Ach, de laatste keer was 10 jaar geleden dat F'noord nog boven ajax stond. Geniet van je moment.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Komt goed. Tjacka zit in een moeilijke periode. Zijn club Ajax staat zelfs onder Feyenoord op de ranglijst. Dat doet pijn. Maar over een paar weken is hij dat gewend. Dan is Tjacka binnen no-time weer Tjacka.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel OK. Ze gaat nu een kuur doen ofzo. Sapkuur. Om haar lichaam te ontgiften van le chemo's enz.
Guess not.quote:
Ja man. Ik hoef in ieder geval niet elke week meer te stofzuigen want dat kan ze zelf weer. Maar soms neem ik het over.quote:
Wat zijn de verdiensten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ditzelfde geldt voor jou LB. en misschien ook voor spatie
Dit vind ik nou zo jammer. Zit ik hier jou te helpen met je problemen, ga jij lullig tegen me doen. Dat vind ik niet zo lief van je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer was 10 jaar geleden dat F'noord nog boven ajax stond. Geniet van je moment.
Ben ook niet lief.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo jammer. Zit ik hier jou te helpen met je problemen, ga jij lullig tegen me doen. Dat vind ik niet zo lief van je.
Nee, nou. Weet je. Ach laat ook maar.quote:
pizza lkkr dingquote:
quote:
quote:
Richiquote:
Dan zal ik niet solliciteren! Ik krijg al genoeg knuffels van mijn denkbeeldige harem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |