wutquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
wtf![]()
ik houd van je, you took me to the other side (ben pot door je)
ahwww hahahaha
Leuke reactiequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
wtf![]()
ik houd van je, you took me to the other side (ben pot door je)
ahwww hahahaha
is niks van waarquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef richolio het volgende:
Sof whatsapp't me elke avond met leuke foto's
Toch leuk dat je nog even de rest er ook bij zet, dankjequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
beetje lobi voor spatie, rodawa, sof, crack, pasta en de rest
Beetje raar. Een paar namen EN DE REST. Zeg dan gewoon lobi voor iedereen, is toch veel makkelijker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Accepteer toch gewoon wat brolove.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Een paar namen EN DE REST. Zeg dan gewoon lobi voor iedereen, is toch veel makkelijker.
En waarom begin je met mij? Vind je mij leuk ofzo, vieze heumeu. Ga toch fappen.
oh nou sorry je hoort wel bij de restquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Een paar namen EN DE REST. Zeg dan gewoon lobi voor iedereen, is toch veel makkelijker.
En waarom begin je met mij? Vind je mij leuk ofzo, vieze heumeu. Ga toch fappen.
Ja echt kapot gemeen, voel me helemaal buitengesloten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was toch grapje, dushiquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh nou sorry je hoort wel bij de rest
rodawa is tenminste liev tegen mij
Moet jij niet Gold 1 worden ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja echt kapot gemeen, voel me helemaal buitengesloten.
beetje lobi terugquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |