10% korting als je ze stalkt op lifeinvader. Komt dus neer op zo een 7 ton voor de entity en 9 ton voor de adder.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Entitiy en adder dus. Dadelijk ff kijken wat de kosten zijn.
En hoe stalk ik ze op Lifeinvader?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef Painore het volgende:
[..]
10% korting als je ze stalkt op lifeinvader. Komt dus neer op zo een 7 ton voor de entity en 9 ton voor de adder.
Naar Lifeinvader gaan!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En hoe stalk ik ze op Lifeinvader?
Via rockstar social club naar Life Invader gaan op de browser van je pc. Dus niet ingame.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En hoe stalk ik ze op Lifeinvader?
Jup, mits je ze niet online gekocht hebt voor meer dan 50k.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Je kan je auto's ook verkopen toch? Heb nog 3 auto's met tracker (niet gepimpt) in m'n garage waar ik nooit in rij. Kan bij LS customs toch?
Heb ze gewoon van de straat af geplukt en in m'n garage gezetquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Jup, mits je ze niet online gekocht hebt voor meer dan 50k.
bellenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe stalk ik Lester eigenlijk? Kan hem niet vinden op LifeInVader
Hoe ?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef PicoMMP het volgende:
Je moet Lester ook liken op Life Invader!
Nog gefeliciteerd bro!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Painore het volgende:
Vandaag jarig![]()
Familie zal om ong 22u wel weg zijn, dan kom ik nog even met jullie spelen
er kunnen gewoon mensen achterin mijn Sandking hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Mensen die in een 4-deurs auto rijden zijn zowat zeldzaam, iedereen rijd rond in adder of entity lekker orrigineel -.-
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Mensen die in een 4-deurs auto rijden zijn zowat zeldzaam, iedereen rijd rond in adder of entity lekker orrigineel -.-
Ik rij regelmatig rond in mijn mooie Tailgater, maar als mensen zonodig mijn auto willen vernielen, laat ze dan maar mijn Entity mollenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Ja de 4 deurs sandking, maar niet de 2 deurs.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
er kunnen gewoon mensen achterin mijn Sandking hoor
Canis bodhiquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ja de 4 deurs sandking, maar niet de 2 deurs.
er is maar 1 truck waar ook personen op de achterkant kunnen zitten en dat is de bravado bison
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Grielen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is hier geen mooi topic voor ergens?
Haten is verlatenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is hier geen mooi topic voor ergens?
Screenshotsss or GTFOquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Grielen het volgende:
ik vind het zo heerlijk om kutantwoorden te geven, laat hun maar lekker het gesprek voeren, zij 'liken' me , ik voel me nergens verplicht toe
als ze me daarna blocken zie ik de gespreksgeschiedenis niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
ken ik jou niet van volgende week vrijdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
not sure if idiot or blonde. or both
is toch lachen als de meiden met die cliché openingszinnen aankomenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
ken ik jou niet van volgende week vrijdag?
Dat is een obvious pick up line.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij is ze echt nerveus, je hebt je kans om haar te pompen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
is toch lachen als de meiden met die cliché openingszinnen aankomen
dude jij snapt het echt niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik de slagroom altijd naast mijn appelkruimel doe, als ik het dan met de hand opeet smeer ik altijd het puntje van me neus onder. Ze weet niet meer wat ze moet antwoordenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:27 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij is ze echt nerveus, je hebt je kans om haar te pompen.
maar je moet je kaarten goed spelen, succes
Uitzicht. Onzin dus. Alsof mensen nog naar buiten kijken in GTAO. Mensen proberen zsm uit het huis te komen als ze ingelogd zijn. En zolang we niet kunnen rennen duurt het altijd minimaal 2 minuten voor je je achterste auto hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil dus mijn eerste appartement kopen, maar ik zie op de kaart bijvoorbeeld gebouwen met in 1 gebouw 3 a 4 appartementen, maar met verschillende prijzen, en een even grote garage. Waar zit het prijsverschil dan in?
Dus als je 3 appartementen hebt in hetzelfde gebouw zijn ze van binnen 100% hetzelfde maar de dure zitten hoger?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Uitzicht. Onzin dus. Alsof mensen nog naar buiten kijken in GTAO. Mensen proberen zsm uit het huis te komen als ze ingelogd zijn. En zolang we niet kunnen rennen duurt het altijd minimaal 2 minuten voor je je achterste auto hebt
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus als je 3 appartementen hebt in hetzelfde gebouw zijn ze van binnen 100% hetzelfde maar de dure zitten hoger?
ik rij geregeld rond in dit hok hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik rij geregeld rond in dit hok hoor
[ afbeelding ]
Zelfs als hij 100 deuren had zou je nog in je eentje rijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik rij geregeld rond in dit hok hoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zelfs als hij 100 deuren had zou je nog in je eentje rijden![]()
join the club.quote:
Hoe werkt die zooi dan, als je iemand liked kom je bij hun een keer voorbij oid?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zelfs als hij 100 deuren had zou je nog in je eentje rijden![]()
kan alleen met een glitch die mogelijk je autos venreuktquote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Kan ik op een of andere manier de volgorde van mijn auto's in de garage veranderen (degene die ik meer gebruik dichter bij de lift zetten)?
hequote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe werkt die zooi dan, als je iemand liked kom je bij hun een keer voorbij oid?
Flikker op met je rookmelder geluiden serieusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Wiwa, waarom kick je me uit de crew? Wtf?
Man, dat was ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Flikker op met je rookmelder geluiden serieus
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Flikker op met je rookmelder geluiden serieus
quote:
Toevallig hetzelfde gevraagd in Xbox-topic.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Kan ik op een of andere manier de volgorde van mijn auto's in de garage veranderen (degene die ik meer gebruik dichter bij de lift zetten)?
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.
Kan dus alleen als je maximaal 9 auto's hebt die je echt wil houden. En iedere auto die je vervangt zal zijn insurance verliezen, dus het zal je een behoorlijke duit kosten. Zorg er ook voor dat je alleen in de sessie zit, want als iemand je auto jat die je net "vervangen" hebt, ben je hem voorgoed kwijt.
Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als je je auto kwijtraakt.Het heeft bij mij gewerkt, maar er zijn inmiddels aardig wat updates bij gekomen, dus ik weet niet of dat nog steeds zo werkt.
'quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Haha iedereen bevind zich op tinderquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
waar is iedereen naar toe opeens? ik ben 2 minuten weg en gelijk alle fokkers zijn weg
Anniequote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
deze bedoelde je? :
http://imageshack.com/i/nson8mj
Hier wel, gelijk een dikke flat gekocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef YazooW het volgende:
Is die 500k al binnen? Ben al paar dagen niet online geweest.
ja gisterquote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef YazooW het volgende:
Is die 500k al binnen? Ben al paar dagen niet online geweest.
we hebben geen vertrouwen in jou als hostquote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef hoink581 het volgende:
WAAROM GAAT IEDEREEN ALTIJD WEG ALS IK HOST BEN?
Dan ben je disconnected van die sessiequote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef hoink581 het volgende:
WAAROM GAAT IEDEREEN ALTIJD WEG ALS IK HOST BEN?
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
we hebben geen vertrouwen in jou als host
oei oei oeiquote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Painore het volgende:
Hier is annie weer:
http://imageshack.us/scaled/landing/189/i724.jpg (copy/paste deze link)
Join mijn weer trouwens, was alleen met Hussain iver
Stop eens met roken!!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Painore het volgende:
Hier is annie weer:
http://imageshack.us/scaled/landing/189/i724.jpg (copy/paste deze link)
Join mijn weer trouwens, was alleen met Hussain iver
Nu heb je wiwa weg gejaagdquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef SlevinX het volgende:
Brabbel brabbel? Was gewoon kut en met dank aan mini een slechte start
Je moeder aan de poederquote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef SlevinX het volgende:
Wat zei je nou net? Heb ff koptelefoon opgezet versta ik je beter
Ik was ook 1e!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:02 schreef Painore het volgende:
1e geworden
Ga Nu een crew sessie starten
Met een Jetski in de playboy Manson cavequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik was ook 1e!!
Gaan we nog fightclub doen op dak of iets anders?
wat??quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef Painore het volgende:
[..]
Met een Jetski in de playboy Manson cave
Willekeurig busje pakken en naar de LSC vlakbij het vliegveld gaan. Als ze niet rond rijden ff de LSC in en weer naar buiten. Dat reset de spawnsquote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Janeiros het volgende:
Ik kan verdomme nergens zo'n Bravado Youga vinden
Die van staat te rotten in de garage. Carbonizzarequote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef delano.888 het volgende:
Btw, heeft echt iedereen online die Elegy? Lekker pointless.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef kensei het volgende:
Ik kocht voor 2.1kk een titan terwijl hij altijd op het vliegveld spanwed. Dat was echt fantastisch
Over 2 jaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:50 schreef Divje het volgende:
Wanneer komen de heists en andere toffe shit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef Grielen het volgende:
Samen met je nieuwste gadget?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben op werk, bewaar hem ff tot een uur of 8!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef kensei het volgende:
Kom je dan? Anders gooi ik hem in de zee
Sms van Simeon dat hij een tailgater wil. Rondjes rijden om de golfbaan in een sedan. Bij die vespucci tennis court heb ik 'm nog nooit gezien..quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef PedroNL het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar n tailgater. Ook nog andere plekken dan bij de golfbaan waar je um kunt vinden? Moet je in een bepaalde auto rijden en om een bepaalde tijd zoeken of spawned ie random?
jaquote:
ik werd uit mijn gta online gekickt. host jij anders een racequote:
okquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik werd uit mijn gta online gekickt. host jij anders een race
Races.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Ciscus het volgende:
Wie wil me even op weg helpen?
Ik ben net online begonnen, maar vraag me af wat de snelste weg is om geld te verdienen en dus betere auto's en wapens te kunnen kopen. Hoe kan ik dat het best aanpakken?
En is het slim om bij een crew te gaan of kan het ook prima zonder?
En als laatste: waar herken je een ATM aan???
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Grielen het volgende:
Het spelen wordt me een beetje onmogelijk gemaaktOmg, how cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij cheetah of entity.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
En 'n auto kopen. Weet nogn iet of ik voor de cheetah, entity of vacca ga.
of de ubermacht
Huh, wat is je psn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef ToreJR het volgende:
Tessaap schiet me neer en steelt me frogger...
Why?
Het is een terroristquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Raze ik vind je poesje echt vet schattig![]()
![]()
Ik krijg in februari ook een kitten![]()
Nu weeer even online kijken.
Nou ik vind het een schatjequote:
Was een race van 10 minutenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef Dreetjuh het volgende:
Overdwars starten en toch winnen!
Is al de zoveelste keer, ook al een paar keer op de kop mogen starten...
Is dit google ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:24 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer kunnen we online heists verwachten?
Waar blijf je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Dacht altijd dat Hagenezen behulpzaam waren..
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef Grielen het volgende:
Zo traag als dikke stront door een dunne trechter, en de wegligging van een woonboot op 2 meter ijs, maar wat een shine
Ben jaloers op jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef thethoryd het volgende:
Kijk dit filmpje
Iemand zo nog mee farmen met Durex en mij?
nog plek vrij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef thethoryd het volgende:
Kijk dit filmpje
Iemand zo nog mee farmen met Durex en mij?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:28 schreef Grielen het volgende:
Nieuwe favoriete race: Criminal records GTA met wanted levels en 20 laps
Beter dan 2.1 miljoen voor niks uitgevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:24 schreef Dreetjuh het volgende:
Pedro blaast mn elegy op, wat een beetje mn eigen schuld is omdat de explosieven de hele tijd rondvlogen, bel ik de verzekering om m terug te krijgen, krijg ik meteen de politie achter me aan en ga dood.
Daarna krijg ik de melding dat mn elegy bij de impound staat, dus ik haal m daar op, blijkt dat ik zo'n 90k aan upgrades kwijt ben, dus ik alles weer kopen en rijd mn garage binnen, staat mn opgeblazen elegy er ook...
Heb ik voor niets 90k uitgegeven...
Daarna nog 250K om hem te moddenquote:Op zaterdag 9 november 2013 07:44 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nog 100k en ik heb genoeg voor de XF <3
Geeft niet. Onze crew is zeer begaan met zijn leden. Bij dit soort gevallen wordt het volledige bedrag wat de auto gekost heeft, over enkele dagen op je rekening gestort. Wiwa en zijn vriendjes hebben flink gespaard om dit mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:50 schreef YazooW het volgende:
Wtf, mn Entity is foetsie. Niet in de garage, mechanic heeft m ook niet, impound ook niet en verzekering ook niet...
join the club. Heb alleen mn carbidinges nog van de laatste tijd. En m'n eerder verdiende auto's.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:50 schreef YazooW het volgende:
Wtf, mn Entity is foetsie. Niet in de garage, mechanic heeft m ook niet, impound ook niet en verzekering ook niet...
Volgens mij heeft Wiwa niet zo veel geld meer overquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef editoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Onze crew is zeer begaan met zijn leden. Bij dit soort gevallen wordt het volledige bedrag wat de auto gekost heeft, over enkele dagen op je rekening gestort. Wiwa en zijn vriendjes hebben flink gespaard om dit mogelijk te maken.
mvg,
een trotse crew-member
En je kan nog steeds niet giften zonder bountyquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wiwa niet zo veel geld meer over
Ik kan je wel wat geven met bounty als je wil hoor schatjequote:Op zaterdag 9 november 2013 11:41 schreef kensei het volgende:
[..]
En je kan nog steeds niet giften zonder bounty
Ik heb alweer iets van 300k en het enige waar het aan op kan gaan is rpg ammo. Maar bedankt voor het aanbod hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat geven met bounty als je wil hoor schatje
Progress loopt na een paar dagen geen GTA Onlinequote:Op zaterdag 9 november 2013 03:34 schreef kristyle het volgende:
Log net in en ben een paar dagen progress kwijtgeraakt. Alles dat ik gedaan heb nadat ik de stimulus package kreeg is weg.
Iemand dit ook aan de hand?
De voltic, en ja is een bekend probleem. 100% armor op je auto doen zou moeten helpen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het is nu mogelijk die cashcards te kopen, duurste is net geen 15 euro voor 1,25 miljoen.
Ik hoop dat ze die missie payouts terug aanpakken. Je bent soms echt te lang bezig voor wat je krijgt of je moet nog geld bijleggen voor de ammo te bekostigen.
Hebben er nog mensen die tesla achtige elektrische auto? De naam ervan even kwijt. Ik heb hier het probleem dat hij als hij beschadigt is, hij links voor heel regelmatig in de grond blijft haken en dan over kop slaat.
Ik wil wel meedoen, laat ff weten als t doorgaat dan kom ik online.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Chillings het volgende:
Heeft er iemand zin in een echte uitdaging?
Tank stelen van fort zancudo met een cargobob, en er levend uitkomen zonder wanted level.
Benodigdheden:
minstens 2 personen.
Een cargobob
Een buzzard
Het Plan:
Indien we niet in het bezit zijn van een cargobob: zullen we die als eerst moeten stelen bij fort zancudo. We vliegen erheen met een buzzard en er springt 1 iemand eruit op grote hoogte en zorgt ervoor dat die bij een cargobob land en er snel uitspring. Hij vliegt dan met de cargobob de basis uit
( hij zal hierbij 4 wanted levels hebben, en de buzzard zorgt ervoor dat de politie helikopters uit de lucht worden geschoten zodat de cargobob uit het zicht blijft en zijn wanted levels verliest )
Cargobob is bij merryweather te vinden.. Locatie?
Indien we in het bezit zijn van een cargobob: Zal de Buzzard als eerst de legerbasis betreden en zo de aandacht trekken, De cargobob blijft van een afstand kijken tot zijn zicht heeft op een tank. hierna zal de cargobob zijn intrede maken naar de tank toe. En zal proberen de tank vast te haken. De buzzard zorgt ervoor dat andere tanks en mogelijk opstijgende lazers op de landingsbaan meteen worden verwoest om de cargobob veilig te stellen.
Het moeilijkste deel zal voor de cargobob zijn om de tank vast te haken, Ik heb nog geen idee waar precies de haak zal moeten worden geplaatst ( zal ik nog even uitzoeken). Maar het is belangerijk dat het touw niet slap hangt want dan kan die niet vasthaken er moet steeds spanning opstaan.
Nadat de tank is vastgehaakt, moet de cargobob meteen naar de noordelijke berg vliegen en uit het zicht blijven van helikopters. De buzzard zorgt voor afleiding en het verwoesten van andere helikopters
Who's in?
Hierna zal ik de tank meteen in me garage glitchen en ook eentje dupen.
ik dacht dat GTA een race game wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Chillings het volgende:
Heeft er iemand zin in een echte uitdaging?
Tank stelen van fort zancudo met een cargobob, en er levend uitkomen zonder wanted level.
Benodigdheden:
minstens 2 personen.
Een cargobob
Een buzzard
Het Plan:
Indien we niet in het bezit zijn van een cargobob: zullen we die als eerst moeten stelen bij fort zancudo. We vliegen erheen met een buzzard en er springt 1 iemand eruit op grote hoogte en zorgt ervoor dat die bij een cargobob land en er snel uitspring. Hij vliegt dan met de cargobob de basis uit
( hij zal hierbij 4 wanted levels hebben, en de buzzard zorgt ervoor dat de politie helikopters uit de lucht worden geschoten zodat de cargobob uit het zicht blijft en zijn wanted levels verliest )
Cargobob is bij merryweather te vinden.. Locatie?
Indien we in het bezit zijn van een cargobob: Zal de Buzzard als eerst de legerbasis betreden en zo de aandacht trekken, De cargobob blijft van een afstand kijken tot zijn zicht heeft op een tank. hierna zal de cargobob zijn intrede maken naar de tank toe. En zal proberen de tank vast te haken. De buzzard zorgt ervoor dat andere tanks en mogelijk opstijgende lazers op de landingsbaan meteen worden verwoest om de cargobob veilig te stellen.
Het moeilijkste deel zal voor de cargobob zijn om de tank vast te haken, Ik heb nog geen idee waar precies de haak zal moeten worden geplaatst ( zal ik nog even uitzoeken). Maar het is belangerijk dat het touw niet slap hangt want dan kan die niet vasthaken er moet steeds spanning opstaan.
Nadat de tank is vastgehaakt, moet de cargobob meteen naar de noordelijke berg vliegen en uit het zicht blijven van helikopters. De buzzard zorgt voor afleiding en het verwoesten van andere helikopters
Who's in?
Hierna zal ik de tank meteen in me garage glitchen en ook eentje dupen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:58 schreef PedroNL het volgende:
Wel sportief om me nog te laten winnen (Y)
hoe zet je foto's die je heb gemaakt met je telefoon, hier?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:41 schreef kensei het volgende:
Een of andere pyromaan in de crew zit me steeds in brand te steken
Via social clubquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef Chillings het volgende:
[..]
hoe zet je foto's die je heb gemaakt met je telefoon, hier?
moet je dan naar snapmatic op je profile? ik zie daar alleen foto's die recent gemaakt zijn door anderequote:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotosquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:48 schreef Chillings het volgende:
[..]
moet je dan naar snapmatic op je profile? ik zie daar alleen foto's die recent gemaakt zijn door andere
alleen ingame geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:51 schreef delano.888 het volgende:
Hoe verwijder je trouwens foto's van SC? Of kan dat alleen ingame?
space dockerquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het is nu mogelijk die cashcards te kopen, duurste is net geen 15 euro voor 1,25 miljoen.
Ik hoop dat ze die missie payouts terug aanpakken. Je bent soms echt te lang bezig voor wat je krijgt of je moet nog geld bijleggen voor de ammo te bekostigen.
Hebben er nog mensen die tesla achtige elektrische auto? De naam ervan even kwijt. Ik heb hier het probleem dat hij als hij beschadigt is, hij links voor heel regelmatig in de grond blijft haken en dan over kop slaat.
Hont ik moest gewoon zelf voor die enitity betalen hequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef Chillings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
This girl was on fiaa
rofl, wanneer iemand uit zijn auto stapt om iets te kopen. Onder de benzine gooien en wanneer die wegrijd 1 kogel erop muahahah #maximum trollingquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Hont ik moest gewoon zelf voor die enitity betalen he![]()
Dag 10k
Haha zegt genoeg ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:56 schreef Chillings het volgende:
wat kom ik tegen bij mijn fotos?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je d'r uit eindelijk wel geholpen? Of alleen gekeken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:56 schreef Chillings het volgende:
wat kom ik tegen bij mijn fotos?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist niet of het een worsteling voor de lolof een slecht uitgevoerde verkrachting was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je d'r uit eindelijk wel geholpen? Of alleen gekeken?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mima rijd is niet over me heen jonguhh
options - spawn locationquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe respawn ik eigenlijk zodat ik weer in m'n appartement terug kom? Niet altijd zin om helemaal terug te gaan, als ik suicide pleeg dan kom ik weer op straat.
Thanks, noo hahaquote:
entity is de enige juiste keuzequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog steeds aan het twijfelen welke auto ik zal kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
entity is de enige juiste keuzeJa heb wel geld voor de entity, maar nog niet om hem te upgraden. Toch al kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarom niet, hij is best fijn voor freeroam ook zonder upgradesquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja heb wel geld voor de entity, maar nog niet om hem te upgraden. Toch al kopen?
ikrquote:
Vroeg me al af wanneer je het zat zou worden als ik volgens de verkeersregels ging rijdenquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
GEZELLIG BIJ WIWA IN DE DUNDREARY
Haha, je hield je er wel lang netjes aan hoor!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer je het zat zou worden als ik volgens de verkeersregels ging rijden
Wil geen krassen op mn lak jwzquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, je hield je er wel lang netjes aan hoor!
Ik ben erbij, psn ewjongquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:44 schreef Chillings het volgende:
Ewa race sletjes, wie is er in voor deze uitdaging?
En dit is hoe we de tanks zullen gebruiken als personal vehicle.
We zullen vanavond beginnen als er genoeg mensen zich aanmelden ( minstens 3 dus ),
Rond 22:00/23:00
geheel aan de snelheid en verkeersregels?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:23 schreef kensei het volgende:
Dandreary roadtrip part 1: Los Santos Del Perro Pier
[ afbeelding ]
Hij ging wel af en toe door rood, maar het was grappig om met het verkeer mee te rijden, aangezien ik dat nooit doe.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geheel aan de snelheid en verkeersregels?
Is mij ook niet gelukt iigquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:36 schreef editoor het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een headset via usbdraad op de playstation werkt? Moet ik iets instellen in gta zodat gaat werken?
Turtlebeach px22 does a damn fine jobquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je het game geluid over je headset wil, moet je er opletten een headset te kopen die beide tegelijk kan doorgeven, dat kunnen ze niet allemaal. Alleen via usb gaat volgens mij enkel voicechat kunnen doorgeven. Zelf heb ik er eentje van het merk Triton.
Ik ben er nu ook achter gekomen dat hij dus alleen voicechat kan doorgeven. Nu is het iig duidelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je het game geluid over je headset wil, moet je er opletten een headset te kopen die beide tegelijk kan doorgeven, dat kunnen ze niet allemaal. Alleen via usb gaat volgens mij enkel voicechat kunnen doorgeven. Zelf heb ik er eentje van het merk Triton.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
Dandreary & brute camper roadtrip part 3 : Grand Senora Desert
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |