maak binnenkort wel een .rar help me herinnerenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
MENSEN STUUR MIJ LINKJES VAN BAZIGE MC MARTIN NUMMERS DAN IK HEB GEEN AFSPEELLIJST OP MIJN COMPUTER HUIL HUIL
ja maar ik wil nuquote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maak binnenkort wel een .rar help me herinneren
Aangezien dit zeer exclusieve content is zal ik het uploaden voor een vergoeding van 4,50quote:
kan ik ook in knikkers betalen?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Aangezien dit zeer exclusieve content is zal ik het uploaden voor een vergoeding van 4,50
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ben aan het kijken of hij het op firefox wel doet
#swag
Oeh, lekker. Ik moet eigenlijk slapen maar heb ook hongerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Stokbroodje kruidenboter uit de vriezer gehaald. Zo meteen de oven in
Ik heb geen honger maar trek/vreetkickquote:Op donderdag 7 november 2013 00:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Ik moet eigenlijk slapen maar heb ook honger
Tijdens een vreetkick heb ik meestal zin in zoetigheidquote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen honger maar trek/vreetkick
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef bondage het volgende:
Kan niets vinden. Dan maar reuze mergpijpen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef bondage het volgende:
Kan niets vinden. Dan maar reuze mergpijpen.
Erg lekker inderdaad. Het vult ook nog wel redelijkquote:
Brinkiesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Dit zou vanaf 1 September in de winkel liggen, maar heb het nog niet gezien
[ afbeelding ]
lijkt wel een beetje op die princi mini star dingenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Dit zou vanaf 1 September in de winkel liggen, maar heb het nog niet gezien
[ afbeelding ]
Ja ik wil deze graag proberen maar niet gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brinkieswas altijd zo jaloers op die kinderen die brinkies mee hadden naar school
Amarantha gaat kruidenboter broodje in de oven leggen om de vreetkick te stillen. Ik kreeg bij de gedachte daaraan ook trek maar kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik mergpijpen gevonden en deze ben ik nu aan het verorberen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kom binnen en het gaat over mergpijpen was deze
Brinkiesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brinkieswas altijd zo jaloers op die kinderen die brinkies mee hadden naar school
dankje nu heb ik nog meer trekquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha gaat kruidenboter broodje in de oven leggen om de vreetkick te stillen. Ik kreeg bij de gedachte daaraan ook trek maar kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik mergpijpen gevonden en deze ben ik nu aan het verorberen.
Oeps... Sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dankje nu heb ik nog meer trek
Ik heb altijd over etenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha gaat kruidenboter broodje in de oven leggen om de vreetkick te stillen. Ik kreeg bij de gedachte daaraan ook trek maar kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik mergpijpen gevonden en deze ben ik nu aan het verorberen.
wat nou dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een zeurmail naar Moira sturen
dan moet ik jou dus gaan ontwijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd over eten![]()
Of wiet, of seks
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dan moet ik jou dus gaan ontwijken
to be fair, wie nietquote:Op donderdag 7 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Maar.. Maar.. Ik kan er niks aandoen. Ik hou nou eenmaal van eten, neuken en blowen
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoelde MoraIk typ nu elke keer Moira haha. Vet stom
hoezo?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
to be fair, wie nietMisschien moet ik maar in het gym topic gaan hangen
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd over eten![]()
Of wiet, of seks
Denk aan je schone tandjesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
maar ik krijg wel trek in junkfood door jullie niet oke
nuttige bezigheidquote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd. Ik heb bedrijf van Brinky gemaild omdat ik wil weten wanneer die stomme koekjes dan wel in de winkel komen en ik heb Mora gemaild omdat ze op de vegetarische saté hebben neer gezet dat het vega saté is en dat is het niet
Vega is namelijk veganistisch en dat is wat anders dan vegetarisch
I don't carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |