Vroeg me al af wanneer je het zat zou worden als ik volgens de verkeersregels ging rijdenquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
GEZELLIG BIJ WIWA IN DE DUNDREARY
Haha, je hield je er wel lang netjes aan hoor!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer je het zat zou worden als ik volgens de verkeersregels ging rijden
Wil geen krassen op mn lak jwzquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, je hield je er wel lang netjes aan hoor!
Ik ben erbij, psn ewjongquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:44 schreef Chillings het volgende:
Ewa race sletjes, wie is er in voor deze uitdaging?
En dit is hoe we de tanks zullen gebruiken als personal vehicle.
We zullen vanavond beginnen als er genoeg mensen zich aanmelden ( minstens 3 dus ),
Rond 22:00/23:00
geheel aan de snelheid en verkeersregels?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:23 schreef kensei het volgende:
Dandreary roadtrip part 1: Los Santos Del Perro Pier
[ afbeelding ]
Hij ging wel af en toe door rood, maar het was grappig om met het verkeer mee te rijden, aangezien ik dat nooit doe.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geheel aan de snelheid en verkeersregels?
Is mij ook niet gelukt iigquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:36 schreef editoor het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een headset via usbdraad op de playstation werkt? Moet ik iets instellen in gta zodat gaat werken?
Turtlebeach px22 does a damn fine jobquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je het game geluid over je headset wil, moet je er opletten een headset te kopen die beide tegelijk kan doorgeven, dat kunnen ze niet allemaal. Alleen via usb gaat volgens mij enkel voicechat kunnen doorgeven. Zelf heb ik er eentje van het merk Triton.
Ik ben er nu ook achter gekomen dat hij dus alleen voicechat kan doorgeven. Nu is het iig duidelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je het game geluid over je headset wil, moet je er opletten een headset te kopen die beide tegelijk kan doorgeven, dat kunnen ze niet allemaal. Alleen via usb gaat volgens mij enkel voicechat kunnen doorgeven. Zelf heb ik er eentje van het merk Triton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |