10% korting als je ze stalkt op lifeinvader. Komt dus neer op zo een 7 ton voor de entity en 9 ton voor de adder.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Entitiy en adder dus. Dadelijk ff kijken wat de kosten zijn.
En hoe stalk ik ze op Lifeinvader?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef Painore het volgende:
[..]
10% korting als je ze stalkt op lifeinvader. Komt dus neer op zo een 7 ton voor de entity en 9 ton voor de adder.
Naar Lifeinvader gaan!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En hoe stalk ik ze op Lifeinvader?
Via rockstar social club naar Life Invader gaan op de browser van je pc. Dus niet ingame.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En hoe stalk ik ze op Lifeinvader?
Jup, mits je ze niet online gekocht hebt voor meer dan 50k.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Je kan je auto's ook verkopen toch? Heb nog 3 auto's met tracker (niet gepimpt) in m'n garage waar ik nooit in rij. Kan bij LS customs toch?
Heb ze gewoon van de straat af geplukt en in m'n garage gezetquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Jup, mits je ze niet online gekocht hebt voor meer dan 50k.
bellenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe stalk ik Lester eigenlijk? Kan hem niet vinden op LifeInVader
Hoe ?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef PicoMMP het volgende:
Je moet Lester ook liken op Life Invader!
Nog gefeliciteerd bro!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Painore het volgende:
Vandaag jarig![]()
Familie zal om ong 22u wel weg zijn, dan kom ik nog even met jullie spelen
er kunnen gewoon mensen achterin mijn Sandking hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Mensen die in een 4-deurs auto rijden zijn zowat zeldzaam, iedereen rijd rond in adder of entity lekker orrigineel -.-
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Mensen die in een 4-deurs auto rijden zijn zowat zeldzaam, iedereen rijd rond in adder of entity lekker orrigineel -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |