Serieus?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
heb nooit school, thuisstudie
Hoelang is dat al dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
heb nooit school, thuisstudie
watwatquote:Op donderdag 7 november 2013 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep gewoon banaan prakken en mixen met 2 eitjes en dan bakken zoals je met gewoon pannenkoeken deeg doet
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja "echte" pannenkoeken worden het nooit zonder deeg beslag maar dit komt wel heel dichtbij en is gezonder
die vorige was toch dat ze al die oude kandidaten weer in één seizoen propten? die heb ik nog gezien iigquote:
Nee, vorige seizoen was College Edition. Ik kijk mee met Amerika hequote:Op donderdag 7 november 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
die vorige was toch dat ze al die oude kandidaten weer in één seizoen propten? die heb ik nog gezien iig
Ja ik ook, maar blijkbaar loop ik weer 2 jaar achterquote:Op donderdag 7 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vorige seizoen was College Edition. Ik kijk mee met Amerika he
ANTM heeft 2 seizoenen in een jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar blijkbaar loop ik weer 2 jaar achter![]()
Mijn leven
teringquote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ANTM heeft 2 seizoenen in een jaar
Ja wist ik ook niet maar klopt welquote:
geen van beide doe gewoon alles zelfquote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Serieusgeeft je moeder je les of.komt er iemand langs?
Nja ik kijk 't wel weer een keertje bij, heb ik weer zo'n aanval dat ik in een paar weken hele seizoenen erdoorheen jasquote:Op donderdag 7 november 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wist ik ook niet maar klopt welJe loopt dus waarschijnlijk stuk of 4 seizoenen achter
Trustenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik kijk 't wel weer een keertje bij, heb ik weer zo'n aanval dat ik in een paar weken hele seizoenen erdoorheen jas
truste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |