quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Verandering van sprei doet slapen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan als ze wisselen van bed?
Preiquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Verandering van sprei doet slapen.
Dank je, ik laat mij graag inspireren door recente posts.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Nestalgie het volgende:
Goeie TT, ookal zie ik hem maar voor de helft
Preimeisje onder je sprei.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:56 schreef Sardu het volgende: [..] Kom eraan!
#agressieveUnsfixjeweet.
![]()
Vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan als ze wisselen van bed?
Misschien heeft die gast wel een waterbed. Weet je hoe chill?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Misschien heeft die gast wel een waterbed. Weet je hoe chill?
Waterbed is onwijs kut.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Misschien heeft die gast wel een waterbed. Weet je hoe chill?
Ik ben geen kut.quote:
iddquote:Op woensdag 6 november 2013 17:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Waterbed neukt echt niet chill
Thx, flashback naar een paar weken terug.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thx, flashback naar een paar weken terug.![]()
5 minuten van mijn leven kwijt aan staren.
Tja als je een virus hebt dan ben je er niet zomaar vanaf door die dingen te doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:59 schreef Trollscience het volgende:
ik heb 6 liter water gedronken, waarvan één liter vieze honingthee en mijn keel voelt nog altijd als een roestende vleesmolenen de hele dag niet gerookt
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:59 schreef Typisch het volgende:
wat een kut plaatjes
bedankt voor de epileptische aanval
minder pijpenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:59 schreef Trollscience het volgende:
ik heb 6 liter water gedronken, waarvan één liter vieze honingthee en mijn keel voelt nog altijd als een roestende vleesmolenen de hele dag niet gerookt
Londen zaten wij laatst ook te bekijken, incl vlucht en 2 overnachtingen in een 2-sterren hotel op basis van logies en ontbijt, excl transfer, 600 euro voor twee personen in decemberquote:Op woensdag 6 november 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
Net eens het financiële plaatje bekeken voor een 2,5 daags tripje naar Londen (alles behalve de vlucht+hotel), wordt wel wat bijlenen, hehe
Maar gelukkig zijn de 4 bazigste musea die zowel m'n vader als ik willen zien heulemaal gratis
Ja preciesquote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Londen zaten wij laatst ook te bekijken, incl vlucht en 2 overnachtingen in een 2-sterren hotel op basis van logies en ontbijt, excl transfer, 600 euro voor twee personen in december!
Dus nu gaan we naar Berlijn, met de auto. 3 overnachtingen in een 4-sterren hotel inclusief ontbijt, voor twee personen, 167 euro.
Keihard gesport in de sportschool en zowat 5 uur gewerkt tot zojuist.quote:
waaromquote:Op woensdag 6 november 2013 23:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Keihard gesport in de sportschool en zowat 5 uur gewerkt tot zojuist.
Met een sport beoefenen kom je al een heel eind. Wat is je doel? Wat wil je veranderen?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef badtripbob het volgende:
JaMoeite doen om je uiterlijk langzaamaan te veranderen naar hoe je het wilt om beter over te willen komen naar anderen. Je trekt dan juist alleen maar meer oppervlakkige mensen aan dan zonder de workouts.
Sporten is IMO leuk als in voetbal, basketbal, tennis, badminton, volleybal en nog meer maar beetje op een loopband rennen of gewichten optillen vind ik niks aan
ik wil alleen maar fokken en godvers dik wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een sport beoefenen kom je al een heel eind. Wat is je doel? Wat wil je veranderen?
Niks. Ik speel een sport als ik daar zin in heb voor de lol. Gewoon op een pleintje ergens of zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een sport beoefenen kom je al een heel eind. Wat is je doel? Wat wil je veranderen?
ik vroeg gvd niks aan jou.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik wil alleen maar fokken en godvers dik worden
Dat kan ook ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niks. Ik speel een sport als ik daar zin in heb voor de lol. Gewoon op een pleintje ergens of zo.
Ik doe t alleen omdat ik er op vooruit ga. T gaat mij natuurlijk wel een beetje om een goed figuur maar voornamelijk omdat ik me mentaal veel beter voel na t sporten. En een beetje extra spieren is mooi meegenomen, maar mij zie je niet zo'n overgespierde tattoo-aso wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef badtripbob het volgende:
JaMoeite doen om je uiterlijk langzaamaan te veranderen naar hoe je het wilt om beter over te willen komen naar anderen. Je trekt dan juist alleen maar meer oppervlakkige mensen aan dan zonder de workouts.
Sporten is IMO leuk als in voetbal, basketbal, tennis, badminton, volleybal en nog meer maar beetje op een loopband rennen of gewichten optillen vind ik niks aan
Ik denk dat de meeste vrouwen vallen op een klein beetje gespierd.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik doe t alleen omdat ik er op vooruit ga. T gaat mij natuurlijk wel een beetje om een goed figuur maar voornamelijk omdat ik me mentaal veel beter voel na t sporten. En een beetje extra spieren is mooi meegenomen, maar mij zie je niet zo'n overgespierde tattoo-aso wordengewoon een beetje mooie vorm.
this quite sums it upquote:Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik wil alleen maar fokken en godvers dik worden
ONZ / Snel geld verdienenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Oja wacht ik zit wel in de stoners, zo passief mogelijk zijn dus.
GA MAAR NAAR DE GYMquote:Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Oja wacht ik zit wel in de stoners, zo passief mogelijk zijn dus.
smorgens laat tot savonds vroegquote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
Of ik wil alleen maar benden, ligt eraan in wat voor bui ik ben.
hoe werkt die bitstrips op fb?quote:
jeweetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
smorgens laat tot savonds vroeg
Uhm. Even openen om te kijken hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe werkt die bitstrips op fb?ik wil wat bazigs doen weetje en dan staat er "pick a comic" en dan doe ik dat, en dan kun je 'm beetje customizen toch onder dat tabje "share".
Maar ik zie nergens anders een knopje 'share' of 'submit' ofzo waar ik op kan klikken
Bitstrips![]()
![]()
Begin er alstjeblieft niet aan. Ik erger me dood aan die dingen op facebook. Heb inmiddels "hide all posts from bitstrips" gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe werkt die bitstrips op fb?ik wil wat bazigs doen weetje en dan staat er "pick a comic" en dan doe ik dat, en dan kun je 'm beetje customizen toch onder dat tabje "share".
Maar ik zie nergens anders een knopje 'share' of 'submit' ofzo waar ik op kan klikken
Bitstrips![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Begin er alstjeblieft niet aan. Ik erger me dood aan die dingen op facebook. Heb inmiddels "hide all posts from bitstrips" gedaan
heb dat ook met al die "vine" pagina's gedaan maar er komt elke week wel weer een nieuwe vine pagina tevoorschijn, ik zal blijven vechten.quote:
Ik had 't vorige week al 'aangemaakt' omdat ik nieuwsgierig was naar die kansloze troep. Maar sinds vandaag barst het er ineens van op Facebookquote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Begin er alstjeblieft niet aan. Ik erger me dood aan die dingen op facebook. Heb inmiddels "hide all posts from bitstrips" gedaan
Je doet 'make a status comic' of 'make a friend comic' (dat laatste deed ik dus met jouw gisteren). Als je één van de twee hebt aangeklikt dan kies je iets uit en klik je erop. Vervolgens kun je op je poppetje (en soms voorwerpen) klikken in het stripje om hem te veranderenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bitstrips![]()
![]()
ja maar hoe zet je 'm dan op je facebook timeline?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je doet 'make a status comic' of 'make a friend comic' (dat laatste deed ik dus met jouw gisteren). Als je één van de twee hebt aangeklikt dan kies je iets uit en klik je erop. Vervolgens kun je op je poppetje (en soms voorwerpen) klikken in het stripje om hem te veranderen
Door op share te klikken.. wat eronder staatquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar hoe zet je 'm dan op facebook timeline?
Of je pleurt de mensen eruit die met dat soort kutzooi komenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb dat ook met al die "vine" pagina's gedaan maar er komt elke week wel weer een nieuwe vine pagina tevoorschijn, ik zal blijven vechten.
nee nee nee niet doeoeoeoeoenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar hoe zet je 'm dan op je facebook timeline?
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee nee nee niet doeoeoeoeoen
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
wederzijds mijnheer [ afbeelding ]
Msn smiley'squote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Even mn eigen vriendin ontvrienden dusquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Of je pleurt de mensen eruit die met dat soort kutzooi komen
Er staat bij mij geen share onderquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door op share te klikken.. wat eronder staat
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Even mn eigen vriendin ontvrienden dus
Mooiquote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er staat bij mij geen share onder
Ik maak wel ff printscreen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er staat bij mij geen share onder
Huh ik dacht altijd dat dat magneten warenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo laten zien bij chicks vroegah dat je ze wilde zoenen
Heb je mij op facebook dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee nee nee niet doeoeoeoeoen
msn was wel een chickmagneet jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Huh ik dacht altijd dat dat magneten waren
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja ik ben er ook een aan het uploaden
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je tetten zijn niet groot genoeg hier
Niet? Er was maar 1 optie groter en dan waren ze Krullenbolletjequote:Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je tetten zijn niet groot genoeg hier
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet? Er was maar 1 optie groter en dan waren ze Krullenbolletje
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik mis die hele share knop gewoongay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens in een andere browser? Die knop hoort er te zijnYour beauty never ever scared me.
Dit jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet? Er was maar 1 optie groter en dan waren ze Krullenbolletje
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]meh nu te stoned voor en spaghetti vreten na hele dag alleen zak chips gegeten te hebben en stonermunchies en geef te weinig neuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens in een andere browser? Die knop hoort er te zijn
Fuck the EBU.
Snap ikquote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
meh nu te stoned voor en spaghetti vreten na hele dag alleen zak chips gegeten te hebben en stonermunchies en geef te weinig neuks
je hoort het nogquote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikMaar ik ben nu gewoon nieuwsgierig of het aan de browser ligt, snap dat die app je verder niks boeit
Nee, MC Martin was ver boven dit niveau en totaal niet hiermee te vergelijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
Het is gewoon echt zo'n MC Martin pareltje
Open je ogen! Lieg jezelf niet langer voor!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nee, MC Martin was ver boven dit niveau en totaal niet hiermee te vergelijken
Heb een album van die boyquote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nee, MC Martin was ver boven dit niveau en totaal niet hiermee te vergelijken
Die heb ik ookquote:
ik verscheurde je foto vind ik toch wel de beste van het hele albumquote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
'we steken jou in de fik
samen met je dikke pik
ah'
Diepe teksten
is er youtubelinkje van die?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Onorgineel het volgende:
yo mangafakas
gangsterman
ben weer terug
ja je weet zelf motherfuckers
deze ga je voelen
ik ben gangsterman
jij word nu bang
als ik voor je sta
ga je er motherfucking aan
want jij bent niks maar wel een vuile bitch
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Onorgineel het volgende:
yo mangafakas
gangsterman
ben weer terug
ja je weet zelf motherfuckers
deze ga je voelen
ik ben gangsterman
jij word nu bang
als ik voor je sta
ga je er motherfucking aan
want jij bent niks maar wel een vuile bitch
je feeuteeeuquote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik verscheurde je foto vind ik toch wel de beste van het hele album
ik wil niet dealen!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
even mn haterblockers opzetten
[ afbeelding ]
k heb de MC himself geholpen met het opnemen van die track, had m op msn en ging m uitleggen hoe ie t beter kon laten klinken in plaats van muziek aan + erdoorheen zingen en opnemen.quote:
echt waarquote:Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
k heb de MC himself geholpen met het opnemen van die track, had m op msn en ging m uitleggen hoe ie t beter kon laten klinken in plaats van muziek aan + erdoorheen zingen en opnemen.
nee lul nietquote:Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
k heb de MC himself geholpen met het opnemen van die track, had m op msn en ging m uitleggen hoe ie t beter kon laten klinken in plaats van muziek aan + erdoorheen zingen en opnemen.
ja dit is serieus waarquote:
Heb jij ook dat mc martin muziekpakketje samengesteld ofwa, vond het ergens op fokquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja dit is serieus waar![]()
een tijdje later verwijderde hij mij van msn onder de vermelding dat hij klaar was met zn online leven en nooit meer iets op internet zou zetten. wat mij betreft een mooi einde van zn zangcarriere dit
I'm damn serious bro. Heb m gedetailleerd uitgelegd hoe hij dat simpel kon doen.quote:
Ja dus dankzij mijquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
hij klinkt wel opvallend veel beter als de rest van de tracks
constant die microfoonbuzz erdoorheen
nee dat was LeaderRoel waar hij ook de Roel Diss over heeft gemaaktquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb jij ook dat mc martin muziekpakketje samengesteld ofwa, vond het ergens op fok
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee dat was LeaderRoel waar hij ook de Roel Diss over heeft gemaakt![]()
Half uur geleden ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
okee genoeg martino voor vandaag
nog geneukt?
Hoe goed moet die LeaderRoel zich wel niet gevoeld hebben, MC martin die een nummer voor je maaktquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
je bent een nerd die alleen wat dingen op internet zet
je vriendin is een vuile slet
en ik kom met een groep
dus zoek ons dan
als je dat probeert krijg je kankerproblemen met mij
dan is het klik klak boem
Ja ik snap wel dat je dat zo veel mogelijk van het internet af wil hebben zodra je ingezien hebt wat je hebt gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 00:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe goed moet die LeaderRoel zich wel niet gevoeld hebben, MC martin die een nummer voor je maakt![]()
Hij was degene die bleef uploaden op FOK!/youtube/andere sites en martin bleef maar copyright claimen waar youtube en die upload sites ook echt serieus op in gingen en de uploads verwijderden.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:29 schreef Onorgineel het volgende:
OOK DAT MUISKLIKJE OP HET EINDE VAN ZO'N TRACK WAT PRACHTIG DIT
gisteren nog grquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
okee genoeg martino voor vandaag
nog geneukt?
nee maar ik hoor toch dat t kut is na de helftquote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
... heb je het wel afgeluisterd of wa
Jij denkt dat het heel serieus is zo van ey ik vind dit gaaf of ...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar ik hoor toch dat t kut is na de helft
Dat nummerquote:
Laatst voor 't eerst een complete show van hem gezien, wat een heldquote:
maak binnenkort wel een .rar help me herinnerenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
MENSEN STUUR MIJ LINKJES VAN BAZIGE MC MARTIN NUMMERS DAN IK HEB GEEN AFSPEELLIJST OP MIJN COMPUTER HUIL HUIL
ja maar ik wil nuquote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maak binnenkort wel een .rar help me herinneren
Aangezien dit zeer exclusieve content is zal ik het uploaden voor een vergoeding van 4,50quote:
kan ik ook in knikkers betalen?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Aangezien dit zeer exclusieve content is zal ik het uploaden voor een vergoeding van 4,50
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ben aan het kijken of hij het op firefox wel doet
#swag
Oeh, lekker. Ik moet eigenlijk slapen maar heb ook hongerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Stokbroodje kruidenboter uit de vriezer gehaald. Zo meteen de oven in
Ik heb geen honger maar trek/vreetkickquote:Op donderdag 7 november 2013 00:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Ik moet eigenlijk slapen maar heb ook honger
Tijdens een vreetkick heb ik meestal zin in zoetigheidquote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen honger maar trek/vreetkick
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef bondage het volgende:
Kan niets vinden. Dan maar reuze mergpijpen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef bondage het volgende:
Kan niets vinden. Dan maar reuze mergpijpen.
Erg lekker inderdaad. Het vult ook nog wel redelijkquote:
Brinkiesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Dit zou vanaf 1 September in de winkel liggen, maar heb het nog niet gezien
[ afbeelding ]
lijkt wel een beetje op die princi mini star dingenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Dit zou vanaf 1 September in de winkel liggen, maar heb het nog niet gezien
[ afbeelding ]
Ja ik wil deze graag proberen maar niet gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brinkieswas altijd zo jaloers op die kinderen die brinkies mee hadden naar school
Amarantha gaat kruidenboter broodje in de oven leggen om de vreetkick te stillen. Ik kreeg bij de gedachte daaraan ook trek maar kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik mergpijpen gevonden en deze ben ik nu aan het verorberen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kom binnen en het gaat over mergpijpen was deze
Brinkiesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brinkieswas altijd zo jaloers op die kinderen die brinkies mee hadden naar school
dankje nu heb ik nog meer trekquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha gaat kruidenboter broodje in de oven leggen om de vreetkick te stillen. Ik kreeg bij de gedachte daaraan ook trek maar kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik mergpijpen gevonden en deze ben ik nu aan het verorberen.
Oeps... Sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dankje nu heb ik nog meer trek
Ik heb altijd over etenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha gaat kruidenboter broodje in de oven leggen om de vreetkick te stillen. Ik kreeg bij de gedachte daaraan ook trek maar kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik mergpijpen gevonden en deze ben ik nu aan het verorberen.
wat nou dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een zeurmail naar Moira sturen
dan moet ik jou dus gaan ontwijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd over eten![]()
Of wiet, of seks
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dan moet ik jou dus gaan ontwijken
to be fair, wie nietquote:Op donderdag 7 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Maar.. Maar.. Ik kan er niks aandoen. Ik hou nou eenmaal van eten, neuken en blowen
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoelde MoraIk typ nu elke keer Moira haha. Vet stom
hoezo?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
to be fair, wie nietMisschien moet ik maar in het gym topic gaan hangen
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd over eten![]()
Of wiet, of seks
Denk aan je schone tandjesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
maar ik krijg wel trek in junkfood door jullie niet oke
nuttige bezigheidquote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd. Ik heb bedrijf van Brinky gemaild omdat ik wil weten wanneer die stomme koekjes dan wel in de winkel komen en ik heb Mora gemaild omdat ze op de vegetarische saté hebben neer gezet dat het vega saté is en dat is het niet
Vega is namelijk veganistisch en dat is wat anders dan vegetarisch
I don't carequote:
ik heb elke dag gratis shitquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
misschien krijgt ze wel gratis shit you never know
Beter stuurt Brinky me even koekjes opquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en het feit dat mijn bed te warm is om er uit te gaan
Altijd leuk meegenomen natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb elke dag gratis shit
naja, in de vorige staat heb ik er waarschijnlijk voor betaald
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Heel vroeger deden we wel koek/snoep bedrijven mailen dat je een spreekbeurt ging geven en dan kreeg je vet veel snoep of koek toegestuurd om uit te delen tijdens je spreukbeurt (die je nooit ging houden)
schrok alquote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
was maar een grapje bb ik blijf hier
maar ik krijg wel trek in junkfood door jullie niet oke
no thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 01:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
schrok al
Heb nog wat lays paprika chips voor je
Komt mooi uit, kan ik mezelf volvreten door het liefdesverdriet wat je me aan hebt gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no thanks![]()
morgen deze maken
[ afbeelding ]
pannenkoeken met als enige ingrediënten eieren en banaan
ei en banaanquote:Op donderdag 7 november 2013 01:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no thanks![]()
morgen deze maken
[ afbeelding ]
pannenkoeken met als enige ingrediënten eieren en banaan
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Komt mooi uit, kan ik mezelf volvreten door het liefdesverdriet wat je me aan hebt gedaan.
maar bedoel je echt alleen eieren en banaan? Dat wordt dan toch gwn een fruitig eitje?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
ik eet ze mooi alleen op
Jep gewoon banaan prakken en mixen met 2 eitjes en dan bakken zoals je met gewoon pannenkoeken deeg doetquote:
tja "echte" pannenkoeken worden het nooit zonder deeg maar dit komt wel heel dichtbij en is gezonderquote:Op donderdag 7 november 2013 01:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar bedoel je echt alleen eieren en banaan? Dat wordt dan toch gwn een fruitig eitje?
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja "echte" pannenkoeken worden het nooit zonder deeg maar dit komt wel heel dichtbij en is gezonder
zoals op die foto die ik erbij postequote:Op donderdag 7 november 2013 01:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Oh dus het lijkt ook nog op pannekoeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zoals op die foto die ik erbij poste
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh dus het lijkt ook nog op pannekoeken.
Serieusquote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
heb nooit school, thuisstudie
Serieus?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoelang is dat al dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
watwatquote:Op donderdag 7 november 2013 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep gewoon banaan prakken en mixen met 2 eitjes en dan bakken zoals je met gewoon pannenkoeken deeg doet
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja "echte" pannenkoeken worden het nooit zonder deeg beslag maar dit komt wel heel dichtbij en is gezonder
die vorige was toch dat ze al die oude kandidaten weer in één seizoen propten? die heb ik nog gezien iigquote:
Nee, vorige seizoen was College Edition. Ik kijk mee met Amerika hequote:Op donderdag 7 november 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
die vorige was toch dat ze al die oude kandidaten weer in één seizoen propten? die heb ik nog gezien iig
Ja ik ook, maar blijkbaar loop ik weer 2 jaar achterquote:Op donderdag 7 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vorige seizoen was College Edition. Ik kijk mee met Amerika he
ANTM heeft 2 seizoenen in een jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar blijkbaar loop ik weer 2 jaar achter![]()
Mijn leven
teringquote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ANTM heeft 2 seizoenen in een jaar
Ja wist ik ook niet maar klopt welquote:
geen van beide doe gewoon alles zelfquote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Serieusgeeft je moeder je les of.komt er iemand langs?
Nja ik kijk 't wel weer een keertje bij, heb ik weer zo'n aanval dat ik in een paar weken hele seizoenen erdoorheen jasquote:Op donderdag 7 november 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wist ik ook niet maar klopt welJe loopt dus waarschijnlijk stuk of 4 seizoenen achter
Trustenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik kijk 't wel weer een keertje bij, heb ik weer zo'n aanval dat ik in een paar weken hele seizoenen erdoorheen jas
truste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |