ik heb elke dag gratis shitquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
misschien krijgt ze wel gratis shit you never know
Beter stuurt Brinky me even koekjes opquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en het feit dat mijn bed te warm is om er uit te gaan
Altijd leuk meegenomen natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb elke dag gratis shit
naja, in de vorige staat heb ik er waarschijnlijk voor betaald
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Heel vroeger deden we wel koek/snoep bedrijven mailen dat je een spreekbeurt ging geven en dan kreeg je vet veel snoep of koek toegestuurd om uit te delen tijdens je spreukbeurt (die je nooit ging houden)
schrok alquote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
was maar een grapje bb ik blijf hier
maar ik krijg wel trek in junkfood door jullie niet oke
no thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 01:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
schrok al
Heb nog wat lays paprika chips voor je
Komt mooi uit, kan ik mezelf volvreten door het liefdesverdriet wat je me aan hebt gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no thanks![]()
morgen deze maken
[ afbeelding ]
pannenkoeken met als enige ingrediënten eieren en banaan
ei en banaanquote:Op donderdag 7 november 2013 01:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no thanks![]()
morgen deze maken
[ afbeelding ]
pannenkoeken met als enige ingrediënten eieren en banaan
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Komt mooi uit, kan ik mezelf volvreten door het liefdesverdriet wat je me aan hebt gedaan.
maar bedoel je echt alleen eieren en banaan? Dat wordt dan toch gwn een fruitig eitje?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
ik eet ze mooi alleen op
Jep gewoon banaan prakken en mixen met 2 eitjes en dan bakken zoals je met gewoon pannenkoeken deeg doetquote:
tja "echte" pannenkoeken worden het nooit zonder deeg maar dit komt wel heel dichtbij en is gezonderquote:Op donderdag 7 november 2013 01:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar bedoel je echt alleen eieren en banaan? Dat wordt dan toch gwn een fruitig eitje?
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja "echte" pannenkoeken worden het nooit zonder deeg maar dit komt wel heel dichtbij en is gezonder
zoals op die foto die ik erbij postequote:Op donderdag 7 november 2013 01:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Oh dus het lijkt ook nog op pannekoeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zoals op die foto die ik erbij poste
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh dus het lijkt ook nog op pannekoeken.
Serieusquote:Op donderdag 7 november 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
heb nooit school, thuisstudie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |