Nee ik moest blijven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou hey sorry hoor dat ik helemaal gestoord ben, ga jij nou maar naar bed
Hoezo niet, dan kunnen we intieme dingetjes doen zoals jongleren met teelbalpitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wil niet alleen zijn met spatie
Hehe, eindelijk doe je je aanzoek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
LB. ben je er? Ik moet je iets vertellen.
En praten over onze zaadlozingen zeker, nee dankquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet, dan kunnen we intieme dingetjes doen zoals jongleren met teelbalpitten.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
Oh gvd, nu verraad ik het hehe. Stom. heheheh
Ik heb al maanden lang geen frikandel meer opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En praten over onze zaadlozingen zeker, nee dank
Ik ben een vreetzakquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb al maanden lang geen frikandel meer op
En al 10 maanden geen chips![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben een vreetzakMaar niet dik
maar wel een dikke pik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben een vreetzakMaar niet dik
Iedereen heeft de foto's gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Aangezien je al een hoop over mij schijnt te weten.
/carequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef badschaap het volgende:
net terug van fitnessen. Ging in principe best wel lekker
En dat is dan de FOK! Hunk van 2013, tering. Stap gewoon op de vrouwen af met die titel en hij krijgt ze allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Arme kerel
R&P / Eigenlijk geen idee meer hoe en wat wbt vrouwen.
Ik ben achttien jaar, woon in Moneyerland (Gelderland) en ik word later beroemd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf sof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |