rofl, wanneer iemand uit zijn auto stapt om iets te kopen. Onder de benzine gooien en wanneer die wegrijd 1 kogel erop muahahah #maximum trollingquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Hont ik moest gewoon zelf voor die enitity betalen he![]()
Dag 10k
Haha zegt genoeg ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:56 schreef Chillings het volgende:
wat kom ik tegen bij mijn fotos?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je d'r uit eindelijk wel geholpen? Of alleen gekeken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:56 schreef Chillings het volgende:
wat kom ik tegen bij mijn fotos?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist niet of het een worsteling voor de lolof een slecht uitgevoerde verkrachting was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je d'r uit eindelijk wel geholpen? Of alleen gekeken?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mima rijd is niet over me heen jonguhh
options - spawn locationquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe respawn ik eigenlijk zodat ik weer in m'n appartement terug kom? Niet altijd zin om helemaal terug te gaan, als ik suicide pleeg dan kom ik weer op straat.
Thanks, noo hahaquote:
entity is de enige juiste keuzequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog steeds aan het twijfelen welke auto ik zal kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
entity is de enige juiste keuzeJa heb wel geld voor de entity, maar nog niet om hem te upgraden. Toch al kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarom niet, hij is best fijn voor freeroam ook zonder upgradesquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja heb wel geld voor de entity, maar nog niet om hem te upgraden. Toch al kopen?
ikrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |