SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.quote:GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Bekijk deze YouTube-video
Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.
De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.
Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.
Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.
Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.
Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.
http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
fragment van Sylvie tussendoorquote:
ze leek wel een wassen beeldquote:
We zijn zo ontopic als watquote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef static het volgende:
Kunnen we een beetje ontopic gaan zeg.
reclame!quote:
Ja, daarna komen we jullie allemaal in voetbal pestenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit al de laatste aflevering?
Waarom?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, daarna komen we jullie allemaal in voetbal pesten
Pardon, waar slaat dit op?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, daarna komen we jullie allemaal in voetbal pesten
Laat die mensen maar lekker joh, wij bemoeien ons gewoon met onszelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pardon, waar slaat dit op?
Laat maar, ik kijk gewoon naar Geer en Goor.
Als ik met Geert Wilders vergeleken word, word ik altijd een beetje kribbig.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat die mensen maar lekker joh, wij bemoeien ons gewoon met onszelf.
slaat op Mani89quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pardon, waar slaat dit op?
Laat maar, ik kijk gewoon naar Geer en Goor.
inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
Huh, is dit echt de laatste aflevering?
Buh, bummer...
#ONELUVquote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slaat op Mani89maar la maar zitten we gaan Geer en Goor kijken
quote:
Ik zwaai me een ongeluk!quote:
Was het maar waarquote:
vast welquote:Op donderdag 7 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Er blijft wel weinig tijd over om te vertellen hoeveel geld ze nog hebben, wat er meeviel en wat tegenviel enzo. Of komt er nog een laatste terugblik aflevering ofzo?
Zeker weten en andersom ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
Gordon gaat Geer nog best missen elke dag stiekem, denk ik
Grote bek straks dat ie blij is dat hij van hem af is waarschijnlijk, maar ondertussen...
Die is door RTL betaald denk ikquote:
Ik geloof dat het een poging van dezen of genen was om Mani89 kwijt te raken.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Wie had er verzonnen eigenlijk dat het de laatste aflevering was?
ikquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een poging van dezen of genen was om Mani89 kwijt te raken.
jijquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ongesteld weer?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ikik hoopte dat die klojo;s erin zouden trappen
Wel hoor! Weespertrekvaartquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bijlmerbajes kan je toch niet langsvaren![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Ole het volgende:
*kuch* er worden geen mensen uit een topic gejaagd
[/modmededeling]
Fok heeft een trucje dat je ze niet hoeft te lezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die zijn er volgende week gewoon weer bij hoor
oh... ik negeer ze wel volgende keer of ik kijk alleen, heb ik er helemaal geen last vanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok heeft een trucje dat je ze niet hoeft te lezen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus!
Ik schrok er gewoon bijna van
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat een oplichting!
Geer die boodschappen heeft gedaan....oh nee dat heeft de productie gedaan! Daarom moest ie kijken wat er in de tas zat.
Dezelfde nicht die het zo arm heeft "Oh het Amstelhotel daar heb ik nog een rekening OPEN staan"
Amsterdamse humorquote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..
quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:07 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Bij mijn opa werd ook gejat hoor, en dat was niet waar.
Nou een dubbeltje. Ging vreselijk mis iigquote:
Als je iedere week gaat of zelfs een paar keer per week is het helemaal niet nodig om iederequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je ze na een week kan weggooien.
twitter:gerardjoling twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:53:31Goedemorgen! 2.170.000 kijkers gisteravond voor Effe Geen Cent Te Makken, wat geweldig weer! @GordonBlaricum #GeerenGoor reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:53:31Goedemorgen! 2.170.000 kijkers gisteravond voor Effe Geen Cent Te Makken, wat geweldig weer! @GordonBlaricum #GeerenGoor reageer retweet
Is toch - gezien hun situatie - verschrikkelijk duur?quote:
Ouderenfonds of RTL. Al die vorige activiteiten met de oudjes betaalden ze toch ook niet zelf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch - gezien hun situatie - verschrikkelijk duur?
Waar is trouwens dat boottochtje van betaald? Daar hadden ze niet eens genoeg geld voor denk ik, kost vast wel meer dan 100 euro.
Oh, ik dacht dit een aparte opdracht was omdat er geen enkele begeleider was, ze zelf de activiteit moesten kiezen en zelf de oudjes moesten kiezen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ouderenfonds. Al die vorige activiteiten met de oudjes betaalden ze toch ook niet zelf.
Gadverdammequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon doet smerig![]()
Vandaag in Privé TV: Gordon's gedrag achter de schermen van RTL Boulevard wordt niet in dank afgenomen.
Filmpje![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_doet_smerig__.html
Niet inademen anders wordt je zwanger
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Gerard altijd prachtige leuke shirts aan. Staat hem erg leuk ook
Ben je weer hitsig?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien valt Haaibaaike een beetje in dezelfde categorie als Geer.
Geer laat zich mooi niet door jou wegjagenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien valt Haaibaaike een beetje in dezelfde categorie als Geer.
O.quote:
Dat is juist vet leuk,quote:
Hij is nu ook hitsig.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat een bofkont die mannen, allemaal vrouwtjes.
Ik vind het ook wel grappig, maar ik kan me wel voorstellen dat je er gestoord van wordt als het een uur zo doorgaatquote:
Ach die oudjes hoeven geen zes uren daar te struinenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
10 over 2? Dan heb je niet echt veel tijd als je zo laat aankomt.
Die oudjes kunnen toch maar een uur lopenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
In de zomer is het daar langer open...althans 5 jaar geleden nog welquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Hadden mijn ooms geweldig gevonden.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die ordinaire homo humor, daar houd ik van!
Maar je vind dit ook leuk?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die ordinaire homo humor, daar houd ik van!
Ik moet zelfs om die keiharde boeren lachen steedsquote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan er niks aan doen, lig weer helemaal in een deuk om al die flauwigheid.
edit: op die boer na
Ik moest lachen om die boer.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan er niks aan doen, lig weer helemaal in een deuk om al die flauwigheid.
edit: op die boer na
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet zelfs om die keiharde boeren lachen steeds![]()
Het zal meneer Kind waarschijnlijk niet zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man is een vaste kijker van de show
En dat ie er achteraan riep: ‘Lokroep!’quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die boer.
Wilfried van de Bond voor het vloeken ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal meneer Kind waarschijnlijk niet zijn.
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En dat ie er achteraan riep: ‘Lokroep!’
Je weet niet wat er aan de hand is geweest, aangezien ze pas weer contact met 1 heeft..quote:
Kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien is zij wel een kutmoeder geweest
Als ze op mijn schoonmoeder lijkt welquote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze op mijn schoonmoeder lijkt wel
Ja dacht ik eigenlijk ook, of die man en dat zij hem bleef verdedigen. Kan me niet voorstellen dat je 'zomaar' met je ouders breekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet mijn 'kutkinderen' ook niet te serieus nemen, ik weet uit ervaring dat er genoeg kut(schoon)moeders zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan de hand is geweest, aangezien ze pas weer contact met 1 heeft..
Klinkt meer als een familieruzie dan als 'geen zin in visite'. Maargoed, alsnog sneu natuurlijk.
Dat. Hier in de familie ook een hoop ellende over gehad. En nu zijn er een paar overleden en kunnen ze het nooit meer goedmaken.quote:
Je zou zeggen van wel als ze alle vier het contact hebben verbroken.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Ze zegt wel: laat maar. Dus ik gok dat er ook wel iets meer achter zit.
Haha ok!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet mijn 'kutkinderen' ok niet te serieus nemen, ik weet uit ervaring dat er genoeg kut(schoon)moeders zijn
Of een pedofiele serial killer.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou wel goeie tv opleverenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of een pedofiele serial killer.
Ga maar lekker spelen, op de A4.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef zijle het volgende:
Zelfde grappen als toen met dat kinderdagverblijf in de dierentuin
Haha, die is ook bij mij in hoofd blijven hangenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga maar lekker spelen, op de A4.
Amsterdam Noord hequote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef vencodark het volgende:
"Ideale partner voor u leuke dochter!"
Het is uw! leuke dochter.
Ha! Viel mij de eerste keer dat ik die commercial zag ook op. Zo kutquote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef vencodark het volgende:
"Ideale partner voor u leuke dochter!"
Het is uw! leuke dochter.
Ja, ik moest er nu gewoon wat van zeggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ha! Viel mij de eerste keer dat ik die commercial zag ook op. Zo kut.
Wow die aflevering herinner ik me helemaal niet, zal wel seizoen 3 zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga maar lekker spelen, op de A4.
Een legendarische aflevering, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow die aflevering herinner ik me helemaal niet, zal wel seizoen 3 zijn.
Echt?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Hoor net dat Geer en Goor elke avond weer naar hun eigen huis gaan en dus niet in dat huis overnachten.
Hebben we het al eerder uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 14 november 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Hoor net dat Geer en Goor elke avond weer naar hun eigen huis gaan en dus niet in dat huis overnachten.
Hoe ze in dat bed tekeer gaanquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een legendarische aflevering, al zeg ik het zelf.
.. Stopcontactquote:Op donderdag 14 november 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe ze in dat bed tekeer gaan![]()
Oh. Gemist.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hebben we het al eerder uitgebreid over gehad
Duhhh. Zo slapen daar gewoon een paar keer, ze zitten heus niet een hele maand in dat huis. Ze hebben toch ook optredens, dan willen ze terug naar hun luxe.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Ach, nou en. De helft van wat op televisie komt is hartstikke nep.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Kijkt er iemand naar die show van de Krabbeetjes?
5 december is de laatstequote:Op donderdag 14 november 2013 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Op Facebook staat dat volgende week de laatste is
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Zeg ik ook tegen iedereen, betekent niet zoveelquote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef vencodark het volgende:
Lief dat ze elkaar 'schat' noemen.
Nou zeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook tegen iedereen, betekent niet zoveel
En ik zeg ook Corrie tegen jou. We kunnen zo een reallife soap krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook tegen iedereen, betekent niet zoveel
Terecht.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
De bel gaat, ze blijven gewoon zitten
Goed idee schat!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik zeg ook Corrie tegen jou. We kunnen zo een reallife soap krijgen.
Nee een keer gezien.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Daarom. Dat was dan allang uitgekomen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Als ze elke avond thuis zouden slapen, dan zouden al die buren in die straat dat al lang in de media hebben gebracht lijkt meWant die zien ze dan steeds vertrekken en aankomen.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je rent krijg je een rode kaart.
Van die gluurburen, stiekem achter hun gordijntjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Als ze elke avond thuis zouden slapen, dan zouden al die buren in die straat dat al lang in de media hebben gebracht lijkt meWant die zien ze dan steeds vertrekken en aankomen.
Mét spionnetjesquote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van die gluurburen, stiekem achter hun gordijntjes.
Nog echt waar ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zal, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hebben we het al eerder uitgebreid over gehad
Sjonge, leuk om te horen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
Maxim is ook fan van Geer en Goor.
Ook maar eens aanschaffen danquote:Op donderdag 14 november 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen ziet er in zo'n jasje streng uit.
Dat kruis op Gerards shirtquote:
Hij heeft zich in ieder geval naar de opdracht gekleedquote:
Afro Americans volgens Bosma.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Een aparte tafel met de buitenlanders
Daar dus ook al een kabel.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Nee, die trekken gewoon naar mekander toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Nou ja, ze mogen gelukkig al binnen zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Hee dat hebben die Zwarte Pieten ook alquote:Op donderdag 14 november 2013 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, die trekken gewoon naar mekander toe.
Nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Oe dat vind ik zo eng, een wimpertang.
En de meeste spullen van de duurste supermarkt van Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Anders koop je spaghetti eigen merk voor 50 cent. Gaan ze fusili oid van een merk eten.
Ik had echt op naam van "Corrie" verwachtquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Hij stond echt op naam van G. Heukeroth
Dan was het vast niet van die Volvoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Hij stond echt op naam van G. Heukeroth
Zat er vanochtend eentje naast me in de trein die ermee bezig was. Toen kwam er een spoorwissel. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Oe dat vind ik zo eng, een wimpertang.
Taalgebruikquote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een taal gebruik van Gordon.
Vroeger had een klasgenoot zoiets gebruikt. Ging ze scheef.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zat er vanochtend eentje naast me in de trein die ermee bezig was. Toen kwam er een spoorwissel. Ik moest lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |