Zeker omdat ie helemaal niet groot is hihiahoquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik om 'n post van jouw moest lachen
Godverquote:
Van DrNick gekregen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spoiler bitte & hoe kom je daaraan?
Jouw 17 cm overtref ik met gemakquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker omdat ie helemaal niet groot is hihiaho
quote:
Alles onder de 25 is minuscuul, dus ja, als je dat niet zou overtreffen zou je wel erg klein zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jouw 17 cm overtref ik met gemak
aks bietrlenomquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mer brauny wetsdis? y u wont deet me?
23,5quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles onder de 25 is minuscuul, dus ja, als je dat niet zou overtreffen zou je wel erg klein zijn
Pfoe, het scheelt niks, ik kom hier toch even met de schrik vrij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles onder de 25 is minuscuul, dus ja, als je dat niet zou overtreffen zou je wel erg klein zijn
YAYquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik om 'n post van jouw moest lachen
quote:
BitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bitterlemon
Bitterlemon
Bitterlemon
hahahahahahaahha teringquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een loser, met je mini pik.
Ik kan tenminste nog zeggen dat ik een clitorisje heb. Maar voor een clitoris is jouw mini pik weer net te groot.
Alles tussen de 25 en 40 is nog steeds klein. Maar het is niet erg om klein te zijn. Dat zijn we immers bijna allemaal!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pfoe, het scheelt niks, ik kom hier toch even met de schrik vrij.
Oke ik blijf nog wel even.quote:
Spatie is kieskeurig over wat hij wél en niet ontvangtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles tussen de 25 en 40 is nog steeds klein. Maar het is niet erg om klein te zijn. Dat zijn we immers bijna allemaal!
Dan val ik inderdaad in de categorie 'klein', vet zuur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles tussen de 25 en 40 is nog steeds klein. Maar het is niet erg om klein te zijn. Dat zijn we immers bijna allemaal!
Ja het moet minstens 4 keer zo groot zijn als mijn clitorisrex!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spatie is kieskeurig over wat hij wél en niet ontvangt
Jonge. Master op de Universiteitquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal vast een moeilijke mavo zijn.
Niet huilen plsquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?! RODAWA
JIJ
JIJ
EMOGIFDE MIJ
Jij emogift bijna nooit, en nu nu nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rodawa mag ik in je handtekening?
Adopteer er 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Het is hier National Adoption Week. Nooit geweten dat er zoveel Britse kinderen wachten op adoptie
Ik ook niet. Als ik er eentje zal nemen, kom jij erin te staan. Zo rol ik nou eenmaal.quote:
Het is een positieve emogif Ryan bbyquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?! RODAWA
JIJ
JIJ
EMOGIFDE MIJ
Jij emogift bijna nooit, en nu nu nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bel Brad Spitt en Angelcuntflap Johnlee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Het is hier National Adoption Week. Nooit geweten dat er zoveel Britse kinderen wachten op adoptie
Hosselzin niveau 7quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik er eentje zal nemen, kom jij erin te staan. Zo rol ik nou eenmaal.
In slijm?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik er eentje zal nemen, kom jij erin te staan. Zo rol ik nou eenmaal.
Dat zou op zich wel kunnen maar ik ben te weinig thuis. Wie haalt het kind van school op etc?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is een positieve emogif Ryan bby
Wij hebben die niet op deze school. Was maandag drie kwartier te laat lol.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een te laatbriefje moeten halen op school.
Educatie is overrated, thuisscholing.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel kunnen maar ik ben te weinig thuis. Wie haalt het kind van school op etc?
Koop er een thaise vrouw bij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel kunnen maar ik ben te weinig thuis. Wie haalt het kind van school op etc?
Ik ben toch zelf niet thuisquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Educatie is overrated, thuisscholing.
quote:
Nee, ik ben zo.quote:
En toen? Gewoon niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij hebben die niet op deze school. Was maandag drie kwartier te laat lol.
don't leave me wit these menquote:
Als ik een baan had dat ik vanuit huis kon werken zou ik het serieus overwegenquote:
Srry sofquote:
Nee niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toen? Gewoon niks
Ging jij niet naar bed?!
Nee ik moest blijven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou hey sorry hoor dat ik helemaal gestoord ben, ga jij nou maar naar bed
Hoezo niet, dan kunnen we intieme dingetjes doen zoals jongleren met teelbalpitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wil niet alleen zijn met spatie
Hehe, eindelijk doe je je aanzoek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
LB. ben je er? Ik moet je iets vertellen.
En praten over onze zaadlozingen zeker, nee dankquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet, dan kunnen we intieme dingetjes doen zoals jongleren met teelbalpitten.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
Oh gvd, nu verraad ik het hehe. Stom. heheheh
Ik heb al maanden lang geen frikandel meer opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En praten over onze zaadlozingen zeker, nee dank
Ik ben een vreetzakquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb al maanden lang geen frikandel meer op
En al 10 maanden geen chips![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben een vreetzakMaar niet dik
maar wel een dikke pik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben een vreetzakMaar niet dik
Iedereen heeft de foto's gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Aangezien je al een hoop over mij schijnt te weten.
/carequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef badschaap het volgende:
net terug van fitnessen. Ging in principe best wel lekker
En dat is dan de FOK! Hunk van 2013, tering. Stap gewoon op de vrouwen af met die titel en hij krijgt ze allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Arme kerel
R&P / Eigenlijk geen idee meer hoe en wat wbt vrouwen.
Ik ben achttien jaar, woon in Moneyerland (Gelderland) en ik word later beroemd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf sof.
Gigantische jankzak is 't. Mannelijke supersof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dat is dan de FOK! Hunk van 2013, tering.
Ik was aan het schrijven skkl.quote:
oh shitquote:
Hoe kun je nou beroemd worden als je niet eens durft te zingen voor je internetvrienden?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben achttien jaar, woon in Moneyerland (Gelderland) en ik word later beroemd.
Door een weddenschap eet ik al vier jaar geen vlees meer, maar daarvoor vond ik het ook niet zo lekker. Ik houd van schrijven, fotografie en films kijken en ik van eten.
Verder ga ik in het dagelijks leven naar school (vwo) en werk ik elke woensdagavond op de broodafdeling van de Albert Heijn in mijn dorp. Daarnaast heb ik een computerbaantje.
Qua muziek vind ik veel artiesten leuk, denk aan Gavin DeGraw, Bastille, Jason Derulo, OneRepublic, The Script, Ellie Goulding en Jordy van Loon.
Thuis hebben we twee katten en een hond. Onze hond heeft een ziekte waardoor hij niet goed kan lopen, een soort MS. Langzaam vallen zijn spieren uit.
Dat was een grap. Net als Jordy van Loon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je nou beroemd worden als je niet eens durft te zingen voor je internetvrienden?!
1. je wordt niet beroemdquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was een grap. Net als Jordy van Loon.
Van allesquote:
Ik word niet beroemd lolquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. je wordt niet beroemd
2. je durft wel te zingen voor ons
welke optie?!
Vier.quote:
oke. dikke pik.quote:
Niet zo snel opgeven, als je het echt wilt kun je het. Al dan met een andere carrière zoals ehhh wereld record eten en niet dikworden/schrijven/vrouw van Spatieloosquote:
Ohja wacht ik spreek ook doge.quote:
Voor iemand met Down syndroom is 't best knap.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik spreek maar 2 talen en een kwart Duits
Dankjewel ro (L)quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
Trek je er maar niks van aan hoor sof, ik vond het een leuk stukje.
Thxquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor iemand met Down syndroom is 't best knap.
Ik sta er ook tussen, maar ze heeft me afgewezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:07 schreef badschaap het volgende:
http://ask.fm/lilianarentsen
bwahahaha dat meisje. heeft echte problemen. Super grappig
Thx, nu kan ik gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik moet je beledigen ehh ehh
Vreetzak!!!
tr gemachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slaap ze, ehh ehhh. Mislukkeling!!!
Sorry!!!quote:
Vinnie gaat de TT leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry!!!
Pls vergeef me en trek die TR terug!
Sowieso is TR topic report, en dan gaat het dus om de OP, je kan beter PR doen
bwahahahaah moet je gewoon eens die pure grafkankerhaat lezen die ze over zich heen krijgtquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta er ook tussen, maar ze heeft me afgewezen.
gastquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
bwahahahaah moet je gewoon eens die pure grafkankerhaat lezen die ze over zich heen krijgt
Optimist dat je er bentquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vinnie gaat de TT leuk vinden.
Was het voorspelbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
Iemand vraagt Lilian nu of ze van cornetto's houdt. Ben jij het, sof?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
Iemand vraagt Lilian nu of ze van cornetto's houdt. Ben jij het, sof?
quote:
Wanneer komt ie aan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Miengodje, ik moet voor de sinterklaasintocht om 5 uur opstaan. Teringjantje
Nee ik vroeg of ze van chips hield.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
Sof heeft weer een vraagt gesteld ("waar houd je dan wel van")
Bewaar 't voor je dagboek, casanova.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
haha nee dat was ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
Waar blijven die edgy naaktpics?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel wat over jezelf Crack_
Hallo ik ben crack.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel wat over jezelf Crack_
ohhh oke. Dan ben ik in Utrecht. Of Amsterdam. Ik weet niet meer lol.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of ze van chips hield.
o sorie.quote:
o sorie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bewaar 't voor je dagboek, casanova.
Vertel jij eens iets over jezelf!quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh oke. Dan ben ik in Utrecht. Of Amsterdam. Ik weet niet meer lol.
Ja ik ga 16 en 23 november naar universiteiten in amsterdam en utrecht maar weet niet meer welke op welke dagquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets over jezelf!
[..]![]()
Rare vraagquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Ze is gewoon vergeten wie ik ben, fucking hell Lilian.
Oh, jamaar Sinterklaaaaas!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga 16 en 23 november naar universiteiten in amsterdam en utrecht maar weet niet meer welke op welke dag
gaat je geen kut aanquote:
Ik ging even heel duizeligquote:
Er waren vriendenquote:
K2. In muffinsquote:
Hey. Zou ik dan ook gaan? Ik bedoel dan hebben we misschien wel een minimeet ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga 16 en 23 november naar universiteiten in amsterdam en utrecht maar weet niet meer welke op welke dag
Ja dat wist ik nietquote:
Wat wil je studeren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet.quote:
Ik vind jou een psychologie mens.quote:
VAquote:
Hoezo daar, is 15 min geleden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
http://ask.fm/fufu3333
kom hier vragen stellen
Oke kies jij een andere dan.quote:
Hoezo ging je weg van FOK! ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat je geen kut aan
[..]
Ik ging even heel duizelig
[..]
Er waren vrienden
[..]
K2. In muffins
gaat goed !!quote:
VA heeft altijd al vrienden gehad, volgens mij ben je in de war met iemand anders. Fok-it ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
ER WAREN VRIENDEN WAAAAAAT, MAAR JE HAD GEEN VRIENDEN OMG!!!!!!!
I see.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is terug. http://ask.fm/fufu3333
Ohja fok-it, waar is die eigenlijk?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA heeft altijd al vrienden gehad, volgens mij ben je in de war met iemand anders. Fok-it ofzo.
Plot twist. Bij zijn vrienden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja fok-it, waar is die eigenlijk?!
Zuid-oost Aziëquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja fok-it, waar is die eigenlijk?!
Is van nature. Sorry.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
Jullie zijn echt bazen. Vertel me hoe ik zoals jullie word?
kanker autist zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
Wel een beetje stom van die rare vragen zoals 'pijpen' enzo. Ik, Ryan vind dat gewoon belachelijk.
hahahah, helemaal mee eens !
Goed zo Ryan.
Ja joh!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, daar was hij echt
Is hij al weer terug dan:?
hahahaha wacht ik doe mee. Ik heet sonny ;pquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
Wel een beetje stom van die rare vragen zoals 'pijpen' enzo. Ik, Ryan vind dat gewoon belachelijk.
die vraag stelde ik lolquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
Gelderland. Dat was ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kom uit Moneyerland en jij?
Wat is dat voor land?
Ik maak geen grapje, het is niet iets wat ik zei. Spatieloos=Ryan. Je hoeft geen neppe namen te verzinnen haha, al is Sonny wel belachelijk grappig. Echt zo'n flikkernaam hahahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahahaha wacht ik doe mee. Ik heet sonny ;p
quote:
die vraag was ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
ben je nog maagd?
beter hou je je bek
Rare reactie
plottwist, hij gebruikte zijn eigen naamquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje, het is niet iets wat ik zei. Spatieloos=Ryan. Je hoeft geen neppe namen te verzinnen haha, al is Sonny wel belachelijk grappig. Echt zo'n flikkernaam hahaha
[..]
Ik stel ook normale vragen hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat stel je seksuele vragen zeg
hahaha nee, zag m als producer naam staan op spotifyquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
plottwist, hij gebruikte zijn eigen naam
In dat geval is mijn opmerking wel wat lullig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
plottwist, hij gebruikte zijn eigen naam
rot eens op mongool.quote:
Dat is niet iets van fok hoor? Ik kende het al voor mij fok tijdquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is niet iets van fok hoor? Ik kende het al voor mij fok tijd
Wat denk je. Als er iemand de hele dag over penislengte kan praten is het die ene sukkel wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
Oh kom er nu pas achter dat je Aziaat ben. Betekent dat dat je ook een kleine piemel hebt?
Wie was dit?
Ja ik dacht al dat jij het was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat denk je. Als er iemand de hele dag over penislengte kan praten is het die ene sukkel wel.
beetje moequote:
Gastquote:
Vraag hoevaak ze fappen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje moeVerder fucking happy.
Volgens mijn vrienden word ik gay van spacecake
Maar daar mag ik het niet over hebben
Ik wist niet of het echt vrienden waren. Ik heb maar wat geinvesteerd in vriendschappenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
ER WAREN VRIENDEN WAAAAAAT, MAAR JE HAD GEEN VRIENDEN OMG!!!!!!!
Goedze aappiewapiequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist niet of het echt vrienden waren. Ik heb maar wat geinvesteerd in vriendschappen
zijn gonequote:
quote:
Ze zegt te vaak stil maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
heb je een poes ja of nee?
stil maar !
jo wtf geef antwoord ofzo
geniale figurenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
heb je een poes ja of nee?
stil maar !
jo wtf geef antwoord ofzo
Ik was het niet, ik probeer met dit meisje in contact te komen. http://ask.fm/NeverSayNever_1994quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het duidelijk over Rodawa, ik zou nooit zoiets raars vragen.
Nee die niet. Die van Jo de Jong. Piet Saman. Hoe Lang de Chineesquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ze je username niet weet duh.
Ze zei dat ze ging slapen dombo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik probeer met dit meisje in contact te komen. http://ask.fm/NeverSayNever_1994
Be(L)ieberz
Ik snap Jo de Jong ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee die niet. Die van Jo de Jong. Piet Saman. Hoe Lang de Chinees
Niet, kijk dan. Twee antwoorden gekregen. Dombo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze zei dat ze ging slapen dombo.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet, kijk dan. Twee antwoorden gekregen. Dombo.
http://ask.fm/NeverSayNever_1994
Jodejong ajacied. Heel flauwquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap Jo de Jong ook niet.
En Hoe Lang de chinees snapte ze echt wel.
Mij wil ze anders al.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef badschaap het volgende:
ik sop op myn schatje justin. Jy ook?
ik snap je vraag niet sorry nog 1 keer?
wat een domme kut is het ook
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mij wil ze anders al.
x x x Rodawa (L)
who are you xxx <3
Je bent zelf een domme kutquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef badschaap het volgende:
ik sop op myn schatje justin. Jy ook?
ik snap je vraag niet sorry nog 1 keer?
wat een domme kut is het ook
wutquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
wtf![]()
ik houd van je, you took me to the other side (ben pot door je)
ahwww hahahaha
Leuke reactiequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
wtf![]()
ik houd van je, you took me to the other side (ben pot door je)
ahwww hahahaha
is niks van waarquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef richolio het volgende:
Sof whatsapp't me elke avond met leuke foto's
Toch leuk dat je nog even de rest er ook bij zet, dankjequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
beetje lobi voor spatie, rodawa, sof, crack, pasta en de rest
Beetje raar. Een paar namen EN DE REST. Zeg dan gewoon lobi voor iedereen, is toch veel makkelijker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Accepteer toch gewoon wat brolove.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Een paar namen EN DE REST. Zeg dan gewoon lobi voor iedereen, is toch veel makkelijker.
En waarom begin je met mij? Vind je mij leuk ofzo, vieze heumeu. Ga toch fappen.
oh nou sorry je hoort wel bij de restquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Een paar namen EN DE REST. Zeg dan gewoon lobi voor iedereen, is toch veel makkelijker.
En waarom begin je met mij? Vind je mij leuk ofzo, vieze heumeu. Ga toch fappen.
Ja echt kapot gemeen, voel me helemaal buitengesloten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was toch grapje, dushiquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh nou sorry je hoort wel bij de rest
rodawa is tenminste liev tegen mij
Moet jij niet Gold 1 worden ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja echt kapot gemeen, voel me helemaal buitengesloten.
beetje lobi terugquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |