SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBEASTMODE![]()
Ik had de OP en zo al gevonden, wist alleen niet of ik nog iets moest linken aan dit topic. Wilde het niet upfucken voor iedereen.
![]()
Je hoeft echt alleen op 'open nieuw deel' te klikken en een andere TT te verzinnen. Al het andere gaat automagisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef 33 het volgende:
Ik had de OP en zo al gevonden, wist alleen niet of ik nog iets moest linken aan dit topic. Wilde het niet upfucken voor iedereen.
BEASTMODE![]()
Ohja ik ziet het. Nouja, noted.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je hoeft echt alleen op 'open nieuw deel' te klikken en een andere TT te verzinnen. Al het andere gaat automagisch.![]()
![]()
slechte foto, die tweede, dus ga voor 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef helplesssss het volgende:
Mannen,
Mag ik weten welke van de twee billen jullie mooier vinden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
zoek dan 2 foto's die allebei van achteren zijn genomen en niet verschillend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef helplesssss het volgende:
Beoordelen jullie de kwaliteit van de foto of het figuur? Haha![]()
bottom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef helplesssss het volgende:
Mannen,
Mag ik weten welke van de twee billen jullie mooier vinden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihi snappen jullie: ik kies bottom
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
je hebt gelijk, de gymchick overtreft deze keer beide foto'squote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Snakey het volgende:
ONZ / [DE GYM #242] waar we radicaliserenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb nog niet meegedaan, maar wel eens tijdens mijn eigen workout meegekeken. Het ziet eruit alsof ze het grootste deel van het uur intensief bezig zijn, zit ook wat cardio bij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n kettlebel training eruit? Op wat voor intensiteit doe je dit? Hoeveel rust neem je tussendoor? Te veel variabelen om een zinnig antwoord te geven. Het kan 400kcal zijn, maar net zo goed 1000kcal als jij als een crossfit malloot tekeer gaat.
Het zal in ieder geval een goed excuus zijn om 3500kcal(?) naar binnen te werken op die dagen ( 800kcal aanvulling om workout te compenseren)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
De bedoeling is in ieder geval meerdere malen een set van 4-5 oefeningen te doorlopen met ~1 minuut pauze tussen de cycles. Vrij hoge intensiteit dus en je bent in een half uur wel redelijk gaar. Hoe gaar hangt van het gewicht af dat je kiest en de instructeur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
Hoe ziet zo'n kettlebel training eruit? Op wat voor intensiteit doe je dit? Hoeveel rust neem je tussendoor? Te veel variabelen om een zinnig antwoord te geven. Het kan 400kcal zijn, maar net zo goed 1000kcal als jij als een crossfit malloot tekeer gaat.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Twee weken voor ik naar NZ ga heb ik een cycle afgerond. Ik ga in die eerste week de 10.000 Swing Kettlebell Workout van Dan John doen. https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.![]()
![]()
Dat haal ik niet in een week.quote:![]()
Het is verdeeld over 20 workouts, dus eigenlijk een 5 weken workout.![]()
Ik snap hier het nut echt totaal niet van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
Twee weken voor ik naar NZ ga heb ik een cycle afgerond. Ik ga in die eerste week de 10.000 Swing Kettlebell Workout van Dan John doen. https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.
BEASTMODE![]()
For fun, zoals ik al zei. En het heeft een goede overdracht naar liften. Dan´s aanbeveling voor na deze workout:quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik snap hier het nut echt totaal niet van.quote:You are now in extraordinarily better shape than you were four or five weeks ago. Your training should be poised to take off. I recommend you put these newfound abilities to work with a basic strength template, such as Jim Wender's 5/3/1.![]()
Ik zie dat B&F naast hun superfoods assortiment weer iets nieuws heeft: http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Lijkt mij erg ideaal voor de low-kcal people hier. Het is niet erg goedkoop though.If not now, then when.![]()
Dan kun je ook gewoon psyliumvezel/lijnzaad/chiazaad/whatever door je eten gooien, dat is een stuk goedkoper. In principe werkt het gewoon net als andere vezels als een laxans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie dat B&F naast hun superfoods assortiment weer iets nieuws heeft: http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Lijkt mij erg ideaal voor de low-kcal people hier. Het is niet erg goedkoop though.![]()
Ik heb zelf chiazaden gezien psyilum erg agressief is, maar daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon psyliumvezel/lijnzaad/chiazaad/whatever door je eten gooien, dat is een stuk goedkoper. In principe werkt het gewoon net als andere vezels als een laxans.Het ging over die rijst; 12 kcal per 100 gr.
If not now, then when.![]()
Van wiki "Glucomannan is a water-soluble polysaccharide that is considered a dietary fiber." De chemische structuur lijkt dus op die van psylium.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf chiazaden gezien psyilum erg agressief is, maar daar ging het niet over.Het ging over die rijst; 12 kcal per 100 gr.
Edit: Het punt dat ik wil maken is dat ik niet zo gek ben op geraffineerde voeding die je geweldige dingen beloofd.![]()
ik denk dat het echt afsterven isquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.![]()
wel leuk!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, maar ook waar die 19% zat he: met name abdominaal / visceraal, dankzij de hoge-fructose / sucrose dieet van hem van pop-tarts etc. Staat ook een alinea in over dat skinfold calipers bij deze mensen een vertekend beeld geeft, omdat het vet niet subcutaan is. Voor diabetes/hart- vaatziekten is subcutaan vet geen goede marker, abdominaal des te meer....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
Zijn waardes waren noch steeds verre van normaal, maar ze verbeterden wel significant ja. En blubberpens viel op zich wel mee met 19%.Confidence through competence![]()
Ik heb twee weken na deze cycle voor ik een maand weg ben. Leek me wel een goede workout voor een week, misschien twee. Misschien doe ik volgend jaar de hele workout, 4 of 5 weken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik denk dat het echt afsterven is
wel leuk!![]()
![]()
ja, lijkt me ook wel...quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb twee weken na deze cycle voor ik een maand weg ben. Leek me wel een goede workout voor een week, misschien twee. Misschien doe ik volgend jaar de hele workout, 4 of 5 weken.
als Dan John het doet, is het goed
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zucht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef helplesssss het volgende:
Mijn eiwitshake is trouwens binnen: Ice coffee. HEERLIJK! Wel met Campina melk drinken!!!Deathlift or Die.![]()
En nu? Is er geen permanente oplossing?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
en mijn pols speelt weer op.
/jankpostIf not now, then when.![]()
Operatie door de plastisch chirurg (lossnijden van de sheath) zou een permanente oplossing zijn, maar niet zonder risico's en dus als last resort...quote:Op woensdag 6 november 2013 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En nu? Is er geen permanente oplossing?
Wellicht dat ik nog 1x een spuit probeer voordat ik aan een operatie ga denken.Confidence through competence![]()
Zit nu dus in de 5/3/1 deload week. 5x50kg bench pressHeb het gevoel dat ik eigenlijk net zo goed kan thuis blijven.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
hehe ja deloads kunnen als een straf voelen...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef star_gazer het volgende:
Zit nu dus in de 5/3/1 deload week. 5x50kg bench pressHeb het gevoel dat ik eigenlijk net zo goed kan thuis blijven.
maar als je heel ver zit in een schema te peaken.. dan voelen ze als een "blessing" en zijn ze heel erg welkom.
Moet nu zelf eindelijk reps inleveren op de deficit deadlift, gister 180x16 gedaan, hopelijk 190x14, 200x12, 210x10, 220x8 ... en dan pas overstappen naar conventional op 230. We zullen zien.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dit heb je deze week al drie keer gezegd, allejezus man. Ik weet hoe je je voelt, maar een deload is een belangrijk onderdeel van dit schema. Accept it, dont whine about it.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef star_gazer het volgende:
strong squat form/10
inb4 maakt niet uit is badr tochBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nou en. Ik vind het irritantquote:Op woensdag 6 november 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit heb je deze week al drie keer gezegd, allejezus man. Ik weet hoe je je voelt, maar een deload is een belangrijk onderdeel van dit schema. Accept it, dont whine about it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even serieus: ik probeer er wel het beste van te maken. Echt extreem strict op de form; kaarsrecht en vol onder controle naar beneden, 1 tel vasthouden onderaan en dan rustig met een adem uitpressen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou en. Ik vind het irritantDaar gebruik ik mijn warmup setjes ook altijd voor, dat is juist de kans om de vorm goed onder controle te krijgen, vooral de pause en legdrive blijf ik op hameren bij bench.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even serieus: ik probeer er wel het beste van te maken. Echt extreem strict op de form; kaarsrecht en vol onder controle naar beneden, 1 tel vasthouden onderaan en dan rustig met een adem uitpressen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
in de smithquote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef dreamerbulk het volgende:
strong squat form/10
[ afbeelding ]
inb4 maakt niet uit is badr toch![]()
![]()
lol kijk naar de vorm in zijn torso, niet echt een upright position he.(A hack squat is an exercise where your torso remains perpendicular to the "floor", or pressing platform.)quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Yamcha het volgende:
Hack squats is toch niet zo heel gek in de smith?beter doe je hacksquats op deze manier..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Yamcha het volgende:
Hack squats is toch niet zo heel gek in de smith?
Hacksquats op zo'n manier zoals hij ze doet in de smith doen is niet goed voor je rug, zeker niet met hoge gewichten.
Daarnaast snap ik niet waarom hij niet gewoon squat, dit heeft veel meer overdraagbaarheid naar zijn sport dan partial hack squats... Misschien dat hij dan weer eens overtuigend een partij wint![]()
maja wie ben ikBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Geheel offtopic, maar die gast is een schande voor de vechtsport en mag, wat mij betreft, geen enkele partij meer vechten.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol kijk naar de vorm in zijn torso, niet echt een upright position he.(A hack squat is an exercise where your torso remains perpendicular to the "floor", or pressing platform.)
[..]
beter doe je hacksquats op deze manier..
Hacksquats op zo'n manier zoals hij ze doet in de smith doen is niet goed voor je rug, zeker niet met hoge gewichten.
Daarnaast snap ik niet waarom hij niet gewoon squat, dit heeft veel meer overdraagbaarheid naar zijn sport dan partial hack squats... Misschien dat hij dan weer eens overtuigend een partij wint![]()
maja wie ben ik![]()
eensquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar die gast is een schande voor de vechtsport en mag, wat mij betreft, geen enkele partij meer vechten.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als ik morgen 120 kilo bench press heb ik mijn doel behaald om dat te benchen voor ik 48 word, wat vrijdag is.![]()
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Yamcha het volgende:
Hack squats is toch niet zo heel gek in de smith?![]()
![]()
Ik wens je sterkte toe en massieve gains.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Als ik morgen 120 kilo bench press heb ik mijn doel behaald om dat te benchen voor ik 48 word, wat vrijdag is.![]()
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mooi doel en veel succes, hoe lang train jij eigenlijk al?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte toe en massieve gains.Thanks.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Mooi doel en veel succes, hoe lang train jij eigenlijk al?![]()
Erm, ik train sinds m'n 25ste ofzo. Maar met enorme 'gaten', zeg maar. In 2005 weer begonnen voor twee jaar, weer gestopt, ergens in 2007 weer begonnen, enz. Ik weet het allemaal niet meer precies, is ook niet belangrijk.
Maar de afgelopen twee jaar heb ik misschien 3 weken niet getraind. Van die twee jaar ben ik te lang in een, op zich niet eens slechte, 4 dagen split blijven hangen waardoor ik lang op dezelfde gewichten vast bleef zitten.
De afgelopen 3 maanden ben ik flink opgeschoten door over te gaan op een full body met PL 'achtige' training.![]()
Succes!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.If not now, then when.![]()
Sowieso wel! Zet je beste liedje op, voel de adrenaline, besef dat het enkel gewicht is wat je sterker maakt en het een fractie is van alle dingen die je in leven al overwonnen hebt. Moet goed komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks. Ben benieuwd of ik het haal. Afgelopen week 115 was net aan.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso wel! Zet je beste liedje op, voel de adrenaline, besef dat het enkel gewicht is wat je sterker maakt en het een fractie is van alle dingen die je in leven al overwonnen hebt. Moet goed komen.![]()
Schouders goed in de bench drukken ook voordat je begint met drukken en zo hard mogelijk in de bar knijpen, ervan uitgaand dat je niet de suicide grip gebruikt.Good luck!
![]()
Sowieso niet de bar op je polsen laten steunen..vuisten recht omhoog wijzen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef 33 het volgende:
[..]![]()
Schouders goed in de bench drukken ook voordat je begint met drukken en zo hard mogelijk in de bar knijpen, ervan uitgaand dat je niet de suicide grip gebruikt.Good luck!
Zul je zien dat benchen opeens een stuk moeilijker gaat.![]()
Ik heb een goede leraar. http://www.t-nation.com/f(...)ds_a_12_step_programquote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef 33 het volgende:
[..]![]()
Iedereen die deze tips goed gebruikt kan zijn/haar BP zomaar met 10 - 20% verhogen, sommigen misschien zelfs richting de 30%.
En nee, geen suicide grip.Thanks.
![]()
![]()
Strenght!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.
Ik ben 'pas' halverwege![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso niet de bar op je polsen laten steunen..vuisten recht omhoog wijzen.
Zul je zien dat benchen opeens een stuk moeilijker gaat.
Goodluck met je vuisten omhoog terwijl je 180kg+ benchtBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Succes, godspeed!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Cheers.quote:
Zoiets als 'pas' bestaat niet. Je bent 'al' op de helft.Dat voor als je héél snel plat en erg breed wil worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
Goodluck met je vuisten omhoog terwijl je 180kg+ bencht
Thnx!quote:![]()
Dan Green 850 lbs deadlift. Volgens mij weegt hij hier net boven de 100 kg. Bijna 4 keer eigen lichaamsgewicht.![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124![]()
Wow, sumo zelfs.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef 33 het volgende:
Dan Green 850 lbs deadlift. Volgens mij weegt hij hier net boven de 100 kg. Bijna 4 keer eigen lichaamsgewicht.![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124![]()
![]()
ook heerlijk hoe langzaam dat gewicht van de grond komt en hoe hij hard hij dan doorpulled ...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124
DAYUMBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Echt een baas ja, maar waarom is hij zo droog vergeleken met andere powerlifters?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200682758978124No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hij compete @ 220 en 240 lbs, dus 100 en 110 kg. Hij noemde ergens dat dit gewoon z'n bouw is en hij het niet nodig vindt om een hoog vetgehalte te hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Echt een baas ja, maar waarom is hij zo droog vergeleken met andere powerlifters?![]()
Compete die in een gewichtsklasse? Ik vind hem er verder echt bruut uitzien wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Hij compete @ 220 en 240 lbs, dus 100 en 110 kg. Hij noemde ergens dat dit gewoon z'n bouw is en hij het niet nodig vindt om een hoog vetgehalte te hebben.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Yess! Zie hier een WR @ 110kg:quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef esv7 het volgende:
[..]
Compete die in een gewichtsklasse? Ik vind hem er verder echt bruut uitzien wel.
![]()
Mag hopen dat er wel dumbels van >5kg en een squatrack aanwezig zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, even abbo afgesloten. Let;s start liftingTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
wel goeie ass no homoquote:Of toch du vader?![]()
Haha jep, wel een squatrack zonder 2 van die stangen die 'm opvangen als je 'm laat vallen, maar wel dat je er al onder kan staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag hopen dat er wel dumbels van >5kg en een squatrack aanwezig zijn![]()
Ah, het was Dan Green die een keer nat ging in een meet. Hij spant zijn lichaam aan voor hij deadlift, en geeft dan de bar een ruk. Daar trok hij een keer de platen mee van de grond voor hij daadwerkelijk zijn lift deed. Maar platen van de grond is een lift, dus werd zijn lift afgekeurd.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, het was Dan Green die een keer nat ging in een meet. Hij spant zijn lichaam aan voor hij deadlift, en geeft dan de bar een ruk. Daar trok hij een keer de platen mee van de grond voor hij daadwerkelijk zijn lift deed. Maar platen van de grond is een lift, dus werd zijn lift afgekeurd.![]()
Ik hoop dat het overgaat man. Het beste gewenst!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Operatie door de plastisch chirurg (lossnijden van de sheath) zou een permanente oplossing zijn, maar niet zonder risico's en dus als last resort...
Wellicht dat ik nog 1x een spuit probeer voordat ik aan een operatie ga denken.If not now, then when.![]()
Haha, bij dat eerste plaatje moest ik aan deze dude denken:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goodluck met je vuisten omhoog terwijl je 180kg+ bencht
Extra sterke dubbele bak koffie zetten voor je workoutquote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervoor in ieder geval. Wish me strenght.![]()
![]()
Wanneer ik achter mijn bureau zit dan heb ik altijd pijn in mijn achillespees wanneer ik mijn voeten op de grond heb of op een voetenverhoging geval. Erg vervelend is dit, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?If not now, then when.![]()
Ja idd voor zijn gewichtklasse dieet hij heel strak, hij is geen SHW dus daarom wilt hij zo min mogelijk vet met zoveel mogelijk spier om in zijn gewichtklasse te kunnen blijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Echt een baas ja, maar waarom is hij zo droog vergeleken met andere powerlifters?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Oo oké, be niet zo thuis in de powerlift wereld. Sinds kort kijk ik wel video's van Babyslayer en Brandon Lilly enzo omdat die hier gepost waren, wel nice om te kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja idd voor zijn gewichtklasse dieet hij heel strak, hij is geen SHW dus daarom wilt hij zo min mogelijk vet met zoveel mogelijk spier om in zijn gewichtklasse te kunnen blijven.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Check die benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nomnomnomnomnohomoHij had laatst op zijn fb een foto van hem gepost van vroeger en nu. Het verschil was echt een paar jaartjes volgens mij.
Quadzillaquote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die benen.Hij had laatst op zijn fb een foto van hem gepost van vroeger en nu. Het verschil was echt een paar jaartjes volgens mij.
.
![]()
+1 voor jou en je motivatie! hehequote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
[..]
Oo oké, be niet zo thuis in de powerlift wereld. Sinds kort kijk ik wel video's van Babyslayer en Brandon Lilly enzo omdat die hier gepost waren, wel nice om te kijken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat is sowieso m'n enige pre workout.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Extra sterke dubbele bak koffie zetten voor je workout![]()
![]()
vroeger toen hij westside barbell method trainde werd hem altijd geleerd dat de quads niet zo van belang waren bij heavy squats. Zelf was Dan toendertijd nooit tevreden over zijn squats en toen keek hij eens om zich heen... hij zag dat alle wereldkampioenen enorme quads hadden waarbij de onderkant van de spieren haast over de knieschijven heen "dropen" ... toen dacht hij ..OK frontsquats all the way.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check die benen.Hij had laatst op zijn fb een foto van hem gepost van vroeger en nu. Het verschil was echt een paar jaartjes volgens mij.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mooi verhaal. Op zich lees ik wel vaker dat mensen de methodes van Westside niet echt heel goed vinden. Volgens mij had Brandon Lilly het daar ook over in zijn boek als ik het mij goed herinner.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger toen hij westside barbell method trainde werd hem altijd geleerd dat de quads niet zo van belang waren bij heavy squats. Zelf was Dan toendertijd nooit tevreden over zijn squats en toen keek hij eens om zich heen... hij zag dat alle wereldkampioenen enorme quads hadden waarbij de onderkant van de spieren haast over de knieschijven heen "dropen" ... toen dacht hij ..OK frontsquats all the way.
Mooi plaatje trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ja dat motiveert echt goedquote:Op woensdag 6 november 2013 21:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
+1 voor jou en je motivatie! hehe.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Op zich lees ik wel vaker dat mensen de methodes van Westside niet echt heel goed vinden. Volgens mij had Brandon Lilly het daar ook over in zijn boek als ik het mij goed herinner.
Mooi plaatje trouwens.
Daar deed hij mij ook gelijk aan denken lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Op zich lees ik wel vaker dat mensen de methodes van Westside niet echt heel goed vinden. Volgens mij had Brandon Lilly het daar ook over in zijn boek als ik het mij goed herinner.
Mooi plaatje trouwens.
Voor raw powerlifting is Westside in eerste instantie niet de beste keuze nee. Voor geared zou het meer voor de hand liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haalt niet weg dat Louie Simmons zijn atleten heel wat hoge cijfers halen, dat dan weer wel.
Maar idd, voor raw zijn er betere manieren lees ik ook steeds vaker.
Hier dat omstreden artikel van Dan over Westside method, waarin hij ook weer over soortgelijk iets praat wat ik net zei hierboven.
http://www.jtsstrength.com/articles/2013/05/29/west-of-westside/
hehe real life brollyBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Alright interessant. Volgens mij heb ik het inderdaad van dat artikel en niet het Cube boek.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Voor raw powerlifting is Westside in eerste instantie niet de beste keuze nee. Voor geared zou het meer voor de hand liggen.
Haalt niet weg dat Louie Simmons zijn atleten heel wat hoge cijfers halen, dat dan weer wel.
Maar idd, voor raw zijn er betere manieren lees ik ook steeds vaker.
Hier dat omstreden artikel van Dan over Westside method, waarin hij ook weer over soortgelijk iets praat wat ik net zei hierboven.
http://www.jtsstrength.com/articles/2013/05/29/west-of-westside/
hehe real life brolly
Btw, hoe gaat je nieuwe schema je op het moment af?If not now, then when.![]()
Kan nog weinig zeggen over triples/doubles/singles/1RM ... aangezien ik nog redelijk hoog in de reps zit. Maar het gaat lekker, en het is echt al heel erg uitdagend.. zelfs zonder de hele hoge gewichten. Super hard sterven lol.. omdat je toch voor max reps gaat.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright interessant. Volgens mij heb ik het inderdaad van dat artikel en niet het Cube boek.
Btw, hoe gaat je nieuwe schema je op het moment af?
Pause squats nu 150kg 2x10(moet 20 reps in totaal halen) elke week 5kg erop
Deficit deadlifts 180kg 16 reps(moet gewoon all-out gaan) elke week 10kg erop
Pause bench 105kg 10,9,6(moet 20 reps in totaal halen, niet stoppen bij 20 laatste set) elke week 2.5kg erop
deadlift stance box squats 150kg 15 reps(moet gewoon all-out gaan) elke week 5kg erop
en voor de rest alle assistance oefeningen stijgen ook geleidelijk aan mee
Naarmate de weken vorderen zal ik steeds dichter in de buurt van de triples/doubles/singles terecht komen...dan ff het schema verder ombouwen.
Bedoeling is natuurlijk om zolang mogelijk te rekken, en zo lang mogelijk te kunnen "peaken". Verwacht na de eerste 10 weken al wel wat pr's te hebben op mijn compounds, als het zo doorgaat zoals het nu gaat.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik merk dat m'n bovenlichaam vrij ver achterloopt op m'n onderlichaam. Zit er daarom aan te denken om om de dag bovenlichaam+abs te trainen en de andere dag rust te houden. Te veel van het goede? Ik stop dan dus even helemaal met onderlichaam. (misschien nog 1 keer per week).![]()
Godver, met zo'n kettlebell training word je toch even goed met je neus op de feiten gedrukt. Ik wist dat mijn flexibiliteit slecht was maar dit gaat echt nergens over.
On mijn squat met een full rom uit te Voeren en een rechte rug te behouden pak ik een iets bredere stance en laat mijn knieën en voeten blijkbaar teveel naar buiten wijzen. Als ik ze naar voren gericht probeer te houden krijg ik geen full ROM omdat mijn hamstrings dan tegenstribbelen.
Met Deadlift laat ik mijn schouders blijkbaar te ver naar voren hangen. En zo kom je dan opeens dingen over je form te weten uit het oogpunt van anderen met ervaring.
Op zich is het een redelijke cardio, en voor ook hip drive. Je voelt het voornamelijk in je core al die kettlebell oefeningen aangezien je core voor alles helemaal vast moet staan. Denk dat ik het voor 1x in de week er wel in ga houden.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
you this brahquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik merk dat m'n bovenlichaam vrij ver achterloopt op m'n onderlichaam. Zit er daarom aan te denken om om de dag bovenlichaam+abs te trainen en de andere dag rust te houden. Te veel van het goede? Ik stop dan dus even helemaal met onderlichaam. (misschien nog 1 keer per week).
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: