SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBEASTMODE![]()
Ik had de OP en zo al gevonden, wist alleen niet of ik nog iets moest linken aan dit topic. Wilde het niet upfucken voor iedereen.
![]()
Je hoeft echt alleen op 'open nieuw deel' te klikken en een andere TT te verzinnen. Al het andere gaat automagisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef 33 het volgende:
Ik had de OP en zo al gevonden, wist alleen niet of ik nog iets moest linken aan dit topic. Wilde het niet upfucken voor iedereen.
BEASTMODE![]()
Ohja ik ziet het. Nouja, noted.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je hoeft echt alleen op 'open nieuw deel' te klikken en een andere TT te verzinnen. Al het andere gaat automagisch.![]()
![]()
slechte foto, die tweede, dus ga voor 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef helplesssss het volgende:
Mannen,
Mag ik weten welke van de twee billen jullie mooier vinden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
zoek dan 2 foto's die allebei van achteren zijn genomen en niet verschillend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef helplesssss het volgende:
Beoordelen jullie de kwaliteit van de foto of het figuur? Haha![]()
bottom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef helplesssss het volgende:
Mannen,
Mag ik weten welke van de twee billen jullie mooier vinden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihi snappen jullie: ik kies bottom
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
je hebt gelijk, de gymchick overtreft deze keer beide foto'squote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Snakey het volgende:
ONZ / [DE GYM #242] waar we radicaliserenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb nog niet meegedaan, maar wel eens tijdens mijn eigen workout meegekeken. Het ziet eruit alsof ze het grootste deel van het uur intensief bezig zijn, zit ook wat cardio bij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n kettlebel training eruit? Op wat voor intensiteit doe je dit? Hoeveel rust neem je tussendoor? Te veel variabelen om een zinnig antwoord te geven. Het kan 400kcal zijn, maar net zo goed 1000kcal als jij als een crossfit malloot tekeer gaat.
Het zal in ieder geval een goed excuus zijn om 3500kcal(?) naar binnen te werken op die dagen ( 800kcal aanvulling om workout te compenseren)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
De bedoeling is in ieder geval meerdere malen een set van 4-5 oefeningen te doorlopen met ~1 minuut pauze tussen de cycles. Vrij hoge intensiteit dus en je bent in een half uur wel redelijk gaar. Hoe gaar hangt van het gewicht af dat je kiest en de instructeur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
Hoe ziet zo'n kettlebel training eruit? Op wat voor intensiteit doe je dit? Hoeveel rust neem je tussendoor? Te veel variabelen om een zinnig antwoord te geven. Het kan 400kcal zijn, maar net zo goed 1000kcal als jij als een crossfit malloot tekeer gaat.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Twee weken voor ik naar NZ ga heb ik een cycle afgerond. Ik ga in die eerste week de 10.000 Swing Kettlebell Workout van Dan John doen. https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.![]()
![]()
Dat haal ik niet in een week.quote:![]()
Het is verdeeld over 20 workouts, dus eigenlijk een 5 weken workout.![]()
Ik snap hier het nut echt totaal niet van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
Twee weken voor ik naar NZ ga heb ik een cycle afgerond. Ik ga in die eerste week de 10.000 Swing Kettlebell Workout van Dan John doen. https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.
BEASTMODE![]()
For fun, zoals ik al zei. En het heeft een goede overdracht naar liften. Dan´s aanbeveling voor na deze workout:quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik snap hier het nut echt totaal niet van.quote:You are now in extraordinarily better shape than you were four or five weeks ago. Your training should be poised to take off. I recommend you put these newfound abilities to work with a basic strength template, such as Jim Wender's 5/3/1.![]()
Ik zie dat B&F naast hun superfoods assortiment weer iets nieuws heeft: http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Lijkt mij erg ideaal voor de low-kcal people hier. Het is niet erg goedkoop though.If not now, then when.![]()
Dan kun je ook gewoon psyliumvezel/lijnzaad/chiazaad/whatever door je eten gooien, dat is een stuk goedkoper. In principe werkt het gewoon net als andere vezels als een laxans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie dat B&F naast hun superfoods assortiment weer iets nieuws heeft: http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Lijkt mij erg ideaal voor de low-kcal people hier. Het is niet erg goedkoop though.![]()
Ik heb zelf chiazaden gezien psyilum erg agressief is, maar daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon psyliumvezel/lijnzaad/chiazaad/whatever door je eten gooien, dat is een stuk goedkoper. In principe werkt het gewoon net als andere vezels als een laxans.Het ging over die rijst; 12 kcal per 100 gr.
If not now, then when.![]()
Van wiki "Glucomannan is a water-soluble polysaccharide that is considered a dietary fiber." De chemische structuur lijkt dus op die van psylium.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf chiazaden gezien psyilum erg agressief is, maar daar ging het niet over.Het ging over die rijst; 12 kcal per 100 gr.
Edit: Het punt dat ik wil maken is dat ik niet zo gek ben op geraffineerde voeding die je geweldige dingen beloofd.![]()
ik denk dat het echt afsterven isquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.![]()
wel leuk!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, maar ook waar die 19% zat he: met name abdominaal / visceraal, dankzij de hoge-fructose / sucrose dieet van hem van pop-tarts etc. Staat ook een alinea in over dat skinfold calipers bij deze mensen een vertekend beeld geeft, omdat het vet niet subcutaan is. Voor diabetes/hart- vaatziekten is subcutaan vet geen goede marker, abdominaal des te meer....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
Zijn waardes waren noch steeds verre van normaal, maar ze verbeterden wel significant ja. En blubberpens viel op zich wel mee met 19%.Confidence through competence![]()
Ik heb twee weken na deze cycle voor ik een maand weg ben. Leek me wel een goede workout voor een week, misschien twee. Misschien doe ik volgend jaar de hele workout, 4 of 5 weken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik denk dat het echt afsterven is
wel leuk!![]()
![]()
ja, lijkt me ook wel...quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb twee weken na deze cycle voor ik een maand weg ben. Leek me wel een goede workout voor een week, misschien twee. Misschien doe ik volgend jaar de hele workout, 4 of 5 weken.
als Dan John het doet, is het goed
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zucht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef helplesssss het volgende:
Mijn eiwitshake is trouwens binnen: Ice coffee. HEERLIJK! Wel met Campina melk drinken!!!Deathlift or Die.![]()
En nu? Is er geen permanente oplossing?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
en mijn pols speelt weer op.
/jankpostIf not now, then when.![]()
Operatie door de plastisch chirurg (lossnijden van de sheath) zou een permanente oplossing zijn, maar niet zonder risico's en dus als last resort...quote:Op woensdag 6 november 2013 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En nu? Is er geen permanente oplossing?
Wellicht dat ik nog 1x een spuit probeer voordat ik aan een operatie ga denken.Confidence through competence![]()
Zit nu dus in de 5/3/1 deload week. 5x50kg bench pressHeb het gevoel dat ik eigenlijk net zo goed kan thuis blijven.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
hehe ja deloads kunnen als een straf voelen...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef star_gazer het volgende:
Zit nu dus in de 5/3/1 deload week. 5x50kg bench pressHeb het gevoel dat ik eigenlijk net zo goed kan thuis blijven.
maar als je heel ver zit in een schema te peaken.. dan voelen ze als een "blessing" en zijn ze heel erg welkom.
Moet nu zelf eindelijk reps inleveren op de deficit deadlift, gister 180x16 gedaan, hopelijk 190x14, 200x12, 210x10, 220x8 ... en dan pas overstappen naar conventional op 230. We zullen zien.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dit heb je deze week al drie keer gezegd, allejezus man. Ik weet hoe je je voelt, maar een deload is een belangrijk onderdeel van dit schema. Accept it, dont whine about it.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef star_gazer het volgende:
strong squat form/10
inb4 maakt niet uit is badr tochBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nou en. Ik vind het irritantquote:Op woensdag 6 november 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit heb je deze week al drie keer gezegd, allejezus man. Ik weet hoe je je voelt, maar een deload is een belangrijk onderdeel van dit schema. Accept it, dont whine about it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even serieus: ik probeer er wel het beste van te maken. Echt extreem strict op de form; kaarsrecht en vol onder controle naar beneden, 1 tel vasthouden onderaan en dan rustig met een adem uitpressen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou en. Ik vind het irritantDaar gebruik ik mijn warmup setjes ook altijd voor, dat is juist de kans om de vorm goed onder controle te krijgen, vooral de pause en legdrive blijf ik op hameren bij bench.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even serieus: ik probeer er wel het beste van te maken. Echt extreem strict op de form; kaarsrecht en vol onder controle naar beneden, 1 tel vasthouden onderaan en dan rustig met een adem uitpressen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
in de smithquote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef dreamerbulk het volgende:
strong squat form/10
[ afbeelding ]
inb4 maakt niet uit is badr toch![]()
![]()
lol kijk naar de vorm in zijn torso, niet echt een upright position he.(A hack squat is an exercise where your torso remains perpendicular to the "floor", or pressing platform.)quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Yamcha het volgende:
Hack squats is toch niet zo heel gek in de smith?beter doe je hacksquats op deze manier..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Yamcha het volgende:
Hack squats is toch niet zo heel gek in de smith?
Hacksquats op zo'n manier zoals hij ze doet in de smith doen is niet goed voor je rug, zeker niet met hoge gewichten.
Daarnaast snap ik niet waarom hij niet gewoon squat, dit heeft veel meer overdraagbaarheid naar zijn sport dan partial hack squats... Misschien dat hij dan weer eens overtuigend een partij wint![]()
maja wie ben ikBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Geheel offtopic, maar die gast is een schande voor de vechtsport en mag, wat mij betreft, geen enkele partij meer vechten.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol kijk naar de vorm in zijn torso, niet echt een upright position he.(A hack squat is an exercise where your torso remains perpendicular to the "floor", or pressing platform.)
[..]
beter doe je hacksquats op deze manier..
Hacksquats op zo'n manier zoals hij ze doet in de smith doen is niet goed voor je rug, zeker niet met hoge gewichten.
Daarnaast snap ik niet waarom hij niet gewoon squat, dit heeft veel meer overdraagbaarheid naar zijn sport dan partial hack squats... Misschien dat hij dan weer eens overtuigend een partij wint![]()
maja wie ben ik![]()
eensquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar die gast is een schande voor de vechtsport en mag, wat mij betreft, geen enkele partij meer vechten.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als ik morgen 120 kilo bench press heb ik mijn doel behaald om dat te benchen voor ik 48 word, wat vrijdag is.![]()
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Yamcha het volgende:
Hack squats is toch niet zo heel gek in de smith?![]()
![]()
Ik wens je sterkte toe en massieve gains.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Als ik morgen 120 kilo bench press heb ik mijn doel behaald om dat te benchen voor ik 48 word, wat vrijdag is.![]()
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mooi doel en veel succes, hoe lang train jij eigenlijk al?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte toe en massieve gains.Thanks.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Mooi doel en veel succes, hoe lang train jij eigenlijk al?![]()
Erm, ik train sinds m'n 25ste ofzo. Maar met enorme 'gaten', zeg maar. In 2005 weer begonnen voor twee jaar, weer gestopt, ergens in 2007 weer begonnen, enz. Ik weet het allemaal niet meer precies, is ook niet belangrijk.
Maar de afgelopen twee jaar heb ik misschien 3 weken niet getraind. Van die twee jaar ben ik te lang in een, op zich niet eens slechte, 4 dagen split blijven hangen waardoor ik lang op dezelfde gewichten vast bleef zitten.
De afgelopen 3 maanden ben ik flink opgeschoten door over te gaan op een full body met PL 'achtige' training.![]()
Succes!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.If not now, then when.![]()
Sowieso wel! Zet je beste liedje op, voel de adrenaline, besef dat het enkel gewicht is wat je sterker maakt en het een fractie is van alle dingen die je in leven al overwonnen hebt. Moet goed komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks. Ben benieuwd of ik het haal. Afgelopen week 115 was net aan.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso wel! Zet je beste liedje op, voel de adrenaline, besef dat het enkel gewicht is wat je sterker maakt en het een fractie is van alle dingen die je in leven al overwonnen hebt. Moet goed komen.![]()
Schouders goed in de bench drukken ook voordat je begint met drukken en zo hard mogelijk in de bar knijpen, ervan uitgaand dat je niet de suicide grip gebruikt.Good luck!
![]()
Sowieso niet de bar op je polsen laten steunen..vuisten recht omhoog wijzen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef 33 het volgende:
[..]![]()
Schouders goed in de bench drukken ook voordat je begint met drukken en zo hard mogelijk in de bar knijpen, ervan uitgaand dat je niet de suicide grip gebruikt.Good luck!
Zul je zien dat benchen opeens een stuk moeilijker gaat.![]()
Ik heb een goede leraar. http://www.t-nation.com/f(...)ds_a_12_step_programquote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef 33 het volgende:
[..]![]()
Iedereen die deze tips goed gebruikt kan zijn/haar BP zomaar met 10 - 20% verhogen, sommigen misschien zelfs richting de 30%.
En nee, geen suicide grip.Thanks.
![]()
![]()
Strenght!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.
Ik ben 'pas' halverwege![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso niet de bar op je polsen laten steunen..vuisten recht omhoog wijzen.
Zul je zien dat benchen opeens een stuk moeilijker gaat.
Goodluck met je vuisten omhoog terwijl je 180kg+ benchtBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Succes, godspeed!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Cheers.quote:
Zoiets als 'pas' bestaat niet. Je bent 'al' op de helft.Dat voor als je héél snel plat en erg breed wil worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
Goodluck met je vuisten omhoog terwijl je 180kg+ bencht
Thnx!quote:![]()
Dan Green 850 lbs deadlift. Volgens mij weegt hij hier net boven de 100 kg. Bijna 4 keer eigen lichaamsgewicht.![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124![]()
Wow, sumo zelfs.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef 33 het volgende:
Dan Green 850 lbs deadlift. Volgens mij weegt hij hier net boven de 100 kg. Bijna 4 keer eigen lichaamsgewicht.![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124![]()
![]()
ook heerlijk hoe langzaam dat gewicht van de grond komt en hoe hij hard hij dan doorpulled ...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124
DAYUMBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Echt een baas ja, maar waarom is hij zo droog vergeleken met andere powerlifters?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hij compete @ 220 en 240 lbs, dus 100 en 110 kg. Hij noemde ergens dat dit gewoon z'n bouw is en hij het niet nodig vindt om een hoog vetgehalte te hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Echt een baas ja, maar waarom is hij zo droog vergeleken met andere powerlifters?![]()
Compete die in een gewichtsklasse? Ik vind hem er verder echt bruut uitzien wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Hij compete @ 220 en 240 lbs, dus 100 en 110 kg. Hij noemde ergens dat dit gewoon z'n bouw is en hij het niet nodig vindt om een hoog vetgehalte te hebben.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Yess! Zie hier een WR @ 110kg:quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef esv7 het volgende:
[..]
Compete die in een gewichtsklasse? Ik vind hem er verder echt bruut uitzien wel.
![]()
Mag hopen dat er wel dumbels van >5kg en een squatrack aanwezig zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, even abbo afgesloten. Let;s start liftingTogether We Will Live Forever
wel goeie ass no homoquote:Of toch du vader?![]()
Haha jep, wel een squatrack zonder 2 van die stangen die 'm opvangen als je 'm laat vallen, maar wel dat je er al onder kan staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag hopen dat er wel dumbels van >5kg en een squatrack aanwezig zijn![]()
Ah, het was Dan Green die een keer nat ging in een meet. Hij spant zijn lichaam aan voor hij deadlift, en geeft dan de bar een ruk. Daar trok hij een keer de platen mee van de grond voor hij daadwerkelijk zijn lift deed. Maar platen van de grond is een lift, dus werd zijn lift afgekeurd.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, het was Dan Green die een keer nat ging in een meet. Hij spant zijn lichaam aan voor hij deadlift, en geeft dan de bar een ruk. Daar trok hij een keer de platen mee van de grond voor hij daadwerkelijk zijn lift deed. Maar platen van de grond is een lift, dus werd zijn lift afgekeurd.![]()
Ik hoop dat het overgaat man. Het beste gewenst!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Operatie door de plastisch chirurg (lossnijden van de sheath) zou een permanente oplossing zijn, maar niet zonder risico's en dus als last resort...
Wellicht dat ik nog 1x een spuit probeer voordat ik aan een operatie ga denken.If not now, then when.![]()
Haha, bij dat eerste plaatje moest ik aan deze dude denken:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goodluck met je vuisten omhoog terwijl je 180kg+ bencht
Extra sterke dubbele bak koffie zetten voor je workoutquote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
![]()
Wanneer ik achter mijn bureau zit dan heb ik altijd pijn in mijn achillespees wanneer ik mijn voeten op de grond heb of op een voetenverhoging geval. Erg vervelend is dit, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?If not now, then when.![]()
Ja idd voor zijn gewichtklasse dieet hij heel strak, hij is geen SHW dus daarom wilt hij zo min mogelijk vet met zoveel mogelijk spier om in zijn gewichtklasse te kunnen blijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Echt een baas ja, maar waarom is hij zo droog vergeleken met andere powerlifters?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Oo oké, be niet zo thuis in de powerlift wereld. Sinds kort kijk ik wel video's van Babyslayer en Brandon Lilly enzo omdat die hier gepost waren, wel nice om te kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja idd voor zijn gewichtklasse dieet hij heel strak, hij is geen SHW dus daarom wilt hij zo min mogelijk vet met zoveel mogelijk spier om in zijn gewichtklasse te kunnen blijven.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Check die benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nomnomnomnomnohomoHij had laatst op zijn fb een foto van hem gepost van vroeger en nu. Het verschil was echt een paar jaartjes volgens mij.
Quadzillaquote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die benen.Hij had laatst op zijn fb een foto van hem gepost van vroeger en nu. Het verschil was echt een paar jaartjes volgens mij.
.
![]()
+1 voor jou en je motivatie! hehequote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
[..]
Oo oké, be niet zo thuis in de powerlift wereld. Sinds kort kijk ik wel video's van Babyslayer en Brandon Lilly enzo omdat die hier gepost waren, wel nice om te kijken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat is sowieso m'n enige pre workout.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Extra sterke dubbele bak koffie zetten voor je workout![]()
![]()
vroeger toen hij westside barbell method trainde werd hem altijd geleerd dat de quads niet zo van belang waren bij heavy squats. Zelf was Dan toendertijd nooit tevreden over zijn squats en toen keek hij eens om zich heen... hij zag dat alle wereldkampioenen enorme quads hadden waarbij de onderkant van de spieren haast over de knieschijven heen "dropen" ... toen dacht hij ..OK frontsquats all the way.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die benen.Hij had laatst op zijn fb een foto van hem gepost van vroeger en nu. Het verschil was echt een paar jaartjes volgens mij.
Mooi verhaal. Op zich lees ik wel vaker dat mensen de methodes van Westside niet echt heel goed vinden. Volgens mij had Brandon Lilly het daar ook over in zijn boek als ik het mij goed herinner.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger toen hij westside barbell method trainde werd hem altijd geleerd dat de quads niet zo van belang waren bij heavy squats. Zelf was Dan toendertijd nooit tevreden over zijn squats en toen keek hij eens om zich heen... hij zag dat alle wereldkampioenen enorme quads hadden waarbij de onderkant van de spieren haast over de knieschijven heen "dropen" ... toen dacht hij ..OK frontsquats all the way.
Mooi plaatje trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ja dat motiveert echt goedquote:Op woensdag 6 november 2013 21:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
+1 voor jou en je motivatie! hehe.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Op zich lees ik wel vaker dat mensen de methodes van Westside niet echt heel goed vinden. Volgens mij had Brandon Lilly het daar ook over in zijn boek als ik het mij goed herinner.
Mooi plaatje trouwens.
Daar deed hij mij ook gelijk aan denken lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Op zich lees ik wel vaker dat mensen de methodes van Westside niet echt heel goed vinden. Volgens mij had Brandon Lilly het daar ook over in zijn boek als ik het mij goed herinner.
Mooi plaatje trouwens.
Voor raw powerlifting is Westside in eerste instantie niet de beste keuze nee. Voor geared zou het meer voor de hand liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haalt niet weg dat Louie Simmons zijn atleten heel wat hoge cijfers halen, dat dan weer wel.
Maar idd, voor raw zijn er betere manieren lees ik ook steeds vaker.
Hier dat omstreden artikel van Dan over Westside method, waarin hij ook weer over soortgelijk iets praat wat ik net zei hierboven.
http://www.jtsstrength.com/articles/2013/05/29/west-of-westside/
hehe real life brollyBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Alright interessant. Volgens mij heb ik het inderdaad van dat artikel en niet het Cube boek.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Voor raw powerlifting is Westside in eerste instantie niet de beste keuze nee. Voor geared zou het meer voor de hand liggen.
Haalt niet weg dat Louie Simmons zijn atleten heel wat hoge cijfers halen, dat dan weer wel.
Maar idd, voor raw zijn er betere manieren lees ik ook steeds vaker.
Hier dat omstreden artikel van Dan over Westside method, waarin hij ook weer over soortgelijk iets praat wat ik net zei hierboven.
http://www.jtsstrength.com/articles/2013/05/29/west-of-westside/
hehe real life brolly
Btw, hoe gaat je nieuwe schema je op het moment af?If not now, then when.![]()
Kan nog weinig zeggen over triples/doubles/singles/1RM ... aangezien ik nog redelijk hoog in de reps zit. Maar het gaat lekker, en het is echt al heel erg uitdagend.. zelfs zonder de hele hoge gewichten. Super hard sterven lol.. omdat je toch voor max reps gaat.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright interessant. Volgens mij heb ik het inderdaad van dat artikel en niet het Cube boek.
Btw, hoe gaat je nieuwe schema je op het moment af?
Pause squats nu 150kg 2x10(moet 20 reps in totaal halen) elke week 5kg erop
Deficit deadlifts 180kg 16 reps(moet gewoon all-out gaan) elke week 10kg erop
Pause bench 105kg 10,9,6(moet 20 reps in totaal halen, niet stoppen bij 20 laatste set) elke week 2.5kg erop
deadlift stance box squats 150kg 15 reps(moet gewoon all-out gaan) elke week 5kg erop
en voor de rest alle assistance oefeningen stijgen ook geleidelijk aan mee
Naarmate de weken vorderen zal ik steeds dichter in de buurt van de triples/doubles/singles terecht komen...dan ff het schema verder ombouwen.
Bedoeling is natuurlijk om zolang mogelijk te rekken, en zo lang mogelijk te kunnen "peaken". Verwacht na de eerste 10 weken al wel wat pr's te hebben op mijn compounds, als het zo doorgaat zoals het nu gaat.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik merk dat m'n bovenlichaam vrij ver achterloopt op m'n onderlichaam. Zit er daarom aan te denken om om de dag bovenlichaam+abs te trainen en de andere dag rust te houden. Te veel van het goede? Ik stop dan dus even helemaal met onderlichaam. (misschien nog 1 keer per week).![]()
Godver, met zo'n kettlebell training word je toch even goed met je neus op de feiten gedrukt. Ik wist dat mijn flexibiliteit slecht was maar dit gaat echt nergens over.
On mijn squat met een full rom uit te Voeren en een rechte rug te behouden pak ik een iets bredere stance en laat mijn knieën en voeten blijkbaar teveel naar buiten wijzen. Als ik ze naar voren gericht probeer te houden krijg ik geen full ROM omdat mijn hamstrings dan tegenstribbelen.
Met Deadlift laat ik mijn schouders blijkbaar te ver naar voren hangen. En zo kom je dan opeens dingen over je form te weten uit het oogpunt van anderen met ervaring.
Op zich is het een redelijke cardio, en voor ook hip drive. Je voelt het voornamelijk in je core al die kettlebell oefeningen aangezien je core voor alles helemaal vast moet staan. Denk dat ik het voor 1x in de week er wel in ga houden.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
you this brahquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik merk dat m'n bovenlichaam vrij ver achterloopt op m'n onderlichaam. Zit er daarom aan te denken om om de dag bovenlichaam+abs te trainen en de andere dag rust te houden. Te veel van het goede? Ik stop dan dus even helemaal met onderlichaam. (misschien nog 1 keer per week).
Wut.quote:![]()
Nee ik train soms alleen en soms met maten die al veel langer trainen. Bovenlichaam red ik lang niet op wat zij doen. Onderlichaam overtref ik ze met gemak.![]()
Waarom zou je in godsnaam je onderlichaam niet trainen omdat je bovenlichaam achterloopt...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Wut.![]()
Nee ik train soms alleen en soms met maten die al veel langer trainen. Bovenlichaam red ik lang niet op wat zij doen. Onderlichaam overtref ik ze met gemak.
Het is niet perse zo dat als je iets vaker in de week traint dat het dan sterker/groter wordt.
IMO is er nooit een excuus om geen benen te trainen(tenzij je geen benen meer hebt)
Laat je onderlichaam je motivatie zijn voor je bovenlichaam, geef 110% voor je benen, en geef 110% voor je bovenlichaam.
Gaan hun ineens geen bovenlichaam meer trainen, en alleen maar onderlichaam trainen...omdat jij ver voorloopt op hun qua onderlichaam? Zelfde logica lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Daarom vraag ik het hier toch? Nou ja. Duidelijk in ieder geval.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je onderlichaam niet trainen omdat je bovenlichaam achterloopt...
Het is niet perse zo dat als je iets vaker in de week traint dat het dan sterker/groter wordt.
IMO is er nooit een excuus om geen benen te trainen(tenzij je geen benen meer hebt)
Laat je onderlichaam je motivatie zijn voor je bovenlichaam, geef 110% voor je benen, en geef 110% voor je bovenlichaam.
Gaan hun ineens geen bovenlichaam meer trainen, en alleen maar onderlichaam trainen...omdat jij ver voorloopt op hun qua onderlichaam? Zelfde logica lol![]()
![]()
en daarom antwoord ik vanuit mijn oprechtste en beste vermogenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het hier toch? Nou ja. Duidelijk in ieder geval.
Mijn benen zijn altijd mijn sterkste/grootste lichaamsonderdeel geweest, met ruim 80cm omtrek moet ik hard werken om mijn bovenlichaam niet te laten overpoweren door mijn benen... maar toch ben ik van ze gaan houden door de jaren heen
Gebruik je onderlichaam kracht om zwaar te deadliften, zo zal je bovenlichaam(rug) ook beestelijk worden heheBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mooi dat die punten naar voren komen. Kan je weer goed gebruiken bij het liften.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef Drinky het volgende:
Godver, met zo'n kettlebell training word je toch even goed met je neus op de feiten gedrukt. Ik wist dat mijn flexibiliteit slecht was maar dit gaat echt nergens over.
On mijn squat met een full rom uit te Voeren en een rechte rug te behouden pak ik een iets bredere stance en laat mijn knieën en voeten blijkbaar teveel naar buiten wijzen. Als ik ze naar voren gericht probeer te houden krijg ik geen full ROM omdat mijn hamstrings dan tegenstribbelen.
Met Deadlift laat ik mijn schouders blijkbaar te ver naar voren hangen. En zo kom je dan opeens dingen over je form te weten uit het oogpunt van anderen met ervaring.
Op zich is het een redelijke cardio, en voor ook hip drive. Je voelt het voornamelijk in je core al die kettlebell oefeningen aangezien je core voor alles helemaal vast moet staan. Denk dat ik het voor 1x in de week er wel in ga houden.![]()
Nice! Ben echt heel erg nieuwsgierig naar je nieuwe PR's, vooral gezien de manier van trainen (high reps). Je zit nu in je derde week toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan nog weinig zeggen over triples/doubles/singles/1RM ... aangezien ik nog redelijk hoog in de reps zit. Maar het gaat lekker, en het is echt al heel erg uitdagend.. zelfs zonder de hele hoge gewichten. Super hard sterven lol.. omdat je toch voor max reps gaat.
Pause squats nu 150kg 2x10(moet 20 reps in totaal halen) elke week 5kg erop
Deficit deadlifts 180kg 16 reps(moet gewoon all-out gaan) elke week 10kg erop
Pause bench 105kg 10,9,6(moet 20 reps in totaal halen, niet stoppen bij 20 laatste set) elke week 2.5kg erop
deadlift stance box squats 150kg 15 reps(moet gewoon all-out gaan) elke week 5kg erop
en voor de rest alle assistance oefeningen stijgen ook geleidelijk aan mee
Naarmate de weken vorderen zal ik steeds dichter in de buurt van de triples/doubles/singles terecht komen...dan ff het schema verder ombouwen.
Bedoeling is natuurlijk om zolang mogelijk te rekken, en zo lang mogelijk te kunnen "peaken". Verwacht na de eerste 10 weken al wel wat pr's te hebben op mijn compounds, als het zo doorgaat zoals het nu gaat.Hij is blijkbaar natty. No way jose.quote:
3e week nu ja, het is een 10 - 13 week cycle ongeveer...ligt een beetje aan hoelang ik het kan rekken. Ben zelf ook zeer benieuwd, ik ben al blij met een 5-10kg pr uiteraard na 10 weken, maar ik ga voor meer uiteraard grrrrrquote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Ben echt heel erg nieuwsgierig naar je nieuwe PR's, vooral gezien de manier van trainen (high reps). Je zit nu in je derde week toch?
[..]
Hij is blijkbaar natty. No way jose.
whaha ja fostermann natty..
Uiteraard. Ik keek net toevallig de nieuwe video van Ben Rice waarin hij het had over dat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om nieuwe PR's te behalen naarmate je op een hoger niveau komt. Wel logisch ook. Net zoals dit:quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3e week nu ja, het is een 10 - 13 week cycle ongeveer...ligt een beetje aan hoelang ik het kan rekken. Ben zelf ook zeer benieuwd, ik ben al blij met een 5-10kg pr uiteraard na 10 weken, maar ik ga voor meer uiteraard grrrrr
whaha ja fostermann natty..
Heb je btw ooit Smolov gedraaid?If not now, then when.![]()
ja zeker handig dat iemand anders er ook naar kan kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi dat die punten naar voren komen. Kan je weer goed gebruiken bij het liften.
Moet echt meer stretchen, mijn hamstrings zijn zo kort geworden van het vele liften en niet stretchen. In de tijden dat omik nog aan het boksen was, was het veel beter gesteld met mijn flexibiliteit
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Jep, that's life ... met bepaalde peptides zou je die rode lijn nog iets kunnen laten stijgen laawlllquote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik keek net toevallig de nieuwe video van Ben Rice waarin hij het had over dat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om nieuwe PR's te behalen naarmate je op een hoger niveau komt. Wel logisch ook. Net zoals dit:
[ afbeelding ]
Heb je btw ooit Smolov gedraaid?
Ik heb ooit in het verleden wel eens Smolov jr. gedraait voor mijn bench, daar had ik behoorlijk goede resultaten mee, 127,5 naar 140kg in 3 weken tijd. Maar na smolov benchde ik nog maar 1x per week..dan zakken je gains wel iets in.
Ben van plan om de echte Smolov ergens in 2014 te gaan doen voor squats, of ik ga misschien Sheiko doen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Lol.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jep, that's life ... met bepaalde peptides zou je die rode lijn nog iets kunnen laten stijgen laawlll
Ik heb ooit in het verleden wel eens Smolov jr. gedraait voor mijn bench, daar had ik behoorlijk goede resultaten mee, 127,5 naar 140kg in 3 weken tijd. Maar na smolov benchde ik nog maar 1x per week..dan zakken je gains wel iets in.
Ben van plan om de echte Smolov ergens in 2014 te gaan doen voor squats, of ik ga misschien Sheiko doen.
Goede progress. Smolov, en dan met name Smolov squats - wat jij wilt gaan doen - moet echt killing zijn.If not now, then when.![]()
You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower bodyquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik merk dat m'n bovenlichaam vrij ver achterloopt op m'n onderlichaam. Zit er daarom aan te denken om om de dag bovenlichaam+abs te trainen en de andere dag rust te houden. Te veel van het goede? Ik stop dan dus even helemaal met onderlichaam. (misschien nog 1 keer per week).![]()
Schijnt zeer dodelijk te zijn, elke keer als ik reacties lees van mensen die het overleeft hebben...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.
Goede progress. Smolov, en dan met name Smolov squats - wat jij wilt gaan doen - moet echt killing zijn.
Al het dodelijke komt uit Rusland... Waarom denk je dat Brandon Lilly voor zijn nieuwe Cube Method tshirt dit design heeft gekozen?
a weirquote:Op woensdag 6 november 2013 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower body
Sickening dorian yates barndoor back tom platz wheels ifbb pro sith lord peace out bye
[ Bericht 16% gewijzigd door dreamerbulk op 06-11-2013 23:31:24 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat shirt.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Schijnt zeer dodelijk te zijn, elke keer als ik reacties lees van mensen die het overleeft hebben...
Al het dodelijke komt uit Rusland... Waarom denk je dat Brandon Lilly voor zijn nieuwe Cube Method tshirt dit design heeft gekozen?
[ afbeelding ]![]()
Kan ik hem ergens kopen?If not now, then when.![]()
brandonlilly3@yahoo.comquote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat shirt.![]()
Kan ik hem ergens kopen?
mail m of die ze nog heeftBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Done deal. Thanks!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brandonlilly3@yahoo.com
mail m of die ze nog heeftIf not now, then when.![]()
precies 37 uur, 24 minuten en 47 seconden.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
vreemd ik herstel meestal iets sneller, vreemd dat het toch per persoon in de seconden kan verschillen.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:39 schreef Verbosity het volgende:
precies 37 uur, 24 minuten en 47 seconden.![]()
http://www.aworkoutroutine.com/everything-works/
^^ Weer een superartikel van deze superwebsite. Dit is echt een van de weinige websites zonder opgeblazen arrogantie of een verkoopsmoel die nuttige dingen schrijft. Zelfde als hun Creatine guide:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/Confidence through competence![]()
Done.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.aworkoutroutine.com/everything-works/
^^ Weer een superartikel van deze superwebsite. Dit is echt een van de weinige websites zonder opgeblazen arrogantie of een verkoopsmoel die nuttige dingen schrijft. Zelfde als hun Creatine guide:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/quote:For every person doing well with low carbs, you’ll find someone doing equally well with high carbs. For every person doing great eating Paleo and doing Crossfit, you’ll find even more doing just as great if not better eating many non-Paleo foods and doing the complete opposite of Crossfit (which I think technically means “training intelligently” …zing!).BEASTMODE![]()
Fantoompijn of de andere?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:14 schreef Snakey het volgende:
Ik kreeg kramp in m'n been halverwege...![]()
BEASTMODE![]()
Nee, wel dat been, maar m'n hamstring.quote:![]()
Ik blijf me een beetje verbazen met zulke max lifts hoe 'makkelijk' het gaat als je in de juiste groove zit. Zodra je de bar rackt denk je, mmm, ik had nog een rep gekund...![]()
Herkenbaar wel, ik merk zelf dat als ik hard ga op de Bench dat dan mijn linkervoet van de grond afkomt en er kramp in de hamstring schiet, alles om die rep er zelfstandig uit te squeezen
BEASTMODE![]()
Ben nu een maand of twee bezig met Starting Strenght, zit eraan te denken over te stappen op 5x5. Is dat geen probleem als je nog in de beginfase zit?Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs![]()
quote:![]()
Erg is dat he. Ik krijg altijd kramp in m'n heup met benchenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:14 schreef Snakey het volgende:
Ik kreeg kramp in m'n been halverwege...![]()
![]()
![]()
Waarom zou je dat doen? Het heeft geen nut nu al over te stappen naar iets anders.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ben nu een maand of twee bezig met Starting Strenght, zit eraan te denken over te stappen op 5x5. Is dat geen probleem als je nog in de beginfase zit?
Lees de link van Stereo hierboven eens, en dan vooral dit stukje.Dat is echt waar het voor het gros van de mensen mis gaat.quote:Instead of putting 100% of your focus and effort into any ONE of these countless things that work, and doing it long enough and consistently enough to actually allow it to work, you’re too busy switching to something that appears “newer” and “better” every time you see someone doing well with it.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:20 schreef Awesome_ het volgende:
Herkenbaar wel, ik merk zelf dat als ik hard ga op de Bench dat dan mijn linkervoet van de grond afkomt en er kramp in de hamstring schiet, alles om die rep er zelfstandig uit te squeezenVreselijk kut. Daar wil je helemaal niet mee bezig zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
[..]
Erg is dat he. Ik krijg altijd kramp in m'n heup met benchen![]()
Ik merk steeds vaker dat als ik tegen of op m'n max bench dat ik daarna stijve benen heb.![]()
![]()
Is er wetenschappelijke onderbouwing voor spiergeheugen? Want ik ben el benieuwd hoe groot dit effect kan zijn.![]()
Hey beste vrinden,
Ik zit dus op mijn rustdag van mijn FB workout.
Maarreeeeuh tóch wil ik op deze dag ook wat aan beweging doen (lees: vetjes kwijt). Echter wil ik natuurlijk mijn spieren niet al te veel belasten. Wat stellen jullie voor? Lafjes twee uur gaan wandelen? Hardlopen zie ik niet zo zitten met mijn belaste dwergbenen.![]()
Thnx. Op naar de 140!quote:
Maar dat is voor volgend jaar. Volgende week even een back off week. En de week daarop voorbereiden voor het reisje New Zealand.![]()
Je hebt de keuze om minder calorieen te eten vandaag, wat ook resulteert in vetverlies, of je creeert zelf een calorie deficit door idd te gaan lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef RickoKun het volgende:
Hey beste vrinden,
Ik zit dus op mijn rustdag van mijn FB workout.
Maarreeeeuh tóch wil ik op deze dag ook wat aan beweging doen (lees: vetjes kwijt). Echter wil ik natuurlijk mijn spieren niet al te veel belasten. Wat stellen jullie voor? Lafjes twee uur gaan wandelen? Hardlopen zie ik niet zo zitten met mijn belaste dwergbenen.
the choice is yoursBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
140 is een mooie mijlpaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thnx. Op naar de 140!
Maar dat is voor volgend jaar. Volgende week even een back off week. En de week daarop voorbereiden voor het reisje New Zealand.
NZ, lekkerBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmmm, minder calorieën. Heb vanavond een nachtdienst dus moet tot 0645 wakker blijven.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om minder calorieen te eten vandaag, wat ook resulteert in vetverlies, of je creeert zelf een calorie deficit door idd te gaan lopen.
the choice is yours
Morgen dan wel weer trainen, maar vind ik toch altijd ietwat vervelend als ik nachtdienst heb gehad, word ik altijd zo brak wakker. Sta ik weer aan één stuk door te gapen tussen de squats door![]()
![]()
Hangt er een beetje van af wat de reden is dat hij over wilt stappen. Ik ben na 3 maanden 5x5 overgestapt op PPL omdat 5x5 me verschrikkelijk tegen begon te staan. Nu doe ik PPL en vind ik dat veel leuker, wat ook weer motiveert etc. etc. Mocht de reden van Krabs hetgeen zijn wat jij gequote hebt, dan mag je m'n reactie negerenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het heeft geen nut nu al over te stappen naar iets anders.
Lees de link van Stereo hierboven eens, en dan vooral dit stukje.
[..]
Dat is echt waar het voor het gros van de mensen mis gaat.
IMO is het vooral belangrijk dat je het leuk blijft vinden om te doen, als je met tegenzin gaat trainen houd je het toch niet lang vol. Overigens is het verschil tussen Starting Strenght en 5x5 denk ik niet zo groot als 5x5 vs. PPL maar dat is iets wat Krabs zelf moet bepalen natuurlijk.![]()
Weer een vraag over advies.
Nog steeds ben ik naar mijn idee te zwak (DL 115, Squat 90, BP 60, OHP 45 na ruim een jaar)
Ik merkte een tijdje terug dat SS echter niet zo goed gaat. Squat en Deadlift op een dag trek ik niet echt en ik doe liever ook geen BP meer na squat of deadlift.
Nu doe ik dus een split (Benen/Schouders, Rug/biceps en Borst/triceps), maar daar heb ik weer het idee dat ik sommige spieren te weinig aandacht geef (in het bijzonder borst en rug). Ik denk dat ik te weinig tijd heb om meer dan drie keer per week naar de gym te gaan.
Wat is de beste methode nu: Gewoon wat benchpresses en lat pulldowns toevoegen op de andere dagen? toch terug naar full body?![]()
Indien je niet full body wilt trainen is een UB/LB-schema de beste optie.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef DrParsifal het volgende:
Nog steeds ben ik naar mijn idee te zwak (DL 115, Squat 90, BP 60, OHP 45 na ruim een jaar)
Ik merkte een tijdje terug dat SS echter niet zo goed gaat. Squat en Deadlift op een dag trek ik niet echt en ik doe liever ook geen BP meer na squat of deadlift.
Nu doe ik dus een split (Benen/Schouders, Rug/biceps en Borst/triceps), maar daar heb ik weer het idee dat ik sommige spieren te weinig aandacht geef (in het bijzonder borst en rug). Ik denk dat ik te weinig tijd heb om meer dan drie keer per week naar de gym te gaan.
Wat is de beste methode nu: Gewoon wat benchpresses en lat pulldowns toevoegen op de andere dagen? toch terug naar full body?Together We Will Live Forever
True, het moet vooral een uitdaging zijn, en leuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wat de reden is dat hij over wilt stappen. Ik ben na 3 maanden 5x5 overgestapt op PPL omdat 5x5 me verschrikkelijk tegen begon te staan. Nu doe ik PPL en vind ik dat veel leuker, wat ook weer motiveert etc. etc. Mocht de reden van Krabs hetgeen zijn wat jij gequote hebt, dan mag je m'n reactie negeren
IMO is het vooral belangrijk dat je het leuk blijft vinden om te doen, als je met tegenzin gaat trainen houd je het toch niet lang vol. Overigens is het verschil tussen Starting Strenght en 5x5 denk ik niet zo groot als 5x5 vs. PPL maar dat is iets wat Krabs zelf moet bepalen natuurlijk.![]()
Er zijn meerdere vormen van een full body uiteraard. Kijk hier eens bijvoorbeeld. http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef DrParsifal het volgende:
Wat is de beste methode nu: Gewoon wat benchpresses en lat pulldowns toevoegen op de andere dagen? toch terug naar full body?
Of een UB/LB. Maar ik denk dat een FB voor nu beter werkt voor je.![]()
Ik begin altijd een beetje te stampen met een been.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:20 schreef Awesome_ het volgende:
Herkenbaar wel, ik merk zelf dat als ik hard ga op de Bench dat dan mijn linkervoet van de grond afkomt en er kramp in de hamstring schiet, alles om die rep er zelfstandig uit te squeezen
Als een spast.![]()
Hebben jullie nog persoonlijke tips om een cut vol te houden?
Ik merk dat als ik niet meer ontbijt rond 8uur, maar pas rond 12uur en daarna lunch rond twee uur ik langer voldaan ben. In de ochtend om 7uur ontbijten en lunchen rond 12 a 1 resulteerde in enorm veel honger tussen drie en zes, cravede echt naar voedsel en gooide mezelf vol met water/thee om dat gevoel te onderdrukken. Met die twee maaltijden kort achter elkaar zit ik goed vol en dat gevoel blijft langer aanhouden, in principe is het dus een soort van fasted systeem waardoor ik het deficit stukken beter kan handelen.
+- 500kcal deficit op 2700 onderhoudOfn0h![]()
doorgaan met wat je doetquote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef GANZENBORD het volgende:
Hebben jullie nog persoonlijke tips om een cut vol te houden?
Ik merk dat als ik niet meer ontbijt rond 8uur, maar pas rond 12uur en daarna lunch rond twee uur ik langer voldaan ben. In de ochtend om 7uur ontbijten en lunchen rond 12 a 1 resulteerde in enorm veel honger tussen drie en zes, cravede echt naar voedsel en gooide mezelf vol met water/thee om dat gevoel te onderdrukken. Met die twee maaltijden kort achter elkaar zit ik goed vol en dat gevoel blijft langer aanhouden, in principe is het dus een soort van fasted systeem waardoor ik het deficit stukken beter kan handelen.
+- 500kcal deficit op 2700 onderhoud
Ik hou nu al 11 maanden (hoop dat nooit meer zo lang te hoeven doen heh) mijn cut vol door IF te doen, m.a.w. door het grootste deel van de dag te vasten. We jij nu doet ongeveer, maar ik vast ongeveer 18-20 uur per dag. Ik had zo weinig eten nooit vol kunnen houden zonder het grootste deel van de dag niet te eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef GANZENBORD het volgende:
Hebben jullie nog persoonlijke tips om een cut vol te houden?![]()
![]()
Dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn meerdere vormen van een full body uiteraard. Kijk hier eens bijvoorbeeld. http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.html
Of een UB/LB. Maar ik denk dat een FB voor nu beter werkt voor je.
Wel een vraag over UB/LB. Hoe belangrijk is het om een split in twee zo op te delen (buiten dat het lekker overzichtelijk is). Zoals ik zei wil ik DL en Squat niet op een dag hebben.
Is het bijvoorbeeld nadelig om in plaats van UB/LB iets van Benen/Borst/Triceps op dag 1 en Rug/Schouder/Biceps op de andere dag te doen?![]()
Met een UB/LB heb je een mooie scheiding tussen de spiergroepen. In jouw voorbeeld zit er overlap tussen de dagen waarbij je dezelfde spieren belast, wat niet handig is wanneer je bijv. 4 dagen per week traint (wat gebruikelijk is bij UB/LB).quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Is het bijvoorbeeld nadelig om in plaats van UB/LB iets van Benen/Borst/Triceps op dag 1 en Rug/Schouder/Biceps op de andere dag te doen?![]()
UB/LB kan prima werken. Maar je traint je spiergroepen maar 1x per week. Ik denk niet dat dat voldoende is voor een beginner. Met spiergroepen 2x per week te trainen bouw je meer kracht op.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Wel een vraag over UB/LB. Hoe belangrijk is het om een split in twee zo op te delen (buiten dat het lekker overzichtelijk is). Zoals ik zei wil ik DL en Squat niet op een dag hebben.
UB/LB-cyclus herhaalt zich meestal een keer.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Snakey het volgende:
Maar je traint je spiergroepen maar 1x per week.
MON UB
TUE LB
WO REST
THU UB
FRI LB
SAT REST
SON REST
bv.
zo rock ik 'em iig.BEASTMODE![]()
Hij denkt dat hij te weinig tijd heeft om meer dan 3x per week naar de gym te gaan. Zie zijn eerste post.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
UB/LB-cyclus herhaalt zich meestal een keer.
MON UB
TUE LB
WO REST
THU UB
FRI LB
SAT REST
SON REST
bv.
zo rock ik 'em iig.![]()
![]()
Ik probeer sowieso drie dagen per week te trainen (En de andere dagen doe ik nogal eens wat thuis met dumbbells (lateral raises, curls, scull crushers liggend op de sofa) en met chin-up bar (negatives, een pull up lukt me nog steeds niet en bij chin ups kom ik met veel moeite tot 2, waarbij er al een kleine swing in zit). Op deze manier train ik dus sowieso alle spiergroepen 3 keer per 2 weken.
Ik merk gewoon dat als ik gesquat heb ik nauwelijks 100 kg kan deadliften en na DL is mijn Squat helemaal waardeloos. Die twee moeten dus gescheiden worden.![]()
Ik zou dat thuisgedoe niet doen en 3x per week een full body doen in de gym.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef DrParsifal het volgende:
Ik probeer sowieso drie dagen per week te trainen (En de andere dagen doe ik nogal eens wat thuis met dumbbells (lateral raises, curls, scull crushers liggend op de sofa) en met chin-up bar (negatives, een pull up lukt me nog steeds niet en bij chin ups kom ik met veel moeite tot 2, waarbij er al een kleine swing in zit). Op deze manier train ik dus sowieso alle spiergroepen 3 keer per 2 weken.
Ik merk gewoon dat als ik gesquat heb ik nauwelijks 100 kg kan deadliften en na DL is mijn Squat helemaal waardeloos. Die twee moeten dus gescheiden worden.
Hoeveel DL en squat je dan als je die niet achter elkaar doet? En, je hoeft die twee niet elke keer tot de max te doen. Dat kan je afwisselen.![]()
Dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou dat thuisgedoe niet doen en 3x per week een full body doen in de gym.![]()
![]()
Ik las TEST in plaats van REST.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
UB/LB-cyclus herhaalt zich meestal een keer.
MON UB
TUE LB
WO REST
THU UB
FRI LB
SAT REST
SON REST
bv.
zo rock ik 'em iig.
24/7 pita en cevapi.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat er gebeurt als je FUCK YOU tegen je dieet/cut zegt en kiest voor performance. @ 1m78
Nu dan toch maar aan de cut. 8 maand, 20-25 kg. Bye bye pr's![]()
![]()
.
![]()
Succes!If not now, then when.![]()
Je wil 20 - 25 kilo afvallen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat er gebeurt als je FUCK YOU tegen je dieet/cut zegt en kiest voor performance. @ 1m78
Nu dan toch maar aan de cut. 8 maand, 20-25 kg. Bye bye pr's![]()
![]()
.
![]()
Ik schaam me diep.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij te weinig tijd heeft om meer dan 3x per week naar de gym te gaan. Zie zijn eerste post.BEASTMODE![]()
Tren + T3.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef 33 het volgende:
[..]
Yuri, niet eens cevapi gehad de afgelopen tijd.
En Snakey, klopt!![]()
![]()
Waarom zoveel? Zoveel BF?quote:
Je stats zijn hoog dus zou je dat wel moeten kunnen hebben lijkt me. Nouja, iets er af mag waarschijnlijk wel.![]()
![]()
Voor dem aestheticsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zoveel? Zoveel BF?
Je stats zijn hoog dus zou je dat wel moeten kunnen hebben lijkt me. Nouja, iets er af mag waarschijnlijk wel.. Nu rond de 22/23% bf. Het is een tijd geleden dat ik rond de 6-7% ben geweest, dus het werd weer eens tijd. Hopelijk zoveel mogelijk strength behouden.
![]()
![]()
Squat 90 en DL 115 (en dat gaat behoorlijk tot de max). Een ander probleem is dat vooral bij de squat ik redelijk wat tijd nodig heb tussen de sets en een workout veel tijd kan gaan kosten als ik meer dan twee "grote oefeningen" per workout doe. Ik wil sommige ondersteunende oefeningen ook niet missen (zeg cable flies, iets voor de bovenrug of dumbbell bench).quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou dat thuisgedoe niet doen en 3x per week een full body doen in de gym.
Hoeveel DL en squat je dan als je die niet achter elkaar doet? En, je hoeft die twee niet elke keer tot de max te doen. Dat kan je afwisselen.
Wat ik me nog kan voorstellen als FB, is het volgende op SS gebaseerde idee:
1: Squat, OHP, lat pulldown (en wat kleiner werk)
2: DL, Hacksquat, BP, en een row (en misschien kleiner werk)![]()
Doe dan dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef 33 het volgende:
[..]
Voor dem aesthetics. Nu rond de 22/23% bf. Het is een tijd geleden dat ik rond de 6-7% ben geweest, dus het werd weer eens tijd. Hopelijk zoveel mogelijk strength behouden.
![]()
https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workoutquote:Every person who has completed this 20 workout plan has increased lean muscle mass while dropping body fat.![]()
Dan zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd. Je stats als je DL en squat doet liggen niet ver van als je ze op verschillende dagen doet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Squat 90 en DL 115 (en dat gaat behoorlijk tot de max). Een ander probleem is dat vooral bij de squat ik redelijk wat tijd nodig heb tussen de sets en een workout veel tijd kan gaan kosten als ik meer dan twee "grote oefeningen" per workout doe. Ik wil sommige ondersteunende oefeningen ook niet missen (zeg cable flies, iets voor de bovenrug of dumbbell bench).
2: DL, Hacksquat, BP, en een row (en misschien kleiner werk)
Het is intensiever, maar dat hoort erbij. Gewoon doorzetten.![]()
Neuh ik blijf gewoon hardcore liften en misschien zelfs een wendler cycle tussendoor. Diëten is belangrijker.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe dan dit.![]()
https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
[..]![]()
![]()
Okee. Succes!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef 33 het volgende:
[..]
Neuh ik blijf gewoon hardcore liften en misschien zelfs een wendler cycle tussendoor. Diëten is belangrijker.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef 33 het volgende:
[..]
Thanks! Gefeliciteerd met de 120 btw!![]()
![]()
Squat, Press/upright row, DL, benchpress, leg extension, leg curl (soms nog een extra legpress), lat pull down, straight arm pulldown, 1 oefening voor biceps en triceps.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Squat 90 en DL 115 (en dat gaat behoorlijk tot de max). Een ander probleem is dat vooral bij de squat ik redelijk wat tijd nodig heb tussen de sets en een workout veel tijd kan gaan kosten als ik meer dan twee "grote oefeningen" per workout doe. Ik wil sommige ondersteunende oefeningen ook niet missen (zeg cable flies, iets voor de bovenrug of dumbbell bench).
2: DL, Hacksquat, BP, en een row (en misschien kleiner werk)
Alles 4*10 met kort rust. Binnen het uur klaar. Afwisselen met zwaar/licht/zwaar.
Vakantiever verdwijnt weer en ik heb zelfs nog wat noobgains gepakt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
dat is inclusief battle ropesquote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe dan dit.![]()
https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
[..]![]()
dit en op naar de 125!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef 33 het volgende:
[..]
Thanks! Gefeliciteerd met de 120 btw!![]()
Thanks.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En ook alvast voor morgen
Heb je bij zo'n poging nog mensen stand-by staan?
Een spotter bedoel je? Ja, absoluut. Ik wil geen max lift op m'n borst krijgen als er iets misgaat.![]()
![]()
Wanneer switch je over naar twee spotters? Moet er niet aan denken om 120kg te upright rowenBEASTMODE![]()
Dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks.
Een spotter bedoel je? Ja, absoluut. Ik wil geen max lift op m'n borst krijgen als er iets misgaat.
Die heb ik als thuistrainer niet, dus 'durf' pas meer gewicht te pakken als ik met gemak 8 reps kan halen.![]()
Het probleem dat ik vooral heb is dat als ik denk dat als er misschien nog wel 1 rep in zit, ik het maar liever niet probeerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef D. het volgende:
Die heb ik als thuistrainer niet, dus 'durf' pas meer gewicht te pakken als ik met gemak 8 reps kan halen.![]()
![]()
Nouja, je tilt het toch nog altijd samenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer switch je over naar twee spotters? Moet er niet aan denken om 120kg te upright rowenMaar 120 kg is wel ziek veel idd.
![]()
Als thuistrainert zou ik bench press safety stands aanschaffen. Deze, de stands naast het BP bankje.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja
Die heb ik als thuistrainer niet, dus 'durf' pas meer gewicht te pakken als ik met gemak 8 reps kan halen.
Maar het verstandigste is natuurlijk om niet op of boven je max te gaan liften zonder zeker te maken dat je veilig bent.
Als je al onder bar sterft, laat het dan op zijn minst 600 lbs zijn.![]()
![]()
Ja zou ik ook doen, of zelfs iets maken bijvoorbeeld twee blokken ernaast of zo. En als je niet bizar veel drukt gewoon roll of shame, of geen klemmen gebruiken en alles eraf gooien en je bent klaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als thuistrainert zou ik bench press safety stands aanschaffen. Deze, de stands naast het BP bankje.
[ afbeelding ]
Maar het verstandigste is natuurlijk om niet op of boven je max te gaan liften zonder zeker te maken dat je veilig bent.
Als je al onder bar sterft, laat het dan op zijn minst 600 lbs zijn.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik gebruik bij de BP nooit klemmen. Maar eigenlijk nog nooit geprobeerd de bar leeg te maken op die manier. Volgens mij krijg je maar 1 kant leeg, wat genoeg is uiteraard. De rest kruip je wel onderuit.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:26 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen, of zelfs iets maken bijvoorbeeld twee blokken ernaast of zo. En als je niet bizar veel drukt gewoon roll of shame, of geen klemmen gebruiken en alles eraf gooien en je bent klaar.![]()
Ik heb 1x gehad dat het misging, en nog steeds geen idee waarom. Dumbbell press, 2 x 32, ik wil omhoog en m'n linkerarm leek wel verlamd. Ik kwam een stukje naar boven en toen sloeg m'n arm recht vooruit naar beneden. Gelukkig die kant op en niet naar m'n lijf.
Toen ben ik maar gaan douchen.![]()
![]()
Dat valt over het geheel gezien wel mee. Met 120 kilo ben ik net een advanced.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nouja, je tilt het toch nog altijd samenMaar 120 kg is wel ziek veel idd.
![]()
Ik heb twee keer gehad dat ik hem niet meer omhoog kreeg, toen ook niet een kant leeg gegooid omdat het zo'n herrie zou geven lolquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gebruik bij de BP nooit klemmen. Maar eigenlijk nog nooit geprobeerd de bar leeg te maken op die manier. Volgens mij krijg je maar 1 kant leeg, wat genoeg is uiteraard. De rest kruip je wel onderuit.![]()
Ik heb 1x gehad dat het misging, en nog steeds geen idee waarom. Dumbbell press, 2 x 32, ik wil omhoog en m'n linkerarm leek wel verlamd. Ik kwam een stukje naar boven en toen sloeg m'n arm recht vooruit naar beneden. Gelukkig die kant op en niet naar m'n lijf.
Toen ben ik maar gaan douchen.. En als tijdens dumbell press je arm ineens neerstort heeft een spotter ook weinig nut denk ik, vriend van me heeft het ook wel een keer gehad precies op zijn heup die had er wel flink last van toen.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nee vrnd alles los. Zou liefst in een jurkje trainen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draagt iemand hier eigenlijk een compressiebroek tijdens leg days?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
ik zit pas op 80 kgquote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat valt over het geheel gezien wel mee. Met 120 kilo ben ik net een advanced.![]()
![]()
Nee, je zit al op 80 kilo. Ga maar in de tram zitten en kijk eens om je heen. Ik durf te wedden dat je de enige bent die 80 kilo kan benchen.quote:![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, je zit al op 80 kilo. Ga maar in de tram zitten en kijk eens om je heen. Ik durf te wedden dat je de enige bent die 80 kilo kan benchen.goeie motivatie idd. Maar goed; ik ga sowieso ook gewoon keihard door hoor, dan kan ik over flink wat tijd ook 120 kg benchen
.
![]()
IN!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draagt iemand hier eigenlijk een compressiebroek tijdens leg days?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Draag jij nooit strakke boxershorts?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Pas op dat je ballen niet afknellen.
ps: welke ballen? ..... dat dereeeeeeeeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nee, zelden heb liever wat ruimere. Was trouwens fa2quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Draag jij nooit strakke boxershorts?
ps: welke ballen? ..... dat dereeeeeeee![]()
Persoonlijk doe ik het alleen maar omdat ik mezelf dan groter voel... mijn benen zien er groter uit de in de spiegel.. en daardoor voel ik me ook sterker... zeker met een zieke pomp erin... dat gevoel is onbeschrijfbaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En? Veel verschil i.t.t. het niet dragen?
Daarnaast is het wel veel fijner squatten dan met een joggingsbroek of kort broekje, alsof je naakt aan het squatten bent ..minus de bungelende delen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Yeah, dat kan ik mij wel voorstellen. Nu het weer kouder is en ik in de garage train draag ik zelf een thermo shirt, waardoor hetzelfde effect onstaat. Voelt goed inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het alleen maar omdat ik mezelf dan groter voel... mijn benen zien er groter uit de in de spiegel.. en daardoor voel ik me ook sterker... zeker met een zieke pomp erin... dat gevoel is onbeschrijfbaar.
Daarnaast is het wel veel fijner squatten dan met een joggingsbroek of kort broekje, alsof je naakt aan het squatten bent ..minus de bungelende delen.
Zo'n compressiebroek is wel interessant. Draag je hem zo, of heb je er nog een broek overheen? Want de ene keer zie ik mensen enkel de broek dragen en de andere keer broek + broek.If not now, then when.![]()
ik lol op mensen die een compressiebroek dragen en er dan ook nog shorts overheen dragenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat kan ik mij wel voorstellen. Nu het weer kouder is en ik in de garage train draag ik zelf een thermo shirt, waardoor hetzelfde effect onstaat. Voelt goed inderdaad.
Zo'n compressiebroek is wel interessant. Draag je hem zo, of heb je er nog een broek overheen? Want de ene keer zie ik mensen enkel de broek dragen en de andere keer broek + broek.alsof ze iets te verbergen hebben lol.
Nee ik draag er niets overheen, dat haalt juist het hele effect van bewegingsvrijheid weg.
deze mofo wil ik nog kopen
maar ik wil ook nog korte zoals deze:
Ziet er ook niet uit nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik lol op mensen die een compressiebroek dragen en er dan ook nog shorts overheen dragenalsof ze iets te verbergen hebben lol.
Nee ik draag er niets overheen, dat haalt juist het hele effect van bewegingsvrijheid weg.
deze mofo wil ik nog kopen
[ afbeelding ]
maar ik wil ook nog korte zoals deze:
[ afbeelding ]
Zo'n een wil ik ook. Je hebt er nu niet zo een begrijp ik? Of is dit een speciale variant?
En wat een beer lol.
Ik heb nu zelf een andere van de h&m ja, maar er komen gaten in te zitten lolol want bij deadliften draag ik m ook nog wel eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uit nee.
Zo'n een wil ik ook. Je hebt er nu niet zo een begrijp ik? Of is dit een speciale variant?
En wat een beer lol.
Die zwarte vind ik er gaaf uitzien.
Haha ja , Derek Poundstone(wat een achternaam ook echt lol )Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
The fuck? Die compressie thighs zijn $100.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hahaha. Toen ik naar compressiebroeken aan het kijken was kwam ik deze site tegen waar je die van jou kunt kopen zie ik nu. ¤ 100,-, nog best prijzig. http://www.sportcompressi(...)-tight-long-men.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een andere van de h&m ja, maar er komen gaten in te zitten lolol want bij deadliften draag ik m ook nog wel eens.
Die zwarte vind ik er gaaf uitzien.
Haha ja , Derek Poundstone(wat een achternaam ook echt lol )
Poundstone, inderdaad.
Misschien zijn ze uiteindelijk goedkoper als je ze in $ koopt. Geen verzendkosten?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Verbosity het volgende:
The fuck? Die compressie thighs zijn $100.If not now, then when.![]()
lol ja dat is wel ff wat anders dan mijn 15 euro h&m tights lolquote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Verbosity het volgende:
The fuck? Die compressie thighs zijn $100.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als tien mensen uit dit topic zo'n broek willen dan kunnen we ergens waarschijnlijk wel korting fiksen.If not now, then when.![]()
denk niet dat je er veel mensen warm voor krijgt..quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als tien mensen uit dit topic zo'n broek willen dan kunnen we ergens waarschijnlijk wel korting fiksen.
iiii strak dat is toch homooooooBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Free delivery on all orders above $100, terwijl die compressie broek $99,95 is. En is niet buiten Amerika leverbaar via officiële sitequote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien zijn ze uiteindelijk goedkoper als je ze in $ koopt. Geen verzendkosten?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hahaha. Functioneel -> de rest. Bovendien gaan chicks eerder miren' vanwege onze squat asses die er tig keer beter uitzien in zo'n broek.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
denk niet dat je er veel mensen warm voor krijgt..
iiii strak dat is toch homoooooo
Too bad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Free delivery on all orders above $100, terwijl die compressie broek $99,95 is. En is niet buiten Amerika leverbaar via officiële siteDuurder is niet altijd beter, maar vaak wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)tem3a86fed75e&_uhb=1
ook leuk, voor een 10tjeWat denk jij?
Die goedkope h&m compression heeft het bij mij nu 5 maanden uitgehouden ofzo, gaten springen er nu al in.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Functioneel -> de rest. Bovendien gaan chicks eerder miren' vanwege onze squat asses die er tig keer beter uitzien in zo'n broek.
[..]
Too bad.
[..]
Duurder is niet altijd beter, maar vaak wel.Wat denk jij?
Weet niet hoe de kwaliteit is van die 2XU, ga nog wel keer in de winkel kijken en voelen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hier is hij voor ¤80 te krijgen
http://www.wiggle.nl/2xu-pwx-compressiebroek-voor-heren/
Een 3/4 broek voor ¤75
http://www.wiggle.nl/2xu-(...)siebroek-voor-heren/
Of eventueel een korte broek voor ¤54
http://www.wiggle.nl/2xu-pwx-compressiebroek-voor-heren-1/Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Omarisuf draagt ze, van hem heb ik het dan ook. Goede video trouwens, nog niet gezien.
hmm, die korte is wel sick,quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Verbosity het volgende:
Hier is hij voor ¤80 te krijgen
http://www.wiggle.nl/2xu-pwx-compressiebroek-voor-heren/
Een 3/4 broek voor ¤75
http://www.wiggle.nl/2xu-(...)siebroek-voor-heren/
Of eventueel een korte broek voor ¤54
http://www.wiggle.nl/2xu-pwx-compressiebroek-voor-heren-1/
maar moet echt eerst voelen in de winkel. Als het net zo dun is als mijn h&m ..dan ga ik voor el-cheapo-korea-ebay-stijl lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Damn, propsquote:
Gefeliciteerd met beide 14.gif.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Lol, plyoathlete had mij vroeger geïnspireerd daarmeequote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omarisuf draagt ze, van hem heb ik het dan ook. Goede video trouwens, nog niet gezien.
gast heeft ook echt goddelijk quadsBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zo is het wel heel gay, roze tanktop en zakdoek om hoofd + zo'n compressie broek.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omarisuf draagt ze, van hem heb ik het dan ook. Goede video trouwens, nog niet gezien.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
whehe die gast links op 0:55quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lol, plyoathlete had mij vroeger geïnspireerd daarmee
gast heeft ook echt goddelijk quads![]()
Lol, patriot 4 life.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gast heeft ook echt goddelijk quadsIf not now, then when.![]()
leek net of die "DAT ASS" deed lololquote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
hahaha hij is noors volgens mij, leeft ook in noorwegen... dude is al best op leeftijdquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door dreamerbulk op 07-11-2013 23:45:34 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Welke schoenen zijn dit trouwens vanaf 0:20? Dat zijn volgens mij ook dezelfde als die Klokov heeft. En die Mogushkov Chingiz @ 0:45 is echt een fucking beer man.
Wow, die gast gaat ham.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gast heeft ook echt goddelijk quads
Zag mike rashid ook met zo een brakka.![]()
lol, in Russia it's always harlem shakequote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke schoenen zijn dit trouwens vanaf 0:20? Dat zijn volgens mij ook dezelfde als die Klokov heeft. En die Mogushkov Chingiz @ 0:45 is echt een fucking beer man.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Plyoathlete is idd best een beestquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Wow, die gast gaat ham.
Zag mike rashid ook met zo een brakka.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Goed bezig dan!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha hij is noors volgens mij, leeft ook in noorwegen... dude is 47 jaar oud als ik t goed hebDacht ik al, maar ik begrijp niet waarom ze goedkoper zijn dan die rode? Wat zijn eigenlijk de grootste verschillen tussen de adipower, adistars en power perfect 2.0?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef seto het volgende:
adidas power perfect II's
klokov heeft (had?) adistarsIf not now, then when.![]()
Hij heeft inderdaad de Adistars zie ik. Ik zag laatst trouwens dat Klokov's benen in een boog lopen. Volgens mij komt het door al dat gewichtheffen. Je ziet het ook als hij loopt.If not now, then when.![]()
adistars hebben een houten hak en de rest hard plastic volgens mij, voor de rest zou ik het ook niet weten
klokovs voeten staan ook niet gelijk in de startpositie![]()
![]()
De duurdere schoenen hebben meestal een iets betere afwerking. Voor de rest zal er weinig verschil in zitten.
De hak zal het grootste verschil zijn zoals seto zegt. De een is met hout de ander met een hard polymeer of er zit in grotere of kleinere hak op. Maar de meeste hebben een hoogte verschil van 0,75 inch van voor naar achter. Er zijn crossfit schoenen met 0,6 inch of zelfs olympische schoenen met een hak van boven de inch.
Tussen merken heb je een verschil in de breedte van de schoen. Maar de types die jij noemt zijn allemaal van adidas. Dus het grote verschil is de mate van afwerking. Niet dat deze slecht is bij de powerperfect 2, verre van juist maar sommige punten hadden net iets beter gekund.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik twijfel al lang of ik ook dat soort schoenen zal aanschaffen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Verbosity het volgende:
De duurdere schoenen hebben alleen een betere afwerking. Voor de rest zal er weinig verschil in zitten.
De hak zal daarnaast het grootste verschil zijn zoals seto zegt. De een is met hout de ander met een hard polymeer of er zit in grotere of kleinere hak op. Maar de meeste hebben een hoogte verschil van 0,75 inch van voor naar achter. Zijn crossfit schoenen met 0,6 of zelfs olympische schoenen met een hak van boven de inch.
Tussen merken heb je een verschil in de breedte van de schoen. Maar de types die jij noemt zijn allemaal van adidas. Dus het grote verschil is de mate van afwerking. Niet dat deze slecht is bij de powerperfect 2, verre van juist maar sommige punten hadden net iets beter gekund.
komen ze goed van pas bij mijn low bar squats denk je?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Alright, thanks.
Hier heb je ook van die schoenen, veel goedkoper, maarja, hoe is de kwaliteit vraag ik mij dan af.
http://goodlift.cz/nabidk(...)sc=0,842173294659642If not now, then when.![]()
Haal er wel makkelijker diepte mee en sta sowieso stabieler dan op mijn converse schoenen. Tijdens een front squat en powercleans merk je het verschil beter. Heb weinig flexibiliteit in mijn enkels en de hak compenseert het voor mij. Moet alsnog mijn enkelflexibiliteit proberen te verbeteren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik twijfel al lang of ik ook dat soort schoenen zal aanschaffen...
komen ze goed van pas bij mijn low bar squats denk je?
Het deadliften heb ik geprobeerd op de schoenen. De start was makkelijker alleen de stang ging te ver voor mij uit door de andere start positie. Met sumo deadliften was het niet hinderlijk, maar veel profijt had het niet.
Ohja en met de converse had ik het probleem dat tijdens front squatten mijn voeten naar exorotatie gingen terwijl ik naar beneden ging. Nou geen last meer van door de extra grip van de zolen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Even aanhaken: wat voor schoenen gebruiken jullie voor deadlift?
Ik heb eigenlijk altijd dezelfde schoenen met een redelijke hak, maar
ik denk dat platte schoenen makkelijker zijn voor deadlift?![]()
Ik deadlift op sokken
-
Deadliften doe ik op converse, maar op sokken is beter en als het van je sportschool niet mag dan kun je deze kopen: http://www.titansupport.c(...)-slippers-men-s.htmlIf not now, then when.![]()
Schoenen met een platte zool of geen schoenen maar sokken zoals s_g zegt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
ik denk dat platte schoenen makkelijker zijn voor deadlift?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
'k Ga maar eens schoenen met een platte zool aanschaffen dan.
Op sokken zal bij m'n gym wel niet mogen, ze doen overal moeilijk over.
Had vandaag bij de warming up geen klemmen op de bar gezet bij BP.
Gelijk een boze instructeur![]()
![]()
Opmerkelijk trouwens dat de Chiquita bananen een tig keer betere smaak hebben dan de goedkopere van de LIDL.If not now, then when.![]()
Makkelijkste is schoenen voor een tientje ophalen bij bristol of scapino.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Die zijn tenminste ook geel ipv half grijsquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat de Chiquita bananen een tig keer betere smaak hebben dan de goedkopere van de LIDL.
-
Ja, en ze wegen ook 170 gr. per stuk i.t.t. de LIDL bananen die rond de 100 gr. per stuk wegen. Dus eigenlijk zijn ze niet echt veel duurder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die zijn tenminste ook geel ipv half grijsIf not now, then when.![]()
Bananen in Australië komen uit Queensland. Vorig jaar was de oogst vanwege een cycloon vernietigd. Resultaat: bananen 12 dollar per kiloHeb ze toen maar even links laten liggen.
-
Nice.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:43 schreef star_gazer het volgende:
Bananen in Australië komen uit Queensland. Vorig jaar was de oogst vanwege een cycloon vernietigd. Resultaat: bananen 12 dollar per kiloHeb ze toen maar even links laten liggen.
wat, doen ze daar al moeilijk overquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Gelijk een boze instructeur?
Ik klem niks eerlijk gezegd. Squat, BP, Deadlift, clean & press. Soms kom ik er bij de gym ook net achter dat ik mijn schoenen ben vergeten mee te nemen en heb geen zin om dan een uur op en neer te reizen. Ze doen hier nooit moeilijk als je op sokken lift.
Voor liften gewoon een goedkoop paar vans in de aanbieding halen voor ¤35 ofzo. Iig geen AirMax, free run of ander "sportschoenen". Ook niet als ze geen luchtvering oid hebben.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Enige waar ik klemmen wel eens voor gebruik zijn clean & jerk door het verschuiven van platen als je meer herhalingen doet. Voor de rest is het nergens voor nodig.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
meestal is het wel redelijke kwaliteit bij Aldi en Lidl kwa producten ? , maar bij bananen is het heel erg hoe lang ze al in de koelcel (gif groen) liggen voordat ze met Ethyleen in een paar uur geel gemaakt worden en naar de winkels gebracht worden hoe of de kwaliteit is...quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat de Chiquita bananen een tig keer betere smaak hebben dan de goedkopere van de LIDL.
Wat ik vorige week al schreef, die elcheapo bananen bij Jumbo momenteel... huilen. Bruin en harde stukjes van binnen (in de kern v.d. banaan) soms. En binnen no time rot...
t.o.v. Chiquita![]()
Wilde net mn Chiquita eten, maar ik gaf binnensmonds een beetje over hiervan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
meestal is het wel redelijke kwaliteit bij Aldi en Lidl kwa producten ? , maar bij bananen is het heel erg hoe lang ze al in de koelcel (gif groen) liggen voordat ze met Ethyleen in een paar uur geel gemaakt worden en naar de winkels gebracht worden hoe of de kwaliteit is...
Wat ik vorige week al schreef, die elcheapo bananen bij Jumbo momenteel... huilen. Bruin en harde stukjes van binnen (in de kern v.d. banaan) soms. En binnen no time rot...
t.o.v. Chiquita
Deathlift or Die.![]()
Vans of Nike Blazers. Allebei platte schoenen. Het is niet makkelijker, het is een must.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
ik denk dat platte schoenen makkelijker zijn voor deadlift?![]()
Tip...ga naar een balletzaak/danszaakje en koop van die balletschoentjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Gelijk een boze instructeur.
![]()
Eerste 2-plater is binnen, 100kg deadlift, vrij makkelijk 1x5. Nu op naar 3x5x100kg squat, da's nog 10kg boven m'n 3x5 van gisteren.![]()
![]()
Dingen dienik tegen kwam online
Wat een baas is het toch.
http://www.ebay.nl/sch/m.(...)ssn=sfdironman&rt=nc
Genoeg Supplementen, met dmaa en efedrine (een schijnbare legale variant)
Zyzz strand shorts![]()
http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item3cd81859ed
En een echte Bodybuilder heeft geen tijd voor een normale baan dus maken ze geld![]()
http://cointerra.com/prod(...)iner-february-batch/
En ik heb Patrick Arnold een mail gestuurd over er nog nieuwe ontwikkelingen zijn in de supplement wereld, en dan speciaal op dingen die net op het randje zitten.
Het is altijd interessant om te lezen wat die chemisten nu weer bedenken.
Hoe jullie op de hoogte daarvan.![]()
Voegen leg extension en leg curl dan nog wat toe (na squat en eventueel leg press of hack squat). en 4*10 DL lijkt me erg zwaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Squat, Press/upright row, DL, benchpress, leg extension, leg curl (soms nog een extra legpress), lat pull down, straight arm pulldown, 1 oefening voor biceps en triceps.
Alles 4*10 met kort rust. Binnen het uur klaar. Afwisselen met zwaar/licht/zwaar.
Vakantiever verdwijnt weer en ik heb zelfs nog wat noobgains gepakt
Ik denk wel dat ik binnenkort maar weer overga op fullbody.![]()
Nice!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)tem3a86fed75e&_uhb=1
ook leuk, voor een 10tje![]()
Zou uitkijken met die goedkope compression pants. Vaak zat in gym gezien dat als je daarmee squat/deadlift het nog doorzichtiger wordt dan een panty. Vraag me dan ook af of die dezelfde druk geven als 2xu.Ofn0h![]()
long time no see acid_nightmare!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Sinds ik tegenwoordig BBC Squat maak ik echt harde gainsBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lawwllquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef GANZENBORD het volgende:
Zou uitkijken met die goedkope compression pants. Vaak zat in gym gezien dat als je daarmee squat/deadlift het nog doorzichtiger wordt dan een panty. Vraag me dan ook af of die dezelfde druk geven als 2xu.
ik draag er altijd nog boxershorts onder, geen commando lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
met touch n go deadlifts ook wel handig jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:59 schreef Verbosity het volgende:
Enige waar ik klemmen wel eens voor gebruik zijn clean & jerk door het verschuiven van platen als je meer herhalingen doet. Voor de rest is het nergens voor nodig.
anders liggen de schijven er zo afBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoi luitjes.Ik wil gaan fitnissen in Utrecht, maar ben een complete noob.
Bij welke sportschool krijg je goede begeleiding? En wat heb ik allemaal nodig? Hij moet wel 24/7 open zijn.
Ik woon bij het winkelcentrum goylaan in utrecht. Op zich zou ik naar golds gym in nieuwegein kunnen fietsen, maar dat is toch best ver...Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Starting strength in de OPquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Roadtrip het volgende:
Bij welke sportschool krijg je goede begeleiding? En wat heb ik allemaal nodig? Hij moet wel 24/7 open zijn.
Ik woon bij het winkelcentrum goylaan in utrecht. Op zich zou ik naar golds gym in nieuwegein kunnen fietsen, maar dat is toch best ver...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
net wakkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij wil weten welke tent in Utrecht e.o.
zal vast zijn volgende vraag zijn
nee stond al in z'n 1e post ;-)quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
net wakker
zal vast zijn volgende vraag zijn
lol![]()
squatrack/powerrack, barbell, schijvenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Roadtrip het volgende:
Ik woon bij het winkelcentrum goylaan in utrecht. Op zich zou ik naar golds gym in nieuwegein kunnen fietsen, maar dat is toch best ver...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
De WorkOut in t centrum heeft goede begeleiding. Vriend van me werkt daar en is NL kampioen powerliften.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Roadtrip het volgende:
Ik woon bij het winkelcentrum goylaan in utrecht. Op zich zou ik naar golds gym in nieuwegein kunnen fietsen, maar dat is toch best ver...Soukidan op je oogbal.![]()
Alle skateschoenen zijn plat;) maar zit wel vaak zachte verende zool in. Skateboard libiquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vans of Nike Blazers. Allebei platte schoenen. Het is niet makkelijker, het is een must.![]()
Ik bedoelde meer persoonlijk. Wat voor schoenen, kleding, etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
squatrack/powerrack, barbell, schijven
Ik zit trouwens naar die golds gym te kijken maar ze spelen wel erg sterk in op ritas. Het heeft zelfs een bioscoop.![]()
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
schoenen met platte zool, voor de rest mag je dragen wat je wilquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer persoonlijk. Wat voor schoenen, kleding, etc.
Ik zit trouwens naar die golds gym te kijken maar ze spelen wel erg sterk in op ritas. Het heeft zelfs een bioscoop.![]()
de één adviseert lange broeken voor deadliften maar ik heb persoonlijk nooit last van bloedende schenen tijdens deadlifts![]()
Ziet er idd heel persoonlijk uit. Alleen die openingstijden zijn jammer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
De WorkOut in t centrum heeft goede begeleiding. Vriend van me werkt daar en is NL kampioen powerliften.Alcohol, because no great story starts with a salad.
all-in fitness bij zuilen(vlampijpstraat volgens mij). Daar hebben ze echt alles. Voor studenten ¤10 per maand, maar dan is het van maandag-woensdag alleen van 9:00-18:00. Normaal abo kost iets van ¤33 per maand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Roadtrip het volgende:
Ik woon bij het winkelcentrum goylaan in utrecht. Op zich zou ik naar golds gym in nieuwegein kunnen fietsen, maar dat is toch best ver...I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Zou ik dan ook gewoon mijn straat nikes kunnen dragen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef seto het volgende:
[..]
schoenen met platte zool, voor de rest mag je dragen wat je wil
de één adviseert lange broeken voor deadliften maar ik heb persoonlijk nooit last van bloedende schenen tijdens deadlifts
Ik ben idd wel een fan van lange broeken. Maar eigenlijk moet ik dus gewoon joggingbroek halen, en naar een sportschool toegaan? Niks extra nodig?Alcohol, because no great story starts with a salad.
"Ik bloed voor al jullie zonden" - Jezusquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef seto het volgende:
[..]
de één adviseert lange broeken voor deadliften maar ik heb persoonlijk nooit last van bloedende schenen tijdens deadliftsBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
als ze een platte zool hebben zonder air erin, surequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zou ik dan ook gewoon mijn straat nikes kunnen dragen?jaquote:Ik ben idd wel een fan van lange broeken. Maar eigenlijk moet ik dus gewoon joggingbroek halen, en naar een sportschool toegaan? Niks extra nodig?![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zou ik dan ook gewoon mijn straat nikes kunnen dragen?
Ik ben idd wel een fan van lange broeken. Maar eigenlijk moet ik dus gewoon joggingbroek halen, en naar een sportschool toegaan? Niks extra nodig?
Serieus: niks speciaals nodig, en kom niet met handschoentjes aan dat wordt hier niet geaccepteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit het zijn airmaxquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
als ze een platte zool hebben zonder air erin, sure
[..]
jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus: niks speciaals nodig, en kom niet met handschoentjes aan dat wordt hier niet geaccepteerd!Haha nee zoiets niet. Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder handboek aan willen komen wanneer ik die wel nodig had gehad. Maar die hoef ik dus niet mee te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Waarschijnlijk ga je naar een sportschool, krijg je een schema vol met halve skippybal oefeningen en pistol squats op een , uit lego opgebouwd, trapezium en nog meer vreemde dingen. Dit schema post je hier, iedereen gaat roepen dat je starting strenght moet doen, je leest je in gooit het schema weg en doet je ding.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Shit het zijn airmax
[..]
Haha nee zoiets niet. Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder handboek aan willen komen wanneer ik die wel nodig had gehad. Maar die hoef ik dus niet mee te nemen?
True story![]()
Ik heb een rij korstjes van een cm of 3.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef seto het volgende:
[..]
de één adviseert lange broeken voor deadliften maar ik heb persoonlijk nooit last van bloedende schenen tijdens deadlifts![]()
En een witte streep over m´n prothese waar de bar omhoog komt.![]()
![]()
Dan ga ik zeker voor de golds. Ik wil alleen geen blessure krijgen omdat ik iets verkeerd doe ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je naar een sportschool, krijg je een schema vol met halve skippybal oefeningen en pistol squats op een , uit lego opgebouwd, trapezium en nog meer vreemde dingen. Dit schema post je hier, iedereen gaat roepen dat je starting strenght moet doen, je leest je in gooit het schema weg en doet je ding.
True story
Maar hoe snel wordt je sterker? Ik ben echt vrij triest. Kan nog geen eens 10 pushups.Alcohol, because no great story starts with a salad.
lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
"Ik bloed voor al jullie zonden" - Jezus
ik bloei ook altijd consequent. neheheh![]()
geen haar meer aan de voorkant van m'n schenen/benen daar lol,lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een rij korstjes van een cm of 3.![]()
En een witte streep over m´n prothese waar de bar omhoog komt.
laat het volgende keer van teflon maken, dan glijd die bar lekker makkelijk d'r langs.![]()
een handoek moet je altijd menemen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Shit het zijn airmax
[..]
Haha nee zoiets niet. Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder handboek aan willen komen wanneer ik die wel nodig had gehad. Maar die hoef ik dus niet mee te nemen?
Het is gewoon een gym etiquette en zo goed als overal verplicht om een handdoek op het appraat/bankje te leggen...
Naar de gym zonder handdoek is als naar het zwembad zonder zwembroek...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: