ik verscheurde je foto vind ik toch wel de beste van het hele albumquote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
'we steken jou in de fik
samen met je dikke pik
ah'
Diepe teksten
is er youtubelinkje van die?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Onorgineel het volgende:
yo mangafakas
gangsterman
ben weer terug
ja je weet zelf motherfuckers
deze ga je voelen
ik ben gangsterman
jij word nu bang
als ik voor je sta
ga je er motherfucking aan
want jij bent niks maar wel een vuile bitch
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Onorgineel het volgende:
yo mangafakas
gangsterman
ben weer terug
ja je weet zelf motherfuckers
deze ga je voelen
ik ben gangsterman
jij word nu bang
als ik voor je sta
ga je er motherfucking aan
want jij bent niks maar wel een vuile bitch
je feeuteeeuquote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik verscheurde je foto vind ik toch wel de beste van het hele album
ik wil niet dealen!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
even mn haterblockers opzetten
[ afbeelding ]
k heb de MC himself geholpen met het opnemen van die track, had m op msn en ging m uitleggen hoe ie t beter kon laten klinken in plaats van muziek aan + erdoorheen zingen en opnemen.quote:
echt waarquote:Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
k heb de MC himself geholpen met het opnemen van die track, had m op msn en ging m uitleggen hoe ie t beter kon laten klinken in plaats van muziek aan + erdoorheen zingen en opnemen.
nee lul nietquote:Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
k heb de MC himself geholpen met het opnemen van die track, had m op msn en ging m uitleggen hoe ie t beter kon laten klinken in plaats van muziek aan + erdoorheen zingen en opnemen.
ja dit is serieus waarquote:
Heb jij ook dat mc martin muziekpakketje samengesteld ofwa, vond het ergens op fokquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja dit is serieus waar![]()
een tijdje later verwijderde hij mij van msn onder de vermelding dat hij klaar was met zn online leven en nooit meer iets op internet zou zetten. wat mij betreft een mooi einde van zn zangcarriere dit
I'm damn serious bro. Heb m gedetailleerd uitgelegd hoe hij dat simpel kon doen.quote:
Ja dus dankzij mijquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
hij klinkt wel opvallend veel beter als de rest van de tracks
constant die microfoonbuzz erdoorheen
nee dat was LeaderRoel waar hij ook de Roel Diss over heeft gemaaktquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb jij ook dat mc martin muziekpakketje samengesteld ofwa, vond het ergens op fok
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee dat was LeaderRoel waar hij ook de Roel Diss over heeft gemaakt![]()
Half uur geleden ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
okee genoeg martino voor vandaag
nog geneukt?
Hoe goed moet die LeaderRoel zich wel niet gevoeld hebben, MC martin die een nummer voor je maaktquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
je bent een nerd die alleen wat dingen op internet zet
je vriendin is een vuile slet
en ik kom met een groep
dus zoek ons dan
als je dat probeert krijg je kankerproblemen met mij
dan is het klik klak boem
Ja ik snap wel dat je dat zo veel mogelijk van het internet af wil hebben zodra je ingezien hebt wat je hebt gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 00:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe goed moet die LeaderRoel zich wel niet gevoeld hebben, MC martin die een nummer voor je maakt![]()
Hij was degene die bleef uploaden op FOK!/youtube/andere sites en martin bleef maar copyright claimen waar youtube en die upload sites ook echt serieus op in gingen en de uploads verwijderden.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:29 schreef Onorgineel het volgende:
OOK DAT MUISKLIKJE OP HET EINDE VAN ZO'N TRACK WAT PRACHTIG DIT
gisteren nog grquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
okee genoeg martino voor vandaag
nog geneukt?
nee maar ik hoor toch dat t kut is na de helftquote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
... heb je het wel afgeluisterd of wa
Jij denkt dat het heel serieus is zo van ey ik vind dit gaaf of ...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar ik hoor toch dat t kut is na de helft
Dat nummerquote:
Laatst voor 't eerst een complete show van hem gezien, wat een heldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |