Ik vind iedereen aardigquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
ik vind tjacka en littlebrownie best aardig
Jij lugubere hansworst, hoe kun je mij niet aardig vinden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
Kijk voetbal.quote:
JMF (Ronnie) doet het bij mij wel goed. En chroestjov is ook een goede knul, evenals VMS, maar hij post hier af en toe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wie is jullie favoriete FOK!ker buiten de SC?
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
LB. het is uit tussen mij en cachet, kun je de TT veranderen naar: ''Alleen maar punani''?
Is goed, ik zal me na 295 koest houden. Lief van me, hé, nou?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Muto het volgende:
Ik wil een topic openen. Ik moet een tt opdragen aan essnhills
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga nu een relatie aanknopen met BL.
Ik ook.quote:
Arme kerel, hij wou écht graag een kantoor worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef [url=]x[/url] het volgende:
Godverdegodver. Had ik dus m'n examen, want wil gaan studeren voor kantoor.
Gezakt dus. Godverdomme. Op één duizendste punt!
Mijne ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijne bevatten edgy naaktpics.
omgz0r. Jij op mijn knuffellijst. Ik ga je een knuffel geven, thans, je knuffelt mijn middel. Met je mond. En gaat heen en terug.quote:
die je net stuurde?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan jij dat plaatje sturen wat ik met hem wil doen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
omgz0r. Jij op mijn knuffellijst. Ik ga je een knuffel geven, thans, je knuffelt mijn middel. Met je mond. En gaat heen en terug.
Lantaarnpalen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Ehhh ehh ik weet niks te zeggen, weet iemand een leuk onderwerp waar we het nooit over hebben?
anale seksquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Ehhh ehh ik weet niks te zeggen, weet iemand een leuk onderwerp waar we het nooit over hebben?
pijpenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik denk dat Bitterlemon mij haat. Wat moet ik nu doen?
Ik klap hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ze zouden verschillende kleuren lantaarnpalen moeten nemen in de wereld, dan wordt de wereld veel mooier! Fel groen en blauw en geeeeel!!!quote:
Hij haat je niet, geen zorgen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij houdt niet zo van spanken.quote:
En ook van verschillende lengtes, dit is discriminerend tegen midgets!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze zouden verschillende kleuren lantaarnpalen moeten nemen in de wereld, dan wordt de wereld veel mooier! Fel groen en blauw en geeeeel!!!
Ik sla zijn pagga.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van spanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |