ik wil alleen maar fokken en godvers dik wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een sport beoefenen kom je al een heel eind. Wat is je doel? Wat wil je veranderen?
Niks. Ik speel een sport als ik daar zin in heb voor de lol. Gewoon op een pleintje ergens of zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een sport beoefenen kom je al een heel eind. Wat is je doel? Wat wil je veranderen?
ik vroeg gvd niks aan jou.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik wil alleen maar fokken en godvers dik worden
Dat kan ook ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niks. Ik speel een sport als ik daar zin in heb voor de lol. Gewoon op een pleintje ergens of zo.
Ik doe t alleen omdat ik er op vooruit ga. T gaat mij natuurlijk wel een beetje om een goed figuur maar voornamelijk omdat ik me mentaal veel beter voel na t sporten. En een beetje extra spieren is mooi meegenomen, maar mij zie je niet zo'n overgespierde tattoo-aso wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef badtripbob het volgende:
JaMoeite doen om je uiterlijk langzaamaan te veranderen naar hoe je het wilt om beter over te willen komen naar anderen. Je trekt dan juist alleen maar meer oppervlakkige mensen aan dan zonder de workouts.
Sporten is IMO leuk als in voetbal, basketbal, tennis, badminton, volleybal en nog meer maar beetje op een loopband rennen of gewichten optillen vind ik niks aan
Ik denk dat de meeste vrouwen vallen op een klein beetje gespierd.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik doe t alleen omdat ik er op vooruit ga. T gaat mij natuurlijk wel een beetje om een goed figuur maar voornamelijk omdat ik me mentaal veel beter voel na t sporten. En een beetje extra spieren is mooi meegenomen, maar mij zie je niet zo'n overgespierde tattoo-aso wordengewoon een beetje mooie vorm.
this quite sums it upquote:Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik wil alleen maar fokken en godvers dik worden
ONZ / Snel geld verdienenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Oja wacht ik zit wel in de stoners, zo passief mogelijk zijn dus.
GA MAAR NAAR DE GYMquote:Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Oja wacht ik zit wel in de stoners, zo passief mogelijk zijn dus.
smorgens laat tot savonds vroegquote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
Of ik wil alleen maar benden, ligt eraan in wat voor bui ik ben.
hoe werkt die bitstrips op fb?quote:
jeweetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
smorgens laat tot savonds vroeg
Uhm. Even openen om te kijken hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe werkt die bitstrips op fb?ik wil wat bazigs doen weetje en dan staat er "pick a comic" en dan doe ik dat, en dan kun je 'm beetje customizen toch onder dat tabje "share".
Maar ik zie nergens anders een knopje 'share' of 'submit' ofzo waar ik op kan klikken
Bitstrips![]()
![]()
Begin er alstjeblieft niet aan. Ik erger me dood aan die dingen op facebook. Heb inmiddels "hide all posts from bitstrips" gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe werkt die bitstrips op fb?ik wil wat bazigs doen weetje en dan staat er "pick a comic" en dan doe ik dat, en dan kun je 'm beetje customizen toch onder dat tabje "share".
Maar ik zie nergens anders een knopje 'share' of 'submit' ofzo waar ik op kan klikken
Bitstrips![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Begin er alstjeblieft niet aan. Ik erger me dood aan die dingen op facebook. Heb inmiddels "hide all posts from bitstrips" gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |