Dat bedoel ik. Vaak zijn die lage scores van film snobs die een leuke wegkijk film niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan dertien reviews bij op imdb en eentje vond hem afgrijselijk en de andere 12 zeggen 'best een leuke film'.
Ohjaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
de wereld verging![]()
en dan was er die papa die dan uiteindelijk samen met zijn zoontje het schip redt, maar ze verzopen bijna zooooooooooooooooooooooooooooooo spannend
Oh jaaaaaa, die vond ik echt heerlijk!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef roos85 het volgende:
Dit vind ik vermakelijke film:
He's Just Not That Into You (2009) - IMDb
oh myquote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
OhjaIk vind ze eigenlijk ook altijd wel spannend en vermakelijk haha!
Maar laatst was er eentje over vage aliens die de wereld overnamen en aan het eind trok een alien het hoofd van de hoofdrolspeler er af en stopte zijn hersens in zichzelf (de alien dus). En toen liep hij brullend op zijn vriendin af en.... poef, einde film.
Whoehahahaha
Ik heb zitten googlen en er zijn hele sites over 'the most annoying ending of a movie ever' en dat is dan deze hahahaha!
Die zat toch in Friends with benefits?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja, Justin Timberlake vond ik echt veel leuker als acteur dan ik van te voren had gedacht!
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zat toch in Friends with benefits?
Die ken ik al, jeujquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Moet je voor de gein even zappen naar Net 5 nu, dan zie je waarom ik dit zo'n leuke film vond. Jessica Simpson pruilend in het leger
Klopt, staat op de wdtv. Moet hem nog kijken.... Maar is met aston kutcher (of hoe je het ook schrijft ) toch? Want dan laat maarquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
Q, deze lijkt best op Friends With Benefits, gaat een beetje over hetzelfde en is ook erg leuk
No Strings Attached (2011) - IMDb
ik had niet eens door dat hij het was hoor...daar kwam ik halverwege achter toen ik in de gids keekquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja, Justin Timberlake vond ik echt veel leuker als acteur dan ik van te voren had gedacht!
Ik heb er van genotenquote:
Die vind ik normaal ook stom, maar net als Justin Timberlake viel hij me 100% meequote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, staat op de wdtv. Moet hem nog kijken.... Maar is met aston kutcher (of hoe je het ook schrijft ) toch? Want dan laat maar
Dat heb ik regelmatigquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Op imdb krijgt ie een 3.8 en ik vond hem heerlijk.
Zegt wel wat over mijn smaak![]()
![]()
Van alles wat, maar vooral best herkenbaar somsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Maar is This is 40 ook nog een BEETJE romantisch Ing, of voornamelijk grappig?
Ok, ik verheug me er al opquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van alles wat, maar vooral best herkenbaar soms
Hij speelt ook erg goed....en z'n tegenspeelster ookquote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, Paul Rudd vind ik altijd zo leuk!
Jupquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik zie net dat ik de voorloper van deze wel heb gezien, Knocked Up
Dit is een soort vervolg daarop.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
John Lithgow, wie is dat ook alweer? Die knakker uit Third Rock? Ja he?
Waarom maandag? Waarom niet morgen, of vanavond al, beginnen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Bamba het volgende:
Ik ga vanaf maandag maar weer eens op m'n eten letten. Het gaat weer lekkerEen tijdje geleden had ik de goede flow, maar...viel ik niet af
. Toch maar weer proberen dus. Zou zo graag eens een gezonde permanente levensstijl er op na houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |