msn was wel een chickmagneet jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Huh ik dacht altijd dat dat magneten waren
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja ik ben er ook een aan het uploaden
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je tetten zijn niet groot genoeg hier
Niet? Er was maar 1 optie groter en dan waren ze Krullenbolletjequote:Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je tetten zijn niet groot genoeg hier
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet? Er was maar 1 optie groter en dan waren ze Krullenbolletje
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik mis die hele share knop gewoongay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens in een andere browser? Die knop hoort er te zijnYour beauty never ever scared me.
Dit jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet? Er was maar 1 optie groter en dan waren ze Krullenbolletje
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]meh nu te stoned voor en spaghetti vreten na hele dag alleen zak chips gegeten te hebben en stonermunchies en geef te weinig neuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens in een andere browser? Die knop hoort er te zijn
Fuck the EBU.
Snap ikquote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
meh nu te stoned voor en spaghetti vreten na hele dag alleen zak chips gegeten te hebben en stonermunchies en geef te weinig neuks
je hoort het nogquote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikMaar ik ben nu gewoon nieuwsgierig of het aan de browser ligt, snap dat die app je verder niks boeit
Nee, MC Martin was ver boven dit niveau en totaal niet hiermee te vergelijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
Het is gewoon echt zo'n MC Martin pareltje
Open je ogen! Lieg jezelf niet langer voor!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nee, MC Martin was ver boven dit niveau en totaal niet hiermee te vergelijken
Heb een album van die boyquote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nee, MC Martin was ver boven dit niveau en totaal niet hiermee te vergelijken
Die heb ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |