Jij blijft naar een stilstaand scherm staren tijdens die uren aan loading?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Hoe kunnen jullie hier zo actief zijn. Zelfs tijdens tijdensGTA spelen, zijn jullie met een hand op FOK aan het posten ofzeu
Dit. Die loading schermenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij blijft naar een stilstaand scherm staren tijdens die uren aan loading?
Meeste hebben hier gewoon een desktop/laptop naast de ps3 staan, en anders zitten ze wel op mobiel.
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 6 november 2013 20:19 schreef kawa4 het volgende:
ow wist niet dat we ineens 500.000 geld krege, dacht 2x 250.000
hallo entity
[ afbeelding ]
zolang er maar tenminste 1 random bij zitquote:Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben in een FOK! free for all deathmatch in freeroam?
Als we dan afspreken geen personal vehicles te gebruiken, kunnen we heel wat chaos stichten zonder in bad sport te komen
Pff ik kan wel en zou wel willen, maar morgen school enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
Als we dan afspreken geen personal vehicles te gebruiken, kunnen we heel wat chaos stichten zonder in bad sport te komen
Met strippers en hoeren?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Pff ik kan wel en zou wel willen, maar morgen school enzo
ps, vrijdag jarig, ik verwacht een Sweet 16 party.
Sure! Invite me maarquote:Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |