Die oudjes kunnen toch maar een uur lopenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
10 over 2? Dan heb je niet echt veel tijd als je zo laat aankomt.
In de zomer is het daar langer open...althans 5 jaar geleden nog welquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
10 over 2? Dan heb je niet echt veel tijd als je zo laat aankomt.
Hadden mijn ooms geweldig gevonden.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die ordinaire homo humor, daar houd ik van!
Maar je vind dit ook leuk?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die ordinaire homo humor, daar houd ik van!
Ik moet zelfs om die keiharde boeren lachen steedsquote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan er niks aan doen, lig weer helemaal in een deuk om al die flauwigheid.
edit: op die boer na
Ik moest lachen om die boer.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan er niks aan doen, lig weer helemaal in een deuk om al die flauwigheid.
edit: op die boer na
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet zelfs om die keiharde boeren lachen steeds![]()
Het zal meneer Kind waarschijnlijk niet zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man is een vaste kijker van de show
En dat ie er achteraan riep: ‘Lokroep!’quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die boer.
Wilfried van de Bond voor het vloeken ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal meneer Kind waarschijnlijk niet zijn.
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En dat ie er achteraan riep: ‘Lokroep!’
Je weet niet wat er aan de hand is geweest, aangezien ze pas weer contact met 1 heeft..quote:
Kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien is zij wel een kutmoeder geweest
Als ze op mijn schoonmoeder lijkt welquote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze op mijn schoonmoeder lijkt wel
Ja dacht ik eigenlijk ook, of die man en dat zij hem bleef verdedigen. Kan me niet voorstellen dat je 'zomaar' met je ouders breekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet mijn 'kutkinderen' ook niet te serieus nemen, ik weet uit ervaring dat er genoeg kut(schoon)moeders zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan de hand is geweest, aangezien ze pas weer contact met 1 heeft..
Klinkt meer als een familieruzie dan als 'geen zin in visite'. Maargoed, alsnog sneu natuurlijk.
Dat. Hier in de familie ook een hoop ellende over gehad. En nu zijn er een paar overleden en kunnen ze het nooit meer goedmaken.quote:
Je zou zeggen van wel als ze alle vier het contact hebben verbroken.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Ze zegt wel: laat maar. Dus ik gok dat er ook wel iets meer achter zit.
Haha ok!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet mijn 'kutkinderen' ok niet te serieus nemen, ik weet uit ervaring dat er genoeg kut(schoon)moeders zijn
Of een pedofiele serial killer.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou wel goeie tv opleverenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of een pedofiele serial killer.
Ga maar lekker spelen, op de A4.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef zijle het volgende:
Zelfde grappen als toen met dat kinderdagverblijf in de dierentuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |