Uitzicht. Onzin dus. Alsof mensen nog naar buiten kijken in GTAO. Mensen proberen zsm uit het huis te komen als ze ingelogd zijn. En zolang we niet kunnen rennen duurt het altijd minimaal 2 minuten voor je je achterste auto hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil dus mijn eerste appartement kopen, maar ik zie op de kaart bijvoorbeeld gebouwen met in 1 gebouw 3 a 4 appartementen, maar met verschillende prijzen, en een even grote garage. Waar zit het prijsverschil dan in?
Dus als je 3 appartementen hebt in hetzelfde gebouw zijn ze van binnen 100% hetzelfde maar de dure zitten hoger?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Uitzicht. Onzin dus. Alsof mensen nog naar buiten kijken in GTAO. Mensen proberen zsm uit het huis te komen als ze ingelogd zijn. En zolang we niet kunnen rennen duurt het altijd minimaal 2 minuten voor je je achterste auto hebt
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus als je 3 appartementen hebt in hetzelfde gebouw zijn ze van binnen 100% hetzelfde maar de dure zitten hoger?
ik rij geregeld rond in dit hok hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Mensen die in een 4-deurs auto rijden zijn zowat zeldzaam, iedereen rijd rond in adder of entity lekker orrigineel -.-
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik rij geregeld rond in dit hok hoor
[ afbeelding ]
Zelfs als hij 100 deuren had zou je nog in je eentje rijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik rij geregeld rond in dit hok hoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zelfs als hij 100 deuren had zou je nog in je eentje rijden![]()
join the club.quote:
Hoe werkt die zooi dan, als je iemand liked kom je bij hun een keer voorbij oid?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zelfs als hij 100 deuren had zou je nog in je eentje rijden![]()
kan alleen met een glitch die mogelijk je autos venreuktquote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Kan ik op een of andere manier de volgorde van mijn auto's in de garage veranderen (degene die ik meer gebruik dichter bij de lift zetten)?
hequote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe werkt die zooi dan, als je iemand liked kom je bij hun een keer voorbij oid?
Flikker op met je rookmelder geluiden serieusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Wiwa, waarom kick je me uit de crew? Wtf?
Man, dat was ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Flikker op met je rookmelder geluiden serieus
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Flikker op met je rookmelder geluiden serieus
quote:
Toevallig hetzelfde gevraagd in Xbox-topic.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Kan ik op een of andere manier de volgorde van mijn auto's in de garage veranderen (degene die ik meer gebruik dichter bij de lift zetten)?
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.
Kan dus alleen als je maximaal 9 auto's hebt die je echt wil houden. En iedere auto die je vervangt zal zijn insurance verliezen, dus het zal je een behoorlijke duit kosten. Zorg er ook voor dat je alleen in de sessie zit, want als iemand je auto jat die je net "vervangen" hebt, ben je hem voorgoed kwijt.
Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als je je auto kwijtraakt.Het heeft bij mij gewerkt, maar er zijn inmiddels aardig wat updates bij gekomen, dus ik weet niet of dat nog steeds zo werkt.
'quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Haha iedereen bevind zich op tinderquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
waar is iedereen naar toe opeens? ik ben 2 minuten weg en gelijk alle fokkers zijn weg
Anniequote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
deze bedoelde je? :
http://imageshack.com/i/nson8mj
Hier wel, gelijk een dikke flat gekocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef YazooW het volgende:
Is die 500k al binnen? Ben al paar dagen niet online geweest.
ja gisterquote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef YazooW het volgende:
Is die 500k al binnen? Ben al paar dagen niet online geweest.
we hebben geen vertrouwen in jou als hostquote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef hoink581 het volgende:
WAAROM GAAT IEDEREEN ALTIJD WEG ALS IK HOST BEN?
Dan ben je disconnected van die sessiequote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef hoink581 het volgende:
WAAROM GAAT IEDEREEN ALTIJD WEG ALS IK HOST BEN?
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
we hebben geen vertrouwen in jou als host
oei oei oeiquote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Painore het volgende:
Hier is annie weer:
http://imageshack.us/scaled/landing/189/i724.jpg (copy/paste deze link)
Join mijn weer trouwens, was alleen met Hussain iver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |