Ik vind iedereen aardigquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
ik vind tjacka en littlebrownie best aardig
Jij lugubere hansworst, hoe kun je mij niet aardig vinden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
Kijk voetbal.quote:
JMF (Ronnie) doet het bij mij wel goed. En chroestjov is ook een goede knul, evenals VMS, maar hij post hier af en toe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wie is jullie favoriete FOK!ker buiten de SC?
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
LB. het is uit tussen mij en cachet, kun je de TT veranderen naar: ''Alleen maar punani''?
Is goed, ik zal me na 295 koest houden. Lief van me, hé, nou?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Muto het volgende:
Ik wil een topic openen. Ik moet een tt opdragen aan essnhills
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga nu een relatie aanknopen met BL.
Ik ook.quote:
Arme kerel, hij wou écht graag een kantoor worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef [url=]x[/url] het volgende:
Godverdegodver. Had ik dus m'n examen, want wil gaan studeren voor kantoor.
Gezakt dus. Godverdomme. Op één duizendste punt!
Mijne ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijne bevatten edgy naaktpics.
omgz0r. Jij op mijn knuffellijst. Ik ga je een knuffel geven, thans, je knuffelt mijn middel. Met je mond. En gaat heen en terug.quote:
die je net stuurde?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan jij dat plaatje sturen wat ik met hem wil doen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
omgz0r. Jij op mijn knuffellijst. Ik ga je een knuffel geven, thans, je knuffelt mijn middel. Met je mond. En gaat heen en terug.
Lantaarnpalen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Ehhh ehh ik weet niks te zeggen, weet iemand een leuk onderwerp waar we het nooit over hebben?
anale seksquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Ehhh ehh ik weet niks te zeggen, weet iemand een leuk onderwerp waar we het nooit over hebben?
pijpenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik denk dat Bitterlemon mij haat. Wat moet ik nu doen?
Ik klap hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ze zouden verschillende kleuren lantaarnpalen moeten nemen in de wereld, dan wordt de wereld veel mooier! Fel groen en blauw en geeeeel!!!quote:
Hij haat je niet, geen zorgen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij houdt niet zo van spanken.quote:
En ook van verschillende lengtes, dit is discriminerend tegen midgets!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze zouden verschillende kleuren lantaarnpalen moeten nemen in de wereld, dan wordt de wereld veel mooier! Fel groen en blauw en geeeeel!!!
Ik sla zijn pagga.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van spanken.
Ik weet niet of 'ie dat wel fijn vindt.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef Muto het volgende:
Ik heb ooit een fiets over een lantaarnpaal getild. Voel ik me nog lullig over.
Hij zegt dat 'k het beter doe dan jij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie dat wel fijn vindt.
Nou kijk, lantaarnpalen mogen gewoon discrimineren, dat is hun voorrecht. Sowieso zijn midgets niet vaak mensen die klagen over gediscrimineerd worden. Dus hier ben ik het niet mee eens. Kleine lantaarnpalen zorgen er voor dat auto's ze slechter zien en verlichten het totaal een stuk minder, dat kan gevaren opleveren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En ook van verschillende lengtes, dit is discriminerend tegen midgets!
Oh, succes met hem dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'k het beter doe dan jij.
NIET AAN GEDACHT. BEDANKT VOOR DEZE OPENBARING.quote:
Twee fietsen tegen de paal zetten. Daarop gaan staan. Andere fiets pakken. Uitstrekken, stang om de paal heen en langzaam laten zaggen.quote:
Ik ben niet zo groot.quote:
zag maar lekker doorquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee fietsen tegen de paal zetten. Daarop gaan staan. Andere fiets pakken. Uitstrekken, stang om de paal heen en langzaam laten zaggen.
Lantaarnpalen hebben jaren lang gestreden voor lantaarnnisme! Ze hebben gelijke, niet meer niet minder, rechten. Kleine lantaarnpalen zorgen voor een beter verlicht oppervlak!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou kijk, lantaarnpalen mogen gewoon discrimineren, dat is hun voorrecht. Sowieso zijn midgets niet vaak mensen die klagen over gediscrimineerd worden. Dus hier ben ik het niet mee eens. Kleine lantaarnpalen zorgen er voor dat auto's ze slechter zien en verlichten het totaal een stuk minder, dat kan gevaren opleveren.
quote:
Zoveel moeite doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee fietsen tegen de paal zetten. Daarop gaan staan. Andere fiets pakken. Uitstrekken, stang om de paal heen en langzaam laten zaggen.
En vervolgens spijt hebben. Maar ik vaker spijt.quote:
Niet teveel spijten. Krijg je harige handpalmen van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
[..]
En vervolgens spijt hebben. Maar ik vaker spijt.
Awhquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
[..]
En vervolgens spijt hebben. Maar ik vaker spijt.
Oh nu je het zegt. Maar dan zouden alle lantaarnpalen kleiner moeten worden, niet allemaal verschillende hoogtes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Lantaarnpalen hebben jaren lang gestreden voor lantaarnnisme! Ze hebben gelijke, niet meer niet minder, rechten. Kleine lantaarnpalen zorgen voor een beter verlicht oppervlak!
Hoezo datquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben al even mijzelf niet meer heb ik het idee
No problem. Ik snap het welquote:
Tuurlijk wel, dan is er voor ieder iets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Maar dan zouden alle lantaarnpalen kleiner moeten worden, niet allemaal verschillende hoogtes.
Was even een koekje eten met mijn moeder beneden.quote:
Jij bent, net als ik, intellectueel. Maar er zijn hier flink wat die ons universitaire niveau niet bereiken. Wij zijn niet voor niets de intellectuele toplaag van onze samenleving.quote:
Nou voorhuid dan, omdat je zo zeurt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan is er voor ieder iets.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij hebt klinkklare typHIV met BL.
Dat je me bewondert enz. en nu het uit is tussen mij en cachet dat je wel wilt solliciteren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Was even een koekje eten met mijn moeder beneden.
Wat moet ik zeggen nu dan.
Zeg hoe het met je moeder gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Was even een koekje eten met mijn moeder beneden.
Wat moet ik zeggen nu dan.
Hij stuurt me liefdesbrieven door de DM!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er minder chemie is tussen Tjacka en mij
True, true.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent, net als ik, intellectueel. Maar er zijn hier flink wat die ons universitaire niveau niet bereiken. Wij zijn niet voor niets de intellectuele toplaag van onze samenleving.
Ditzelfde geldt voor jou LB. en misschien ook voor spatiequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat je me bewondert enz. en nu het uit is tussen mij en cachet dat je wel wilt solliciteren.
Nee sorry dat wordt hem niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat je me bewondert enz. en nu het uit is tussen mij en cachet dat je wel wilt solliciteren.
Ik hoor daar ook bij toch?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent, net als ik, intellectueel. Maar er zijn hier flink wat die ons universitaire niveau niet bereiken. Wij zijn niet voor niets de intellectuele toplaag van onze samenleving.
Komt goed. Tjacka zit in een moeilijke periode. Zijn club Ajax staat zelfs onder Feyenoord op de ranglijst. Dat doet pijn. Maar over een paar weken is hij dat gewend. Dan is Tjacka binnen no-time weer Tjacka.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er minder chemie is tussen Tjacka en mij
Gaat wel OK. Ze gaat nu een kuur doen ofzo. Sapkuur. Om haar lichaam te ontgiften van le chemo's enz.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg hoe het met je moeder gaat.
Jullie hebben immers zoveel verschil gemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij stuurt me liefdesbrieven door de DM!
Ach, de laatste keer was 10 jaar geleden dat F'noord nog boven ajax stond. Geniet van je moment.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Komt goed. Tjacka zit in een moeilijke periode. Zijn club Ajax staat zelfs onder Feyenoord op de ranglijst. Dat doet pijn. Maar over een paar weken is hij dat gewend. Dan is Tjacka binnen no-time weer Tjacka.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel OK. Ze gaat nu een kuur doen ofzo. Sapkuur. Om haar lichaam te ontgiften van le chemo's enz.
Guess not.quote:
Ja man. Ik hoef in ieder geval niet elke week meer te stofzuigen want dat kan ze zelf weer. Maar soms neem ik het over.quote:
Wat zijn de verdiensten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ditzelfde geldt voor jou LB. en misschien ook voor spatie
Dit vind ik nou zo jammer. Zit ik hier jou te helpen met je problemen, ga jij lullig tegen me doen. Dat vind ik niet zo lief van je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer was 10 jaar geleden dat F'noord nog boven ajax stond. Geniet van je moment.
Ben ook niet lief.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo jammer. Zit ik hier jou te helpen met je problemen, ga jij lullig tegen me doen. Dat vind ik niet zo lief van je.
Nee, nou. Weet je. Ach laat ook maar.quote:
pizza lkkr dingquote:
quote:
quote:
Richiquote:
Dan zal ik niet solliciteren! Ik krijg al genoeg knuffels van mijn denkbeeldige harem.quote:
Hiquote:
Daar kan ik niet aan tippen nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zal ik niet solliciteren! Ik krijg al genoeg knuffels van mijn denkbeeldige harem.
xcachet doet naar.quote:
doodquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom FOK! jij tijdens een game? Was je dood, of ga je er nu pas in?
How ya doin?quote:
haha moet jij zeggen. iedereen eet jouquote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Well, cry me a fucking river, wussy
:$ :$$:$:$quote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
LB doet wel lief tegen me. Zij is de enige reden dat ik hier nog post.
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
Gaat prima, alles op zijn gangetjequote:
Ik ben ook lief hoor, alleen dat merk je niet omdat je me negeert.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
Donderdag tentamenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Gaat prima, alles op zijn gangetjeEn bij jou? Je moest toch heel hard leren laatst, heb je al die tentames al gehad?
quote:
Jij bent ook aardig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ook lief hoor, alleen dat merk je niet omdat je me negeert.
Parfums zijn wel oké, heb haar laatste nummers niet gehoord, als ze die al heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
Sof wat vind je van Christina Aguilera?
Jij ook. Alleen snap ik je grappen vrijwel nooit.quote:
Normaal ben ik niet zo, alleen heb ik iets verkeerds ingenomen en duizelt m'n kop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij ook. Alleen snap ik je grappen vrijwel nooit.
Nee va pls ga van fok af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee eerlijk, gaat niet goed hier____
Thanksquote:
Welleke kleur heeft een spiegol?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben stoned as fuck.
Ask me anything
quote:
hai VAAAAAquote:
Bedanktquote:
HOEZO NIET>?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee eerlijk, gaat niet goed hier____
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Parfums zijn wel oké, heb haar laatste nummers niet gehoord, als ze die al heeft.
Nog niet gehoord. Als youtube het deed bij mij zou ik gaan luisteren, maar helaas.quote:
Y u dunt hev spotify?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Als youtube het deed bij mij zou ik gaan luisteren, maar helaas.
Word je altijd alleen high?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben stoned as fuck.
Ask me anything
cuz i dont liek spotify. I use itnuesquote:
Kost dat niet veel geld?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
cuz i dont liek spotify. I use itnues
Waarom wilt hij sex met z'n ex-vrouw als hij pinguïns heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
Pinguïns zijn wel oké, heb laatst een film gezien over Jim Carrey die veel pinguins had en kinderen enzo en daarom weer seks kreeg met zijn exvrouw ofzo.
Is free mangquote:
Omdat hij in het begin die pinguïns niet echt leuk vond, hij vond ze vervelende beesten (vast omdat ze veel poepten en zelfs in zijn gezicht en dingen kapot maakte en kut geluiden maakten) maar aan het eind van de film was hij gek op die pinguïns, en volgens mij wist die vrouw haar plaats toen weer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom wilt hij sex met z'n ex-vrouw als hij pinguïns heeft
Ik zeg 't maar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
(vast omdat ze veel poepten en zelfs in zijn gezicht en dingen kapot maakte en kut geluiden maakten
Hou jij je smoel maar even dicht tegen cachie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn. Karma, bitch.
Spatie, ik ga serieus de eerste 10 cm van je endeldarm breder maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn. Karma, bitch.
Hoezo vind jij cachet leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hou jij je smoel maar even dicht tegen cachie.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spatie, ik ga serieus de eerste 10 cm van je endeldarm breder maken.
quote:
Komt overeen met vrouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel zeg nu ben ik nieuwsgierig.
Altruïsme is dood?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je wordt boos omdat ik haar niet mag en dat laat zien.
Ja, als je 13 bent is dat waarschijnlijk een logische conclusie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je wordt boos omdat ik haar niet mag en dat laat zien.
1. ze is niet aantrekkelijkquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. ze is niet aantrekkelijk
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
4. ze is een paardenmeisje
Dat geldt ook allemaal voor jou en toch accepteer ik je. Als we de minpunten van iedereen bij elkaar zetten valt cachet heul niet op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
Jij bent echt een briljante troll.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
Nou ehh het helpt haar minder dan dat het mij verdrietig maakt dus vind het niet echt altruïsme.quote:
Ik ben geen paardenmeisjequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat geldt ook allemaal voor jou en toch accepteer ik je. Als we de minpunten van iedereen bij elkaar zetten valt cachet heul niet op.
Hahaha, ik wist niet dat je dat tegenkwamquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Stop eens met het onderspammen van m'n Sherlock
Hoi Stu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist niet dat je dat tegenkwam![]()
Stutquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist niet dat je dat tegenkwam![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Muto het volgende:
Voor het eerst dat ik hardop moest lachen om iemand in deze reeks.
Gefeliciteerd Spatieloos
Hoe is het?quote:
Omdat je mij vond, half man, half paard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
Mijn paard is maanden geleden al verkocht
Ja okay. Maar ik vind het dan ook niet raar dat mensen mij niet leuk vinden, jij on the otherhand vroeg je af hoe je xcachet niet leuk kon vinden!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nog nét niet dan. Maar jouw mankementen overtreffen die van haar, by far.
Eens een paardenmeisje altijd een paardenmeisje! Tenzij je je geheugen wist ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
Het was een retorische vraag, jij autist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja okay. Maar ik vind het dan ook niet raar dat mensen mij niet leuk vinden, jij on the otherhand vroeg je af hoe je xcachet niet leuk kon vinden!
Ook wel oké.quote:
Ohquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag, jij autist.
Nee wtfquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha moet jij zeggen. iedereen eet jou
Oke welke wiet had je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben stoned as fuck.
Ask me anything
ik ben serieus hoor.quote:
Domme domme Pizza. Ze heeft het over dat jij pizza bent, en heel veel mensen eten pizza.quote:
Eens een paardenmeisje .....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
Sof zei dat VA weg van FOK! moest gaan, en toen ging hij echt wegquote:
True.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eens een paardenmeisje altijd een paardenmeisje! Tenzij je je geheugen wist ofzo.
Hey dat zei ik net ook!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eens een paardenmeisje .....
quote:
O maar ik dacht dat je me beledigdequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Domme domme Pizza. Ze heeft het over dat jij pizza bent, en heel veel mensen eten pizza.
Nou natuurlijk zegt ze 'iedereen', en dat is natuurlijk een leugen, maar je moet het niet te letterlijk nemen, met iedereen bedoelt ze gewoon heel veel mensen.
Jij bent kanjerstom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Soms denk ik dat VA een erg grote bèta is die alles doet wat meisjes hem vragen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sof zei dat VA weg van FOK! moest gaan, en toen ging hij echt weg
Soms denk ik dat VA een erg grote bèta is die alles doet wat meisjes hem vragen.
Pics.quote:
Wat heb je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog niet geleerd voor morgen
That's the spirit!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
Dan maar een 4, telt toch nauwelijks mee !
Zonder leren een 4. Dat kunnen alleen de echte grote leerlingen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
Dan maar een 4, telt toch nauwelijks mee !
Ehm neequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hey pizza jij bent toch mijn klasgenoot op een andere school, of herinner ik dat verkeerd?
Wanneer heb jij toetsweek, moet je mijn toetsen als oefentoets? Niet dat ik die heb, maar dan kon ik zeggen 'mag niet!'.
Hey ehh. Ik wil even zeggen dat het me spijt. Ik bedoel, eigenlijk ben je helemaal niet zo gemeen, en tegenwoordig heb ik helemaal geen last van je. Maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt. Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ehh. Ik wil even zeggen dat het me spijt. Ik bedoel, eigenlijk ben je helemaal niet zo gemeen, en tegenwoordig heb ik helemaal geen last van je. Maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt. Sorry.
Onzin, dat vak is gewoon een en al algemene kennis!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Zonder leren een 4. Dat kunnen alleen de echte grote leerlingen.
1 tegelijk plsquote:
Dus jij zit niet in 5 vwo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ehm neevolgens mij niet
En ik heb jouw toetsen niet nodig
Ik wil niet daten.quote:
Is beter voor hem als hij in die toestand niet op fok verschijntquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sof zei dat VA weg van FOK! moest gaan, en toen ging hij echt weg
Vanwaar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Is beter voor hem als hij in die toestand niet op fok verschijnt
Srsly, wher is ur selfie?quote:
Dat heb ik ook gemerkt, en kieskeurig is hij ook niet, hij wil met alle SC chicks.quote:
Kbye.quote:
ei went to sweffel tits of omdtaapple (anti-Sherlock)quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemerkt, en kieskeurig is hij ook niet, hij wil met alle SC chicks.
Ik daarentegen focus me telkens op 1. Eerst zwerty, toen nog wat andere en nu Sof.
Slaap lekker.quote:
een dikke pik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |