Ik weet niet of 'ie dat wel fijn vindt.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef Muto het volgende:
Ik heb ooit een fiets over een lantaarnpaal getild. Voel ik me nog lullig over.
Hij zegt dat 'k het beter doe dan jij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie dat wel fijn vindt.
Nou kijk, lantaarnpalen mogen gewoon discrimineren, dat is hun voorrecht. Sowieso zijn midgets niet vaak mensen die klagen over gediscrimineerd worden. Dus hier ben ik het niet mee eens. Kleine lantaarnpalen zorgen er voor dat auto's ze slechter zien en verlichten het totaal een stuk minder, dat kan gevaren opleveren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En ook van verschillende lengtes, dit is discriminerend tegen midgets!
Oh, succes met hem dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'k het beter doe dan jij.
NIET AAN GEDACHT. BEDANKT VOOR DEZE OPENBARING.quote:
Twee fietsen tegen de paal zetten. Daarop gaan staan. Andere fiets pakken. Uitstrekken, stang om de paal heen en langzaam laten zaggen.quote:
Ik ben niet zo groot.quote:
zag maar lekker doorquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee fietsen tegen de paal zetten. Daarop gaan staan. Andere fiets pakken. Uitstrekken, stang om de paal heen en langzaam laten zaggen.
Lantaarnpalen hebben jaren lang gestreden voor lantaarnnisme! Ze hebben gelijke, niet meer niet minder, rechten. Kleine lantaarnpalen zorgen voor een beter verlicht oppervlak!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou kijk, lantaarnpalen mogen gewoon discrimineren, dat is hun voorrecht. Sowieso zijn midgets niet vaak mensen die klagen over gediscrimineerd worden. Dus hier ben ik het niet mee eens. Kleine lantaarnpalen zorgen er voor dat auto's ze slechter zien en verlichten het totaal een stuk minder, dat kan gevaren opleveren.
quote:
Zoveel moeite doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee fietsen tegen de paal zetten. Daarop gaan staan. Andere fiets pakken. Uitstrekken, stang om de paal heen en langzaam laten zaggen.
En vervolgens spijt hebben. Maar ik vaker spijt.quote:
Niet teveel spijten. Krijg je harige handpalmen van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
[..]
En vervolgens spijt hebben. Maar ik vaker spijt.
Awhquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
[..]
En vervolgens spijt hebben. Maar ik vaker spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |