Is niet nieuw...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Painore het volgende:
[..]
Homo's joinen allemaal niet, dus maar via quickjob een random race gejoind.
Er is trouwens iets nieuws, kreeg tijdens criminal records de melding:
'You have earned the maximum amount of RP at this job.'
Ik kom over zo'n half uurtje ook wel effe farmen. Maar beter weet je dan wel wat de volgorde 1-2-3-4 is.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef thethoryd het volgende:
Iemand met mij en Raze down the drain farmen? 1ste plek staat elke keer vast, de nummers 2-4 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef Grielen het volgende:
AWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Koetjiekoetjiekoeeee
oh ah toma toma vem vem vem vem
Er is een aparte crew en topic voor xbox, dit is de ps3 crewquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Dr.Smoke het volgende:
Wegens school een hele tijd geen GTA gedaan en zie dat ik niet meer in de crew zit, maar ik ben van plan nu online te gaan dus wil er wel weer in!
XBL: Gizmootje
Social: Gizmootje
Heb invite gestuurd, Joe
Sorry, my badquote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Er is een aparte crew en topic voor xbox, dit is de ps3 crew
Jij blijft naar een stilstaand scherm staren tijdens die uren aan loading?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Hoe kunnen jullie hier zo actief zijn. Zelfs tijdens tijdensGTA spelen, zijn jullie met een hand op FOK aan het posten ofzeu
Dit. Die loading schermenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij blijft naar een stilstaand scherm staren tijdens die uren aan loading?
Meeste hebben hier gewoon een desktop/laptop naast de ps3 staan, en anders zitten ze wel op mobiel.
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 6 november 2013 20:19 schreef kawa4 het volgende:
ow wist niet dat we ineens 500.000 geld krege, dacht 2x 250.000
hallo entity
[ afbeelding ]
zolang er maar tenminste 1 random bij zitquote:Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben in een FOK! free for all deathmatch in freeroam?
Als we dan afspreken geen personal vehicles te gebruiken, kunnen we heel wat chaos stichten zonder in bad sport te komen
Pff ik kan wel en zou wel willen, maar morgen school enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
Als we dan afspreken geen personal vehicles te gebruiken, kunnen we heel wat chaos stichten zonder in bad sport te komen
Met strippers en hoeren?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Pff ik kan wel en zou wel willen, maar morgen school enzo
ps, vrijdag jarig, ik verwacht een Sweet 16 party.
Sure! Invite me maarquote:Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
Gefeliciteerd lieve schatquote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Painore het volgende:
Vandaag jarig![]()
Familie zal om ong 22u wel weg zijn, dan kom ik nog even met jullie spelen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Painore het volgende:
Vandaag jarig![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Painore het volgende:
Vandaag jarig![]()
Gefeliciteerd jonge ik ben ook jarig vandaagquote:Op woensdag 6 november 2013 22:08 schreef Painore het volgende:
Thanks moppies. De gangmaker is nu aan het opstarten!
hou even een plekje vrij, wil de samenvatting van BVB - Arsenal kijkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:31 schreef kensei het volgende:
Allemaal even panini of mij joinen voor de crew sessie
en wij zijn allemaal te hoog voor cargobobsquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Yaku het volgende:
Kunnen wij dit even proberen met de Cargobob? Ik ben nog te 'nieuw' om em te spawnen.
Ik staar vaak stilstaand naar dingenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij blijft naar een stilstaand scherm staren tijdens die uren aan loading?
Meeste hebben hier gewoon een desktop/laptop naast de ps3 staan, en anders zitten ze wel op mobiel.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik staar vaak stilstaand naar dingen
quote:
Ga ik nu doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom ben je nog steeds level 13, ga is racen ofzo
herculesquote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef kensei het volgende:
Ik heb die moneys nu , even titan kopen
Doei moppiequote:Op woensdag 6 november 2013 23:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
was weer gezellig luitjesleuk dat durex nog even kwam kjken
Met valsspelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:06 schreef Grielen het volgende:
Ik ben de eerste persoon ter wereld die The Commute wint met een sandking XL
Hoort bij het spel, als je wil racen moet je maar GT5 doenquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?
Haha, bitch.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoort bij het spel, als je wil racen moet je maar GT5 doen![]()
[..]
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 08:35 schreef Ciscus het volgende:
Ben ook maar eens aan gta begonnen, en dan met name online. Soms rijd ik naar een iemand toe, maar ik word altijd direct onder vuur genomen. Is dat nou normaal?
Even serieus, als je niet beschoten wilt worden kan je passive mode aanzetten dan kan je niet neergeschoten worden, maar je kan wel dood door aanrijdingen.quote:
Of door kamikazepiloten in titansquote:Op donderdag 7 november 2013 09:36 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Even serieus, als je niet beschoten wilt worden kan je passive mode aanzetten dan kan je niet neergeschoten worden, maar je kan wel dood door aanrijdingen.
Volgens mij is het echt onmogelijk om iemand te raken in de stad met dat ding, maar vanavond ga ik het weer proberenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Of door kamikazepiloten in titans
Entity duhquote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Welke super auto zal ik kopen? Entity XF of de Vacca. Scheelt weinig in prestatie vermogen volgens mij maar veel in geld.
volticquote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Welke super auto zal ik kopen? Entity XF of de Vacca. Scheelt weinig in prestatie vermogen volgens mij maar veel in geld.
Entity en de Adder zijn als enige de moeite waard om te kopen in de super klassequote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |