Gigantische jankzak is 't. Mannelijke supersof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dat is dan de FOK! Hunk van 2013, tering.
Ik was aan het schrijven skkl.quote:
oh shitquote:
Hoe kun je nou beroemd worden als je niet eens durft te zingen voor je internetvrienden?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben achttien jaar, woon in Moneyerland (Gelderland) en ik word later beroemd.
Door een weddenschap eet ik al vier jaar geen vlees meer, maar daarvoor vond ik het ook niet zo lekker. Ik houd van schrijven, fotografie en films kijken en ik van eten.
Verder ga ik in het dagelijks leven naar school (vwo) en werk ik elke woensdagavond op de broodafdeling van de Albert Heijn in mijn dorp. Daarnaast heb ik een computerbaantje.
Qua muziek vind ik veel artiesten leuk, denk aan Gavin DeGraw, Bastille, Jason Derulo, OneRepublic, The Script, Ellie Goulding en Jordy van Loon.
Thuis hebben we twee katten en een hond. Onze hond heeft een ziekte waardoor hij niet goed kan lopen, een soort MS. Langzaam vallen zijn spieren uit.
Dat was een grap. Net als Jordy van Loon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je nou beroemd worden als je niet eens durft te zingen voor je internetvrienden?!
1. je wordt niet beroemdquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was een grap. Net als Jordy van Loon.
Van allesquote:
Ik word niet beroemd lolquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. je wordt niet beroemd
2. je durft wel te zingen voor ons
welke optie?!
Vier.quote:
oke. dikke pik.quote:
Niet zo snel opgeven, als je het echt wilt kun je het. Al dan met een andere carrière zoals ehhh wereld record eten en niet dikworden/schrijven/vrouw van Spatieloosquote:
Ohja wacht ik spreek ook doge.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |