succesquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Thanks, ik heb alles aan documentatie uitgeprint, dus kan alles overleggen, hoop dat we er wat mee kunnen.
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:
Niet hier in de buurt toch of hebben ze dat geheim gehouden ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Vanuit de drukteHoi!
Er is een schip met artikelen van mijn baas in de zee verdwenen vandeweek
staat er niet bij.....maar daardoor kan ik mijn werk minder goed doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet hier in de buurt toch of hebben ze dat geheim gehouden ?
Bij jullie ook alquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Vanuit de drukteHoi!
Ach ja ikzelf heb er geen last van. De gezonken dingen moesten ook naar klanten......of ze moeten zelf ergens zo'n ding scoren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij jullie ook alDat hadden wij in augustus/september en daardoor nu nog steeds grote voorraadproblemen
Alhoewel t bij ons artikelen voor klanten waren
Word je daar serieus verdrietig van?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Vanuit de drukteHoi!
Wat leukquote:
ja want weet je wat voor lastige gesprekken dat oplevert.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Word je daar serieus verdrietig van?
Ik heb eens een lichtbak besteld...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, ik heb een pakketje besteld uit Amerika van ¤50, moet ik ¤21 bijbetalen
Belasting zou 21% zijn en dit is veel meer, dus ik Post.nl bellen, rekenen ze inklaringsrechten van ¤12 per pakketje. Dat staat nergens vermeld op de site van de belastingdienst. Bijna de helft van het bedrag
Op de site vd belastingdienst staat dat je enkel omzetbelasting moet betalen. En het is niet in me opgekomen op de site van post.nl te kijken, had niet verwacht dat ze extra kosten zouden berekenen voor het bezorgen van een pakket, wat toch gewoon hun werk isquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb eens een lichtbak besteld...
Maar ff serieus: het staat toch op meerdere plaatsen redelijk duidelijk vermeld? In elk geval op de site van PostNL, en op de site van de Belastingdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |