Wanneer komt ie aan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Miengodje, ik moet voor de sinterklaasintocht om 5 uur opstaan. Teringjantje
Nee ik vroeg of ze van chips hield.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
Sof heeft weer een vraagt gesteld ("waar houd je dan wel van")
Bewaar 't voor je dagboek, casanova.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
haha nee dat was ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
Waar blijven die edgy naaktpics?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel wat over jezelf Crack_
Hallo ik ben crack.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel wat over jezelf Crack_
ohhh oke. Dan ben ik in Utrecht. Of Amsterdam. Ik weet niet meer lol.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of ze van chips hield.
o sorie.quote:
o sorie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bewaar 't voor je dagboek, casanova.
Vertel jij eens iets over jezelf!quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh oke. Dan ben ik in Utrecht. Of Amsterdam. Ik weet niet meer lol.
Ja ik ga 16 en 23 november naar universiteiten in amsterdam en utrecht maar weet niet meer welke op welke dagquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets over jezelf!
[..]![]()
Rare vraagquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Ze is gewoon vergeten wie ik ben, fucking hell Lilian.
Oh, jamaar Sinterklaaaaas!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga 16 en 23 november naar universiteiten in amsterdam en utrecht maar weet niet meer welke op welke dag
gaat je geen kut aanquote:
Ik ging even heel duizeligquote:
Er waren vriendenquote:
K2. In muffinsquote:
Hey. Zou ik dan ook gaan? Ik bedoel dan hebben we misschien wel een minimeet ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga 16 en 23 november naar universiteiten in amsterdam en utrecht maar weet niet meer welke op welke dag
Ja dat wist ik nietquote:
Wat wil je studeren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet.quote:
Ik vind jou een psychologie mens.quote:
VAquote:
Hoezo daar, is 15 min geleden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
http://ask.fm/fufu3333
kom hier vragen stellen
Oke kies jij een andere dan.quote:
Hoezo ging je weg van FOK! ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat je geen kut aan
[..]
Ik ging even heel duizelig
[..]
Er waren vrienden
[..]
K2. In muffins
gaat goed !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |